Flaauwquote:Op zondag 18 maart 2007 15:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het licht is aan het uitgaan....;( Spaarlampjes
quote:Op zondag 18 maart 2007 15:26 schreef dlebrok het volgende:
Zelfs al wint Ajax, dan verspelen ze wel weer punten tegen een laagvlieger en wordt PSV alsnog kampioen
Helaas denk ik dat zo'n scenario inderdaad goed denkbaar is.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:26 schreef dlebrok het volgende:
Zelfs al wint Ajax, dan verspelen ze wel weer punten tegen een laagvlieger en wordt PSV alsnog kampioen
daar zit de spanning nog in jaquote:
Ajax is iets beter, maar PSV had er ook al wel 1 of 2 kunnen scorenquote:Op zondag 18 maart 2007 15:28 schreef Lubbert het volgende:
Ajax roeleert in Eindhoven. Het seizoen kan niet meer kapot, ook als we geen kampioen worden.
Ik zag die kop van Koeman na de 0-2. Zo keek ie ook na de uitschakeling van Ajax tegen Bayern Munchen toen ie Ajax nog trainde. PSV kan het spel niet maken, Ajax legt de zwakte van PSV bloot. Ben benieuwd of ze er in de 2e helft nog een wedstrijd van kunnen maken.
Onbegrijpelijk hij ziet toch ook na 15 min die ruimte die ajax krijgt voorinquote:Op zondag 18 maart 2007 15:28 schreef Lubbert het volgende:
Ajax roeleert in Eindhoven. Het seizoen kan niet meer kapot, ook als we geen kampioen worden.
Ik zag die kop van Koeman na de 0-2. Zo keek ie ook na de uitschakeling van Ajax tegen Bayern Munchen toen ie Ajax nog trainde. PSV kan het spel niet maken, Ajax legt de zwakte van PSV bloot. Ben benieuwd of ze er in de 2e helft nog een wedstrijd van kunnen maken.
Denk je nou echt dat we daar mee zitten?quote:Op zondag 18 maart 2007 15:26 schreef dlebrok het volgende:
Je wilt zeggen dat het jullie niet zoveel uitmaakt of je kampioen wordt?quote:Op zondag 18 maart 2007 15:29 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat we daar mee zitten?![]()
Beer niet verkopen voordatte geschoten is enzoquote:Op zondag 18 maart 2007 15:28 schreef Lubbert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |