Laat je gegevens achter op die site, krijg nooit kaarten, maar wel een hoop spam in je mailbox.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wil wel kaarten wat moet ik doen?
nee, 2quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:02 schreef TerroRobbie het volgende:
6
Rot toch op met je tiefusspam.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:04 schreef Marloes14 het volgende:
<knip hoop geblaat>
gelukkig maarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:04 schreef Marloes14 het volgende:
Ok dan, jullie hebben me snel door hier... Excuses voor de misleiding. Ik zal het nooit meer doen (als ik niet toch al geblockt wordt)
Het is echter wel allemaal waar en eerlijk. Je kunt heel makkelijk kaarten winnen, we gaan je daarna niet bestoken met spam in mailbox. Je krijgt zelfs helemaal geen mail van ons en we verkopen je adres ook niet aan andere partijen.
Je krijgt alleen een sms'je om je deelname te bevestigen en je 2 weken gratis eredivisiegoals op je mobiel aan te bieden. Dit sms'je kun je gewoon negeren, als je wilt. Ook je mobiele nummer zullen we niet spammen of verkopen aan derden.
Tot nu toe hebben we te weinig aanmeldingen (minder dan 50), dus je maakt zeker kans!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |