Juist... Heel leuk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:59 schreef 2live het volgende:
[..]
het gaat er toch om of de medebewoners het door hebben of niet ? Dat maakt het voor mij leuk..
en jouw probleem is?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Tjoekie tjoekie mondje open .....En hap![]()
Waar is je legendarische gevoel voor humor gebleven?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
Want? Het is voor ons streamers toch duidelijk te zien dat ze acteren?
Dan gaat ze er dus van uit dat Sylvia met Huub mee zal stemmen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:56 schreef Mika25 het volgende:
[..]
NatasJa heeft de stemming achter aangevraagt en was zenuwachtig erover. Ze heeft het er al met Huub over gehad gisteren en hij zou voor haar stemmen. Later heeft ze Brainless ook op de hoogte gebracht en zei toen dat alleen Eric nog overgehaald moest worden.
Ben dronkenquote:
Dat heeft Brian hem ingefluisterd, om dat tegen Huub te gebruiken in een van hun gesprekken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
Jaap zegt Ik kom je wel opzoeken als je longkanker hebt, tegen Huub.
Nee dank uquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:01 schreef IkWeetNiets het volgende:
Voor diegenen die de zangles van Brian hebben gemist....
http://minorcrisis.net/files/brainzingtlaaaa.mp3
Er werd gevraagd of het geloofwaardig overkwam, ik vond van niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:59 schreef 2live het volgende:
[..]
het gaat er toch om of de medebewoners het door hebben of niet ? Dat maakt het voor mij leuk..
ws niet ver van de afdeling waar hij zelf zal liggen, met dat overgewicht komt hij er welquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
Jaap zegt Ik kom je wel opzoeken als je longkanker hebt, tegen Huub.
Ik begon op een gegeven moment zelfs even te twijfelen. Net als dat velen begonnen te twijfelen of Eric Huub er wel in zou houden. Wij wisten dat het spel was omdat ze zich net daarover hadden uitgesproken. Als je het niet wist, leek het echt wel echt. Blijkt ook wel, aangezien Brian en Natasia er ook intrapten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
Want? Het is voor ons streamers toch duidelijk te zien dat ze acteren?
Zieligggggggg die brian.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:02 schreef Ning het volgende:
[..]
Dat heeft Brian hem ingefluisterd, om dat tegen Huub te gebruiken in een van hun gesprekken.
Die heb ik ook jou uitgeleend.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:00 schreef demins het volgende:
[..]
Waar is je legendarische gevoel voor humor gebleven?![]()
Gelukkig heb ik jou zegen niet nodig. Proostquote:
Ik heb het niet gezien, maar ik kan niet zeggen dat ik het gemist heb....quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:01 schreef IkWeetNiets het volgende:
Voor diegenen die de zangles van Brian hebben gemist....
http://minorcrisis.net/files/brainzingtlaaaa.mp3
Ik had dat niet meegekregen, zat op een andere stream te kijken. Het komt gewoon door het hysterische gegil van Eric. Werkt op mijn lachspieren.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begon op een gegeven moment zelfs even te twijfelen. Net als dat velen begonnen te twijfelen of Eric Huub er wel in zou houden. Wij wisten dat het spel was omdat ze zich net daarover hadden uitgesproken. Als je het niet wist, leek het echt wel echt. Blijkt ook wel, aangezien Brian en Natasia er ook intrapten.
Ah.. die Huub toch, goed idee, sigaretje erbij... er ligt er nog 1quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:04 schreef Mokum020 het volgende:
Huub blaast rook in zijn gezicht..............Japie kookt nu.............
Huub kookt ook........gaat lekker zo met die Jaapquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:04 schreef Mokum020 het volgende:
Huub blaast rook in zijn gezicht..............Japie kookt nu.............
Alleen maar dom lachen op de achtergrond.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:04 schreef rooie3 het volgende:
Zie die rat schijnheilig kijken.
Nooit doet hij zelf iets.
Je hebt het vast over Brian en Natasiaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het knappe is dat ze het niet eens hoeven af te spreken. Ze voelen elkaar aan .......
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:02 schreef Ning het volgende:
[..]
Dat heeft Brian hem ingefluisterd, om dat tegen Huub te gebruiken in een van hun gesprekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |