Wie van de twee ben ik dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan de eerste keer dat Lennon in contact kwam met Yoko Ono.
Ja, met een rechtse scheiding.quote:
Ben je gaan rellen in Utreg?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:38 schreef Lemmeb het volgende:
Maar ik kreeg net erge honger ineens, komt door die rellen, dus heb ik maar even 3 kilo sinaasappelen en een paar appelen verorberd. Waren in de aanbieding.
Sinaasappelen als bodem? Dan zou ik toch eerder aan de boerenkool gaan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:38 schreef Lemmeb het volgende:
Maar ik kreeg net erge honger ineens, komt door die rellen, dus heb ik maar even 3 kilo sinaasappelen en een paar appelen verorberd. Waren in de aanbieding.
Nee, maar de gedachte alleen al maakt me hongerig.quote:
Ja, was het enige dat ik in huis had.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Sinaasappelen als bodem? Dan zou ik toch eerder aan de boerenkool gaan.
Je was écht een linkse rakker!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, maar de gedachte alleen al maakt me hongerig.Als ik vantevoren had geweten dat er rellen zouden komen was ik denk ik wel ff gaan kijken. Ik hou daar altijd wel van, heb vroeger ook nog de ME staan bekogelen met pakken zure melk op studentendemonstraties.
Je doet me nooit denken aan Yoko Ono; maar die was wel degene die het opschrift YES! ergens op had geschreven; en dan kon je op een expositie ergens doorheenkijken en dan zag je alleen dat woord.quote:
Neejoh, gewoon voor de fun. Lekker naar het Binnenhof met rotte zooi gooien op politieagenten met teveel testosteron. Gewoon lachen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je was écht een linkse rakker!![]()
![]()
Voor de kijkertjes links?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, met een rechtse scheiding.![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Neejoh, gewoon voor de fun. Lekker naar het Binnenhof met rotte zooi gooien op politieagenten met teveel testosteron. Gewoon lachen.
Alleen wel jammer dat ze een keer heel hard terugsloegen, dat was niet de bedoeling.
Ik schreef overigens: linksmiechelsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:55 schreef sigme het volgende:
Linksmichiels?
link·mi·chel
de linkmichel (mannelijk), de linkmichels
(informeel) linkerd
betekenisverwante termen
synoniem:
leperd
Nou, die ME zijn echt klootzakken kan ik je vertellen. De politie sowieso, maar de ME is daarvan het ergste slag. Allemaal van die opgepompte homo's die alleen maar ME'er zijn geworden om iemand legaal in elkaar te mogen trimmen. En wat is er leuker dan die bol van de testosteron en cocaïne staande pomphomo's te zieken, terwijl je wéét dat ze pas mogen ingrijpen als de burgemeester daar toestemming voor geeft? Voordat die toestemming komt kun je heel wat flikken!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Ik vond het vroeger wel spannend als er ophef was met ME, maar begrijp nooit zo goed dat iedereen zich tegen de ME richt. Ik zie wel vaak dat er linksmiechels bij zitten, maar ze zijn er toch voor de orde. Wat mij betreft hakken ze er lekker op los in Ondiep.![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:00 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nou, die ME zijn echt klootzakken kan ik je vertellen. De politie sowieso, maar de ME is daarvan het ergste slag. Allemaal van die opgepompte homo's die alleen maar ME'er zijn geworden om iemand legaal in elkaar te mogen trimmen. En wat is er leuker dan die bol van de testosteron en cocaïne staande pomphomo's te zieken, terwijl je wéét dat ze pas mogen ingrijpen als de burgemeester daar toestemming voor geeft? Voordat die toestemming komt kun je heel wat flikken!
Zwartwitdenken.quote:
Ja, daar zijn ze dan ook voor. Ze vragen het dan ook niet netjes meer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:05 schreef Lemmeb het volgende:
Maar als je tever gaat en je klappen krijgt doet het ook wel heel erg auw. Dat moet ik er dan wel bijvertellen.
Voor de echte masochisten zijn er ook nog de ME-oefeningen, waar je je vrijwillig in elkaar laat meppenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:05 schreef Lemmeb het volgende:
Maar als je tever gaat en je klappen krijgt doet het ook wel heel erg auw. Dat moet ik er dan wel bijvertellen.
Vroeger naaiden de boeren en de ME elkaar in Staphorst met b.v. oud en nieuw ook altijd zo erg op tot het op lomp geweld uitdraaide. Wou de ene partij niet dan deed de andere het welquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:00 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nou, die ME zijn echt klootzakken kan ik je vertellen. De politie sowieso, maar de ME is daarvan het ergste slag. Allemaal van die opgepompte homo's die alleen maar ME'er zijn geworden om iemand legaal in elkaar te mogen trimmen. En wat is er leuker dan die bol van de testosteron en cocaïne staande pomphomo's te zieken, terwijl je wéét dat ze pas mogen ingrijpen als de burgemeester daar toestemming voor geeft? Voordat die toestemming komt kun je heel wat flikken!
Ja klopt, dat heb ik weleens op teevee gezien. Lijkt me dat daar echt kansloos volk op af komt, van die hoolies enzo.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor de echte masochisten zijn er ook nog de ME-oefeningen, waar je je vrijwillig in elkaar laat meppen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |