nou denk je..hij slaap cht niet zomaar!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:43 schreef Soho het volgende:
aiaiaiaiai daar is Brian, hij heeft Huub door met z'n gelogen brief.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian trapt vol in de act van Huub en Eric. Brian denkt dat ze nu ruzie hebben .......
Ik word er gewoon pissig van dat er steeds woorden langs vliegen als homofoob enzo.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:39 schreef FdW het volgende:
Wat bedoel je meisje van de overkant?
Hij is klaarwakkerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:44 schreef Villalux het volgende:
[..]
nou denk je..hij slaap cht niet zomaar!
Ik geloofde het ook hoor, had alleen het geluid aan en dacht 'wat is dat nou in hemelsnaam'quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian trapt vol in de act van Huub en Eric. Brian denkt dat ze nu ruzie hebben .......
mss niet van de brief, maar wel vd ruziequote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:44 schreef Day het volgende:
Brian gelooft er geen zak van!
Valt wel mee hoor, ze spelen alles....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:45 schreef Prospera het volgende:
Syl: Huub ben je al bij de paarden geweest?
Huub is nijdig om de stemronde en blaat.
Ze gaan nog even door.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:44 schreef Soho het volgende:
lachen dit, Brian die dit toneelstukje gelooft.
komt er nog een bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze gaan nog even door.
In toneelstukjes opvoeren zijn deze twee briljant.![]()
Bedtijd lieverd?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:44 schreef My_ het volgende:
[..]
Ik word er gewoon pissig van dat er steeds woorden langs vliegen als homofoob enzo.
Lekker belangrijk of je homo's wel of niet leuk vind. En lekker belangrijk of jouw opmerking wel of niet serieus was. Het is gewoon irritant!
Schitterend om dat gezicht van Brian te zien. Z'n bek hangt open van verbazinbg en plezier dat ze ruzie hebben.quote:
Het knappe is dat ze het niet eens hoeven af te spreken. Ze voelen elkaar aan .......quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze gaan nog even door.
Daar kickt hij echt op...ik denk dat hij dan voor het eerst kan kaarkomen!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Schitterend om dat gezicht van Brian te zien. Z'n bek hangt open van verbazinbg en plezier dat ze ruzie hebben.
Ik mis het ook een beetje...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
Ben ik dan de enige die het toneelstuk niet "geweldig" vind?
Als ik zie dat het z'n uitwerking heeft vind ik het zeer okay.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
Hij is ook niet geweldig, maar rat en tatasia trappen er in. Dus hij is zeer geslaagd!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
Ik hoop dat michael meekijkt, dan ziet hij hoe goed ze kunnen acteren.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze gaan nog even door.
Neequote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
Tis de Nena Trigger.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:49 schreef Mokum020 het volgende:
En Nasty trapt er ook in....................
met zijn kabouterquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:50 schreef ruby het volgende:
Waar is Jaap? Ligt ie in z'n nest? Want die zou ook erg genieten van deze "ruzie".
De kans daarop is best wel groot ......quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
Ja ruzie tussen Huub en Eric is gespeeld... en er is geen brief van Nena aan Huubquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:49 schreef Frasier het volgende:
Is dit gespeeld?Zo ja, meesterlijk
zet net pas streams weer aan
waarom komt hij zijn bed dan uit!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:51 schreef Mika25 het volgende:
Brainless trapt nergens in.
Hij wist dat Huub van de stemming wist, omdat NatasJa dat gisteren al verteld had.
Valiumpje schat??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:51 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GEEN NATASJA! GEEN STEMMING VOOR NATASJA!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou werkelijk totaal belachelijk zijn!
Net als voor brainless die al 50.000 en allemaal geweldige dingen heeft gehad.
Huub heeft.... een nieuwjaarsduik die niet doorging gehad en Sylvia heeft twee begafenissen gehad! Ik bedoel maar!
Die is "achter" om z`n nieuwe one-liners voor morgen te leren. Zonder hulp van de buren kan ie geen discussie voeren...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:50 schreef ruby het volgende:
Waar is Jaap? Ligt ie in z'n nest? Want die zou ook erg genieten van deze "ruzie".
Sylvia gaat het tegenhouden.... remember carnaval?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:51 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huub heeft.... een nieuwjaarsduik die niet doorging gehad en Sylvia heeft twee begafenissen gehad! Ik bedoel maar!
Das mannentaal !quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:51 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik gemist, wat is er gezegd?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:51 schreef Mika25 het volgende:
Brainless trapt nergens in.
Hij wist dat Huub van de stemming wist, omdat NatasJa dat gisteren al verteld had.
Ze heeft een of ander ding kado gekregen om het niet koud te krijgenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:52 schreef avonne het volgende:
Waar hebben Sylvia en Amanda het in godsnaam over?
Weken, het wordt lijmachtig, 1 minuut opwarmen..
Nena komt terugquote:
Die hoofdletters zijn nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:51 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Broodje zalm, paling of boerenkaas. Glaasje Pouilly Fumee erbij?quote:
Goed genoeg blijkbaar.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
Febo/Kantoor (in de tuin) of gewoon naar bed?quote:
ms beetje oneerlijk, maar huub en sylvia hebben er zelf steeds bijgezeten bij die stemmingen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:51 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wel ergensquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
[..]
had je mond gehouden, ik miste hem niet.![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed genoeg blijkbaar.
ALs ze er een keer echt voor gaan zitten, kan er écht een mooie val bedacht worden..
Want? Het is voor ons streamers toch duidelijk te zien dat ze acteren?quote:
NatasJa heeft de stemming achter aangevraagt en was zenuwachtig erover. Ze heeft het er al met Huub over gehad gisteren en hij zou voor haar stemmen. Later heeft ze Brainless ook op de hoogte gebracht en zei toen dat alleen Eric nog overgehaald moest worden.quote:
Ah, hij heeft ze in z'n hoofd gestampt denk ik. Hij staat namelijk weer in de keuken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:52 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Die is "achter" om z`n nieuwe one-liners voor morgen te leren. Zonder hulp van de buren kan ie geen discussie voeren...
Sorry was even een seintje naar de cameraman...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
[..]
had je mond gehouden, ik miste hem niet.![]()
Zo heeft Jaap dus ook geleefd, kan niet anders.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:54 schreef Frasier het volgende:
Jaap NU Live op SBS 6!
Tjoekie tjoekie mondje open .....En hapquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:56 schreef gomi het volgende:
[..]
ms beetje oneerlijk, maar huub en sylvia hebben er zelf steeds bijgezeten bij die stemmingen.
als de rest t hard speelt moeten zij dat ook doen , doen ze t niet dan moeten we ook niet zeuern dat ze nooits iets krijgen.
in t huis moet je er zelf ook voor zorgen dat je iets krijgt, niet wachten tot je iets toegestopt krijgt
het gaat er toch om of de medebewoners het door hebben of niet ? Dat maakt het voor mij leuk..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
Want? Het is voor ons streamers toch duidelijk te zien dat ze acteren?
Thanks!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:56 schreef Mika25 het volgende:
[..]
NatasJa heeft de stemming achter aangevraagt en was zenuwachtig erover. Ze heeft het er al met Huub over gehad gisteren en hij zou voor haar stemmen. Later heeft ze Brainless ook op de hoogte gebracht en zei toen dat alleen Eric nog overgehaald moest worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |