daarom is dit in samenwerking met de FA's opgesteldquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Puik werk, als er maar niet wordt teruggedraaid na lieve mails naar FA's.
Jammer dat TR een ban heeft..., anders was er nu wel een mooie discussie over ontstaanquote:
Ligt denk ik aan jouw computer, hier klopt het gewoonquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Selectie Oranje voor EK Kwalificatie: Met 'Koef' en Afellay!
De titel is waarschijnlijk van Word gekopieerd, in de index zie je rare @$(-tekens tussen de namen. Dus hij moet even overgetypt worden door een van julie.
Dat is wel een euvel dat alleen bij IE zich voordoet. Bij Firefox doet hij dat niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Selectie Oranje voor EK Kwalificatie: Met 'Koef' en Afellay!
De titel is waarschijnlijk van Word gekopieerd, in de index zie je rare @$(-tekens tussen de namen. Dus hij moet even overgetypt worden door een van julie.
Bij IE werkt het hier ook gewoon normaalquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is wel een euvel dat alleen bij IE zich voordoet. Bij Firefox doet hij dat niet.
even ter nutteloze toevoeging
Bij mij geeft ie wel fouten, je moet wel in de VBL index kijken he. De titel bovenaan het topic werkt wel gewoon.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Bij IE werkt het hier ook gewoon normaal
Het is of Tottenham Hotspurs of Spurs......quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:06 schreef borisz het volgende:
[FA CUP 1/4 finale replay 19-03 21.00] Spurs - Chelsea die s moet uit spurs weg, het is of tott. spur of spursniet beide
Heeft mijn gewaarderde collega al geregeldquote:Op zondag 18 maart 2007 12:50 schreef Tim86 het volgende:
Live wedstrijden via Internet streams #17 mag weg, zijn nu per ongeluk twee nieuwe topics aangemaakt
snelle servicequote:Op zondag 18 maart 2007 12:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Heeft mijn gewaarderde collega al geregeld
Ik was maar wat blij dat de tijd naar 48 uur gewijzigd werd tijdens mijn (belachelijk gegeven) banquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Puik werk, als er maar niet wordt teruggedraaid na lieve mails naar FA's. Nemen mensen in livetopics risico's, dan moeten ze de gevolgen maar aanvaarden als er een ban wordt geplaatst.
Iets anders:
De pot op de vrijdagavond RTL7: RKC Waalwijk - Roda JC Deze week: RKC Waalwijk - Roda JC.
Toen werd alles over een kam geschoren volgens mij, terwijl de gevallen apart bekeken hadden moeten worden. Dacht ik. Maar het is zaak om het gedoe niet op te zoeken en dat is goed te doen.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik was maar wat blij dat de tijd naar 48 uur gewijzigd werd tijdens mijn (belachelijk gegeven) ban
Alstu, naar wens?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:06 schreef methodmich het volgende:
Hoofdklasse B zaterdagamateurs 2006/07 deel 4
Heb het met quote gedaan, maar dat werkte niet. Kan een mod even de OP van deel 3 er in zetten, zonder de bovenste regel en zonder stand??
Merci bien!quote:Op maandag 19 maart 2007 12:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[FA Cup live] Tottenham - Chelsea. BBC1. 21.00.
Doppel.
Geslotenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Braamhaar was blij voor zichzelf!
Kan dicht.
(die ander vind ik ook overkill, maar kan wel wegzakken, zie maar)
Dank jequote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:55 schreef Bos81 het volgende:
Louis van Gaal - Genie of Blaaskaak?
Kan ook wel dicht, loop al een reeks over deze verguisde en geliefde trainer
ik heb iig de discussie over welk topic ook maar weggehaald.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmm. Ik meen vanmiddag toch, naast een tweetal opmerkingen over TVP's, nog wel in het Ajax topic te hebben gereageerd?
Dat het vaker als SC topic gebruikt wordt en mensen melden wanneer ze gaan tukken of weet ik veel. Mensen op alles maar blijven reageren met smiley's etc. Totaal nutteloze dingen. TVP'squote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:53 schreef Sethje het volgende:
wat is nu je probleem dan BS
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:08 schreef SiemeN het volgende:
Schaamteloze tvp.
Geheel terechte opmerking van Montana trouwens.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom mogen jullie dat wel? Die van mij is tot vervelens toe verwijderd.
om er maar eens een mooie open discussie van te maken.............. dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou ben ik het er gedeeltelijk wel mee eens, maar het is toch juist leuk dat de Ajacieden in het topic het naast de club alleen ook over andere Ajax gerelateerde zaken hebben? Daar hoort imo ook het stukje onderling contact onder, ofwel, in het Ajax topic mag ik het toch best met iemand hebben of ie dan en dan ook op Rembrandtplein is om bier mee te drinken ? Het hoeft toch niet allemaal zo vast?
Laat gewoon de oude regels in tact manquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:19 schreef RayMania het volgende:
Tuurlijk hoeft het niet zo strikt, posts over bijvoorbeeld gezellig bier drinken na afloop of wat dan ook vind ik prima, alleen vind ik het wel nutteloos is als er alleen "bier","ik ga slapen", of "mogguh" wordt gepost. Dat heeft echt nul komma nul met Ajax te maken en wordt dus gewoon verwijderd. Gister bijvoorbeeld ook een groot gedeelte over het hosten van plaatjes verwijderd, past er gewoon niet in.
Volgens mij is dit altijd zo geweest hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:36 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Laat gewoon de oude regels in tact man
Geen idee over de oude regels. Zolang jij alles hier strak houd en zorgt dat het geen speeltuin word vind ik alles bestquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij is dit altijd zo geweest hoor.
Zou jij mij dan als een veelposter in VBL een opheldering kunnen geven over deze oude regels?
quote:
Excuses, overheen gelezenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:39 schreef RayMania het volgende:
Eigenlijk wel, daarom ook dat extra zinnetje "een tweede topic hoeft er niet te komen".
Nee, mijn opmerking is niet zo nutteloos als die van jou hierbovenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:51 schreef RayMania het volgende:
Wat een volkomen nutteloze opmerking dan van jou.
Ik wil wel, maar wil geen meeloper zijnquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:09 schreef RayMania het volgende:
Behulpzaam zijn is in. Wie loopt er mee met de trend?.
Goedzo..quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:02 schreef RayMania het volgende:
Ik heb er "Ryan Babel Topic - Deel #1" van gemaakt. Naar wens?
Blijft maar aan de gang ja. Helaas.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oe, privechat.
Niveau in het Ajax-topic is ook weer fantastisch [afbeelding]
Thanks.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:48 schreef borisz het volgende:
[EK kwalificatie] Nederland - Roemenië, za 24 maart 20.30
Vooral doenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:01 schreef RayMania het volgende:
Als een topic wordt verpest, proberen wij wel om het weer normaal te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |