quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef M0NTANA het volgende:
OP volgt, als een modje daar zin in heeft. Ik in elk geval niet.![]()
Veel belangrijker zijn ze er niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:53 schreef dlebrok het volgende:
2e topicAlsof die wedstrijd zo belangerijk is.
Of Ajax nu 2e, 3e of 4e wordt, daar zou ik me als Ajacied niet zo heel druk over maken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Veel belangrijker zijn ze er niet.![]()
Ajax kan nog kampioen worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:08 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Of Ajax nu 2e, 3e of 4e wordt, daar zou ik me als Ajacied niet zo heel druk over maken.
Als Ajax wint dan kan het best, vooral PSV in deze vorm uit tegen Nac en ook tegen Twentequote:
PSV is bagger man, alles kan nog.quote:
het "Ik doe zelfverzekerd alsof Ajax geen kampioen meer kan worden en als een Ajacied erop reageert doe ik of hij gek is" druipt er vanafquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:53 schreef dlebrok het volgende:
2e topicAlsof die wedstrijd zo belangerijk is.
En dan toch maar 2-1?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:54 schreef Tommeke het volgende:
Ajax gaat met 2-1 winnen! Zonder Gomes en Alex is PSV niets
Ajax is ook bagger.Een ploeg die niet constant is kwa resultaat.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
PSV is bagger man, alles kan nog.![]()
Dan is Ajax nog meer bagger geweest. Uiteindelijk had je al kampioen kunnen zijn, maar goed dit jaar laten wij het liggen tegen excelsior, roda, vitesse en spartaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
PSV is bagger man, alles kan nog.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |