quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:19 schreef Day het volgende:
Huub heeft Jaap al een aantal kopstoten verkocht, geduwd en aan zijn haar getrokken. En dat heb ik het niet eens over die laffe beledigingen. Tot nu toe is er nog niks tegen gedaan.
Ik vond hem echt heel bedreigend, ik mag hopen dat hij toch zeker wel een waarschuwing krijgt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Hij kwam echt zeer bedreigend over. Zo iemand wil je niet in het huis hebben.
Nee, hij pakt ze gewoon terug. En dat recht heeft hij zo onderhand wel.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van Jaap zit minstens voor de helft in z'n buikvet, het is er wel maar je ziet het niet...
Als dat niet meer dan een waarschuwing wordt, Amanda kwam met een waarschuwing weg omdat ze "het niet wist dat het niet mocht"... daarentegen was dat wel warme drank dus dat zou zwaarder moeten tellen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:21 schreef Mokum020 het volgende:
Huub baalde wel dat ie dat glas tegen Japie aankieperde..........hij liep meteen naar de gameroom.........`damn` kwam er nog uit..........besefte meteen dat ie een waarschuwing te pakken had..........
meten met twee maten hier zo af en toequote:Op woensdag 14 maart 2007 00:21 schreef Day het volgende:
[..]
Iemand die je de godganse dag beledigd is wel prettig?
De manier waarop is ook belangrijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:22 schreef Rudieh het volgende:
Jaap doet nu hetzelfde wat Huub en Eric vorige week ook deden: uitdagen en dat mannetje tot het uiterste drijven
wel zielig voor jullie lieffie Huub he
O.k. Ben overstag wat mijn aversie tegen Jaap betreft. Maar hij heeft al diverse pacts met Brain gesloten die hoor ik niet die achterbakse sukkel. Die lult met alle winden mee. Jaap hoe zielig ook geeft tegengasquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van Jaap zit minstens voor de helft in z'n buikvet, het is er wel maar je ziet het niet...
Ik denk XTC aangezien hij Huub steeds wil knuffelen.quote:
Febo gaat het nog over hem hebben zei Huub.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Hij kwam echt zeer bedreigend over. Zo iemand wil je niet in het huis hebben.
Daar gaat het niet om!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ok dan gaat Huub eruit, kan je gesellug naar Jaap kijken.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik denk XTC aangezien hij Huub steeds wil knuffelen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |