Zal wel weer een stukje dramatisch slechte journalistiek zijn.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:50 schreef Superheld het volgende:
Morgen uitzending netwerk over hooligans die de confro zoeken 'ver' buiten het stadion....
20.30 NED 2
Als Spieker erin zit, lijkt het me wel. Iig Groningen dus.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:31 schreef w00h00 het volgende:
Nationale clubs neem ik aan?
Netwerk heeft door dat hooliganisme scoort ofzo?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:50 schreef Superheld het volgende:
Morgen uitzending netwerk over hooligans die de confro zoeken 'ver' buiten het stadion....
20.30 NED 2
Wij gaan toch allemaal kijken ??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Netwerk heeft door dat hooliganisme scoort ofzo?
Mischien zie je je eigen wel terugquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Ga wel ff kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
Ach, ik kan me nog ongeregeldheden en zelfs afgelastingen uit angst daarvoor herinneren mbt 1e divisie ijshockeywedstrijden tussen Den Haag en Den Bosch.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:35 schreef -Schorpioen- het volgende:
Van de site van Netwerk
De rellen in de Utrechtse wijk Ondiep, confrontaties tussen hooligans op houseparty's en vechtpartijen in het centrum van de stad: voetbalhooligans slaan hun slag steeds vaker buiten de stadions. In Netwerk aandacht voor deze zogenaamde hit-and-run-acties waarbij voetbalhooligans buiten de wedstrijden om aanleiding zoeken om een rel te schoppen. Is een voetbalwet een antwoord op dit geweld? De KNVB maakte een een speciale voetbalwet die binnenkort door de Tweede Kamer wordt behandeld. In de uitzending wordt forse kritiek geuit op die wet.
Inderdaad, alsof rellen op feesten, aan de costa's etc. nieuw zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:07 schreef DIGGER het volgende:
Maar ze zullen wel weer doen als het helemaal nieuw is, rellen buiten het voetbalstadion/de voetbalwedstrijd om om zo tegen die voetbalwet aan te kunnen schoppen.
Ondiep was een mooie mogelijkheid om het 'hooliganisme' weer eens in een slecht daglicht te zetten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:44 schreef MaxPower het volgende:
Jammer dat ze Ondiep erbij halen, naar de rest ben ik wel benieuwd.
"Hooliganisme with the stars" binnenkort op Tienquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Met Herman den Blijker, john de wolf en top-crimineel van gobbelquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:22 schreef Apfel. het volgende:
[..]
"Hooliganisme with the stars" binnenkort op Tien![]()
Netwerk wordt gebruikt om meer aandacht te bewerkstelligen voor die 'oh zo geweldige' voetbalwet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Staatstelevisie dus, soort Noord-Korea enzo.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Netwerk wordt gebruikt om meer aandacht te bewerkstelligen voor die 'oh zo geweldige' voetbalwet.
Op zich wel een goed idee: iedere maandag een show, waarin de gebeurtenissen van het weekend getoond worden en het TV-publiek thuis kan per sms stemmen op de beste actie van het weekend, aan het eind van deze serie weten we welke club de gekste groep heeft.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:22 schreef Apfel. het volgende:
[..]
"Hooliganisme with the stars" binnenkort op Tien![]()
quote:
Misschien wil Hugo Borst ook wel een item doen: 'Elleboog van de week'quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Staatstelevisie dus, soort Noord-Korea enzo.
[..]
Op zich wel een goed idee: iedere maandag een show, waarin de gebeurtenissen van het weekend getoond worden en het TV-publiek thuis kan per sms stemmen op de beste actie van het weekend, aan het eind van deze serie weten we welke club de gekste groep heeft.
![]()
"In de uitzending wordt forse kritiek geuit op die wet."quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Netwerk wordt gebruikt om meer aandacht te bewerkstelligen voor die 'oh zo geweldige' voetbalwet.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga het opnemen en later kijken. Dan word ik niet bij de kijkcijfers gerekend
In Italie bestaat datquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:29 schreef M0NTANA het volgende:
Op zich wel een goed idee: iedere maandag een show, waarin de gebeurtenissen van het weekend getoond worden en het TV-publiek thuis kan per sms stemmen op de beste actie van het weekend, aan het eind van deze serie weten we welke club de gekste groep heeft.
![]()
sjors de gemeenteraadslid met zijn Stone Island jasquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:39 schreef zevenkamp het volgende:
Jezus wat een waardeloze docu. Klopte werkelijk helemaal niks van.
Was inderdaad een avondvullend programmaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
En klaar was die
Spieker is wel redelijk op de hoogte volgens mij hoor. Hij doet zelf stiekem ook wel eens mee, al zei men in de reportage dat hij gestopt was.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:39 schreef zevenkamp het volgende:
Jezus wat een waardeloze docu. Klopte werkelijk helemaal niks van.
Heeft ie dat ook niet in eerdere docu's gezegdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:44 schreef MaxPower het volgende:
Spieker is wel redelijk op de hoogte volgens mij hoor. Hij doet zelf stiekem ook wel eens mee, al zei men in de reportage dat hij gestopt was.
Nou wat ie vertelde over Dancevalley klopte anders niet. Ook dat verhaal dat op Flockers (Gelredome) zo zwaar los ging viel ook reuze mee. Natuurlijk ontbraken de beelden van afgelopen klassieker niet, waar de politie ternauwernood een confrontatie voorkwamquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:44 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Spieker is wel redelijk op de hoogte volgens mij hoor. Hij doet zelf stiekem ook wel eens mee, al zei men in de reportage dat hij gestopt was.
Hebben meerdere supporters last vanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:17 schreef PizzaSalami het volgende:
Spieker wil wel erg graag op tv altijd.
En dan nog zeggen tussen Feyenoord hooligans pffquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:14 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Nou wat ie vertelde over Dancevalley klopte anders niet. Ook dat verhaal dat op Flockers (Gelredome) zo zwaar los ging viel ook reuze mee. Natuurlijk ontbraken de beelden van afgelopen klassieker niet, waar de politie ternauwernood een confrontatie voorkwam![]()
het is de 1e 10 minutenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:17 schreef Sethje het volgende:
Vannacht ff herhaling kijken..word heel de nacht herhaald op 2 dacht ik..( actualiteiten)
sms wel ff straksquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:27 schreef plae het volgende:
bolle geef me aub een seintje als die herhaling begint.
In het dome is volgensmij ook vrijwel niks gebeurd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:14 schreef zevenkamp het volgende:
Nou wat ie vertelde over Dancevalley klopte anders niet. Ook dat verhaal dat op Flockers (Gelredome) zo zwaar los ging viel ook reuze mee. Natuurlijk ontbraken de beelden van afgelopen klassieker niet, waar de politie ternauwernood een confrontatie voorkwam![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |