abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 maart 2007 @ 09:34:09 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47572115
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 23 maart 2007 @ 09:35:51 #2
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47572149
Hier even een apart topic over Beverwijk, zodat moraalridders in het AFC Ajax-topic hier niet telkens mee geconfronteerd worden en dus geen respectloze uitspraken hoeven te doen.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_47572226
Alsof je die hier sowieso niet krijgt? .

Ik zou er zo min mogelijk woorden aan vuil maken, in elk opzicht.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 09:40:01 #4
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47572239
quote:
Slag bij Beverwijk

Met de Slag bij Beverwijk wordt een gewelddadig treffen tussen supporters van de voetbalclubs Feyenoord en Ajax bedoeld. De massale vechtpartij vond plaats op 23 maart 1997.

Op de bewuste datum speelden Ajax en Feyenoord in de plaatsen Waalwijk en Alkmaar. De politie beschikte over informatie dat supporters van beide clubs voornemens waren elkaar te treffen, maar de exacte locatie was niet bekend. Wel werd een peleton ME'ers nabij de zwarte markt van Beverwijk gestationeerd om de bezoekers daarvan te kunnen beschermen.

Vanwege afgezette wegen, troffen de supporters elkaar in een weiland. De supporters van Feyenoord waren in de meerderheid. De ME was verrast door de snelheid en hevigheid van het gevecht en greep te laat in. Bij de vechtpartij overleed één Ajax-supporter, Carlo Picornie.
pi_47572271
Erg vervelend en naar, voor de familie vooral.. Maar eigen schuld, dikke bult een beetje.
Erg onverantwoord als je thuis ook kinderen hebt zitten.. . Wat deed ie daar uberhaupt? Dat zo'n debiele kakkerlak te laf is om met z'n blote handen te vechten doet niets af aan het feit dat ie daar uberhaupt niet had moeten wezen.
Clubliefde prima, maar als je dat op zo'n manier wil uiten en door zo'n stommiteit het leven laat, is niemand behalve jijzelf daar schuldig aan.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_47572381
Als er dit weekend gevoetbalt zou worden, zouden er zeker enkele spreekkoren in de kuip rondgaan..

Mja, Carlo, rust in vrede..

[ Bericht 11% gewijzigd door Ordinair op 23-03-2007 10:01:29 ]
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_47572558
JOHNNY HEITINGA
pi_47572660
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 09:41 schreef Panick het volgende:
Erg vervelend en naar, voor de familie vooral.. Maar eigen schuld, dikke bult een beetje.
Erg onverantwoord als je thuis ook kinderen hebt zitten.. . Wat deed ie daar uberhaupt? Dat zo'n debiele kakkerlak te laf is om met z'n blote handen te vechten doet niets af aan het feit dat ie daar uberhaupt niet had moeten wezen.
Clubliefde prima, maar als je dat op zo'n manier wil uiten en door zo'n stommiteit het leven laat, is niemand behalve jijzelf daar schuldig aan.
Ik sluit mij hierbij aan. Goed verwoord.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_47572816
Op MSN zit een jochie van een jaar of 12 met RIP Carlo in zijn naam. Opzich niet erg, maar als je niet eens weet wat er gebeurd is dan kan je het net zo goed achterwege laten..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_47572822
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:03 schreef Ordinair het volgende:
Op MSN zit een jochie van een jaar of 12 met RIP Carlo in zijn naam. Opzich niet erg, maar als je niet eens weet wat er gebeurd is dan kan je het net zo goed achterwege laten..
Just ask him
Wrom heb je jochies van 12 op msn?
JOHNNY HEITINGA
  vrijdag 23 maart 2007 @ 10:07:03 #11
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_47572939
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 09:46 schreef Ordinair het volgende:
Als er dit weekend gevoetbalt zou worden, zouden er zeker enkele spreekkoren in de kuip rondgaan..

Mja, Carlo, rust in vrede..
die gaan er al bij alle ajax-feyenoord langs
pi_47572979
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:03 schreef Camplo het volgende:

[..]

Just ask him
Wrom heb je jochies van 12 op msn?
Buurt Jochie.. En ik vroeg het dus aan hem, maar hij wist er niks vanaf.. Komt omdat er een aantal sites op zwart staan. Zo komen ze het te weten..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_47573538
Ik moet hier ook wel een beetje gniffelen om jochies van amper 20 die doen alsof ze zijn beste vriend zijn geweest. Maar goed, ik zal me niet respectloos opstellen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_47573643
Van de advertenties in De Telegraaf word ik niet vrolijk. Veel teksten in de sfeer van "nooit vergeven" waar toch een wat wraakzuchtige gedachte achter zit. Bovendien vind ik zo'n advertentie ook wel een beetje dubieus. Nogal helderverering, en wellicht wat misplaatst. Ik weet dat erbij Ajax regelmatig gecollecteerd wordt voor dit soort initiatieven maar is het niet beter de energie wat positiever aan te wenden.
pi_47573696
Van deze rellen wist de politie af. Ik weet nog goed dat PSV moest voetballen op zaterdag en toen wist het hele vak al bij ons dat er "morgen" doden zouden vallen. En er werd gezegd dat de politie dit ook wist. Allemaal heel vreemd.
History became legend, legend became myth.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 10:34:34 #16
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_47573743
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:33 schreef valek het volgende:
Van deze rellen wist de politie af. Ik weet nog goed dat PSV moest voetballen op zaterdag en toen wist het hele vak al bij ons dat er "morgen" doden zouden vallen. En er werd gezegd dat de politie dit ook wist. Allemaal heel vreemd.
Zo is het niet helemaal gegaan.
Maar kan dit topic niet dicht?Stroomt al aardig vol met moraalridders, en dan gaat het topic vaak hard achteruit.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_47573785
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:34 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Zo is het niet helemaal gegaan.
Maar kan dit topic niet dicht?Stroomt al aardig vol met moraalridders, en dan gaat het topic vaak hard achteruit.
Nou, Wij bij PSV wisten er al van af in ieder geval. En ik denk veel voetbalsupporters in Nederland.
History became legend, legend became myth.
pi_47573801
Ik woon er 5 minuutjes vandaan, wat een teringbende was het daar die dag.
Ik ging natuurlijk even met mijn broer ramptoerist uithangen na afloop.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_47573843
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:26 schreef Suijk het volgende:
Ik moet hier ook wel een beetje gniffelen om jochies van amper 20 die doen alsof ze zijn beste vriend zijn geweest. Maar goed, ik zal me niet respectloos opstellen.
De verleiding is wel groot
  vrijdag 23 maart 2007 @ 10:39:32 #20
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47573869
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:33 schreef valek het volgende:
Klopt., ik kan dit alleen maar beamen.

PSV speelden thuis tegen Vitesse op Zaterdagavond en het ging over de tribunes dat er op Zondag in ieder geval een zware confro tussen fey en ajax zou zijn.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 23 maart 2007 @ 10:39:32 #21
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_47573871
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:36 schreef valek het volgende:

[..]

Nou, Wij bij PSV wisten er al van af in ieder geval. En ik denk veel voetbalsupporters in Nederland.
Klopt, maar dat bedoel ik dan ook niet.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_47573886
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:38 schreef jmac het volgende:

[..]

De verleiding is wel groot
Respect voor de hooligans ja!
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_47574368
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:03 schreef Ordinair het volgende:
Wat doe jij met 12 jarige jongetjes op je MSN?
Dat vind ik veel dubieuzer..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 10:59:34 #24
691 luciano
ondertitelloos
pi_47574414
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 09:41 schreef Panick het volgende:
Amen , beter kun je het niet verwoorden .......

Wordt tijd dat er eens GEORGANISEERDE rellen komen .... de ene week in de kuip , en de andere week in de arena ........
Gegarandeerd volle bak aan toeschouwers dan .....
Of een colosseum bouwen in beide steden met hier en daar wat leeuwen enzo ...... dan leren ze dat knokken misschien eens eindelijk af , en kunnen grootvader met zijn kleinkind weer eens veilig naar het stadion , zonder ingewikkelde clubpasjes / scans / fouilleren / en goedkopere kaartjes vanwege besparing op de veiligheidskosten .......
pi_47574504
http://www.telegraaf.nl/b(...)aar_dood.html?p=13,1

Ajax-hooligan Picornie tien jaar dood
AMSTERDAM - Op internet en in rouwadvertenties in deze krant herdenken vrienden van Carlo Picornie vrijdag de sterfdag van de Ajaxsupporter. Picornie kwam op 23 maart 1997 om het leven in een treffen tussen Ajax- en Feyenoordaanhang in een weiland langs de snelweg bij Beverwijk.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')