welnee, is al zoveel toegestaan ditquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:13 schreef droomkoningin het volgende:
huub laat zich echt wel kennen nu...
Nadat vooral Huub en met meeloper Eric hem weken getreiterd hebben.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:11 schreef Haroula het volgende:
Goed zo Jaap, pest Huub maar terug! Nog een koekje erbij??
Zet je caps nou eens uit tokkie!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:14 schreef Lieve het volgende:
WAT EEN VUIL VIES VET VARKEN IS DIE VUILE GORE JABBA JAAP DE HUT!
Idd, toen schreeuwde heel Fok moord en brand.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:14 schreef Day het volgende:
[..]
Nadat vooral Huub en met meeloper Eric hem weken getreiterd hebben.
Ik kan me nog herinneren dat dit niet gepikt werd tot NL hetzelfde tegen Huub deed?
deels mee eens idd, alleen doet die jaap alles op aangeven van brian. dat is t misselijke in dit geval imo. en brian blijft zelf lekker op de achtergrondquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat dit niet gepikt werd tot NL hetzelfde tegen Huub deed?
In Joop dan heh!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:15 schreef kissa het volgende:
[..]
Tuurlijk, gooi er nog maar wat koekjes in
Jaap hing als eerste aan de telefoon vanavond, of niet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:15 schreef n1ek het volgende:
Het is wel een beetje de pot verwijt de ketel met Huub zo af en toe. Was hij het niet die constant tegen Nathanael zei dat hij snel zielig naar achter belde als er iets was en nu doet hij hetzelfde en zo zijn er nog een paar voorbeeldjes zoals met z'n allen tegen 1. Hij moet uitkijken dat het niet ongeloofwaardig wordt.
De regels zijn zo veranderd dat het onmogelijk is om op andere manieren te reageren.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:14 schreef Day het volgende:
[..]
Huub gooide een glas drank in zijn gezicht.......quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:16 schreef Sug4r het volgende:
Jaap zweet zich te pletter dit werkt beter als workout dan een half uur fietsen
En terecht.quote:
Snap je wat ik zeg? Dat heeft er dus niets mee te maken wie wat als eerste had. Hij doet iets wat hij anderen verweet, dat zei ik, meer niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jaap hing als eerste aan de telefoon vanavond, of niet?
Ik ook.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:18 schreef Prosac het volgende:
ik vind Jaap ff heeeeeeeel eng nu
Nou niet in z'n gezicht, over z'n borstkasquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Huub gooide een glas drank in zijn gezicht.......![]()
Huub heeft Jaap al een aantal kopstoten verkocht, geduwd en aan zijn haar getrokken. En dat heb ik het niet eens over die laffe beledigingen. Tot nu toe is er nog niks tegen gedaan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:17 schreef ruby het volgende:
Er mogen geen mensen aangeraakt worden. Volgens mij zag ik Huub Jaap een aantal keer duwen toch?
ik noem dit geen jennen meer wat jaap doet !! ik ken zon situatie als zoveel kilo tegenover je staat ..... en geloof me dat is niet prettig !quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:10 schreef Day het volgende:
[..]
Hij lijkt NL wel.
En Jaap mag dit wat mij betreft best doen. Huub mag hem jennen, dan mag het andersom ook.
Ongetwijfeld. Hij kwam echt zeer bedreigend over. Zo iemand wil je niet in het huis hebben.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:18 schreef CartWOman het volgende:
Als Huub hier een waarschuwing voor krijgt zou Jaap er 2 moeten krijgen, wegens fysieke dreiging.
Ik begrijp ook wel dat Jaap graag eens iets terug doet, maar intelligent is het allerminstquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:16 schreef Torment het volgende:
Ik begrijp Jaap's motivatie wel een héél klein beetje, stukje zelf-projectie richting Huub. Hij pakt 't alleen dom aan - -"
Meerdere keren de telefoon weggedrukt, peuken afgepakt en uitgedrukt, Huub en Eric aanraken en ze achterna blijven lopen. Wat een sicko, ik vond 'm erg bedreigend overkomen, dit was voor Huub de manier zonder 'm een klap te verkopen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:18 schreef Dogga het volgende:
jaap is dom bezig
hij drukt de telefoon zelfs weg terwijl de redactie belt
dom
Ik hoop het zooooquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:18 schreef scanman01 het volgende:
Aan Huub te zien heeft hij al het een en ander door de telefoon gehoord. Hij kwam het ook vrij lachend vertellen. Ik denk dat Jaap exit is
Die van Jaap zit minstens voor de helft in z'n buikvet, het is er wel maar je ziet het niet...quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:19 schreef kissa het volgende:
Typisch mannen: de grootte van hun pik telt![]()
Op grond waarvan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:18 schreef scanman01 het volgende:
Aan Huub te zien heeft hij al het een en ander door de telefoon gehoord. Hij kwam het ook vrij lachend vertellen. Ik denk dat Jaap exit is
en Jaap is heel volwassen jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:11 schreef Day het volgende:
Wat zijn Huub en Eric nu kinderachtig bezig.
Ik mag hopen van niet, want ik vond jaap toch wel erger bezig dan huub.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:16 schreef ruby het volgende:
Huub heeft weer een officiële waarschuwing zegt ie. Tenzij het weer een act is.
en viese Brainless dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:18 schreef pronkjewail het volgende:
Jaap is eng. Gatver.
Iemand die je de godganse dag beledigd is wel prettig?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:20 schreef snetje het volgende:
[..]
ik noem dit geen jennen meer wat jaap doet !! ik ken zon situatie als zoveel kilo tegenover je staat ..... en geloof me dat is niet prettig !
Ok dan gaat Huub eruit, kan je gesellug naar Jaap kijken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:19 schreef Day het volgende:
[..]
Huub heeft Jaap al een aantal kopstoten verkocht, geduwd en aan zijn haar getrokken. En dat heb ik het niet eens over die laffe beledigingen. Tot nu toe is er nog niks tegen gedaan.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:19 schreef Day het volgende:
Huub heeft Jaap al een aantal kopstoten verkocht, geduwd en aan zijn haar getrokken. En dat heb ik het niet eens over die laffe beledigingen. Tot nu toe is er nog niks tegen gedaan.
Ik vond hem echt heel bedreigend, ik mag hopen dat hij toch zeker wel een waarschuwing krijgt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Hij kwam echt zeer bedreigend over. Zo iemand wil je niet in het huis hebben.
Nee, hij pakt ze gewoon terug. En dat recht heeft hij zo onderhand wel.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van Jaap zit minstens voor de helft in z'n buikvet, het is er wel maar je ziet het niet...
Als dat niet meer dan een waarschuwing wordt, Amanda kwam met een waarschuwing weg omdat ze "het niet wist dat het niet mocht"... daarentegen was dat wel warme drank dus dat zou zwaarder moeten tellen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:21 schreef Mokum020 het volgende:
Huub baalde wel dat ie dat glas tegen Japie aankieperde..........hij liep meteen naar de gameroom.........`damn` kwam er nog uit..........besefte meteen dat ie een waarschuwing te pakken had..........
meten met twee maten hier zo af en toequote:Op woensdag 14 maart 2007 00:21 schreef Day het volgende:
[..]
Iemand die je de godganse dag beledigd is wel prettig?
De manier waarop is ook belangrijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:22 schreef Rudieh het volgende:
Jaap doet nu hetzelfde wat Huub en Eric vorige week ook deden: uitdagen en dat mannetje tot het uiterste drijven
wel zielig voor jullie lieffie Huub he
O.k. Ben overstag wat mijn aversie tegen Jaap betreft. Maar hij heeft al diverse pacts met Brain gesloten die hoor ik niet die achterbakse sukkel. Die lult met alle winden mee. Jaap hoe zielig ook geeft tegengasquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van Jaap zit minstens voor de helft in z'n buikvet, het is er wel maar je ziet het niet...
Ik denk XTC aangezien hij Huub steeds wil knuffelen.quote:
Febo gaat het nog over hem hebben zei Huub.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Hij kwam echt zeer bedreigend over. Zo iemand wil je niet in het huis hebben.
Daar gaat het niet om!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ok dan gaat Huub eruit, kan je gesellug naar Jaap kijken.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik denk XTC aangezien hij Huub steeds wil knuffelen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |