Ja ik ook wel, maar af en toe rondparaderen in zoiets, vind ik heerlijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:55 schreef Nesle het volgende:
Ik voel me ook wel vrouwelijk. Maar wel zonder rokjes
That's the spiritquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, maar af en toe rondparaderen in zoiets, vind ik heerlijk
Ik draag ook meestal jeans, of skinnys. en dan met een tof truitje of shirtje derboven. bovenstukjes zijn bij mij meestal wel wat stoerder. en met all-stars uiteraard. in de zomer heb ik cutie open schoentjes aan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, maar af en toe rondparaderen in zoiets, vind ik heerlijk![]()
Broeken zijn wel makkelijker, maar ook heter in de zomer. Draag nl bijna alleen jeans.
Wat is er mis met tukkers?quote:
Jeans (nooit skinny), met stoere of gewone shirtjes of (halter)hempjes, met laarsjes in winter en gympies/muiltjes/open schoentjes in zomer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:07 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik draag ook meestal jeans, of skinnys. en dan met een tof truitje of shirtje derboven. bovenstukjes zijn bij mij meestal wel wat stoerder. en met all-stars uiteraard. in de zomer heb ik cutie open schoentjes aan.
ik vind "tvp" ook zo saaiquote:
ohjea, ik heb nu 3 skinnys denk ik. maar dat moet je ook staan hoor en gelukkig doen ze dat bij mijquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jeans (nooit skinny), met stoere of gewone shirtjes of (halter)hempjes, met laarsjes in winter en gympies/muiltjes/open schoentjes in zomer.
Mij niet, dan word ik van boven nog smaller en het benadrukt je kont nogal.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:13 schreef Nesle het volgende:
[..]
ohjea, ik heb nu 3 skinnys denk ik. maar dat moet je ook staan hoor en gelukkig doen ze dat bij mij![]()
![]()
Nope, sorry, heb er altijd ruzie mee.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:31 schreef TradeMarkie het volgende:
is er hier iemand die een beetje handig is met adobe acrobat? ik heb vandaag al een kwartier in de wacht gehangen bij de adobe klantenservice, maar ik had nog meer te doen dus heb ik maar opgehangen zonder iemand te hebben gesproken
wat is je probleem?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:31 schreef TradeMarkie het volgende:
is er hier iemand die een beetje handig is met adobe acrobat? ik heb vandaag al een kwartier in de wacht gehangen bij de adobe klantenservice, maar ik had nog meer te doen dus heb ik maar opgehangen zonder iemand te hebben gesproken
Ik wil word documenten omzetten in pdf bestanden, en hier moet dan een achtergrond of watermerk achter, zodat het eruit ziet als briefpapier. Opzich is dat niet zo'n probleem, maar ik wil dat als ik in word op de knop druk om er een pdf van te maken dat er automatisch een pdf gemaakt wordt met dat briefpapier als basisquote:
niks, vind het gewoon een toffe emoticonquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:29 schreef Nesle het volgende:
Wat is bagger erkel?
Nee, ik heb alleen AA nog geprobeerd, ben ook niet meer zo thuis in de software, dus heb geen idee wat de alternatieven zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:44 schreef Plasterk het volgende:
heb je al eens wat gratis programma's geprobeerd anders dan AA?
Ik ga er ff mee aan de gang, alvast bedanktquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:48 schreef Plasterk het volgende:
http://www.pdf995.com/
die gebruik ik, je krijgt wel sponsor maar je ziet deze niet terug op je document.
ik spreek je zondagmiddag. dit gebeurt geen 2e keer. 3-0 derhalvequote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:23 schreef Neleos het volgende:
Wacht maar tot zondag.
Dat wordt weer 7-1 voor Twente![]()
MaJoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:25 schreef MaJo het volgende:
Ik heb weer 2 afleveringen Prison Break binnenBen denk ik efkes weg
![]()
Zondagmiddag spreken wij elkaarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:26 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik spreek je zondagmiddag. dit gebeurt geen 2e keer. 3-0 derhalve![]()
Je kan geen leuke pumps krijgen in jouw maat?quote:
Ja maar ik wist hem nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
MaJo![]()
Ik heb een Beatles-vraag gesteld. Sort-of.
Klopt ja, met een fotootje van The Rutles.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar ik wist hem nietEn het stomme is dat je hem al eerder gesteld hebt en ik het nog steeds niet wist
Gelukkig leek het uiteindelijk goed te gaan met hem maar zoals ik al zei hij was wel weer wakker maar verder weet ik niet want we stonden op een afstandquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:36 schreef Mikkie het volgende:
Lekker verhaal, Yuri... beetje jammer aan het eind van zo'n avond inderdaad.
Kater van je verjaardag?quote:
quote:
neequote:
Meer ONZE timing. Allebei tegelijkquote:
Dat zijn de betere berichrtenquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
nee![]()
![]()
ik doe het goed, geen kater, maar wel lol gister
Ik ben gewoon tot laat opgebleven:![]()
![]()
Oke, misschien heb ik een beetje een kater. Moet er op het moment niet aan denken om een uitsmijter of iets dergelijks voorgeschoteld te krijgen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit hier met pistolletjes met gebakken ei en bacon.
Erg lekker..maar ik had van de week ontdekt dat het restaurantje hier op het station(waar ik naast woon) doordeweeks overdag ook open is..met uitsmijters
Dat wordt tot morgen wachten
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Meer ONZE timing. Allebei tegelijk
Ik nu ook niet meerquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, misschien heb ik een beetje een kater. Moet er op het moment niet aan denken om een uitsmijter of iets dergelijks voorgeschoteld te krijgen.brrrr
![]()
Wat is datareductie? Kun je dat niet buiten doen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:41 schreef Soempie het volgende:
ik ben bezig met datareductie.
Ik wil naar buiten!!!
zullen we ruilen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:41 schreef Soempie het volgende:
ik ben bezig met datareductie.
Ik wil naar buiten!!!
Onderzoek gedaan. Daar ongeveer 200 pagina's aan data van. Dat moet worden teruggebracht tot een paar blz.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is datareductie? Kun je dat niet buiten doen?
We moeten echt een club oprichtenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zullen we ruilen?
ik ben bezig met een Product Flow Diagram en ik kom er niet echt uit
ik wil ook naar buiten!!!
ja, digitaal. Printen vind ik in dit geval zondequote:Op woensdag 14 maart 2007 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
Dus dat kįn buiten? Of heb je het allemaal digitaal?
quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
WHNVHEWNB* club![]()
wij houden niet van huiswerk en willen naar buiten
Lijkt me een goed planquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:16 schreef Soempie het volgende:
Nem, als jij nou in de feestcommissie gaat
Dat komt omdat ik het te druk heb met de feestcommissiequote:
quote:
Na de zomer mag je bij de clubquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:23 schreef MaJo het volgende:
Ik heb lekker puh geen huiswerkMaar na de zomer als ik mijn premaster ga doen zal ik wel anders piepen
ah, oke, want ik ben uitgenodigd voor een beachparty dus. *twijfel*twijfel*quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan
Een beachparty is waarschijnlijk de dresscode: strand.
Strandkleding dus..zonnebril, slippers, badhandoek etc...
En een hoop cocktails. Een beetje als mijn hawaiifeestjes
Sterkte!quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:20 schreef MaJo het volgende:
Na de zomer ga ik me inderdaad aansluiten bij de clubHeb nu wel zin om weer te gaan leren, maar ik ken mezelf, tegen die tijd klaag ik alleen nog maar
Ik ga nu richting dokter, tot zo
http://www.polderpop.com/quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:41 schreef B.ertha het volgende:
Mag ik ook bij de club, ik ga hier dood van de stress.![]()
Moet in het Engels een eeuwig verslag schrijven over Polderpop, terwijl ik dr niet eens ben geweest(bestaat het wel?). Daarna nog fijn leren
en mn tentamenweek is pas over 2 weken
![]()
Bestaat het echtquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
http://www.polderpop.com/![]()
eeuwig verslag
Ik voel me alleen mannelijk met een rokjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:55 schreef Nesle het volgende:
Ik voel me ook wel vrouwelijk. Maar wel zonder rokjes
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
Waar is de ontbijtsmiley?
Oh my, dat is echt sickquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
Interessant artikel. Klikken op eigen risico
Dus geen rare enge dingen? Gelukkig maarquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:43 schreef MaJo het volgende:
HeyKom net terug van de dokter en ik heb zoals ik al verwacht had angina (keelontsteking). De dokter schrok zichtbaar van mijn dikke keel
Ik heb nu een antibioticakuur gekregen so I'm going to kill that motherfucker
Maar nu eerst Prison Break omdat ik toch een klein beetje zielig ben
Gelukkig heb ik het etentje dus afgezegd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
Zet het ook in je ondertitel, dan denk je er steeds aanquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:44 schreef Soempie het volgende:ik heb het etentje, de bioscoop en het uitgaan voor vanavond afgezegd
stomme trut ben ik ook.![]()
![]()
Note to self: geen rotklusjes meer uitstellen, maar gelijk doen.
Ik heb een post-it op m'n computerscherm geplakt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zet het ook in je ondertitel, dan denk je er steeds aan
Die raak ik altijd kwijtquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb een post-it op m'n computerscherm geplakt.![]()
![]()
![]()
Wel braaf blijven nemen he? Oooook als het weg lijktquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:43 schreef MaJo het volgende:
HeyKom net terug van de dokter en ik heb zoals ik al verwacht had angina (keelontsteking). De dokter schrok zichtbaar van mijn dikke keel
Ik heb nu een antibioticakuur gekregen so I'm going to kill that motherfucker
Maar nu eerst Prison Break omdat ik toch een klein beetje zielig ben
Nee gelukkig geen enge ziektes waarvan zelfs de dokter het bestaan niet weetquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dus geen rare enge dingen? Gelukkig maarHoe lang moet je je kuur?
quote:
Zal ik doen dokter Nemquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel braaf blijven nemen he? Oooook als het weg lijkt
Dat gaat meestal heel snel hoor, maar wat nem zegt, door blijven slikkenquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee gelukkig geen enge ziektes waarvan zelfs de dokter het bestaan niet weetDe kuur duurt 8 dagen. Ik hoop echt dat ik snel verbetering merk, ik wil weer gewoon kunnen eten!
Daar was ooit zo'n site van, als je daar op de knop klikte, zei het steeds wat. Zo van: je hebt nu de wereld vernietigd enzoquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ik hįd gewaarschuwd
Ik ga een grote rode knop bestellen en er een briefje bij hangen: NIET op deze knop drukken.
En die ga ik dan midden in Rotterdam neerzetten
Uiteraard.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:54 schreef Nesle het volgende:
Het is op eigen risico, dan mag ik toch juist klikken?
how lame is thatquote:
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:25 schreef B.ertha het volgende:
dat kan wel zijn, maar dat is niet zo!
het spijt me echt verschriiiiikelijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
how lame is that![]()
B.ertha, je bent niet goed voor m'n studie![]()
![]()
Dat doe ikquote:
Bleek niet uit je antwoordquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
het spijt me echt verschriiiiikelijk
[..]
Dat doe ik
erwtensoepquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:18 schreef B.ertha het volgende:
iedereen eten?
Dat is nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
erwtensoep![]()
![]()
had niks anders meer in huis
Damn, pretty sickquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb niet gekliktquote:
quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:50 schreef MaJo het volgende:
[..]Dat is precies waar ik zin in heb
Over een paar dagen ga ik me helemaal volvreten met alles wat los en vast zit
Misschien is dit een voorbode op een jaar vol ongeluk? Eerst al die taart (toch?) en nu dit?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:49 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had alles toch maar wel uitgeprint. Allemaal stukjes bijgeschreven, etc. Laat ik net de hele stapel vallen.![]()
En geen paginanummering natuurlijk![]()
M'n 25e levensjaar begint goed![]()
ik ben er ook bang voorquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:53 schreef erkel het volgende:
[..]
Misschien is dit een voorbode op een jaar vol ongeluk? Eerst al die taart (toch?) en nu dit?![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
erwtensoep![]()
![]()
had niks anders meer in huis
Mijn erwtensoep komt gewoon uit de fabriek.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:53 schreef erkel het volgende:
en erwtensoep is lekker, vooral als mijn moeke het maakt![]()
Van 2 dagen soep eten wordt ik al kriegel...iets stevigs, kauwbaars is dan echt een mustquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:46 schreef MaJo het volgende:
Ik zit aan de kippensoep. Maar word een beetje moe van dit soort eten, heb zin in een biefstuk ofzo
Dat is inderdaad een stuk lekkerder dan erwtensoepquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben bezig met mijn speciale kip
quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:49 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had alles toch maar wel uitgeprint. Allemaal stukjes bijgeschreven, etc. Laat ik net de hele stapel vallen.![]()
En geen paginanummering natuurlijk![]()
M'n 25e levensjaar begint goed![]()
terugknuffeltquote:
ik ookquote:
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar stevige dingen zijn helaas nog te pijnlijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van 2 dagen soep eten wordt ik al kriegel...iets stevigs, kauwbaars is dan echt een must
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:39 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, MaJo: je kunt je eten pureren natuurlijk
quote:
jog je in het noorderplantsoen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:37 schreef erkel het volgende:
squashen
Rest van de dag wel ontzettend lui geweest. Ga zo maar ff rondje joggen denk ik![]()
Nee ik ga dan toch voor de ´verse´ zuurkool. Met de jus van moedersquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
Zuurkool morgen opbakken
Ik ga eens aan een nieuw boek beginnen vanavond. Mijn vorige vanochtend uitgelezen
Eh over ranzig gesprokenquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:39 schreef Etcetera het volgende:
vanavond 2 afleveringen van NCIS op Veronicaleuke serie
oh ja, MaJo: je kunt je eten pureren natuurlijk
Ik ben in de Discworld serie bezig. Ik weet niet of je die gelezen hebt maar je kent ze vastquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ik ga dan toch voor de ´verse´ zuurkool. Met de jus van moeders![]()
Welk boek heb je gelezen? Ben nu bezig in Grisham maar weet niet zeker of ik hem al gelezen hebAl die boeken lijken zo op elkaar en het merendeel heb ik al gelezen. Maar vind het wel heerlijk omdat ze zo lekker makkelijk weglezen
Nee, want dat doet half Groningen alquote:
PB isquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:39 schreef MaJo het volgende:
Net Prison Break 10 en 11 gekeken (nog steeds seizoen 1) echt zo verslavend!
Wel van gehoord maar weet niet precies wat het isquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben in de Discworld serie bezig. Ik weet niet of je die gelezen hebt maar je kent ze vast
Haha herkenbaarquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:43 schreef Etcetera het volgende:
ik ben al sinds de zomervakantie ofzo bezig met LOTR in het engelsschiet niet hard op
Meestal ren ik er in m'n uppie. Slalommend om de kinderwagens en hondenquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:44 schreef erkel het volgende:
[..]
Nee, want dat doet half Groningen al![]()
Oosterparkwijk loop ik ff rondje
boek 1 heb ik uit, zit ergens in boek 2quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha herkenbaarJaar of 8 geleden ook aan begonnen, toen nooit verder gekomen dan boek 1. Afgelopen zomer weer opnieuw begonnen, niet verder gekomen dan de helft van boek 2
Nieuwe aflevering is toch op woensdagavond? Dus pas morgenochtend weer te downenquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:44 schreef erkel het volgende:
[..]
Nee, want dat doet half Groningen al![]()
Oosterparkwijk loop ik ff rondje
[..]
PB isHad vanochtend nieuwe aflevering gedownload, dacht ik tenminste
Bleek het een oude aflevering te zijn.
[afbeelding]
Ik moet eigenlijk ook weer gewoon verdergaan, is nu nog maar een paar maanden geleden dat ik het gelezen heb. Niet weer 8 jaar wegleggen ofzoquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
boek 1 heb ik uit, zit ergens in boek 2
binnenkort maar weer eens meenemen in de bus naar school
Als het mooi weer is, kan het idd druk zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Meestal ren ik er in m'n uppie. Slalommend om de kinderwagens en honden![]()
Maandagnacht worden die altijd uitgezonden in de VS. Ze zijn nu bij episode 20 van seizoen 2. Dan heb je idd nog heel wat te gaan. Mooi vooruitzichtquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:50 schreef MaJo het volgende:
Nieuwe aflevering is toch op woensdagavond? Dus pas morgenochtend weer te downenBij welke aflevering zijn ze nu in Amerika eigenlijk? Ik heb voorlopig nog wel wat afleveringen te gaan
Half Asmo's boekenkast staat er vol meequote:Op woensdag 14 maart 2007 18:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel van gehoord maar weet niet precies wat het is
ik denk dat het ook komt omdat je idd door de film de grote lijnen nu kent, dan zit je er weer wat sneller inquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook weer gewoon verdergaan, is nu nog maar een paar maanden geleden dat ik het gelezen heb. Niet weer 8 jaar wegleggen ofzoHoewel het me verbaasde hoeveel ik nog wist van het boek (kan ook door de film komen natuurlijk
)
Die van mij niet, gedverredemmequote:Op woensdag 14 maart 2007 17:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mijn erwtensoep komt gewoon uit de fabriek.![]()
Oma's kunnen altijd lekkere erwtensoep maken en draadjesvlees, etc.![]()
Wel knap dat die smiley zijn oog likt, lukt mij niet. Misschien omdat ik een bril draag.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga vanavond eten: komkommer, aardappelbolletjes (gebakken) en cassellerrib van de schouder
Dan heb ik nog 30 afleveringen te gaanquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:53 schreef erkel het volgende:
[..]
Maandagnacht worden die altijd uitgezonden in de VS. Ze zijn nu bij episode 20 van seizoen 2. Dan heb je idd nog heel wat te gaan. Mooi vooruitzicht![]()
Dan zit de rest van m'n gezicht nog in de wegquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:01 schreef Etcetera het volgende:
zet je bril 's af
kijk mij lukt het ook
Vroeg ik me laatst af, net als de vraag of je strafbaar bent als je kangoeroe naar een vrouwelijke agent roept en ze verstaat je verkeerd.quote:
Nee kan ik niet bij. Ik kan wel m'n grote teen in m'n neus stoppen (mits flexibele broek en geen schoenen aan). Er bestaan wel aparte woorden voor een man die door vrouwen in te huren is, en een man die voor mannen in te huren is. Dus waarom geen aparate voor vrouw die door vrouwen in te huren is?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:03 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, kan je je elleboog likken? Da's pas knap.
Een prostituee voor lesbiennes zal gewoon een prostituee zijn, lijkt me. Zo iemand heet ook wel hoer.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vroeg ik me laatst af, net als de vraag of je strafbaar bent als je kangoeroe naar een vrouwelijke agent roept en ze verstaat je verkeerd.
zolang je daar maar 'ik vind' voor aan zegt zit je goedquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vroeg ik me laatst af, net als de vraag of je strafbaar bent als je kangoeroe naar een vrouwelijke agent roept en ze verstaat je verkeerd.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Google helpt niet, als je zoekt op lesbische hoeren krijg je veel resultaten maar niet wat ik zoek.
Teen in je neus is niet zo moeilijk (wel smerigquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee kan ik niet bij. Ik kan wel m'n grote teen in m'n neus stoppen (mits flexibele broek en geen schoenen aan). Er bestaan wel aparte woorden voor een man die door vrouwen in te huren is, en een man die voor mannen in te huren is. Dus waarom geen aparate voor vrouw die door vrouwen in te huren is?
Google helpt niet, als je zoekt op lesbische hoeren krijg je veel resultaten maar niet wat ik zoek.
waar dan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
die heb ik vastgelegd voor de eeuwigheid
![]()
Niet dat ik weetquote:
Volgens mij werkt dat toch niet helemaal zoquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zolang je daar maar 'ik vind' voor aan zegt zit je goed
vrij land enzo, eigen mening
dan mag je voor zover ik weet zelfs 'ik vind jou een kootzak' zeggen tegen een agent
maar ik heb het nog nooit getest hoor
Schandknaap (oude benaming)quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Teen in je neus is niet zo moeilijk (wel smerig), dat kunnen veel mensen.
Wat is een man voor mannen dan?
Ikke mijn bovenlipquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:08 schreef MaJo het volgende:
Ik kan met mijn tong het puntje van mijn neus aanraken
waarom nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens mij werkt dat toch niet helemaal zo
lol! hahaha dit moet Mikkie lezen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:10 schreef Nesle het volgende:
Ik kan mijn neusvleugels en oren bewegen.
Ik kan mn armen bewegen, nou jij weerquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
lol! hahaha dit moet Mikkie lezen.
Ik kan m'n neusvleugels bewegenM'n oren niet: jij bent een grotere freak
![]()
Ik ook mijn neusvleugels, en mijn hele neusquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:10 schreef Nesle het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
lol! hahaha dit moet Mikkie lezen.
Ik kan m'n neusvleugels bewegenM'n oren niet: jij bent een grotere freak
![]()
dat telt nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu iets wat MaJo, B.Ertha, Soempie en Etcetera allemaal niet kunnen:
Ik kan mijn eigen penis aanraken!
Ik kan heel soms mn hoofd bewegen als een pruik (snap je datquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:16 schreef Nesle het volgende:
[..]als ik mijn oren beweeg dan gaat mijn hele hoofdhuid (hoedefuk noem je dat) mee heen en weer.
![]()
Dat bedoel ik, dat gebeurt geregeld als ik weer is mijn oorshow moet doenquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kan heel soms mn hoofd bewegen als een pruik (snap je dat) Dan gaat mn haar op en neer.
Iiiieehhhquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net als naar boven scheel kijken, duim gedeeltelijk op de achterkant van m'n hand leggen, vingers uit de kom trekken, polsen ook (maar is weinig aan te zien)
Die rechter dusquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:24 schreef B.ertha het volgende:
Mijn zusje kan echt iets vaags met haar hand. Ik zal het ff painten
Nee, maar dit ging het snelstquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:33 schreef Nesle het volgende:
Lol, staat jouw duim helemaal kaasrechtop als je je duim op steekt?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:37 schreef Nesle het volgende:
[..]
dat meen jehet was ook flauw bedoeld
![]()
Tuurlijk kunnen ze de jouwe aanrakenquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu iets wat MaJo, B.Ertha, Soempie en Etcetera allemaal niet kunnen:
Ik kan mijn eigen penis aanraken!
Prrrrrrr! Maar zij kunnen het niet nu, en ik welquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen ze de jouwe aanraken
Kan ik ook. De oren ook nog eens afzonderlijk van mekaar.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:10 schreef Nesle het volgende:
WOW!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Prrrrrrr! Maar zij kunnen het niet nu, en ik wel
Ik vind je ava trouwens cool! Ben jij dat zelf? en waarom had je dan geel haar?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:57 schreef iamredleader het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vind je ava trouwens cool! Ben jij dat zelf? en waarom had je dan geel haar?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:06 schreef iamredleader het volgende:
Disclaimer: lang verhaal!![]()
Samenvatting voor de luie mensen: ik verloor een weddenschap en heb m'n haar gebleekt.
Bij ons heeft eeentje het gedaan voor 100 euro. Bleek ie het naderhand toch al van plan te zijn geweestquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:08 schreef Nesle het volgende:
Bij mij op school heeft iemand zich kaal geschoren om zon soort weddenschap
Ik lach me plat altijd om zulke lui
Dus dįįrom heeft Wilders dit kapsel. Die ging ook niet mee naar Spanjequote:Op woensdag 14 maart 2007 20:06 schreef iamredleader het volgende:
Disclaimer: lang verhaal!![]()
Samenvatting voor de luie mensen: ik verloor een weddenschap en heb m'n haar gebleekt.
Ben ik niet met je eens. Nu lijkt het nutteloos maar later komt het mooi van pas. Zo heb ik vroeger altijd afgekeken bij frans en kan de taal daardoor nauwelijks spreken. Achteraf gezien had ik liever wel die woordjes gestampt...quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:20 schreef Nesle het volgende:
Dat vind ik nou altijd zo vreselijk nutteloos he. 300 woordjes leren
Die fukking woordjes gebruik je misschien één keer
Nou, trust me, ik leerde wel en haalde altijd 8-en. Ben alweer driekwart kwijt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Nu lijkt het nutteloos maar later komt het mooi van pas. Zo heb ik vroeger altijd afgekeken bij frans en kan de taal daardoor nauwelijks spreken. Achteraf gezien had ik liever wel die woordjes gestampt...
Ja maar er is zonder twijfel meer blijven hangen dan bij mij, ik leerde nooit. Zondequote:Op woensdag 14 maart 2007 20:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou, trust me, ik leerde wel en haalde altijd 8-en. Ben alweer driekwart kwijt.
Dat is zeker fijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:50 schreef B.ertha het volgende:
Ja, misschien wel. Vind het op zich wel een handige basis voor op vakanties. Maar ik heb ook wel een beetje een talenknobbel.
Dat heb ik nou ook...zojuist dus nog maar eens ondervondenquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik kan Frans en Duits lezen, maar spreken is wat moeilijker. Een introductie lukt me nog wel in beide talen, maar voor de rest...
Debiele chauvinistische Fransenquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
wtf
Ik kom net bij het benzinestation vandaan. Dacht nog snel even wat te scoren voordat het dicht gaat...staan er 2 fransen in de tent opzoek naar een antiekgroothandel in Rotterdam.![]()
Na flink stuntelen (had ik maar beter opgelet) kwam ik erachter dat ze een GPS systeem hadden. Heb ik in het telefoonboek de straat opgezocht en aan ze gegeven.
Ze spraken 0,0 Engels. En dan ook echt HELEMAAL GEEN Engels
Heeft me een half uur gekost
Herkenbaarquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook...zojuist dus nog maar eens ondervonden
Lezen en luisteren van beide talen gaat prima. Maar praten![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Debiele chauvinistische Fransen
Wel een prachtig land
laten uitspuiten. Kan de assistent zelfs, ben je zo weer weg.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens..ik loop al 2 dagen met vocht achter mijn oor![]()
Ik hoor mezelf steeds dubbel, het piept en kraakt en het voelt extreem vervelend![]()
Hmm, dan vraag ik me dus af wat een regenbroek in het Engels is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:04 schreef Plasterk het volgende:
Een jongeman in de decathlon kon mij nog niet eens in het engels vertellen dat een regenbroek 12 euro kostte, had hij er 3 handen voor nodig
Dan kan ik zelf ook. Maar dit is geen vuil maar echt vocht. Uitspuiten heeft geen zin. Komt er alleen maar meer vocht in.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
laten uitspuiten. Kan de assistent zelfs, ben je zo weer weg.
hoeft niet als je het voor zn neus houdquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hmm, dan vraag ik me dus af wat een regenbroek in het Engels is.![]()
BRILJANT!quote:
Ohja, das wel kut. Heb ik ooit gehad, was op zee onderuitgeslagen tegen een golf en had er toen water in. 2 dagen lang koppijn gehad zelfsquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan kan ik zelf ook. Maar dit is geen vuil maar echt vocht. Uitspuiten heeft geen zin. Komt er alleen maar meer vocht in.
Fair point.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:16 schreef Plasterk het volgende:
[..]
hoeft niet als je het voor zn neus houd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |