nou denk je..hij slaap cht niet zomaar!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:43 schreef Soho het volgende:
aiaiaiaiai daar is Brian, hij heeft Huub door met z'n gelogen brief.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian trapt vol in de act van Huub en Eric. Brian denkt dat ze nu ruzie hebben .......
Ik word er gewoon pissig van dat er steeds woorden langs vliegen als homofoob enzo.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:39 schreef FdW het volgende:
Wat bedoel je meisje van de overkant?
Hij is klaarwakkerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:44 schreef Villalux het volgende:
[..]
nou denk je..hij slaap cht niet zomaar!
Ik geloofde het ook hoor, had alleen het geluid aan en dacht 'wat is dat nou in hemelsnaam'quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian trapt vol in de act van Huub en Eric. Brian denkt dat ze nu ruzie hebben .......
mss niet van de brief, maar wel vd ruziequote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:44 schreef Day het volgende:
Brian gelooft er geen zak van!
Valt wel mee hoor, ze spelen alles....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:45 schreef Prospera het volgende:
Syl: Huub ben je al bij de paarden geweest?
Huub is nijdig om de stemronde en blaat.
Ze gaan nog even door.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:44 schreef Soho het volgende:
lachen dit, Brian die dit toneelstukje gelooft.
komt er nog een bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze gaan nog even door.
In toneelstukjes opvoeren zijn deze twee briljant.![]()
Bedtijd lieverd?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:44 schreef My_ het volgende:
[..]
Ik word er gewoon pissig van dat er steeds woorden langs vliegen als homofoob enzo.
Lekker belangrijk of je homo's wel of niet leuk vind. En lekker belangrijk of jouw opmerking wel of niet serieus was. Het is gewoon irritant!
Schitterend om dat gezicht van Brian te zien. Z'n bek hangt open van verbazinbg en plezier dat ze ruzie hebben.quote:
Het knappe is dat ze het niet eens hoeven af te spreken. Ze voelen elkaar aan .......quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze gaan nog even door.
Daar kickt hij echt op...ik denk dat hij dan voor het eerst kan kaarkomen!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Schitterend om dat gezicht van Brian te zien. Z'n bek hangt open van verbazinbg en plezier dat ze ruzie hebben.
Ik mis het ook een beetje...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
Ben ik dan de enige die het toneelstuk niet "geweldig" vind?
Als ik zie dat het z'n uitwerking heeft vind ik het zeer okay.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
Hij is ook niet geweldig, maar rat en tatasia trappen er in. Dus hij is zeer geslaagd!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
Ik hoop dat michael meekijkt, dan ziet hij hoe goed ze kunnen acteren.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze gaan nog even door.
Neequote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
Tis de Nena Trigger.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:49 schreef Mokum020 het volgende:
En Nasty trapt er ook in....................
met zijn kabouterquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:50 schreef ruby het volgende:
Waar is Jaap? Ligt ie in z'n nest? Want die zou ook erg genieten van deze "ruzie".
De kans daarop is best wel groot ......quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
Ja ruzie tussen Huub en Eric is gespeeld... en er is geen brief van Nena aan Huubquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:49 schreef Frasier het volgende:
Is dit gespeeld?Zo ja, meesterlijk
zet net pas streams weer aan
waarom komt hij zijn bed dan uit!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:51 schreef Mika25 het volgende:
Brainless trapt nergens in.
Hij wist dat Huub van de stemming wist, omdat NatasJa dat gisteren al verteld had.
Valiumpje schat??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:51 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GEEN NATASJA! GEEN STEMMING VOOR NATASJA!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou werkelijk totaal belachelijk zijn!
Net als voor brainless die al 50.000 en allemaal geweldige dingen heeft gehad.
Huub heeft.... een nieuwjaarsduik die niet doorging gehad en Sylvia heeft twee begafenissen gehad! Ik bedoel maar!
Die is "achter" om z`n nieuwe one-liners voor morgen te leren. Zonder hulp van de buren kan ie geen discussie voeren...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:50 schreef ruby het volgende:
Waar is Jaap? Ligt ie in z'n nest? Want die zou ook erg genieten van deze "ruzie".
Sylvia gaat het tegenhouden.... remember carnaval?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:51 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huub heeft.... een nieuwjaarsduik die niet doorging gehad en Sylvia heeft twee begafenissen gehad! Ik bedoel maar!
Das mannentaal !quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:51 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik gemist, wat is er gezegd?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:51 schreef Mika25 het volgende:
Brainless trapt nergens in.
Hij wist dat Huub van de stemming wist, omdat NatasJa dat gisteren al verteld had.
Ze heeft een of ander ding kado gekregen om het niet koud te krijgenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:52 schreef avonne het volgende:
Waar hebben Sylvia en Amanda het in godsnaam over?
Weken, het wordt lijmachtig, 1 minuut opwarmen..
Nena komt terugquote:
Die hoofdletters zijn nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:51 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Broodje zalm, paling of boerenkaas. Glaasje Pouilly Fumee erbij?quote:
Goed genoeg blijkbaar.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
Febo/Kantoor (in de tuin) of gewoon naar bed?quote:
ms beetje oneerlijk, maar huub en sylvia hebben er zelf steeds bijgezeten bij die stemmingen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:51 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wel ergensquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
[..]
had je mond gehouden, ik miste hem niet.![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed genoeg blijkbaar.
ALs ze er een keer echt voor gaan zitten, kan er écht een mooie val bedacht worden..
Want? Het is voor ons streamers toch duidelijk te zien dat ze acteren?quote:
NatasJa heeft de stemming achter aangevraagt en was zenuwachtig erover. Ze heeft het er al met Huub over gehad gisteren en hij zou voor haar stemmen. Later heeft ze Brainless ook op de hoogte gebracht en zei toen dat alleen Eric nog overgehaald moest worden.quote:
Ah, hij heeft ze in z'n hoofd gestampt denk ik. Hij staat namelijk weer in de keuken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:52 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Die is "achter" om z`n nieuwe one-liners voor morgen te leren. Zonder hulp van de buren kan ie geen discussie voeren...
Sorry was even een seintje naar de cameraman...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
[..]
had je mond gehouden, ik miste hem niet.![]()
Zo heeft Jaap dus ook geleefd, kan niet anders.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:54 schreef Frasier het volgende:
Jaap NU Live op SBS 6!
Tjoekie tjoekie mondje open .....En hapquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:56 schreef gomi het volgende:
[..]
ms beetje oneerlijk, maar huub en sylvia hebben er zelf steeds bijgezeten bij die stemmingen.
als de rest t hard speelt moeten zij dat ook doen , doen ze t niet dan moeten we ook niet zeuern dat ze nooits iets krijgen.
in t huis moet je er zelf ook voor zorgen dat je iets krijgt, niet wachten tot je iets toegestopt krijgt
het gaat er toch om of de medebewoners het door hebben of niet ? Dat maakt het voor mij leuk..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
Want? Het is voor ons streamers toch duidelijk te zien dat ze acteren?
Thanks!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:56 schreef Mika25 het volgende:
[..]
NatasJa heeft de stemming achter aangevraagt en was zenuwachtig erover. Ze heeft het er al met Huub over gehad gisteren en hij zou voor haar stemmen. Later heeft ze Brainless ook op de hoogte gebracht en zei toen dat alleen Eric nog overgehaald moest worden.
Juist... Heel leuk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:59 schreef 2live het volgende:
[..]
het gaat er toch om of de medebewoners het door hebben of niet ? Dat maakt het voor mij leuk..
en jouw probleem is?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Tjoekie tjoekie mondje open .....En hap![]()
Waar is je legendarische gevoel voor humor gebleven?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
Dan gaat ze er dus van uit dat Sylvia met Huub mee zal stemmen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:56 schreef Mika25 het volgende:
[..]
NatasJa heeft de stemming achter aangevraagt en was zenuwachtig erover. Ze heeft het er al met Huub over gehad gisteren en hij zou voor haar stemmen. Later heeft ze Brainless ook op de hoogte gebracht en zei toen dat alleen Eric nog overgehaald moest worden.
Ben dronkenquote:
Dat heeft Brian hem ingefluisterd, om dat tegen Huub te gebruiken in een van hun gesprekken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
Jaap zegt Ik kom je wel opzoeken als je longkanker hebt, tegen Huub.
Nee dank uquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:01 schreef IkWeetNiets het volgende:
Voor diegenen die de zangles van Brian hebben gemist....
http://minorcrisis.net/files/brainzingtlaaaa.mp3
Er werd gevraagd of het geloofwaardig overkwam, ik vond van niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:59 schreef 2live het volgende:
[..]
het gaat er toch om of de medebewoners het door hebben of niet ? Dat maakt het voor mij leuk..
ws niet ver van de afdeling waar hij zelf zal liggen, met dat overgewicht komt hij er welquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
Jaap zegt Ik kom je wel opzoeken als je longkanker hebt, tegen Huub.
Ik begon op een gegeven moment zelfs even te twijfelen. Net als dat velen begonnen te twijfelen of Eric Huub er wel in zou houden. Wij wisten dat het spel was omdat ze zich net daarover hadden uitgesproken. Als je het niet wist, leek het echt wel echt. Blijkt ook wel, aangezien Brian en Natasia er ook intrapten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
Zieligggggggg die brian.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:02 schreef Ning het volgende:
[..]
Dat heeft Brian hem ingefluisterd, om dat tegen Huub te gebruiken in een van hun gesprekken.
Die heb ik ook jou uitgeleend.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:00 schreef demins het volgende:
[..]
Waar is je legendarische gevoel voor humor gebleven?![]()
Gelukkig heb ik jou zegen niet nodig. Proostquote:
Ik heb het niet gezien, maar ik kan niet zeggen dat ik het gemist heb....quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:01 schreef IkWeetNiets het volgende:
Voor diegenen die de zangles van Brian hebben gemist....
http://minorcrisis.net/files/brainzingtlaaaa.mp3
Ik had dat niet meegekregen, zat op een andere stream te kijken. Het komt gewoon door het hysterische gegil van Eric. Werkt op mijn lachspieren.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begon op een gegeven moment zelfs even te twijfelen. Net als dat velen begonnen te twijfelen of Eric Huub er wel in zou houden. Wij wisten dat het spel was omdat ze zich net daarover hadden uitgesproken. Als je het niet wist, leek het echt wel echt. Blijkt ook wel, aangezien Brian en Natasia er ook intrapten.
Ah.. die Huub toch, goed idee, sigaretje erbij... er ligt er nog 1quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:04 schreef Mokum020 het volgende:
Huub blaast rook in zijn gezicht..............Japie kookt nu.............
Huub kookt ook........gaat lekker zo met die Jaapquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:04 schreef Mokum020 het volgende:
Huub blaast rook in zijn gezicht..............Japie kookt nu.............
Alleen maar dom lachen op de achtergrond.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:04 schreef rooie3 het volgende:
Zie die rat schijnheilig kijken.
Nooit doet hij zelf iets.
Je hebt het vast over Brian en Natasiaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het knappe is dat ze het niet eens hoeven af te spreken. Ze voelen elkaar aan .......
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:02 schreef Ning het volgende:
[..]
Dat heeft Brian hem ingefluisterd, om dat tegen Huub te gebruiken in een van hun gesprekken.
Helemaal eensch !quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:08 schreef Mika25 het volgende:
Tot wat voor kleuterniveau is dit programma toch afgezakt![]()
Tsja.. vind ik ook... MAAR.. dat is Huub ook regelmatig.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
WAt is jaap nu misselijk makend bezig
Wat Brian ????quote:
Misselijk maar wel vermakelijk.......quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
WAt is jaap nu misselijk makend bezig
Wat een crybaby die Huubquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:09 schreef ruby het volgende:
Ow my god, Huub belt naar "achter". Pffffff.![]()
Jaap krijgt morgen bericht.
Inderdaad heel sterk. Zo kom je makkelijk uit de gouden kooi.quote:
Tuurlijk is achter al lang en breed beklonken!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben er bina zeker van dat de twee uur naar Natasia zal gaan
Hij lijkt NL wel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:09 schreef Soho het volgende:
We hebben een beller.
Indeed.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Misselijk maar wel vermakelijk.......![]()
Dat is een wezenlijk imponerende bijdrage aan dit forum.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:10 schreef Nrd_los het volgende:
haha
Het is jaap die kinderachtig is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:11 schreef Day het volgende:
Wat zijn Huub en Eric nu kinderachtig bezig.
Nee, na de misgelopen stemming afgelopen donderdag om Huub eruit te krijgen heeft Jaap besloten dat de enige manier om Huub er nog uit te krijgen fysiek geweld uitlokken is. Hij probeert hem net zo lang uit te dagen tot ie een ram voor z'n muil krijgt. Het lukt hem in ieder geval om het bloed onder z'n nagels vandaan te halen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:10 schreef Prosac het volgende:
Wil Jaap nou een Ruud kloon worden met zijn knuffelen de hele tijd?
Ja echt... zijn dat volwassen mannen ? Zielig zootje.Maar ja ... Ben er zelf ook nog bij..quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:11 schreef Day het volgende:
welnee, is al zoveel toegestaan ditquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:13 schreef droomkoningin het volgende:
huub laat zich echt wel kennen nu...
Nadat vooral Huub en met meeloper Eric hem weken getreiterd hebben.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:11 schreef Haroula het volgende:
Goed zo Jaap, pest Huub maar terug! Nog een koekje erbij??
Zet je caps nou eens uit tokkie!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:14 schreef Lieve het volgende:
WAT EEN VUIL VIES VET VARKEN IS DIE VUILE GORE JABBA JAAP DE HUT!
Idd, toen schreeuwde heel Fok moord en brand.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:14 schreef Day het volgende:
[..]
Nadat vooral Huub en met meeloper Eric hem weken getreiterd hebben.
Ik kan me nog herinneren dat dit niet gepikt werd tot NL hetzelfde tegen Huub deed?
deels mee eens idd, alleen doet die jaap alles op aangeven van brian. dat is t misselijke in dit geval imo. en brian blijft zelf lekker op de achtergrondquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat dit niet gepikt werd tot NL hetzelfde tegen Huub deed?
In Joop dan heh!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:15 schreef kissa het volgende:
[..]
Tuurlijk, gooi er nog maar wat koekjes in
Jaap hing als eerste aan de telefoon vanavond, of niet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:15 schreef n1ek het volgende:
Het is wel een beetje de pot verwijt de ketel met Huub zo af en toe. Was hij het niet die constant tegen Nathanael zei dat hij snel zielig naar achter belde als er iets was en nu doet hij hetzelfde en zo zijn er nog een paar voorbeeldjes zoals met z'n allen tegen 1. Hij moet uitkijken dat het niet ongeloofwaardig wordt.
De regels zijn zo veranderd dat het onmogelijk is om op andere manieren te reageren.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:14 schreef Day het volgende:
[..]
Huub gooide een glas drank in zijn gezicht.......quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:16 schreef Sug4r het volgende:
Jaap zweet zich te pletter dit werkt beter als workout dan een half uur fietsen
En terecht.quote:
Snap je wat ik zeg? Dat heeft er dus niets mee te maken wie wat als eerste had. Hij doet iets wat hij anderen verweet, dat zei ik, meer niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jaap hing als eerste aan de telefoon vanavond, of niet?
Ik ook.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:18 schreef Prosac het volgende:
ik vind Jaap ff heeeeeeeel eng nu
Nou niet in z'n gezicht, over z'n borstkasquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Huub gooide een glas drank in zijn gezicht.......![]()
Huub heeft Jaap al een aantal kopstoten verkocht, geduwd en aan zijn haar getrokken. En dat heb ik het niet eens over die laffe beledigingen. Tot nu toe is er nog niks tegen gedaan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:17 schreef ruby het volgende:
Er mogen geen mensen aangeraakt worden. Volgens mij zag ik Huub Jaap een aantal keer duwen toch?
ik noem dit geen jennen meer wat jaap doet !! ik ken zon situatie als zoveel kilo tegenover je staat ..... en geloof me dat is niet prettig !quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:10 schreef Day het volgende:
[..]
Hij lijkt NL wel.
En Jaap mag dit wat mij betreft best doen. Huub mag hem jennen, dan mag het andersom ook.
Ongetwijfeld. Hij kwam echt zeer bedreigend over. Zo iemand wil je niet in het huis hebben.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:18 schreef CartWOman het volgende:
Als Huub hier een waarschuwing voor krijgt zou Jaap er 2 moeten krijgen, wegens fysieke dreiging.
Ik begrijp ook wel dat Jaap graag eens iets terug doet, maar intelligent is het allerminstquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:16 schreef Torment het volgende:
Ik begrijp Jaap's motivatie wel een héél klein beetje, stukje zelf-projectie richting Huub. Hij pakt 't alleen dom aan - -"
Meerdere keren de telefoon weggedrukt, peuken afgepakt en uitgedrukt, Huub en Eric aanraken en ze achterna blijven lopen. Wat een sicko, ik vond 'm erg bedreigend overkomen, dit was voor Huub de manier zonder 'm een klap te verkopen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:18 schreef Dogga het volgende:
jaap is dom bezig
hij drukt de telefoon zelfs weg terwijl de redactie belt
dom
Ik hoop het zooooquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:18 schreef scanman01 het volgende:
Aan Huub te zien heeft hij al het een en ander door de telefoon gehoord. Hij kwam het ook vrij lachend vertellen. Ik denk dat Jaap exit is
Die van Jaap zit minstens voor de helft in z'n buikvet, het is er wel maar je ziet het niet...quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:19 schreef kissa het volgende:
Typisch mannen: de grootte van hun pik telt![]()
Op grond waarvan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:18 schreef scanman01 het volgende:
Aan Huub te zien heeft hij al het een en ander door de telefoon gehoord. Hij kwam het ook vrij lachend vertellen. Ik denk dat Jaap exit is
en Jaap is heel volwassen jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:11 schreef Day het volgende:
Ik mag hopen van niet, want ik vond jaap toch wel erger bezig dan huub.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:16 schreef ruby het volgende:
Huub heeft weer een officiële waarschuwing zegt ie. Tenzij het weer een act is.
en viese Brainless dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:18 schreef pronkjewail het volgende:
Jaap is eng. Gatver.
Iemand die je de godganse dag beledigd is wel prettig?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:20 schreef snetje het volgende:
[..]
ik noem dit geen jennen meer wat jaap doet !! ik ken zon situatie als zoveel kilo tegenover je staat ..... en geloof me dat is niet prettig !
Ok dan gaat Huub eruit, kan je gesellug naar Jaap kijken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:19 schreef Day het volgende:
[..]
Huub heeft Jaap al een aantal kopstoten verkocht, geduwd en aan zijn haar getrokken. En dat heb ik het niet eens over die laffe beledigingen. Tot nu toe is er nog niks tegen gedaan.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:19 schreef Day het volgende:
Huub heeft Jaap al een aantal kopstoten verkocht, geduwd en aan zijn haar getrokken. En dat heb ik het niet eens over die laffe beledigingen. Tot nu toe is er nog niks tegen gedaan.
Ik vond hem echt heel bedreigend, ik mag hopen dat hij toch zeker wel een waarschuwing krijgt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Hij kwam echt zeer bedreigend over. Zo iemand wil je niet in het huis hebben.
Nee, hij pakt ze gewoon terug. En dat recht heeft hij zo onderhand wel.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van Jaap zit minstens voor de helft in z'n buikvet, het is er wel maar je ziet het niet...
Als dat niet meer dan een waarschuwing wordt, Amanda kwam met een waarschuwing weg omdat ze "het niet wist dat het niet mocht"... daarentegen was dat wel warme drank dus dat zou zwaarder moeten tellen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:21 schreef Mokum020 het volgende:
Huub baalde wel dat ie dat glas tegen Japie aankieperde..........hij liep meteen naar de gameroom.........`damn` kwam er nog uit..........besefte meteen dat ie een waarschuwing te pakken had..........
meten met twee maten hier zo af en toequote:Op woensdag 14 maart 2007 00:21 schreef Day het volgende:
[..]
Iemand die je de godganse dag beledigd is wel prettig?
De manier waarop is ook belangrijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:22 schreef Rudieh het volgende:
Jaap doet nu hetzelfde wat Huub en Eric vorige week ook deden: uitdagen en dat mannetje tot het uiterste drijven
wel zielig voor jullie lieffie Huub he
O.k. Ben overstag wat mijn aversie tegen Jaap betreft. Maar hij heeft al diverse pacts met Brain gesloten die hoor ik niet die achterbakse sukkel. Die lult met alle winden mee. Jaap hoe zielig ook geeft tegengasquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van Jaap zit minstens voor de helft in z'n buikvet, het is er wel maar je ziet het niet...
Ik denk XTC aangezien hij Huub steeds wil knuffelen.quote:
Febo gaat het nog over hem hebben zei Huub.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Hij kwam echt zeer bedreigend over. Zo iemand wil je niet in het huis hebben.
Daar gaat het niet om!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ok dan gaat Huub eruit, kan je gesellug naar Jaap kijken.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik denk XTC aangezien hij Huub steeds wil knuffelen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |