quote:Supportersclubs keuren rellen Utrecht af
UTRECHT - De supportersverenigingen van FC Utrecht, Feyenoord en Ajax hebben verbolgen gereageerd op de ongeregeldheden van dinsdagavond in de binnenstad van Utrecht. Daarbij werden 135 mensen aangehouden, onder wie 'supporters' van de voetbalclubs.
Volgens Bobby Klanchantra, voorzitter van de supportersvereniging van FC Utrecht, heeft burgemeester Annie Brouwer deels schuld aan de ongeregeldheden. ,,Het werkt juist averechts door te roepen dat er supporters van andere verenigingen in de binnenstad hangen.
Dat alarmeert andere hooligans. En door als politie met zo'n grote macht aanwezig te zijn, trek je de aandacht van bepaalde personen. Ik noem ze maar reltoeristen.'' (ANP)
Ik denk dat je als met 3 man of meer bij elkaar staat dat idd zo geregeld is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:55 schreef M0NTANA het volgende:
Denk dat ik vanavond ook maar eens in Utrecht ga kijken, slaapplaats kon geregeld worden.
Er was gister al niks te beleven, dat zal vanavond niet anders zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:55 schreef M0NTANA het volgende:
Denk dat ik vanavond ook maar eens in Utrecht ga kijken, slaapplaats kon geregeld worden.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk dat je als met 3 man of meer bij elkaar staat dat idd zo geregeld is.
Whehehequote:Op woensdag 14 maart 2007 13:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb ervaring, ik heb de Graafsewijk al 2 maal gehadquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:18 schreef MaxPower het volgende:
genoeg reltoeristen in dit topic zo te zien.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er zijn morgen ook schijnbaar 5000 Engelsen in Amsterdam/Alkmaar.
ZIjn toch maar 1.000 tickets voor NUFC?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er zijn morgen ook schijnbaar 5000 Engelsen in Amsterdam/Alkmaar.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
ZIjn toch maar 1.000 tickets voor NUFC?
quote:
AZ vreest invasie
door onze Telesportredactie
alkmaar - AZ kan donderdag maximaal maar duizend Engelse supporters kwijt in het uitvak van het DSB-stadion. De club heeft echter uit diverse bronnen vernomen dat er ongeveer vijfduizend Newcastle United-supporters het Kanaal over zullen steken voor de return in de strijd om de UEFA Cup.
Het management van AZ heeft Newcastle laten weten dat de Engelse supporters beter in Amsterdam kunnen blijven om het duel aldaar via de televisie te volgen. De meeste fans verblijven namelijk sowieso in de hoofdstad.
Die gasten komen altijd met meerquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
ZIjn toch maar 1.000 tickets voor NUFC?
Dat is wel bekend, maar met vijfmaal zoveel is nieuw voor mij. Meeste zullen wel in Amsterdam blijven hangen!quote:
En terecht.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is wel bekend, maar met vijfmaal zoveel is nieuw voor mij. Meeste zullen wel in Amsterdam blijven hangen!
Terecht? Kutstad, joh. Die Engelsen zitten altijd daar. Zou ze sieren als ze een keer in Rotterdam kwamen zitten.quote:
1500 approx denk ik, man, de Toon army is helemaal verzuurd mbt Nederland tripjes de laatste jaren.quote:
Zijn ze te laf voorquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Terecht? Kutstad, joh. Die Engelsen zitten altijd daar. Zou ze sieren als ze een keer in Rotterdam kwamen zitten.
Ook al komen ze met 10.000 man, niemand durft naar r'dam!quote:
Dat bedoel ik maarquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:02 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ook al komen ze met 10.000 man, niemand durft naar r'dam!
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Snap dat ook nooit.Chelsea in 2000 waren de enige die de avond van te voren naar Rotterdam kwamen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Terecht? Kutstad, joh. Die Engelsen zitten altijd daar. Zou ze sieren als ze een keer in Rotterdam kwamen zitten.
Topactiequote:Op woensdag 14 maart 2007 18:16 schreef PizzaSalami het volgende:
Niet vreemd, als je met je auto vol op een zooi ME'ers in gaat rijden.
Voor Engelse voetbalsupporters? Voor mij ook hoor. Die wedstrijd is vaak maar een hinderlijke onderbreking van 90 minuten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:47 schreef PizzaSalami het volgende:
Voor engelse voetbalsupporters is tijdens zo'n tripje voetbal vaak bijzaak, ze komen (net als de meeste toeristen) naar Amsterdam om veel te blowen, nog meer te zuipen en als ze bijna niet meer op hun benen kunnen staan even langs de hoeren. Het liefst zo lang mogelijk en tot zo vroeg voor de wedstrijd als mogelijk. Daarom zie je ze nu eenmaal nooit of pas laat ergens anders.
quote:Vooral op de Laan van Chartroise werden veel mensen aangehouden. De politie riep daar om dat iedereen die er stond was aangehouden vanwege het samenscholingsverbod. Een man raakte over de kook en reed met zijn auto op een ME-busje in. Hij werd door een arrestatie-eenheid uit zijn auto gesleurd.
Damn, das wel ziek ja.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:16 schreef PizzaSalami het volgende:
Tja. zeggen ze ook van ME'er zijn.quote:
Ze rijden zelf ook met busjes en paarden en honden op mensen in, ik zie het verschil niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:56 schreef W2O het volgende:
[..]
Zo'n kerel klappen geven, oke, maar er op in rijden gaat mij toch iets te ver.
Goed punt. Maar toch, mijn stijl is het niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:57 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ze rijden zelf ook met busjes en paarden en honden op mensen in, ik zie het verschil niet.
Goede zaak. Ik hoop dat hij Hummer of Chrevolet Avalanche reed.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:16 schreef PizzaSalami het volgende:
Mercedes geloof ikquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:06 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Goede zaak. Ik hoop dat hij Hummer of Chrevolet Avalanche reed.
Allemaal reltoeristen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dit topic loopt trouwens wel hard![]()
Wanneer hoor je eigenlijk bij een voetbalclub? In de ogen van Annie Brouwer dan?quote:De supportersverenigingen van voetbalclubs als FC Utrecht, Feyenoord en Ajax hebben verbolgen gereageerd op de ongeregeldheden in de binnenstad van Utrecht. Uit cijfers van de politie bleek dat twaalf arrestanten bij voetbalclubs horen.
Dus 51% roert linksom, daar zit een groter complot!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:07 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb inmiddels bevestigd gekregen dat 49% van de arrestanten zijn koffie rechtsom roert. De politie ziet hier een patroon.
Die neem je toch niet mee lijkt me..quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:02 schreef PizzaSalami het volgende:
Vertellen ze ook welke club? Denk op basis van seizoenskaarten.
Eeeuh, gokje: mensen die hun koffie zwart drinken misschien?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Disclaimer: Ervan uitgaande dat er niemand is die zijn koffie niet roert, dat lijkt mij ook meer dan logisch. Wie roert zijn koffie immers niet!
Zelfs dan roer je vaak nog, of ben ik de enige die zo neurotisch is dat hij zelfs dan aan het roeren is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eeeuh, gokje: mensen die hun koffie zwart drinken misschien?
Het blijkt dat 100% van de arrestanten zelfs in hun eerste levensjaar melk gedronken heeft. Gevaarlijk spul ....quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:07 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb inmiddels bevestigd gekregen dat 49% van de arrestanten zijn koffie rechtsom roert. De politie ziet hier een patroon.
Ik lust niet eens koffiequote:Op woensdag 14 maart 2007 22:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zelfs dan roer je vaak nog, of ben ik de enige die zo neurotisch is dat hij zelfs dan aan het roeren is.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Utrecht dood!
quote:TerroRobbie, doodsverwensing, week.
Arouna Koné heeft aids. flauwquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
In het Ajax topic ging het over AIDS toe wensen.
Bannen met die hapquote:
quote:
Ik heb het ook gezien, wat een schande inderdaad. Suggestieve journalistiek.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:45 schreef Octaafdebolle het volgende:
Bij Nova/ Den Haag vandaag was het echt weer drama troef. Ze lieten beelden van Beverwijk zien en dat dit in de trend van afgesproken geweld hoort etc![]()
Heb je toevallig een seizoenskaart van een club, ben je natuurlijk gelijk een hooligan.quote:Van de 135 arrestanten van gisternacht in en rond Ondiep kwamen er 97 uit andere wijken van Utrecht en veertien van buiten de stad. Acht arrestanten staan bij de politie bekend als aanhanger van FC Utrecht. Andere relschoppers waren aanhangers van Feyenoord (2), Ajax (1) en Quick Boys uit Katwijk (2).
Quick Boys?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:11 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik weet wel van welke club die jongens uit Katwijk zijn
Dat groepje is al langer bekend bij de politie, zeker na vorige maandquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:20 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
We gaan de politie natuurlijk niet wijzer maken
quote:KNVB deelt 32 stadionverboden uit
Door LUDO VAN DENDEREN
KERKRADE - De KNVB heeft twaalf Roda JC-aanhangers en twintig Sparta-fans een stadionverbod voor de duur van drie jaar plus een geldboete van 450 euro opgelegd.
De 32 voetbalsupporters kregen de straf voor hun aandeel in de rellen tijdens de competitiewedstrijd van beide clubs in Kerkrade. Een deel van de veroordeelde Roda-fans heeft een advocaat in de arm genomen om de verboden bij de rechter aan te vechten.
In het Limburgse stadion kwam het afgelopen oktober tot een flinke vechtpartij nadat een groep Sparta-aanhangers in een vak met Roda-supporters terecht was gekomen. De Rotterdammers waren aan kaarten gekomen via een actie van een Limburgse krant. Die bood tegen gereduceerd tarief en zonder te vragen naar een identificatiebewijs tickets voor het vak met de harde kern van Roda JC aan.
,,Als Roda zijn we medeschuldig aan het ontstaan van de problemen,’’ zegt algemeen directeur Huub Narinx. ,,Ons valt te verwijten dat we niet konden voorkomen dat Sparta-aanhangers in een Roda-vak terechtkwamen. Achteraf gezien had het voor kwaadwillenden niet zo gemakkelijk mogen zijn om aan kaarten voor dat vak te komen. Het is echter niet aan mij om te beoordelen of Roda-fans al dan niet onterecht een stadionverbod hebben gekregen.’’
Het is voor de tweede maal in korte tijd dat fans van Roda JC in opspraak komen. Vorig jaar werden 160 Limburgse supporters opgepakt die betrokken zouden zijn geweest bij ongeregeldheden voor de uitwedstrijd tegen Ajax.
De stadionverboden die toen door de KNVB waren opgelegd, werden later door de rechter veelal vernietigd.
quote:
Gekke jongens toch bij roda, willen er maar al te graag bij horen, gebeurd er eindelijk een keer iets lopen ze allemaal te miepen en nemen ze advocaten in de arm.quote:
Is bij Roda altijd hetzelfde.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:42 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Gekke jongens toch bij roda, willen er maar al te graag bij horen, gebeurd er eindelijk een keer iets lopen ze allemaal te miepen en nemen ze advocaten in de arm.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is bij Roda altijd hetzelfde.
Lopen altijd te janken dat ze niks gedaan hebben en dat ze hun altijd moet hebben![]()
Boehoe, we kunnen er niets aan doen, boehoe KNJB, boehoe ik ga naar mijn advocaatquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is bij Roda altijd hetzelfde.
Lopen altijd te janken dat ze niks gedaan hebben en dat ze hun altijd moet hebben![]()
quote:
"if you can't do the time, don't do the crime"quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:52 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Boehoe, we kunnen er niets aan doen, boehoe KNJB, boehoe ik ga naar mijn advocaat.
Juist. Ik ga eens kijken hoe het met de jongens van NUFC is.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:33 schreef Superheld het volgende:
[..]
"if you can't do the time, don't do the crime"
Als je doelt op de gebeurtenissen Chelsea - THFC ok...quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:16 schreef Staanplaats het volgende:
In Engeland hebben ze toch een voetbalwet? Daar gebeurt toch nooit wat?
Hehe, gelukkig was het bier wel lekker.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:01 schreef Bananenman het volgende:
Vanmiddag in Amsterdam al een zooitje laveloos over de Wallen zien lopen, zou me niks verbazen dus
Tuurlijk wel want ze kwamen met 5000!!!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:22 schreef Superheld het volgende:
Zal wel weer geen NUFC zijn, net als bij ons grotedeels niet...
Euh want? Het is over de grens?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
Als je doelt op de gebeurtenissen Chelsea - THFC ok...
Maar wat betreft NUFC slaat het natuurlijk nergens op...
Over de Engelsen is toch ook het verhaal dat ze over de grens nou juist "los" gaan omdat dan de restricties van de nationale voetbalwet niet geldenquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:24 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Euh want? Het is over de grens?
Als oplossing voor de 'rellen' in Nancy werd toch ook een voetbalwet aangedragen?
Volgens mij worden bij mensen met een stadionverbod in de UK hun paspoort afgenomen rondom een Europese wedstrijd dus slaat het zeker wel ergens op.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:25 schreef Sethje het volgende:
Maar wat betreft NUFC slaat het natuurlijk nergens op...
Mij niet gezienquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:16 schreef PizzaSalami het volgende:
Nou, ik denk dat er dan een hoop mensen uit het land een bezoekje zullen willen brengen aan Alkmaar.
Sowieso, het was al een zware tegenvaller dat Feyenoord werd gestraft door de UEFA en daardoor de clash tegen Tottenham Hotspur niet doorging. Maar goed, het scheelde wel weer een lastige keuze.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:16 schreef PizzaSalami het volgende:
Nou, ik denk dat er dan een hoop mensen uit het land een bezoekje zullen willen brengen aan Alkmaar.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:06 schreef PizzaSalami het volgende:
Zou leuk zijn als AZ Spurs ofzo loot.
quote:Toen Spaanse journalisten hem vroegen wat hij van Valencia vond, antwoordde hij: "Ik ben enorm onder de indruk van David Navarro. We zullen vooral moeten oppassen voor zijn snelheid."
Daarmee doelde hij op de rush van Navarro nadat hij Nicolas Burdisso (Inter) een gebroken neus sloeg na het onderlinge Champions League-duel. Meerdere Inter-spelers gingen hem achterna, maar niemand kon de snelle Navarro neermaaien. De UEFA wel, die schorste de Spanjaard voor zeven maanden.
haha hilarischquote:
quote:
quote:Onze Grootste vijanden zijn:
Op 1 : Fc Dordrecht, Procent op Rellen: 90 Procent
Op 2: Rkc Waalwijk, Procenten op Rellen: 72 Procent
Op 3 De Graafschap, Procenten op Rellen: 65 Procent
Op 4: Fc Den Bosch, Procenten op Rellen: 64 Procent
Op 5: vvv Venlo, Procenten op Rellen: 59 Procent
Op 6: Top Oss, Procenten op Rellen: 42 Procent
Op 7: Emmen, Procenten op Rellen: 37 Procent
Op 8: Fc Haarlem, Procenten op Rellen: 34 Procent
Op 9: Roda Jc, Procenten op Rellen: 12 Procent
Op 10: Fc Utrecht, Procenten op Rellen: 8 Procent
Dit waren De 10 Grootste Vijanden van Rbc Roosendaal, Er komen er nog veel meer Bij!
Aardige groep, 825 man. Kan mooi worden, als ze weer in eredivisie komen!quote:
en volgend jaar eredivisie met natuurlijk nog meer rellequote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mij niet gezien![]()
Alhoewel, als martelaar richting het paradijs met allemaal maagden heeft ook wel iets![]()
Roosendaalse spelling?quote:Welkom Bij de Sfeeracties van Rbc! Wij Maken Natuurlijk Elke Wedstrijd van Onze Club weer Sfeeracties en we nemen Meestal Vuurwerk mee! En we Nemen Heelveel Vlaggen mee natuurlijk Groote Roosendaalse Vlaggen Mee! We Steunen de Supportersvereninging Met Sfeeracties! Onder De Wedstrijd Wordt er Natuurlijk ook Gezongen! VAls je goed luisterd Komt het Geluid Van de Wedstribune. We Zeggen Dan ook Tegen Alle Rbc Supportes Zing Mee! Dan komt Er meer Sfeer!
Er Komen Natuurlijk nog Sfeeracties Hier Te Staan!
en dan RBC niet juist geschrevenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Elk woord met een hoofdletters, jesuschrist.
en dan RBC niet juist geschrevenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Elk woord met een hoofdletters, jesuschrist.
quote:Het is donderdagavond tussen half zeven en half acht enigszins onrustig geweest op het Alkmaarse Waagplein. Er werden acht arrestaties verricht.
Zoals gewoonlijk rond de Europese wedstrijden van AZ was het op het Waagplein aanvankelijk een gezellige boel. Vroeg in de middag meldden zich de eerste supporters van Newcastle United bij de aan het plein gevestigde café's.
Vanuit de beide kampen werden strijdliederen aangeheven. Even na half zeven liepen de gemoederen even te hoog op.
Een aantal Newcastle-aanhangers maakte zich onder een spervuur van plastic bierglazen, via de Voordam uit de voeten.
Onmiddelijk was de ME, die zich tot dan op de achtergrond had gehouden, met een man of 60 ter plekke.
Er werden enkele supporters aangehouden, waarna de rust snel weerkeerde.
Om kwart over zeven, toen het grootste deel van de Newcastle-aanhang al richting stadion was vertrokken, vlogen opeens terrasstoelen door de lucht. Een team van zeven of acht agenten zonder ME-uitrusting plukte kort achter elkaar drie mannen uit de menigte.
De ME verscheen nu ook te paard en op de achtergrond stonden agenten met honden klaar.
Rond half acht werd het weer rustig.
Een woordvoerder van de politie kon nog niet zeggen of er meer arrestaties waren verricht noch kon hij mededelingen doen over de identiteit van de gearresteerden.
http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuws=1&artikel_id=5552
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:39 schreef A.Petacchi het volgende:
Onze Grootste vijanden zijn:
Op 1 : Fc Dordrecht, Procent op Rellen: 90 Procent
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:04 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Zozo, een spervuur van plastic bierglaasjes. Die zullen hard aankomen zeg.
Logisch, de boys van AZ zijn compleet gestoord.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ze namen wel de benen daardoor volgens dat artikel
In Bremen, Leverkusen, Osasuna, London, Lissabon, Barcelona en Sevilla kijkt men dan ook met angst en beven uit naar de loting van 13.00 uur, niemand zit te wachten op die compleet gestoorde boys van AZ.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:45 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Logisch, de boys van AZ zijn compleet gestoord.
Ik hoorde van iemand van jullie dat toen bekend werd dat de west coast maffia op het waagplein aanwezig was, niemand van jullie nog los naar Alkmaar wou gaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:56 schreef Happel het volgende:
'Top Boys Vak S - West Coast Maffia' represent [afbeelding]
Nee, die tijden zijn helaas voorbij.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik hoorde van iemand van jullie dat toen bekend werd dat de west coast maffia op het waagplein aanwezig was, niemand van jullie nog los naar Alkmaar wou gaan.
stond er danquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
De site hebben ze maar uit de lucht gehaald![]()
Klopt, misschien is Haarlem nu weer helemaal terug op aardequote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:02 schreef Superheld het volgende:
Aangezien ik geen reacties zie en ik weet niet of het al gemeld is... Haarlem op de loop voor DTC
Zeer zeker. "Ooggetuigen" melden dat het gezellig was.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:02 schreef Superheld het volgende:
Aangezien ik geen reacties zie en ik weet niet of het al gemeld is... Haarlem op de loop voor DTC
quote:Chelsea waarschuwt fans met bleekselderij
16/3/2007 18:06
Het is supporters van Chelsea voortaan verboden bleekselderij mee te nemen in het stadion. Zo maakte de Londense club vrijdag bekend via de eigen website.
Aanleiding voor het verbod is de League Cup-finale tussen Chelsea en Arsenal. De Engelse voetbalbond is een onderzoek gestart omdat aanhangers van The Blues spelers van The Gunners zouden hebben bekogeld met bleekselderij. Ook tijdens een ander duel hadden Chelsea-fans zich op soortgelijke wijze misdragen.
'Als er in de toekomst iemand probeert bleekselderij Stamford Bridge binnen te smokkelen, dan kan deze persoon de toegang worden geweigerd', waarschuwt Chelsea. 'Iemand die wordt betrapt op het gooien van bleekselderij staat een stadionverbod te wachten. Het gooien van voorwerpen, inclusief bleekselderij, is een misdrijf, waarvoor je gearresteerd kan worden en een strafblad kunt krijgen.'
Het smijten met bleekselderij is sinds jaren een gewoonte van Chelsea-aanhangers, die er ook geregeld een bijpassend pikant liedje bij zingen.
Lakjes hebben wat tikken uitgedeeldquote:Tien aanhoudingen door vechtpartij in Rotterdam
Uitgegeven: 17 maart 2007 13:17
Laatst gewijzigd: 17 maart 2007 14:51
ROTTERDAM - De politie heeft tien aanhoudingen verricht in het centrum van Rotterdam, waar rond 12.00 uur een vechtpartij op de Van Oldebarneveltstraat was uitgebroken. Dat heeft een woordvoerder van de politie zaterdagmiddag gezegd.
Om 11.30 uur begon een demonstratie van de met extreemrechts geassocieerde Nationale Alliantie in een ander deel van het Rotterdamse centrum. Vermoedelijk is de vechtpartij ontstaan naar aanleiding van de demonstratie.
De politie heeft de tien aangehouden vechtersbazen meegenomen naar het bureau en onderzoekt de toedracht.
Je hebt het over RKC, die kan je op dezelfde schaal indelen als RBC.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:42 schreef DarkShine het volgende:
Stonden gister een man of 30 van Waalwijk aan de andere kant van dat beekje die dachten dat alle Rodafans bij de bussen stonden. Hun begonnen 'kankerroda' te scanderen en renden meteen weg toen er 4 man op af liepen
Lakjes? Is dat weer nieuw?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:28 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Lakjes hebben wat tikken uitgedeeld
Blijft lachwekkend anders hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Je hebt het over RKC, die kan je op dezelfde schaal indelen als RBC.
Ik liep met me vriendin langs die demonstratie en ik zei nog tegen haar:die krijgen straks tikken.Die gasten stellen toch niks voor,met hun Blood and Honour en NA-onzin.Van mij mogen ze elk weekend hier komen demonstreren,is het elk weekend feest.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:48 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
En die kaalkoppen kunnen hard rennen zeg![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Roda blijft lachwekkend anders hoor.
Die is er toch al een tijdje?Tegen de Engelsen toch?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:17 schreef Happel het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-6588723262182149530&hl=nl
quote:
Begreep dat de politie het niet echt erg vond dat die kaalkoppen de stad uitgejaagd werden?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:48 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Lakjes? Is dat weer nieuw?
Er gaat een topic over op de site van Lunatic News, staan ook foto's bij. Staat ook een link naar het forum van Storm Front ofzo wat een zieke gastenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:48 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Klopt, ze mochten niet mee met de demonstratie en kregen ook geen politiebescherming in de stad.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Begreep dat de politie het niet echt erg vond dat die kaalkoppen de stad uitgejaagd werden?
"Kom dan, kom dan" roepen terwijl ze zelf ook maar suf blijven staanquote:Op maandag 19 maart 2007 19:53 schreef Superheld het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rtVhb6SfG9A&eurl=
Zou hierover ook een netwerk komen?
Hehe, wat een boefjesquote:Op maandag 19 maart 2007 19:53 schreef Superheld het volgende:
Eindhoven hooligans.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:53 schreef Superheld het volgende:
Heb je toch een verkeerd beeld van psv.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:35 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Eindhoven hooligans.![]()
Ze kunnen amper 50 man op de been brengen in een thuis wedstrijden. Vergelijk dat eens als een trein van feyenrd opgewacht wordt in Amsterdam...
Zelfde als bij de kuip, maar als psv het doet komt het gewoon te grappig over, paar van die gekke boeren die dan gillen: KOM DAN!!quote:Op maandag 19 maart 2007 20:57 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Heb je toch een verkeerd beeld van psv.
En bij de arena gebeurd ook helemaal niks, beetje van afstand naar elkaar zingen.
Zeker met de ME zo ernaast ...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:17 schreef Staanplaats het volgende:
Vind dat opwachten van die trein zowiezo al een kansloze bezigheid..
paarden rennnen hardquote:Op maandag 19 maart 2007 19:53 schreef Superheld het volgende:
Inderdaad, ik pak liever gewoon wat biertjes in die tijd.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:17 schreef Staanplaats het volgende:
Vind dat opwachten van die trein zowiezo al een kansloze bezigheid..
Haha, ja want dan staan er allemaal hooligans van Ajax om die trein op te wachtenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:35 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Eindhoven hooligans.![]()
Ze kunnen amper 50 man op de been brengen in een thuis wedstrijden. Vergelijk dat eens als een trein van feyenrd opgewacht wordt in Amsterdam...
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:09 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Inderdaad, ik pak liever gewoon wat biertjes in die tijd.
quote:De wijsneus met zijn grote praatjes. Mijn vriendin was hierbij en wilde liever niet dat zij in een storm van 120 SCFers terrecht kwam die bewapent waren met knuppels, stoelen en kettingen, buiten dat waren wij met niet meer dan 15 man waarvan 4 meisjes.
Hehe, en vandaag hebben ze zo'n gozer opgepakt van B&H met pistolen, spijkerbommen, kogelvrije vesten en stapels andere wapens thuisquote:Op maandag 19 maart 2007 22:24 schreef zevenkamp het volgende:
Zo'n skinhead over afgelopen zaterdag:
[..]
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Welke clubs zijn dat?
quote:Aanslag in 2e Bundesliga op Nederlandse voetballer
Leendert van Steensel is afgelopen weekeinde langs het randje van de dood gegaan na een waanzinnige overtreding in de wedstrijd Koblenz Jena (0 - 0). Koblenz-aanvaller Anthony Tiéku schopt Van Steensel in een duel met een soort karate/kung fu-trap op zijn hals en kin. De 22-jarige Nederlander blijft bewusteloos liggen terwijl het bloed uit zijn mond loopt.
De teamarts van Jena haalt net op tijd de tong uit de keel van Van Steensel en redt daarmee zijn leven. Op weg naar de kleedkamer laten de dragers tot overmaat van ramp de brancard ook nog eens vallen op de sintelbaan.
Van Steensel heeft zijn onderkaak en zijn sleutelbeen gebroken en heeft een hersenschudding. Tiekú kreeg voor deze aanslag.... geel. Van Steensel verruilde in de winterstop `fc kutrecht voor FC Carl Zeis Jena in het voormalige Oost-Duitsland. De club overweegt een rechtszaak aan te spannen tegen Tiekú wegens het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel.
Uiteraard!quote:En de karatetrap van Louis was mooier
Had 'm ook al geplaatst in het Bundesliga topic.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:20 schreef M0NTANA het volgende:
Wist niet helemaal in welk topic ik hem moest plaatsen, dus nu maar hier:
http://www.youtube.com/watch?v=2X2eNhf_4mc
Karatetrap richting oud-FCU'er Leendert van Steensel, die zijn kaak brak en tong inslikte.
Aangezien het de tweede Bundesliga was, vond ik ook dat geen geschikt topic. Vandaar.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Had 'm ook al geplaatst in het Bundesliga topic.
Belachelijke aanslag.Hij is ook net pas uit het ziekenhuis.
Iemand beelden hiervan?quote:Spurs-fan valt Frank Lampard aan
AMSTERDAM - Frank Lampard van Chelsea is maandag aangevallen door een woedende fan van Tottenham Hotspur. Die club had in de kwartfinale van de FA Cup met 2-1 verloren van Chelsea.
De supporter was na het laatste fluitsignaal op White Hart Lane het veld op gerend en probeerde uit te halen naar Lampard, die wegdook om de klap te ontwijken.
Veiligheidspersoneel werkte de fan daarop tegen de grond en voerde hem af. "Misschien liep de bewaking te slapen, omdat ze kennelijk niet verwachtten dat iemand het veld op zou rennen om mijn spelers te belagen", stelde Chelsea-trainer José Mourinho later tegenover Reuters.
"Gelukkig liep het goed af. In de toekomst moeten ze beter opletten. Frank is in orde en hij is blij met de overwinning in de FA Cup. De rest doet er niet toe."
Een woordvoerder van Tottenham liet later weten dat ook een fan van Chelsea zich op het veld had begeven. Hij wilde de zege op de Spurs met de spelers van de landskampioen vieren. Beide supporters werden aan de politie overgedragen. Een voetbalwet in Engeland maakt het betreden van het voetbalveld strafbaar.
Ik bedoel bij psv staan er 50 van die gare boeren en in Amsterdam staan er enkele duizenden die treinen uit rottedam op te wachten.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Haha, ja want dan staan er allemaal hooligans van Ajax om die trein op te wachten
Nu wel: http://www.youtube.com/watch?v=_55Q-9h11lAquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:34 schreef MaxPower het volgende:
Gisteren nog wel gezien op Tien. Staat voorzover ik kan zien nog niet op youtube.
Ja en? Het is en blijft kansloos om die treinen op te wachten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:06 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik bedoel bij psv staan er 50 van die gare boeren en in Amsterdam staan er enkele duizenden die treinen uit rottedam op te wachten.
Nee man, dat is juist stoer een beetje op de trein wachten en dan kansloos schelden, zwaaien en middelvingertje opstekenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja en? Het is en blijft kansloos om die treinen op te wachten.
Beetje Jorienvanderherik niveau zeg maar?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee man, dat is juist stoer een beetje op de trein wachten en dan kansloos schelden, zwaaien en middelvingertje opsteken![]()
Ja, als je zijn niveau benaderd(!) dan ben je pas een echtequote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Beetje Jorienvanderherik niveau zeg maar?
Als ze nou gewoon zorgen dat het supportershome open mag, dan staat er veel minder volk bij treinen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja en? Het is en blijft kansloos om die treinen op te wachten.
amper harde kern.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:06 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik bedoel bij psv staan er 50 van die gare boeren en in Amsterdam staan er enkele duizenden die treinen uit rottedam op te wachten.
Ze mogen inderdaad blij zijn als ze de 20 halen ja!quote:
Je vergeet de vlagquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee man, dat is juist stoer een beetje op de trein wachten en dan kansloos schelden, zwaaien en middelvingertje opsteken![]()
Dat zijn nou de beroemde talentendagenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ze mogen inderdaad blij zijn als ze de 20 halen ja!
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Beetje Jorienvanderherik niveau zeg maar?
Upstairs vanavondquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:54 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Voor welke club ben je deze week?
Die pannekoek legt zich al steeds meer toe op Formule 1, binnenkort niet meer in VBL te vinden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:54 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Voor welke club ben je deze week?
Vond jullie signatures altijd wel op elkaar lijken met al die clubs erinquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die pannekoek legt zich al steeds meer toe op Formule 1, binnenkort niet meer in VBL te vinden.
Sinds mijn registratie hier zijn ondertitel, signature en afbeelding niet gewijzigd. Ik denk dat ik de enige ben!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vond jullie signatures altijd wel op elkaar lijken met al die clubs erin![]()
Of snijgebaren langs je keel makenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Iddquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Of snijgebaren langs je keel maken
En natuurlijk roepen "kom dan, kom dan"
Voor ons, de mensen in de randstad, valt het ook niet echt serieus te nemen. Vergelijk het met een boze/teleurgestelde Stijn Vreven die geďnterviewd wordt, dan nog klinkt het haast schattig en lief. Zo is het ook met jullie Limburgers en Belgen, best grappig!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Idd
Ik maak jou af jongen, ik maak jou godverdomme kei kapot, kom dan jongen, kom maar![]()
bij jullie praten die gevaarlijke jongetjes dan alleen in een ander dialect
Als het los gaat doe ik liever andere dingen dan dreigende taal uitslaanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:31 schreef M0NTANA het volgende:
Voor ons, de mensen in de randstad, valt het ook niet echt serieus te nemen. Vergelijk het met een boze/teleurgestelde Stijn Vreven die geďnterviewd wordt, dan nog klinkt het haast schattig en lief. Zo is het ook met jullie Limburgers en Belgen, best grappig!
Lijkt me ook veel verstandiger, bekvechten werkt niet zo. Geen woorden maar daden, toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als het los gaat doe ik liever andere dingen dan dreigende taal uitslaan![]()
Kantklossen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als het los gaat doe ik liever andere dingen dan dreigende taal uitslaan![]()
Kijken of ze dat nog steeds kunnenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:48 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Fan schopt cameraman ziekenhuis in
Geschreven door Matthijs van Laar op woensdag, 21 maart om 17:52
Tijdens het duel tussen PSV en Ajax van afgelopen woensdag (1-5) is een cameraman door een agressieve PSV-supporter het ziekenhuis in geschopt. De fan kon de vijfde treffer van de Amsterdamse opponent niet verkroppen, en schopte de cameraman van achteren in zijn nek, met bijna fatale gevolgen.
De cameraman zat met zijn apparatuur hoog op de tribune achter het doel opgesteld, zodat hij makkelijk bereikbaar was voor de fans. Omzittenden van de agressieve supporter wisten na het incident zijn seizoenskaart te bemachtigen, zodat de identiteit van de man inmiddels bekend is bij de Eindhovense politie. Ook zal de beveiliging van PSV onderzoek doen naar het voorval en zal er aangifte worden gedaan.
Opmerkelijk detail in het hele gebeuren is dat deze cameraman verantwoordelijk was voor de omstreden beelden van een juichende scheidsrechter Braamhaar, nadat hij de 1-5 van Ajax goed had gekeurd.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Politie: "Als het eruit ziet als een eend en het kwaakt als een eend dan is het voor ons duidelijk: dan is het een eend"
Van tilbo.comquote:Duel in Belgie verboden om rellen met Willem II-fans
donderdag 22 maart 2007
KV Turnhout-Verbroedering Geel in de Belgische derde klasse mag niet gespeeld worden op zondag 6 mei. Burgemeester Marcel Hendrickx stelde dat verbod in op uitdrukkelijke verzoek van de politie. Aanleiding zijn de zware rellen rond Geel-Turnhout in december. Tientallen supporters gingen met elkaar op de vuist en tal van zaken werden vernield.
Na de rellen slaagde de politie erin 20 amokmakers te identificeren. "Achteraf is gezegd dat de rellen van toen tot de zwaarste rellen van de voorbije jaren behoren", aldus Hendrickx. "Er kwamen die avond zelfs supporters van Willem II, die in Nederland een stadionverbod hebben, naar Geel afgezakt. Er waren ook supporters van Anderlecht en Brugge bij."
Met het verbod wil de stad voorkomen dat er rellen ontstaan in het Stadspark waar het stadion ligt. "Ons voorstel is dat de wedstrijd op zaterdag 5 mei om 18 uur wordt gespeeld. Op dat moment is er veel minder ander volk aanwezig in het Stadspark en blijft de overlast beperkter. Maar de beslissing ligt bij de clubs en de KBVB". (bron: debalisnietrond.web-log.nl)
Dan moet ik bij de vertalers van het bericht zijn dusquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:35 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Limburg hoort toch niet bij Nederland?
Het wordt weer zwaar overdreven door de media zoals gewoonlijkquote:Tientallen supporters gingen met elkaar op de vuist
haha 1 gast heeft een sv voor 3 maanden gekregen in Belgiequote:Na de rellen slaagde de politie erin 20 amokmakers te identificeren
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:03 schreef Luni het volgende:
UEFA legt Manchester United en Lille boete op
22 maart 2007
De Europese voetbalbond UEFA heeft donderdag Lille en Manchester United een boete opgelegd wegens onbehoorlijk gedrag van Lille-spelers en de United-supporters. De Franse formatie moet 61.770 euro naar de UEFA overmaken, ManUnited kreeg slechts een boete van 9.265 euro.
Gedurende de wedstrijd in de eerste knockoutronde van de Champions League braken ongeregeldheden uit in het vak met Engelse fans. Niet alleen United kreeg daarvoor een boete, ook Lille werd gestraft omdat de club organisatorisch fouten had gemaakt.
De Franse formatie werd extra beboet, omdat de spelers dreigden van het veld te lopen nadat Ryan Giggs in de slotfase met een snel genomen vrije trap had gescoord. "Onbehoorlijk gedrag", oordeelde de UEFA donderdag. De Nederlandse scheidsrechter Eric Braamhaar leidde de wedstrijd
Zal wel weer een stukje dramatisch slechte journalistiek zijn.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:50 schreef Superheld het volgende:
Morgen uitzending netwerk over hooligans die de confro zoeken 'ver' buiten het stadion....
20.30 NED 2
Als Spieker erin zit, lijkt het me wel. Iig Groningen dus.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:31 schreef w00h00 het volgende:
Nationale clubs neem ik aan?
Netwerk heeft door dat hooliganisme scoort ofzo?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:50 schreef Superheld het volgende:
Morgen uitzending netwerk over hooligans die de confro zoeken 'ver' buiten het stadion....
20.30 NED 2
Wij gaan toch allemaal kijken ??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Netwerk heeft door dat hooliganisme scoort ofzo?
Mischien zie je je eigen wel terugquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Ga wel ff kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
Ach, ik kan me nog ongeregeldheden en zelfs afgelastingen uit angst daarvoor herinneren mbt 1e divisie ijshockeywedstrijden tussen Den Haag en Den Bosch.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:35 schreef -Schorpioen- het volgende:
Van de site van Netwerk
De rellen in de Utrechtse wijk Ondiep, confrontaties tussen hooligans op houseparty's en vechtpartijen in het centrum van de stad: voetbalhooligans slaan hun slag steeds vaker buiten de stadions. In Netwerk aandacht voor deze zogenaamde hit-and-run-acties waarbij voetbalhooligans buiten de wedstrijden om aanleiding zoeken om een rel te schoppen. Is een voetbalwet een antwoord op dit geweld? De KNVB maakte een een speciale voetbalwet die binnenkort door de Tweede Kamer wordt behandeld. In de uitzending wordt forse kritiek geuit op die wet.
Inderdaad, alsof rellen op feesten, aan de costa's etc. nieuw zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:07 schreef DIGGER het volgende:
Maar ze zullen wel weer doen als het helemaal nieuw is, rellen buiten het voetbalstadion/de voetbalwedstrijd om om zo tegen die voetbalwet aan te kunnen schoppen.
Ondiep was een mooie mogelijkheid om het 'hooliganisme' weer eens in een slecht daglicht te zetten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:44 schreef MaxPower het volgende:
Jammer dat ze Ondiep erbij halen, naar de rest ben ik wel benieuwd.
"Hooliganisme with the stars" binnenkort op Tienquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Met Herman den Blijker, john de wolf en top-crimineel van gobbelquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:22 schreef Apfel. het volgende:
[..]
"Hooliganisme with the stars" binnenkort op Tien![]()
Netwerk wordt gebruikt om meer aandacht te bewerkstelligen voor die 'oh zo geweldige' voetbalwet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Staatstelevisie dus, soort Noord-Korea enzo.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Netwerk wordt gebruikt om meer aandacht te bewerkstelligen voor die 'oh zo geweldige' voetbalwet.
Op zich wel een goed idee: iedere maandag een show, waarin de gebeurtenissen van het weekend getoond worden en het TV-publiek thuis kan per sms stemmen op de beste actie van het weekend, aan het eind van deze serie weten we welke club de gekste groep heeft.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:22 schreef Apfel. het volgende:
[..]
"Hooliganisme with the stars" binnenkort op Tien![]()
quote:
Misschien wil Hugo Borst ook wel een item doen: 'Elleboog van de week'quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Staatstelevisie dus, soort Noord-Korea enzo.
[..]
Op zich wel een goed idee: iedere maandag een show, waarin de gebeurtenissen van het weekend getoond worden en het TV-publiek thuis kan per sms stemmen op de beste actie van het weekend, aan het eind van deze serie weten we welke club de gekste groep heeft.
![]()
"In de uitzending wordt forse kritiek geuit op die wet."quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Netwerk wordt gebruikt om meer aandacht te bewerkstelligen voor die 'oh zo geweldige' voetbalwet.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga het opnemen en later kijken. Dan word ik niet bij de kijkcijfers gerekend
In Italie bestaat datquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:29 schreef M0NTANA het volgende:
Op zich wel een goed idee: iedere maandag een show, waarin de gebeurtenissen van het weekend getoond worden en het TV-publiek thuis kan per sms stemmen op de beste actie van het weekend, aan het eind van deze serie weten we welke club de gekste groep heeft.
![]()
sjors de gemeenteraadslid met zijn Stone Island jasquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:39 schreef zevenkamp het volgende:
Jezus wat een waardeloze docu. Klopte werkelijk helemaal niks van.
Was inderdaad een avondvullend programmaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
En klaar was die
Spieker is wel redelijk op de hoogte volgens mij hoor. Hij doet zelf stiekem ook wel eens mee, al zei men in de reportage dat hij gestopt was.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:39 schreef zevenkamp het volgende:
Jezus wat een waardeloze docu. Klopte werkelijk helemaal niks van.
Heeft ie dat ook niet in eerdere docu's gezegdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:44 schreef MaxPower het volgende:
Spieker is wel redelijk op de hoogte volgens mij hoor. Hij doet zelf stiekem ook wel eens mee, al zei men in de reportage dat hij gestopt was.
Nou wat ie vertelde over Dancevalley klopte anders niet. Ook dat verhaal dat op Flockers (Gelredome) zo zwaar los ging viel ook reuze mee. Natuurlijk ontbraken de beelden van afgelopen klassieker niet, waar de politie ternauwernood een confrontatie voorkwamquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:44 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Spieker is wel redelijk op de hoogte volgens mij hoor. Hij doet zelf stiekem ook wel eens mee, al zei men in de reportage dat hij gestopt was.
Hebben meerdere supporters last vanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:17 schreef PizzaSalami het volgende:
Spieker wil wel erg graag op tv altijd.
En dan nog zeggen tussen Feyenoord hooligans pffquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:14 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Nou wat ie vertelde over Dancevalley klopte anders niet. Ook dat verhaal dat op Flockers (Gelredome) zo zwaar los ging viel ook reuze mee. Natuurlijk ontbraken de beelden van afgelopen klassieker niet, waar de politie ternauwernood een confrontatie voorkwam![]()
het is de 1e 10 minutenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:17 schreef Sethje het volgende:
Vannacht ff herhaling kijken..word heel de nacht herhaald op 2 dacht ik..( actualiteiten)
sms wel ff straksquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:27 schreef plae het volgende:
bolle geef me aub een seintje als die herhaling begint.
In het dome is volgensmij ook vrijwel niks gebeurd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:14 schreef zevenkamp het volgende:
Nou wat ie vertelde over Dancevalley klopte anders niet. Ook dat verhaal dat op Flockers (Gelredome) zo zwaar los ging viel ook reuze mee. Natuurlijk ontbraken de beelden van afgelopen klassieker niet, waar de politie ternauwernood een confrontatie voorkwam![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |