abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47241910
Ik spekjes. Met een beetje rijst, en prei, en spekbonen, en een half bolletje knoflook.
Had je nog iets bij de kip?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_47241978
Ja, een bord, brood, mad sauce. Kip is voorbereid met paprika en wat andere groente erdoorheen.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 20:45:48 #253
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47242073
Ik eet nooit 's avonds. Dan word ik te dik.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_47242289
Ben je zo'n nep bodybuilder ofzo.
pi_47242317
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 20:31 schreef Mutant01 het volgende:
Tokkierellen
Gelukkig doet de allochtone medemens het weer beter:

http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article1172129.ece

Dooie om een raptekst...
quote:
De neef van Ajo zweert wraak, als de politie de dader niet weet te pakken. ,,Ik geef ze drie dagen,’’ zegt hij. ,,Anders lossen we het op onze eigen manier op. Jullie Hollanders doen het misschien met een rechtszaak, maar wij doen het op de Antilliaanse manier.’’
.
pi_47242335
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 20:51 schreef pberends het volgende:

[..]

Gelukkig doet de allochtone medemens het weer beter:

http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article1172129.ece

Dooie om een raptekst...
[..]

.
Wat kan mij het schelen...zolang het geen Marokkanen zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2007 20:52:34 ]
  dinsdag 13 maart 2007 @ 20:58:42 #257
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47242538
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 20:51 schreef Mutant01 het volgende:
Ben je zo'n nep bodybuilder ofzo.
Neehoor, alsjeblieft niet. Gewoon precies wat er staat.

Ik weeg nu al bijna 100 kilo (wat je verder niet aan me ziet overigens). Ik heb tot voor kort wel heel veel gesport (bijna elke dag zegmaar, maar geen bodybuilding want da's voor homo's), maar daardoor werd ik alleen maar nog zwaarder.
pi_47242722
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 20:45 schreef Lemmeb het volgende:
Ik eet nooit 's avonds. Dan word ik te dik.
Je eet geen avondeten ? Wat eet je dan wel, op een dag?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_47242787
Hallo. Het beste dieet: 's ochtends twee of vier broodjes, 's middags ook, 's avonds een bord warm eten en ondertussen wat bewegen.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 21:16:34 #260
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47243131
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 21:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Je eet geen avondeten ? Wat eet je dan wel, op een dag?
Een paar boterhammen, zes ofzo 3x2, en wat fruit. En soms ga ik ff bij m'n moeder eten.
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2007 @ 21:16:57 #261
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47243145
Je kunt 's avonds toch ook ontbijt eten?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 21:23:38 #262
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_47243380
Ellian doet een inkoppertje.

Mabels vreemde opvattingen over vrijheid

dinsdag 13 maart 2007 10:11
quote:
'Een volk dat voor tirannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht...'

Deze prachtige regels, die een appèl doen op de vrijheidsliefde, zijn geschreven door H.M. van Randwijk. Een verzetsman wiens naam en daden om respect vragen. Naar hem is een lezing genoemd: de Van Randwijklezing.

Prinses Mabel hield op 5 mei 2006 in de Sint Jacobskerk te Vlissingen de Van Randwijcklezing over de vrijheid. ‘In vrijheid blijven geloven’ is de titel van haar lezing.

Open samenleving
Zij is al een tijdje werkzaam bij het Open Society Institute in Londen. Kan zij begrijpen wat vrijheid betekent in onze Nederlandse open samenleving anno 2007? Begrijpt zij de portee van dat gedicht over tirannie en het licht dat dooft?

Mabel heeft verscheidene keren de belegerde stad Sarajevo bezocht. Zij was zeer begaan met het lot van de Bosnische moslims.

Daarover zegt zij: 'Ik zet me hier al bijna vijftien jaar professioneel voor in. Dat is begonnen in begin jaren '90 toen ik veel in Bosnië kwam. Ik zag hoe de mensen zich wisten te weren. Ik denk dan bijvoorbeeld aan iemand die ervoor zorgde dat er een radiostation kwam. En dan kun je denken: Goh, een radiostation in een belegerde stad. Wat doet dat ertoe! Maar dat is juist heel belangrijk om ervoor te zorgen dat mensen niet dieren worden maar menselijk blijven. Ik heb gezien hoe mensen op zo'n manier verschil kunnen maken. Toen heb ik besloten dat ik me wil blijven inzetten om die mensen te helpen.'

Schijn bedriegt
Op het eerste gezicht zouden we denken dat deze Prinses voelt wat de onvrijheid is. Maar schijn bedriegt.

In haar visie zijn er vier fundamentele vrijheden: persvrijheid, politieke vrijheid, vrijheid van geest en geloofsvrijheid. Uiteraard vormen deze vrijheden de basis voor een Open Samenleving. Dat heeft zij geleerd uit de boeken van de filosoof Karl Popper.

Hare Prinsesselijke Hoogheid is bezorgd om onze samenleving. Halleluja, eindelijk begrijpt een hoogheid dat er iets mis is met onze samenleving. Maar wat is er mis met ons?

Prinses Mabel van Oranje zegt in het tv-programma NOVA het volgende: 'Ik heb dit geschreven omdat ik me zorgen maak over iets vrij fundamenteels in onze samenleving, namelijk hoe we omgaan met onze vrijheid. Vrijheid is een kwetsbaar goed (...) Ik zie de prijs die mijn collega's, en de mensen die wij proberen te helpen, daarvoor betalen. Ze worden in de gevangenis gezet, ze leven in onderdrukking, soms worden ze zelfs vermoord. En dan zie ik wat er in het westen aan de hand is, en ik realiseer me dat de vrijheid die in de Tweede Wereldoorlog zo hard bevochten is, dat we daar nu zo ongelofelijk onzorgvuldig mee omgaan. We nemen het voor lief en dat is raar, want uiteindelijk is het verkrijgen van vrijheid zo ongelooflijk veel moeilijker dan het onderhouden ervan.'

Domme volk
Karl Popper wist precies wie de open samenleving bedreigden. Dat waren de totalitaire communisten en fascisten. Wie bedreigt volgens de Prinses onze vrijheid?

Het domme volk. NOVA was haar zeer ter wille: NOVA toonde een opname van Pim Fortuyn waarin Fortuyn in de laatste bestuursvergadering van Leefbaar Nederland emotioneel uithaalt naar degenen die de problemen met moslimradicalen niet willen inzien.

Daarna laste NOVA een toespraak van Jean-Marie Le Pen in, en vervolgens opmerkingen van Filip Dewinter. Wat een kleine montagereeks zoal niet kan suggereren.

Ik zou wel eens privé-opnames willen zien van de manier waarop de Oranjes onderling commentaar geven op de gebeurtenissen. Een opname van Maxime Verhagen die met Gerrit Zalm over takkenwijven praat, kan ook boeiend zijn.

De Prinses had moeten zeggen dat politici en ander publieke figuren moeten worden beoordeeld aan de hand van hun openbaar optreden en dat een dergelijke montage schofterig en laag is. Maar de Oranjes, kennelijk sterk onder de invloed van links-multiculti, hebben geen behoefte om hierover iets te zeggen. De Prinses praat over verre collega’s die zijn vermoord, maar zwijgt over de vermoorde opiniemaker en aspirant-politicus in eigen land.

Media
De Prinses vindt ook dat de media een bedreiging vormen. Tja, daarover kan de Prinses boeken vol schrijven. Let wel, we hebben het hier over de Prinses die de premier verkeerd heeft ingelicht over haar innige relatie met de Hollandse godfather Klaas Bruinsma. Bedreigen de Nederlandse media de democratie en vrijheid? Dit is echt het raarste wat ik in mijn leven heb gehoord.

Is het niet eerder omgekeerd? Zijn het niet de media die telkens door allerlei krachten worden bedreigd? Het zijn de journalisten die in dit land op hun woorden moeten tellen en dus dreigen voor (zelf)censuur te zwichten.

Op het moment dat de Prinses elders de vrijheid ontdekt, worden in ons land politici en opiniemakers beveiligd.

Ja, de vrijheid wordt bedreigd en de bedreigers heetten: de jihadisten.

Lieve Prinses, U hebt in alle vrijheid gekozen om als Prinses in onvrijheid te leven. Blijf veilig in Uw gouden kooi zitten want daarbuiten dreigt de terreur. En kijkt u in de spiegel, en zegt u hardop: Een volk dat voor jihadisten zwicht...
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/59/index.html
pi_47243565
De twee zure salonliberalen, .
pi_47243566
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 21:16 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Een paar boterhammen, zes ofzo 3x2, en wat fruit. En soms ga ik ff bij m'n moeder eten.
Zes boterhammen !

Daar kan een volwassen vent toch niet op leven! Ik eet er op kantoordagen 4 overdag (met roomboter & pindakaas); 's ochtends brinta, en 's avonds twee borden warm eten.
Op dagen dat ik niet naar kantoor ga eet ik meer.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 21:29:35 #265
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47243615
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 21:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Zes boterhammen !

Daar kan een volwassen vent toch niet op leven!
Blijkbaar wel. Zal we iets met stofwisseling te maken hebben ofzo. Waarschijnlijk is die van mij zeer efficient.
pi_47243751
Ja!
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2007 @ 21:32:43 #267
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47243754
http://www.geenstijl.tv/2(...)francisco_van_j.html

Wat een slapjanus die Van Jole. Hij heeft zo gigantisch verloren met zo'n reaktie.
pi_47243764
Tsjonge jonge. Het lijkt me dat je dan een hoop lol mist, eten is erg aangenaam, vind ik.
pi_47243793
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 21:32 schreef sigme het volgende:
Tsjonge jonge. Het lijkt me dat je dan een hoop lol mist, eten is erg aangenaam, vind ik.
Eten is het aangenaamst wanneer men honger lijdt.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_47243813
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 21:32 schreef Apropos het volgende:
Ja!
Dat doet me denken aan de eerste keer dat Lennon in contact kwam met Yoko Ono.
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2007 @ 21:34:44 #271
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47243848
Vreten doe je elke dag. Gaan we dadelijk over schaamhaar praten?
pi_47243907
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 21:33 schreef Apropos het volgende:

[..]

Eten is het aangenaamst wanneer men honger lijdt.
Heel beslist niet. Daarvan krijg je neiging tot schrokken, buikpijn, en als je pech hebt kiept je lijf het er weer uit ook.
pi_47243920
Pfffrt... Kennis vermeerdert smart.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 21:36:24 #274
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_47243931
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 21:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ellian doet een inkoppertje.

Mabels vreemde opvattingen over vrijheid

dinsdag 13 maart 2007 10:11
[..]

http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/59/index.html
Die reacties!
quote:
Ellians vreemde opvattingen over Mabels vreemde opvattingen over vrijheid. Onvoorstelbaar wat een geouwehoer over niets. Ellian en de Winter staat gelijk aan joodse agressie jegens islamitische agressie....
Ja meneer, een kantje tekst op de site van Elsevier geeft prima tegenwicht aan de misdaden in Beslan, Madrid, Moskou, New York, Bali, Thailand, Irak en Israël bij elkaar.
pi_47243952
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 21:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Vreten doe je elke dag. Gaan we dadelijk over schaamhaar praten?
Doe je dagelijks schaamhaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')