abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 maart 2007 @ 07:33:03 #1
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_47217393
Hier weer verder over onze held!

bron: PSV
quote:
Hamstring Alex gedeeltelijk afgescheurd

Een MRI-scan in het St. Anna-ziekenhuis in Geldrop heeft vanmiddag bevestigd dat de hamstringspier van het linkerbeen van verdediger Alex gedeeltelijk is afgescheurd. De Braziliaan is door deze blessure zeker zes weken uit de roulatie en mist onder andere de topper tegen Ajax en de dubbele ontmoeting met Liverpool.

Over enkele weken wordt bekeken hoe het met zijn blessure is gesteld, om het verder verloop van zijn revalidatie te bepalen. Alex raakte zondagmiddag op Woudestein in de competitiewedstrijd tegen Excelsior geblesseerd, bij een pass om een medespeler weg te sturen. Hij werd per brancard van het veld gedragen en na afloop liet hoofdcoach Ronald Koeman al weten te vrezen voor een scheurtje in de hamstring van de Braziliaanse international.

Deel 1
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_47217844
Alex

Hopelijk herstelt hij spoedig en kunnen we nog even van hem genieten in PSV-shirt
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_47218228
Hopelijk is hij volgend jaar ook nog in het Philipsstadion te bewonderen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 08:55:27 #4
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_47218268
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 08:53 schreef dndiek het volgende:
Ja dat hoop ik ook.... zou wel lullig zijn als hij zo afscheid moet nemen.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_47219099
Hij is weer fit voor de CL finale hoor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_47219680
lol.. ze gaan genadeloos af tegen Liverpool ben ik bang..
Maar PSV is echt niks zonder Alex (en in mindere mate Cocu)
pi_47221940
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 09:56 schreef Marcell0 het volgende:
lol.. ze gaan genadeloos af tegen Liverpool ben ik bang..
Maar PSV is echt niks zonder Alex (en in mindere mate Cocu)
Dat waren ook mijn eerste gedachten.
pi_47222908
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 08:53 schreef dndiek het volgende:
Dat zou inderdaad een geluk bij een ongeluk zijn .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 11:41:34 #9
11102 knep
Mountainfreak
pi_47223006
Hij kan nu in ieder geval niet die interland spelen waardoor hij de volgende keer misschien niet opgeroepen wordt.

Maar dit gun ik Alex natuurlijk wel, het gaat mij om die Engelse regel .
pi_47223755
Geweldenaar!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_47223810
De man die elke avond gefrituurde drumsticks eet.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_47223824
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:38 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad een geluk bij een ongeluk zijn .
Maurinho wil hem er natuurlijk niet bij hebben
pi_47224101
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:06 schreef Chadi het volgende:

[..]

Maurinho wil hem er natuurlijk niet bij hebben
Hilarisch. Het is niet in je opgekomen dat Alex na dit seizoen überhaupt nog niet voor Chelsea uit kán komen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47224279
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:16 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hilarisch. Het is niet in je opgekomen dat Alex na dit seizoen überhaupt nog niet voor Chelsea uit kán komen?
Hoezo niet?
pi_47224280
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:16 schreef cultheld het volgende:

[..]

Er kan toch ook een uitzondering gemaakt worden door een speciale comissie ofzo. Of geldt dat alleen voor jonge talenten?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_47224342
Alex komt daar zeker voor in aamerking gezien zijn wedstrijden tegen Arsenal.
pi_47224346
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:20 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Alex is ouder dan 23, dus hij komt niet in aanmerking voor een speciale regeling om naar Engeland te kunnen vertrekken. Verder geldt de CAPS-regel van 75%. Ergo: Alex kan komende zomer nog niet naar Stamford Bridge vertrekken .
pi_47224360
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:20 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Er kan toch ook een uitzondering gemaakt worden door een speciale comissie ofzo. Of geldt dat alleen voor jonge talenten?
t/m 23 jaar ja.
Erg spijtig dat Alex inmiddels 24 is!
pi_47224429
Wist niet dat daar een leeftijdsgrens aan vast zat.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 12:25:19 #20
11102 knep
Mountainfreak
pi_47224432
Erg spijtig ja
pi_47226762
Dit is van een forum geplukt, en dus alles behalve officieel, maar het beweert wat anders dan hier wordt aangenomen, dus ik dacht ik plaats het even. Ik ga nog even verder met zoeken om wat officieels te vinden. Het gaat over het aanvragen van een werkvergunning in Engeland voor non-eu spelers.
quote:
1) 75% of offical international matches for his country in the last 2 years.
2) If not, he can appeal.
3) To win an apeal you have to convice the majority of 6 on the panel that you are a player of "international distiction" which is quite subjective and takes into consideration injury over those 2 years that led to the player not meeting the required international appearances.

There is not age requirment in the process. But then again not many 17 year olds in the world would meet the 75% in two year requirment anyway.
Dat zou dus betekenen dat Chelsea/Alex naar een commissie kan gaan om hen van zijn kwaliteiten te overtuigen, zonder dat zijn leeftijd een rol speelt. en ze kunnen een uitzondering maken op de 75% regel omdat hij geblesseerd is geweest. Al weet ik niet of hij tijdens zijn blessure aan de 75% zou zijn kunnen komen.

Maar ik zoek nog even verder.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_47226884
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 13:32 schreef mcyodogg het volgende:
Dit is van een forum geplukt, en dus alles behalve officieel, maar het beweert wat anders dan hier wordt aangenomen, dus ik dacht ik plaats het even. Ik ga nog even verder met zoeken om wat officieels te vinden. Het gaat over het aanvragen van een werkvergunning in Engeland voor non-eu spelers.
[..]

Dat zou dus betekenen dat Chelsea/Alex naar een commissie kan gaan om hen van zijn kwaliteiten te overtuigen, zonder dat zijn leeftijd een rol speelt. en ze kunnen een uitzondering maken op de 75% regel omdat hij geblesseerd is geweest. Al weet ik niet of hij tijdens zijn blessure aan de 75% zou zijn kunnen komen.

Maar ik zoek nog even verder.
Alex is de laatste 2 jaar echt niet lang genoeg geblesseerd geweest om niet tot 75% interlands te komen, lijkt me.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_47226979
Hij heeft wel bewezen aardig te kunnen verdedigen. Ik denk dus dat die commissie niet moeilijk gaat doen.
pi_47227155
Even wat officielers dan van http://www.workingintheuk.gov.uk

Dit zeggen ze over blessures:
quote:
Exclusion from selection for international matches due to injury or suspension will be taken into consideration when applying the criteria. Clubs should submit supporting evidence in such cases stipulating the games the player has missed.

It should be noted that where a player is listed as on the substitutes bench, he will not be considered as injured when reaching a decision on a work permit application.
En dit over het panel:
quote:
Where an application has been refused on the grounds that it does not meet the published criteria, a club may seek a review against the decision. A club will have 28 days to inform Work Permits (UK) that it wishes to seek such a review. If a review is sought within this time limit, Work Permits (UK) will refer the club's evidence to an independent review panel.

The review panel will normally consist of representatives from the relevant football governing bodies together with up to three independent experts. The panel's terms of reference are to consider whether the player is of the highest calibre and able to contribute significantly to the development of the game at the top level in UK. The panel will make a recommendation to the Head of Work Permits (UK) whose decision will then be relayed to the club. Ministers will be informed of the result.

Clubs should note that, in respect of any application, there will only be available one review (i.e. a panel hearing and recommendation, followed by a decision). A club should therefore ensure that all evidence that it wishes to present in support of its application is presented at the review.

If the club has previously made an application that was unsuccessful at review a further review cannot be made for the same player during the season. For these purposes a season is deemed to run from 01 June until 31 May.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 13 maart 2007 @ 14:36:49 #25
159022 AminBen
El Maestro
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')