quote:Al langere tijd zijn we niet tevreden over het postgedrag in onder andere het live wedstrijdentopic. Regelmatig vliegen je de trolls, ziektes en persoonlijke aanvallen om je oren. En dat willen we niet meer. De reeks moet weer prettig zijn om in mee te lezen en te posten, voor iedereen.
Echt heel veel gaat er niet veranderen, maar we gaan het asociale gedrag zoals hierboven genoemd,
wel aanpakken. Emotie vinden we prima, maar niet het postgedrag wat er bij sommigen aan vast zit. Als je denkt dat je je niet in kan houden, dan loop je maar even weg bij je PC of blijf zolang uit het topic weg, want op deze manier wordt de sfeer verpest, en we willen dergelijke reeksen in VBL wel proberen overeind houden.
Trollende opmerkingen, schelden en dergelijke zullen dus niet meer worden toegestaan, je loopt daarbij de kans op een ban van in ieder geval twee weken, die je dan ook maar als een vent moet uitzitten. Wat nou precies wel en niet door de beugel kan gaan we niet eindeloos beargumenteren, we gaan er van uit dat je zelf ook wel snapt wat normaal postgedrag is.
Op die manier houden we VBL een leuk forum voor iedereen, en blijft het vervelende en sfeerverziekende gedrag buiten de deur.
Nee, dat laatste in ieder geval niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Foute tussenstand, Ban.
Of iets in die trant.
Dat wel, maar niet doodverwensen.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Of mag je ook niemand daadverwensen?![]()
Ik ben niet heilig maar dat zeg ik ook nergens, maar lijkt me niet dat dat betekent dat ik niks meer over andere mag zeggen.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat wel, maar niet doodverwensen.
Er stond trouwens "Valsuhhhhhhhhh tussenstand!11111111111111111111111111111111111"
Dat is helemaal niet aardig toch.
Maar goed, wilde effe laten zien dat jij ook niet heilig bent dus.
Tuurlijk mag je best wat over anderen zeggen, komt alleen beetje raar over als jij het zelf ook doetquote:Op maandag 12 maart 2007 17:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ben niet heilig maar dat zeg ik ook nergens, maar lijkt me niet dat dat betekent dat ik niks meer over andere mag zeggen.
HIj is nog open hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 17:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Nalezen, en als hij goed is een verzoek tot heropening indienen.
Dat is je eigen schuld. Je wist waar je aan begon toen je blauw werdquote:Op maandag 12 maart 2007 18:39 schreef rubbereend het volgende:
goeie TT
hebben jullie een beetje medelijden met mij? Ik zit opgescheept met 2 van die newbies
nee hoor.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is je eigen schuld. Je wist waar je aan begon toen je blauw werd
Wat een huillie ben jij zegquote:Op maandag 12 maart 2007 18:39 schreef rubbereend het volgende:
goeie TT
hebben jullie een beetje medelijden met mij? Ik zit opgescheept met 2 van die newbies
Wel laf om dat onder je oude account te doen hoorquote:
Ik ben het wel met limbabwaan eens natuurlijkquote:
Och jee, dat is vervelendquote:
En anders weet iedereen het nuquote:Op maandag 12 maart 2007 19:16 schreef Bos81 het volgende:
Het was volgens mij best wel bekend dat Limbabwaan de eerdere account van diek was.
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:23 schreef Dos37 het volgende:
[Centraal] FC Twente - Deel 15 - Waar gaan we eindigen?
Eindigen ipv einigen drukte te snel op invoeren
Ik heb mijn best gedaan grote ajax vriend robquote:Op maandag 12 maart 2007 23:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Maak dat topic vol en zet je beste beentje voor bij het nieuwe topic.
Ik zal het in de gaten houdenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
AFC Ajax Topic # 577
Hoe zit het daar nou eigenlijk met de SC en off topic geneuzel? Ik ga me er persoonlijk steeds meer ergeren. Een beetje is niet erg - PSV/Feyenoord topic is het ook, maar niet irritant of overdreven veel zoals in het Ajax topic. Ik herinner me een post van GayMania dat er wat aangedaan zou worden of er naar gekeken worden.
Naar mijn mening is het al veel te lang aan de gang en amper meer te veranderen zonder rigoureus in te grijpen, maar je kan het ook wel zo laten. Niveau is op de meeste momenten echt ver te zoeken.
Ik snap wel waar sommigen mensen zich aan ergeren maar veel OT gaat wel tussen "vaste klanten" van het topic dus dat word moeilijk in te schatten wat wel en niet kan. Of wat wel of niet een geintje is ofzoquote:Op maandag 12 maart 2007 23:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik zal het in de gaten houden
het is te laat voor deeltje 577, maar 578 houd ik in de gaten
Je was me al voor zie ikquote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:58 schreef -Vaduz- het volgende:
leg dit meisje nou uit, wat er zo leuk is aan voetbal...
Daar moet je je niks van aantrekken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:23 schreef prum het volgende:
waarom zegt iedereen dat ik een kloon ben?
ik vind het gewoon erg stom als ik iets gewoon probeer dat ik dan van die stomme reacties krijgquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar moet je je niks van aantrekken.
Wel kan ik je zeggen, dat dit soort topics van je gewoon terecht op slot gaan. Ze lokken verkeerde reacties uit, ook al was je topic wellicht goed bedoelt.
ja, ik denk dat ik er een tijdje mee stop ofzo, dat ik het later weer eens kan proberenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:36 schreef Suijk het volgende:
Misschien gewoon stoppen met proberen dan.
Ik probeer zoveel mogelijk de Ajax, Feyenoord en PSV topics door te lezen. Heb deze week al veel verwijderd en af en toe genote in het Ajax en Feyenoord topic. Tijdens Twente - Ajax ook tweemaal gewaarschuwd en reacties verwijderd, maar men gaat door. Misschien heb je gelijk dat er rigoureuzer ingegrepen moet worden. We zullen dat bekijkenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
AFC Ajax Topic # 577
Hoe zit het daar nou eigenlijk met de SC en off topic geneuzel? Ik ga me er persoonlijk steeds meer ergeren. Een beetje is niet erg - PSV/Feyenoord topic is het ook, maar niet irritant of overdreven veel zoals in het Ajax topic. Ik herinner me een post van GayMania dat er wat aangedaan zou worden of er naar gekeken worden.
Naar mijn mening is het al veel te lang aan de gang en amper meer te veranderen zonder rigoureus in te grijpen, maar je kan het ook wel zo laten. Niveau is op de meeste momenten echt ver te zoeken.
Aangepast, ik dank U hartelijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
In het linkjestopic moeten even veranderd worden:
Mark van Bommel #5: Bij een kwakkelend Bayern.
Het grote Klaas Jan Huntelaar topic #16: 50 goals.
Leonardo #3: 6 tot 9 maanden out
Het grote Alex fantopic Deel II
Het ADO Den Haag topic - Deel #26: 07/08: Volendam of Amsterdam?
[Centraal] FC Twente - Deel 15 - Waar gaan we eindigen?
[Centraal] FC Groningen #32 Bassie in de spits ole ole
Heracles Almelo Part 11 | Dicht bij handhaving
Eredivisie zijn allemaal geupdate ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo;n beetje alle clubtopics?
Top drie wordt gewoon naar index verwezen, rest eigen topicquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt, de top 3 is geen beginnen aan, voor de rest zijn er nog veel aanvullingen mogelijk.
Ik ook niet, temeer PogueMahone geregeld met een update kwamquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad, grote klasse. Ik heb er zelf weinig aandacht aan besteed destijds.
Yapo is allang niet meer gesignaleerd hier?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook niet, temeer PogueMahone geregeld met een update kwam
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow het is inderdaad vrij aardig geupdate. Wist ik helemaal niet.
Goed bezig.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad, grote klasse. Ik heb er zelf weinig aandacht aan besteed destijds.
Nee klopt. Heb zelf vanaf oktober het linkjes topic 'eigen' genomenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Yapo is allang niet meer gesignaleerd hier?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Niet een beetje hetzelfde als:
De laatste zeven wedstrijden...
Thanks, geslotenquote:
quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:26 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Kan er ff [Centraal] voor de TT van het randverschijnselen topic? BVD
Dank jequote:Op woensdag 14 maart 2007 13:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het Grote (of kleine) C. Ronaldo topique voor het linkjestopic.
daarin heb je gelijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:56 schreef golfer het volgende:
Voor iedereen met een AJAX hart heeft niet echt een toegevoegde waarde in VBL, lijkt mij.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:43 schreef borisz het volgende:
Voetbal Insite #52: gelukkig is Willem er
Wegquote:
Daarom ook gesloten en verwijzen. Dank jequote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Komp Ruud van Niksnutzooi ooit noch in Oranje?
Echt met een serieuze insteek is het niet geopend gezien het gebrabbel in de TT en de OP.
Pak hem, Ray! Pak hem!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:01 schreef andre347 het volgende:
tvp
De wat, de wat?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Selectie Oranje voor EK Kwalificatie: Met 'Koef' en Afellay!
En de mag weg.
Ik zie geen edits die binnen vijf minuten zijn aangepastquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan je toch in mijn edit zien!
Goed punt. Beetje centraliseren van die topics is niks mis mee. Dan zou ik persoonlijk graag een apart Van Basten topic zien, en aparte topics voor 1. Voorselecties, 2. Definitieve selecties, 3. De eerstkomende wedstrijd (de anderen hoeven nog niet geopend te worden), 4. Nieuwtjes topic met daarin nieuws als blessures, over spelers in het algemeen, geplande wedstrijden etc.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ach so. Nu ik er toch ben. Hoe zit het met die Nederlandse Elftal dingen?
Nu is er een topic over Van Basten (logisch), voorselectie, selectie, wedstrijd 1, wedstrijd 2. Is er niet iets van een centraal Nederlands elftal topic voor voorselecties, definitieve selecties en nieuwtjes, naast het Van Basten topic?
Of maakt dat allemaal geen bal uit voor jullie?
quote:Al langere tijd zijn we niet tevreden over het postgedrag in oa het live wedstrijdentopic. Regelmatig vliegen je de trolls, ziektes en persoonlijke aanvallen om je oren. En dat willen we niet meer. De reeks moet weer prettig zijn om in mee te lezen en te posten, voor iedereen.
Echt heel veel gaat er niet veranderen, maar we gaan het asociale gedrag zoals hierboven genoemd,
wel aanpakken.
Emotie vinden we prima, maar niet het postgedrag wat er bij somigen aan vast zit.
Als je denkt dat je je niet in kan houden loop je maar even weg bij je PC of blijf zolang uit het topic weg, want op deze manier wordt de sfeer verpest, en we willen dergelijke reeksen in VBL wel overeind houden.
Trollende opmerkingen, schelden en dergelijke zullen dus niet meer worden toegestaan, je loopt daarbij de kans op een ban van iig 2 weken, die je dan ook maar als een vent moet uitzitten.
Wat nou precies wel en niet door de beugel kan gaan we niet eindeloos beargumenteren, we gaan er van uit dat je zelf ook wel snapt wat normaal postgedrag is.
Op die manier houden we Voetbal een leuk forum voor iedereen, en blijft het vervelende en sfeerverziekende gedrag buiten de deur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |