Proestquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:33 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
leuk, en niet toepasselijk, dat woord 'mama' op de cover
Neanderthaler.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:34 schreef Suikeroom het volgende:
Natasia wilt zo graag neuken heh.. kinderen boeien niet ze wilt gewoon neuken..ik denk dat zij de 2 uur wel gaat krijgen![]()
Homofoob !quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
Ik gun hem Eric niet
Ik gun het Syl...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
Ik gun hem Eric niet
ja ik ben inderdaad wat mensen schuwquote:
Whahaha....oh..er is helemaal geen brief...nog grappiger!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:35 schreef Clank het volgende:
Huub en Erik liggen in een deuk hoe ze Brian te pakken hebben genomen met het Nena verhaal.
Er is helemaal geen brief van Nena.
HAHAHAHAHAHAHA! Die vraag zegt genoeg lijkt me...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:34 schreef Ning het volgende:
Brian ze moeder was vandaag bij de febo. Om wat zakelijke dingen te regelen. Natasia vraagt of hij haar ook gezien heeft. Nee natuurlijk niet zei hij
Met alle aandacht die jij als sexbom krijgt begrijp ik dat wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ja ik ben inderdaad wat mensen schuw
het klonk idd heel vanzelfsprekend, alsof het bijna niet anders kon.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:37 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA! Die vraag zegt genoeg lijkt me...
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:36 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Whahaha....oh..er is helemaal geen brief...nog grappiger!![]()
Brian is helemaal gek geworden na het verhaal van Huub!
Heerlijk....zal hem mores leren!
Jankbal!![]()
![]()
Bedankt kan nu weer niet slapen !!quote:
Kan je net zo goed niet onder de douche gaanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:37 schreef Sug4r het volgende:
Wanneer Amanda zich doucht maakt ze zelfzelf alleen maar nat...ze wast zichzelf niet![]()
Ik heb haar nog nooit een stukje zeep zien vast houden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:37 schreef Sug4r het volgende:
Wanneer Amanda zich doucht maakt ze zelfzelf alleen maar nat...ze wast zichzelf niet![]()
heeft ie de snippers van Jaaps brieven in de bosjes gevonden?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:36 schreef Prospera het volgende:
Brian tegen Natas: ik heb nu nieuwe stukjes gevonden om een gedicht te schrijven.
Ik geloofde het ookquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:36 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Whahaha....oh..er is helemaal geen brief...nog grappiger!![]()
Brian is helemaal gek geworden na het verhaal van Huub!
Heerlijk....zal hem mores leren!
Jankbal!![]()
![]()
Een wattenstaafje is genoeg..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit een stukje zeep zien vast houden.
Wat bedoel je meisje van de overkant?quote:
Dat is een snelkookpanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:38 schreef Loserkid het volgende:
Wat is dat ronde ding naast de magnetron lijkt op een kluisdeurtje
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
heeft ie de snippers van Jaaps brieven in de bosjes gevonden?
Heeeeee betrapt Appel. Je kan 100 cp's overmaken op mijn bankrekeningquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:39 schreef Apple-tje het volgende:
- leest als een debiel de laatste cossen door om te kijken of ze 100 CP's gewonnen heeft -
Wat blijkt, mevrouwtje die niet genoemd mag worden heeft een dealtje bij de buren geregeld om haar niet-te-stillen jeuk te bevredigen! Ik zeg, je gaat maar lekker zelf krabben, natasJA!
Wat een deceptie, kga naar m'n nest!
Gegroet!
Pipo de Clown
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |