Gelukkig doet de allochtone medemens het weer beter:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:31 schreef Mutant01 het volgende:
Tokkierellen
quote:De neef van Ajo zweert wraak, als de politie de dader niet weet te pakken. ,,Ik geef ze drie dagen,’’ zegt hij. ,,Anders lossen we het op onze eigen manier op. Jullie Hollanders doen het misschien met een rechtszaak, maar wij doen het op de Antilliaanse manier.’’
Wat kan mij het schelen...zolang het geen Marokkanen zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Gelukkig doet de allochtone medemens het weer beter:
http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article1172129.ece
Dooie om een raptekst...
[..].
Neehoor, alsjeblieft niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:51 schreef Mutant01 het volgende:
Ben je zo'n nep bodybuilder ofzo.
Je eet geen avondetenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:45 schreef Lemmeb het volgende:
Ik eet nooit 's avonds. Dan word ik te dik.
Een paar boterhammen, zes ofzo 3x2, en wat fruit. En soms ga ik ff bij m'n moeder eten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Je eet geen avondeten? Wat eet je dan wel, op een dag?
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/59/index.htmlquote:'Een volk dat voor tirannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht...'
Deze prachtige regels, die een appèl doen op de vrijheidsliefde, zijn geschreven door H.M. van Randwijk. Een verzetsman wiens naam en daden om respect vragen. Naar hem is een lezing genoemd: de Van Randwijklezing.
Prinses Mabel hield op 5 mei 2006 in de Sint Jacobskerk te Vlissingen de Van Randwijcklezing over de vrijheid. ‘In vrijheid blijven geloven’ is de titel van haar lezing.
Open samenleving
Zij is al een tijdje werkzaam bij het Open Society Institute in Londen. Kan zij begrijpen wat vrijheid betekent in onze Nederlandse open samenleving anno 2007? Begrijpt zij de portee van dat gedicht over tirannie en het licht dat dooft?
Mabel heeft verscheidene keren de belegerde stad Sarajevo bezocht. Zij was zeer begaan met het lot van de Bosnische moslims.
Daarover zegt zij: 'Ik zet me hier al bijna vijftien jaar professioneel voor in. Dat is begonnen in begin jaren '90 toen ik veel in Bosnië kwam. Ik zag hoe de mensen zich wisten te weren. Ik denk dan bijvoorbeeld aan iemand die ervoor zorgde dat er een radiostation kwam. En dan kun je denken: Goh, een radiostation in een belegerde stad. Wat doet dat ertoe! Maar dat is juist heel belangrijk om ervoor te zorgen dat mensen niet dieren worden maar menselijk blijven. Ik heb gezien hoe mensen op zo'n manier verschil kunnen maken. Toen heb ik besloten dat ik me wil blijven inzetten om die mensen te helpen.'
Schijn bedriegt
Op het eerste gezicht zouden we denken dat deze Prinses voelt wat de onvrijheid is. Maar schijn bedriegt.
In haar visie zijn er vier fundamentele vrijheden: persvrijheid, politieke vrijheid, vrijheid van geest en geloofsvrijheid. Uiteraard vormen deze vrijheden de basis voor een Open Samenleving. Dat heeft zij geleerd uit de boeken van de filosoof Karl Popper.
Hare Prinsesselijke Hoogheid is bezorgd om onze samenleving. Halleluja, eindelijk begrijpt een hoogheid dat er iets mis is met onze samenleving. Maar wat is er mis met ons?
Prinses Mabel van Oranje zegt in het tv-programma NOVA het volgende: 'Ik heb dit geschreven omdat ik me zorgen maak over iets vrij fundamenteels in onze samenleving, namelijk hoe we omgaan met onze vrijheid. Vrijheid is een kwetsbaar goed (...) Ik zie de prijs die mijn collega's, en de mensen die wij proberen te helpen, daarvoor betalen. Ze worden in de gevangenis gezet, ze leven in onderdrukking, soms worden ze zelfs vermoord. En dan zie ik wat er in het westen aan de hand is, en ik realiseer me dat de vrijheid die in de Tweede Wereldoorlog zo hard bevochten is, dat we daar nu zo ongelofelijk onzorgvuldig mee omgaan. We nemen het voor lief en dat is raar, want uiteindelijk is het verkrijgen van vrijheid zo ongelooflijk veel moeilijker dan het onderhouden ervan.'
Domme volk
Karl Popper wist precies wie de open samenleving bedreigden. Dat waren de totalitaire communisten en fascisten. Wie bedreigt volgens de Prinses onze vrijheid?
Het domme volk. NOVA was haar zeer ter wille: NOVA toonde een opname van Pim Fortuyn waarin Fortuyn in de laatste bestuursvergadering van Leefbaar Nederland emotioneel uithaalt naar degenen die de problemen met moslimradicalen niet willen inzien.
Daarna laste NOVA een toespraak van Jean-Marie Le Pen in, en vervolgens opmerkingen van Filip Dewinter. Wat een kleine montagereeks zoal niet kan suggereren.
Ik zou wel eens privé-opnames willen zien van de manier waarop de Oranjes onderling commentaar geven op de gebeurtenissen. Een opname van Maxime Verhagen die met Gerrit Zalm over takkenwijven praat, kan ook boeiend zijn.
De Prinses had moeten zeggen dat politici en ander publieke figuren moeten worden beoordeeld aan de hand van hun openbaar optreden en dat een dergelijke montage schofterig en laag is. Maar de Oranjes, kennelijk sterk onder de invloed van links-multiculti, hebben geen behoefte om hierover iets te zeggen. De Prinses praat over verre collega’s die zijn vermoord, maar zwijgt over de vermoorde opiniemaker en aspirant-politicus in eigen land.
Media
De Prinses vindt ook dat de media een bedreiging vormen. Tja, daarover kan de Prinses boeken vol schrijven. Let wel, we hebben het hier over de Prinses die de premier verkeerd heeft ingelicht over haar innige relatie met de Hollandse godfather Klaas Bruinsma. Bedreigen de Nederlandse media de democratie en vrijheid? Dit is echt het raarste wat ik in mijn leven heb gehoord.
Is het niet eerder omgekeerd? Zijn het niet de media die telkens door allerlei krachten worden bedreigd? Het zijn de journalisten die in dit land op hun woorden moeten tellen en dus dreigen voor (zelf)censuur te zwichten.
Op het moment dat de Prinses elders de vrijheid ontdekt, worden in ons land politici en opiniemakers beveiligd.
Ja, de vrijheid wordt bedreigd en de bedreigers heetten: de jihadisten.
Lieve Prinses, U hebt in alle vrijheid gekozen om als Prinses in onvrijheid te leven. Blijf veilig in Uw gouden kooi zitten want daarbuiten dreigt de terreur. En kijkt u in de spiegel, en zegt u hardop: Een volk dat voor jihadisten zwicht...
Zes boterhammenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:16 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Een paar boterhammen, zes ofzo 3x2, en wat fruit. En soms ga ik ff bij m'n moeder eten.
Blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Zes boterhammen!
Daar kan een volwassen vent toch niet op leven!
Eten is het aangenaamst wanneer men honger lijdt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:32 schreef sigme het volgende:
Tsjonge jonge. Het lijkt me dat je dan een hoop lol mist, eten is erg aangenaam, vind ik.
Dat doet me denken aan de eerste keer dat Lennon in contact kwam met Yoko Ono.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:32 schreef Apropos het volgende:
Ja!
Heel beslist niet. Daarvan krijg je neiging tot schrokken, buikpijn, en als je pech hebt kiept je lijf het er weer uit ook.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:33 schreef Apropos het volgende:
[..]
Eten is het aangenaamst wanneer men honger lijdt.
Die reacties!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ellian doet een inkoppertje.
Mabels vreemde opvattingen over vrijheid
dinsdag 13 maart 2007 10:11
[..]
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/59/index.html
Ja meneer, een kantje tekst op de site van Elsevier geeft prima tegenwicht aan de misdaden in Beslan, Madrid, Moskou, New York, Bali, Thailand, Irak en Israël bij elkaar.quote:Ellians vreemde opvattingen over Mabels vreemde opvattingen over vrijheid. Onvoorstelbaar wat een geouwehoer over niets. Ellian en de Winter staat gelijk aan joodse agressie jegens islamitische agressie....
Doe je dagelijks schaamhaar?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Vreten doe je elke dag. Gaan we dadelijk over schaamhaar praten?
Wie van de twee ben ik dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan de eerste keer dat Lennon in contact kwam met Yoko Ono.
Ja, met een rechtse scheiding.quote:
Ben je gaan rellen in Utreg?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:38 schreef Lemmeb het volgende:
Maar ik kreeg net erge honger ineens, komt door die rellen, dus heb ik maar even 3 kilo sinaasappelen en een paar appelen verorberd. Waren in de aanbieding.
Sinaasappelen als bodem? Dan zou ik toch eerder aan de boerenkool gaan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:38 schreef Lemmeb het volgende:
Maar ik kreeg net erge honger ineens, komt door die rellen, dus heb ik maar even 3 kilo sinaasappelen en een paar appelen verorberd. Waren in de aanbieding.
Nee, maar de gedachte alleen al maakt me hongerig.quote:
Ja, was het enige dat ik in huis had.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Sinaasappelen als bodem? Dan zou ik toch eerder aan de boerenkool gaan.
Je was écht een linkse rakker!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, maar de gedachte alleen al maakt me hongerig.Als ik vantevoren had geweten dat er rellen zouden komen was ik denk ik wel ff gaan kijken. Ik hou daar altijd wel van, heb vroeger ook nog de ME staan bekogelen met pakken zure melk op studentendemonstraties.
Je doet me nooit denken aan Yoko Ono; maar die was wel degene die het opschrift YES! ergens op had geschreven; en dan kon je op een expositie ergens doorheenkijken en dan zag je alleen dat woord.quote:
Neejoh, gewoon voor de fun. Lekker naar het Binnenhof met rotte zooi gooien op politieagenten met teveel testosteron. Gewoon lachen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je was écht een linkse rakker!![]()
![]()
Voor de kijkertjes links?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, met een rechtse scheiding.![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Neejoh, gewoon voor de fun. Lekker naar het Binnenhof met rotte zooi gooien op politieagenten met teveel testosteron. Gewoon lachen.
Alleen wel jammer dat ze een keer heel hard terugsloegen, dat was niet de bedoeling.
Ik schreef overigens: linksmiechelsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:55 schreef sigme het volgende:
Linksmichiels?
link·mi·chel
de linkmichel (mannelijk), de linkmichels
(informeel) linkerd
betekenisverwante termen
synoniem:
leperd
Nou, die ME zijn echt klootzakken kan ik je vertellen. De politie sowieso, maar de ME is daarvan het ergste slag. Allemaal van die opgepompte homo's die alleen maar ME'er zijn geworden om iemand legaal in elkaar te mogen trimmen. En wat is er leuker dan die bol van de testosteron en cocaïne staande pomphomo's te zieken, terwijl je wéét dat ze pas mogen ingrijpen als de burgemeester daar toestemming voor geeft? Voordat die toestemming komt kun je heel wat flikken!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Ik vond het vroeger wel spannend als er ophef was met ME, maar begrijp nooit zo goed dat iedereen zich tegen de ME richt. Ik zie wel vaak dat er linksmiechels bij zitten, maar ze zijn er toch voor de orde. Wat mij betreft hakken ze er lekker op los in Ondiep.![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:00 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nou, die ME zijn echt klootzakken kan ik je vertellen. De politie sowieso, maar de ME is daarvan het ergste slag. Allemaal van die opgepompte homo's die alleen maar ME'er zijn geworden om iemand legaal in elkaar te mogen trimmen. En wat is er leuker dan die bol van de testosteron en cocaïne staande pomphomo's te zieken, terwijl je wéét dat ze pas mogen ingrijpen als de burgemeester daar toestemming voor geeft? Voordat die toestemming komt kun je heel wat flikken!
Zwartwitdenken.quote:
Ja, daar zijn ze dan ook voor. Ze vragen het dan ook niet netjes meer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:05 schreef Lemmeb het volgende:
Maar als je tever gaat en je klappen krijgt doet het ook wel heel erg auw. Dat moet ik er dan wel bijvertellen.
Voor de echte masochisten zijn er ook nog de ME-oefeningen, waar je je vrijwillig in elkaar laat meppenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:05 schreef Lemmeb het volgende:
Maar als je tever gaat en je klappen krijgt doet het ook wel heel erg auw. Dat moet ik er dan wel bijvertellen.
Vroeger naaiden de boeren en de ME elkaar in Staphorst met b.v. oud en nieuw ook altijd zo erg op tot het op lomp geweld uitdraaide. Wou de ene partij niet dan deed de andere het welquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:00 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nou, die ME zijn echt klootzakken kan ik je vertellen. De politie sowieso, maar de ME is daarvan het ergste slag. Allemaal van die opgepompte homo's die alleen maar ME'er zijn geworden om iemand legaal in elkaar te mogen trimmen. En wat is er leuker dan die bol van de testosteron en cocaïne staande pomphomo's te zieken, terwijl je wéét dat ze pas mogen ingrijpen als de burgemeester daar toestemming voor geeft? Voordat die toestemming komt kun je heel wat flikken!
Ja klopt, dat heb ik weleens op teevee gezien. Lijkt me dat daar echt kansloos volk op af komt, van die hoolies enzo.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor de echte masochisten zijn er ook nog de ME-oefeningen, waar je je vrijwillig in elkaar laat meppen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |