Ze rijden zelf ook met busjes en paarden en honden op mensen in, ik zie het verschil niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:56 schreef W2O het volgende:
[..]
Zo'n kerel klappen geven, oke, maar er op in rijden gaat mij toch iets te ver.
Goed punt. Maar toch, mijn stijl is het niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:57 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ze rijden zelf ook met busjes en paarden en honden op mensen in, ik zie het verschil niet.
Goede zaak. Ik hoop dat hij Hummer of Chrevolet Avalanche reed.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:16 schreef PizzaSalami het volgende:
Niet vreemd, als je met je auto vol op een zooi ME'ers in gaat rijden.
Mercedes geloof ikquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:06 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Goede zaak. Ik hoop dat hij Hummer of Chrevolet Avalanche reed.
Allemaal reltoeristen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dit topic loopt trouwens wel hard![]()
Wanneer hoor je eigenlijk bij een voetbalclub? In de ogen van Annie Brouwer dan?quote:De supportersverenigingen van voetbalclubs als FC Utrecht, Feyenoord en Ajax hebben verbolgen gereageerd op de ongeregeldheden in de binnenstad van Utrecht. Uit cijfers van de politie bleek dat twaalf arrestanten bij voetbalclubs horen.
Dus 51% roert linksom, daar zit een groter complot!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:07 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb inmiddels bevestigd gekregen dat 49% van de arrestanten zijn koffie rechtsom roert. De politie ziet hier een patroon.
Die neem je toch niet mee lijkt me..quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:02 schreef PizzaSalami het volgende:
Vertellen ze ook welke club? Denk op basis van seizoenskaarten.
Eeeuh, gokje: mensen die hun koffie zwart drinken misschien?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Disclaimer: Ervan uitgaande dat er niemand is die zijn koffie niet roert, dat lijkt mij ook meer dan logisch. Wie roert zijn koffie immers niet!
Zelfs dan roer je vaak nog, of ben ik de enige die zo neurotisch is dat hij zelfs dan aan het roeren is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eeeuh, gokje: mensen die hun koffie zwart drinken misschien?
Het blijkt dat 100% van de arrestanten zelfs in hun eerste levensjaar melk gedronken heeft. Gevaarlijk spul ....quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:07 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb inmiddels bevestigd gekregen dat 49% van de arrestanten zijn koffie rechtsom roert. De politie ziet hier een patroon.
Ik lust niet eens koffiequote:Op woensdag 14 maart 2007 22:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zelfs dan roer je vaak nog, of ben ik de enige die zo neurotisch is dat hij zelfs dan aan het roeren is.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Utrecht dood!
quote:TerroRobbie, doodsverwensing, week.
Arouna Koné heeft aids. flauwquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
In het Ajax topic ging het over AIDS toe wensen.
Bannen met die hapquote:
quote:
Ik heb het ook gezien, wat een schande inderdaad. Suggestieve journalistiek.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:45 schreef Octaafdebolle het volgende:
Bij Nova/ Den Haag vandaag was het echt weer drama troef. Ze lieten beelden van Beverwijk zien en dat dit in de trend van afgesproken geweld hoort etc![]()
Heb je toevallig een seizoenskaart van een club, ben je natuurlijk gelijk een hooligan.quote:Van de 135 arrestanten van gisternacht in en rond Ondiep kwamen er 97 uit andere wijken van Utrecht en veertien van buiten de stad. Acht arrestanten staan bij de politie bekend als aanhanger van FC Utrecht. Andere relschoppers waren aanhangers van Feyenoord (2), Ajax (1) en Quick Boys uit Katwijk (2).
Quick Boys?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:11 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik weet wel van welke club die jongens uit Katwijk zijn
Dat groepje is al langer bekend bij de politie, zeker na vorige maandquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:20 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
We gaan de politie natuurlijk niet wijzer maken
quote:KNVB deelt 32 stadionverboden uit
Door LUDO VAN DENDEREN
KERKRADE - De KNVB heeft twaalf Roda JC-aanhangers en twintig Sparta-fans een stadionverbod voor de duur van drie jaar plus een geldboete van 450 euro opgelegd.
De 32 voetbalsupporters kregen de straf voor hun aandeel in de rellen tijdens de competitiewedstrijd van beide clubs in Kerkrade. Een deel van de veroordeelde Roda-fans heeft een advocaat in de arm genomen om de verboden bij de rechter aan te vechten.
In het Limburgse stadion kwam het afgelopen oktober tot een flinke vechtpartij nadat een groep Sparta-aanhangers in een vak met Roda-supporters terecht was gekomen. De Rotterdammers waren aan kaarten gekomen via een actie van een Limburgse krant. Die bood tegen gereduceerd tarief en zonder te vragen naar een identificatiebewijs tickets voor het vak met de harde kern van Roda JC aan.
,,Als Roda zijn we medeschuldig aan het ontstaan van de problemen,’’ zegt algemeen directeur Huub Narinx. ,,Ons valt te verwijten dat we niet konden voorkomen dat Sparta-aanhangers in een Roda-vak terechtkwamen. Achteraf gezien had het voor kwaadwillenden niet zo gemakkelijk mogen zijn om aan kaarten voor dat vak te komen. Het is echter niet aan mij om te beoordelen of Roda-fans al dan niet onterecht een stadionverbod hebben gekregen.’’
Het is voor de tweede maal in korte tijd dat fans van Roda JC in opspraak komen. Vorig jaar werden 160 Limburgse supporters opgepakt die betrokken zouden zijn geweest bij ongeregeldheden voor de uitwedstrijd tegen Ajax.
De stadionverboden die toen door de KNVB waren opgelegd, werden later door de rechter veelal vernietigd.
quote:
Gekke jongens toch bij roda, willen er maar al te graag bij horen, gebeurd er eindelijk een keer iets lopen ze allemaal te miepen en nemen ze advocaten in de arm.quote:
Is bij Roda altijd hetzelfde.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:42 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Gekke jongens toch bij roda, willen er maar al te graag bij horen, gebeurd er eindelijk een keer iets lopen ze allemaal te miepen en nemen ze advocaten in de arm.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is bij Roda altijd hetzelfde.
Lopen altijd te janken dat ze niks gedaan hebben en dat ze hun altijd moet hebben![]()
Boehoe, we kunnen er niets aan doen, boehoe KNJB, boehoe ik ga naar mijn advocaatquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is bij Roda altijd hetzelfde.
Lopen altijd te janken dat ze niks gedaan hebben en dat ze hun altijd moet hebben![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |