dis·cus·sie (de ~ (v.), ~s)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:15 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Aangezien vele topics worden verpest door moraalridders, krijgen ze hun eigen topic.
Dus hang hier de moraalridder uit en laat andere topics met rust!![]()
Nee hoor, zonder verschillende meningen zou VBL saai zijn.Maar de moraalridder uithangen isquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:17 schreef Suijk het volgende:
Verpest? Omdat ze niet dezelfde mening als jij hebben?
Discussie, dat woord heb ik nooit genoemd, ik heb het over moraalridders.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:19 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
dis·cus·sie (de ~ (v.), ~s)
1 bespreking waarbij de deelnemers trachten door argumenteren de oplossing van een probleem te vinden => gedachtewisseling, redekaveling
Tegenspraak is niet je ding he?![]()
Meerdere opinies is ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Is niks mis mee, open je een topic dan krijg je meerdere opinies. Is heel simpel. Je kunt ook een tegenpool van moraalridders bedenken eventueel.
Hoezo, als je het hebt over de censuur in de badkuip, verwijs je dat toch ook niet naar het fn?Ik heb ook wel een mening over het herdenken op Fok.Maar die zal ik niet geven, is niet zo handig.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Topic is in ieder geval niet handig, als een groep hem wil herdenken kun je dat beter in alle rust en niet op Fok! doen, Ajaxnetwerk lijkt me een betere plek.
Gebeurt in andere topics ook wel, ookal zijn die gestart met een ander doel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Niks censuur, het kan hier ook. Je zoekt hier alleen de problemen en tegengestelde meningen op. Dat lijkt me niet de insteek van het topic.
Dat begrijp ik, maar begrijp goed dat verschillende meningen voor mij belangrijk zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb wat aangevuld in de post hierboven. Dit onderwerp is in ieder geval meer beladen dan veel andere onderwerpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |