De exit van jaap.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:09 schreef Rens_Wilders het volgende:
Staan er naast iets rap-achtigs met Brian nog meer op stapel voor vanavond?
Huub had toch al een officiële waarschuwing?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:10 schreef partyyboyy het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-ZwollJAb9M![]()
Wat een niveau van die mafketel!
die anderhalf miljard die Sjon op de bank heeft staan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:09 schreef Stupidisco het volgende:
hebben ze ook een budget voor het feest ? ;-)
Huub Versus Jaapquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:10 schreef partyyboyy het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-ZwollJAb9M![]()
Wat een niveau van die mafketel!
neee had nog geen waarschuwingquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:11 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Huub had toch al een officiële waarschuwing?
Bij hoeveel is het vertrekken?
De tweede waarschuwing is een exit.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:11 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Huub had toch al een officiële waarschuwing?
Bij hoeveel is het vertrekken?
Er is in ieder geval nog niets bevestigd, Huub melde dat hij een waarschuwing had nadat hij werd gebeld, maar hoeveel daar waar van is...quote:
Toen toch dat gezeik met NL?quote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Alleen ik geloof dat waarschuwingen tegenwoordig na een maand al kwijtgescholden worden.
En daarmee ook het programma.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De tweede waarschuwing is een exit.
Dus nog één keer in dronken toestand zijn zelfbeheersing verliezen, en hij is weg.
Witte mensen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:19 schreef Peter6000 het volgende:
Er wordt nu op Natasia-niveau gebrainstormd:
- wit vuurwerk
- witte dj
etc
Kijk jij uberhaupt streams of lees je af en toe wel eens een Cos???????quote:
Jij spoort echt niet.quote:
witte trouwjurkquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:19 schreef Peter6000 het volgende:
- wit vuurwerk
- witte dj
etc
Wit poeder?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:19 schreef Peter6000 het volgende:
- wit vuurwerk
- witte dj
etc
Heeft ie volgens mij ook niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De tweede waarschuwing is een exit.
Dus nog één keer in dronken toestand zijn zelfbeheersing verliezen, en hij is weg.
Alleen ik geloof dat waarschuwingen tegenwoordig na een maand al kwijtgescholden worden.
edit: Ik kan idd niet op de Tiensite vinden, dat Huub gisteren een officiële waarschuwing gekregen heeft.
Witte vloedquote:
En jij ligt iedereen alleen maar af te zeiken.quote:
Wat was het antwoord?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:28 schreef beequeen het volgende:
Huub vraagt aan Billie waarom hij aldie moeilijke dingen leert in zijn studie, terwijl hij de basale kennis van het omgaan met mensen mist.
retorisch?quote:
Viel mij ook op meestal zijn ze redelijk scherp maar iets van cynisne kon ik hier ook niet in ontdekkenquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:29 schreef itsme het volgende:
Zo weer even terug en ben zo pissig op die kut talpa site![]()
![]()
![]()
Het stiekeme gefriemel onder de dekens kan beginnen… over Eric en Huub maar toen Amanda en Brian aan het neuken sloegen stond er de volgende ochtend op de site. Brian en Amanda hebben zich netjes gedragen en geen seks gehad.
En ik HAD je nog gewaarschuwd!quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:29 schreef itsme het volgende:
Ik had niet verwacht dat alle Cossen vol zouden staan over vannacht, dus ik geef toe dat ik ongelijk had vanmorgen.
Ben blij dat het gezeik gestopt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |