quote:Supportersclubs keuren rellen Utrecht af
UTRECHT - De supportersverenigingen van FC Utrecht, Feyenoord en Ajax hebben verbolgen gereageerd op de ongeregeldheden van dinsdagavond in de binnenstad van Utrecht. Daarbij werden 135 mensen aangehouden, onder wie 'supporters' van de voetbalclubs.
Volgens Bobby Klanchantra, voorzitter van de supportersvereniging van FC Utrecht, heeft burgemeester Annie Brouwer deels schuld aan de ongeregeldheden. ,,Het werkt juist averechts door te roepen dat er supporters van andere verenigingen in de binnenstad hangen.
Dat alarmeert andere hooligans. En door als politie met zo'n grote macht aanwezig te zijn, trek je de aandacht van bepaalde personen. Ik noem ze maar reltoeristen.'' (ANP)
Ik denk dat je als met 3 man of meer bij elkaar staat dat idd zo geregeld is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:55 schreef M0NTANA het volgende:
Denk dat ik vanavond ook maar eens in Utrecht ga kijken, slaapplaats kon geregeld worden.
Er was gister al niks te beleven, dat zal vanavond niet anders zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:55 schreef M0NTANA het volgende:
Denk dat ik vanavond ook maar eens in Utrecht ga kijken, slaapplaats kon geregeld worden.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk dat je als met 3 man of meer bij elkaar staat dat idd zo geregeld is.
Whehehequote:Op woensdag 14 maart 2007 13:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb ervaring, ik heb de Graafsewijk al 2 maal gehadquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:18 schreef MaxPower het volgende:
genoeg reltoeristen in dit topic zo te zien.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er zijn morgen ook schijnbaar 5000 Engelsen in Amsterdam/Alkmaar.
ZIjn toch maar 1.000 tickets voor NUFC?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er zijn morgen ook schijnbaar 5000 Engelsen in Amsterdam/Alkmaar.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
ZIjn toch maar 1.000 tickets voor NUFC?
quote:
AZ vreest invasie
door onze Telesportredactie
alkmaar - AZ kan donderdag maximaal maar duizend Engelse supporters kwijt in het uitvak van het DSB-stadion. De club heeft echter uit diverse bronnen vernomen dat er ongeveer vijfduizend Newcastle United-supporters het Kanaal over zullen steken voor de return in de strijd om de UEFA Cup.
Het management van AZ heeft Newcastle laten weten dat de Engelse supporters beter in Amsterdam kunnen blijven om het duel aldaar via de televisie te volgen. De meeste fans verblijven namelijk sowieso in de hoofdstad.
Die gasten komen altijd met meerquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
ZIjn toch maar 1.000 tickets voor NUFC?
Dat is wel bekend, maar met vijfmaal zoveel is nieuw voor mij. Meeste zullen wel in Amsterdam blijven hangen!quote:
En terecht.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is wel bekend, maar met vijfmaal zoveel is nieuw voor mij. Meeste zullen wel in Amsterdam blijven hangen!
Terecht? Kutstad, joh. Die Engelsen zitten altijd daar. Zou ze sieren als ze een keer in Rotterdam kwamen zitten.quote:
1500 approx denk ik, man, de Toon army is helemaal verzuurd mbt Nederland tripjes de laatste jaren.quote:
Zijn ze te laf voorquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Terecht? Kutstad, joh. Die Engelsen zitten altijd daar. Zou ze sieren als ze een keer in Rotterdam kwamen zitten.
Ook al komen ze met 10.000 man, niemand durft naar r'dam!quote:
Dat bedoel ik maarquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:02 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ook al komen ze met 10.000 man, niemand durft naar r'dam!
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Snap dat ook nooit.Chelsea in 2000 waren de enige die de avond van te voren naar Rotterdam kwamen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Terecht? Kutstad, joh. Die Engelsen zitten altijd daar. Zou ze sieren als ze een keer in Rotterdam kwamen zitten.
Topactiequote:Op woensdag 14 maart 2007 18:16 schreef PizzaSalami het volgende:
Niet vreemd, als je met je auto vol op een zooi ME'ers in gaat rijden.
Voor Engelse voetbalsupporters? Voor mij ook hoor. Die wedstrijd is vaak maar een hinderlijke onderbreking van 90 minuten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:47 schreef PizzaSalami het volgende:
Voor engelse voetbalsupporters is tijdens zo'n tripje voetbal vaak bijzaak, ze komen (net als de meeste toeristen) naar Amsterdam om veel te blowen, nog meer te zuipen en als ze bijna niet meer op hun benen kunnen staan even langs de hoeren. Het liefst zo lang mogelijk en tot zo vroeg voor de wedstrijd als mogelijk. Daarom zie je ze nu eenmaal nooit of pas laat ergens anders.
quote:Vooral op de Laan van Chartroise werden veel mensen aangehouden. De politie riep daar om dat iedereen die er stond was aangehouden vanwege het samenscholingsverbod. Een man raakte over de kook en reed met zijn auto op een ME-busje in. Hij werd door een arrestatie-eenheid uit zijn auto gesleurd.
Damn, das wel ziek ja.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:16 schreef PizzaSalami het volgende:
Niet vreemd, als je met je auto vol op een zooi ME'ers in gaat rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |