Dat wordt nog wat als de zomer begint, elke dag luieren bij het zwembadquote:Op maandag 12 maart 2007 13:29 schreef beequeen het volgende:
Het blijft de hele week mooi weer, dus vul maar in![]()
Ik zit ook net te kijken. Amanda heeft ze echt niet allemaal meer op een rijtjequote:Op maandag 12 maart 2007 13:31 schreef itsme het volgende:
o hey Ik zit het filmpje te bekijken waar Amanda en Brian geen seks hebben gehad (volgens talpa)![]()
Amanda boven op. en ook opvallend Brian pakt een condoom. is dat de eerste keer?
Hoog BB gehalte.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:31 schreef BONG4002 het volgende:
Dat wordt nog wat als de zomer begint, elke dag luieren bij het zwembad
Helaas wel. Dat 'non stop rocken' lijkt nu al behoorlijk ban de baan trouwensquote:Op maandag 12 maart 2007 13:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als de zomer begint, elke dag luieren bij het zwembad
Ik zie liever Huub & Gaby, dan Huub & Amanda. Laat Amanda maar lekker bij Brainless blijven, ze brengt alleen maar het niveau van SHE omlaag...quote:Op maandag 12 maart 2007 13:35 schreef scanman01 het volgende:
Als ze dan zo geil is, waarom pakt ze dan niet Huub? Moet dat nou net weer die galbak zijn?
Al met al niks leuks meer aan dus.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hoog BB gehalte.
Ben benieuwd hoe de redaktie dit "probleem" gaat oplossen. Want die 100.000 nieuwe kijkers die ze een maand geleden er bij gekregen hebben zullen waarschijnlijk gaan afhaken als de bewoners elke dag gaan zonnen. En nu NatasJa en Brainless aardig doen tegen SHE, of in ieder geval net doen alsof ze aardig zijn, zijn we de ruzies ook al kwijt.
Tuurlijk niet. Ze hoeven maar 22 minuten per dag te maken, en daar zitten ook nog van die 'confessionals' tussen. Minuutje of 18 dus. Ruzie-achtig ontbijtje en een keertje stemmen en ze zijn weer klaar.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hoog BB gehalte.
Ben benieuwd hoe de redaktie dit "probleem" gaat oplossen. Want die 100.000 nieuwe kijkers die ze een maand geleden er bij gekregen hebben zullen waarschijnlijk gaan afhaken als de bewoners elke dag gaan zonnen. En nu NatasJa en Brainless aardig doen tegen SHE, of in ieder geval net doen alsof ze aardig zijn, zijn we de ruzies ook al kwijt.
omdat amanda huub sexueel niet aantrekkelijk vindt en bij brian wordt ze wel geilquote:Op maandag 12 maart 2007 13:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zit ook net te kijken. Amanda heeft ze echt niet allemaal meer op een rijtje
Als ze dan zo geil is, waarom pakt ze dan niet Huub? Moet dat nou net weer die galbak zijn?
zelfs mijn dochter van 10 doet dat al in geen jaren meerquote:Op maandag 12 maart 2007 13:41 schreef Disana het volgende:
Amanda leest altijd hardop en Natasia volgt de woorden met haar vingers.
Tja...in principe heb je gelijk, want zo werkt dat inderdaad. Maar dan krijg je wel weer elke dag dezelfde ruzie. Alle argumenten worden weer in elke ruzie herhaald...quote:Op maandag 12 maart 2007 13:40 schreef dieenebart het volgende:
Tuurlijk niet. Ze hoeven maar 22 minuten per dag te maken, en daar zitten ook nog van die 'confessionals' tussen. Minuutje of 18 dus. Ruzie-achtig ontbijtje en een keertje stemmen en ze zijn weer klaar.![]()
Ze valt op rattekopjesquote:Op maandag 12 maart 2007 13:41 schreef robert2006 het volgende:
[..]
omdat amanda huub sexueel niet aantrekkelijk vindt en bij brian wordt ze wel geil
Hint dat ze vooral zo door moet gaan?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:43 schreef Ning het volgende:
[..]
Volgens mij een brief van ene Joan, met een hint erin.
Er moeten echter ook tv uitzendingen gemaakt worden. Als er dus totaan het einde van de week niets meer gebeurt, hebben ze een probleem.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:43 schreef happyme28 het volgende:
Eind deze week zal het spel om het wegstemmen van Amanda wel beginnen. Laat ze nu lekker van de zon genieten
Is Jairootje weer ziek?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:44 schreef noekje het volgende:
Hoorde ik haar nou ook iets van, stom kind, zeggen?
Natasja zei. Wat bedoel je dan Joan, een stille hintquote:Op maandag 12 maart 2007 13:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Hint dat ze vooral zo door moet gaan?
Of dat er een stemronde voor haar is aangevraagd?
'Testimonials' dear.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ze hoeven maar 22 minuten per dag te maken, en daar zitten ook nog van die 'confessionals' tussen. Minuutje of 18 dus. Ruzie-achtig ontbijtje en een keertje stemmen en ze zijn weer klaar.![]()
Die stemrondes wordt ze inmiddels al niet meer warm of koud van.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Hint dat ze vooral zo door moet gaan?
Of dat er een stemronde voor haar is aangevraagd?
Welke brief?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:45 schreef Disana het volgende:
Vrolijk lijkt ze in elk geval niet geworden van de brief.
yep, gaat een beetje ver om met dit weer achter de pc naar zonnende mensen te kijken als je vrij bentquote:Op maandag 12 maart 2007 13:39 schreef n1ek het volgende:
Ik zou ook gaan zonnenwat een weer mensen tijd om naar buiten te gaan
Ook behoorlijk geirriteerd richting de redactie toen ze de kamer uit liep?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Vrolijk lijkt ze in elk geval niet geworden van de brief.
Ik vind 'confessional' eigenlijk wel beter klinken. Er zijn genoeg zonden om op te biechten bij dit stelletje aso'squote:
Ooooh maar dat geeft niks hoor want je kunt alsnog lekker stappen en gek doen. Ja, het is niet alleen kommer en kwel natuurlijk. Lekker de bloemetjes buitenzetten met Wilgootje en daarna vielen ze lekker in slaap in Jairootje zijn bedje met z'n drietjes. Echt kapot gezellig!quote:
tja zo gaat dat he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 13:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ooooh maar dat geeft niks hoor want je kunt alsnog lekker stappen en gek doen. Ja, het is niet alleen kommer en kwel natuurlijk. Lekker de bloemetjes buitenzetten met Wilgootje en daarna vielen ze lekker in slaap in Jairootje zijn bedje met z'n drietjes. Echt kapot gezellig!
Is het wel haar zus die ze moet bellen ? of gewoon stiekum dr vent ?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:49 schreef itsme het volgende:
ze moet haar zus bellen het is dringend schreef haar zus.
Joan kijkt geen streams dusquote:
Ik wil wel gokje wagen. Wilgo is vreselijk boosaquote:Op maandag 12 maart 2007 13:51 schreef mootie het volgende:
wil iemand een gokje wagen op wat het is?
wilgo? is verhuisd naar suriname?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:51 schreef mootie het volgende:
wilgo is vreemd gegaan met een klusjesvrouw..............quote:Op maandag 12 maart 2007 13:51 schreef mootie het volgende:
Ach, er is nog het vrijdagavond feest met de cocktailshakers, het overleiden van Syl haar vader afgelopen zaterdagavond, Natrascha en Miss Trix/Dushi, Amanda en Brian met ik neuk je niet ik neuk je toch en stukje acteerlessen/danslessen/weddenschap kan er ook nog bij. Daarbij zal er nog wel een uitdaging komen met een unaniema stemming oid en misschien een interne popi poll.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er moeten echter ook tv uitzendingen gemaakt worden. Als er dus totaan het einde van de week niets meer gebeurt, hebben ze een probleem.
telefoon gesprekken zijn toch meestal gewoon te zien?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:52 schreef Kinga het volgende:
Slim redactie, dat jullie de telefoon in beeld houden, kunnen we straks allemaal gezellig kletsen met de zus van natasia...
Wilgo is opgepakt wegens kindermisbruikquote:Op maandag 12 maart 2007 13:51 schreef mootie het volgende:
Ja, maar niet dat je kan zien welk nummer er ingetoetst wordt.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:53 schreef itsme het volgende:
[..]
telefoon gesprekken zijn toch meestal gewoon te zien?![]()
En toch vind ik haar nog lekkerquote:Op maandag 12 maart 2007 13:53 schreef Pulu het volgende:
Amanda heeft over een half jaar het uiterlijk van zo'n hollandse benidormbewoonster.......uitgezakt...doorleefde kop...om 2 seconden een sigaret in haar handen...en lelijk bruin...en dat al voor je 20e
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:54 schreef scanman01 het volgende:
Ook Brian volgt de regels met zijn vingers.
Der is niks mis met de kinderen, dus heel ernstig misbruik sluit ik dan uitquote:Op maandag 12 maart 2007 13:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wilgo is opgepakt wegens kindermisbruik
OK dat zag ik niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja, maar niet dat je kan zien welk nummer er ingetoetst wordt.
Ons ontgaat niets!quote:Op maandag 12 maart 2007 13:54 schreef scanman01 het volgende:
Ook Brian volgt de regels met zijn vingers.
jammer anders konden we allemaal ff bellen................hallo wij zijn vrienden van natasiaquote:Op maandag 12 maart 2007 13:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja, maar niet dat je kan zien welk nummer er ingetoetst wordt.
Make my Dayquote:Op maandag 12 maart 2007 13:54 schreef milk-shake het volgende:
wilgo is er vandoor met het geld (welk geld)![]()
't is toch nephaar, dus dat geeft nietquote:Op maandag 12 maart 2007 13:57 schreef Disana het volgende:
Het haar wordt agressief te lijf gegaan...
armbanden of der handboeienquote:Op maandag 12 maart 2007 13:58 schreef scanman01 het volgende:
Wat knettert daar zo? Is dat het haar van Natasia
Het verschil is (denk ik) dat jij echt haar hebtquote:Op maandag 12 maart 2007 13:58 schreef mootie het volgende:
Ik word zo eng van die kracht waarmee Natasja en Amanda hun haar borstelen. Mijn haar zou allemaal in die borstel blijven hangen. @@
Joh die is nog steeds in gesprek hoor.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:58 schreef Ning het volgende:
Zo je haar zit weer goed dus kom op bellen. Nu
Het is gewoon mishandelingquote:Op maandag 12 maart 2007 13:58 schreef Ning het volgende:
[..]
Het verschil is (denk ik) dat jij echt haar hebt
het zou zo leuk zijn ...dat als het nephaar eruit gehaald wordt en dan zeggen ....neee we hebben geen buget meer voor nog meer nephaar ...helaasquote:Op maandag 12 maart 2007 13:58 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
't is toch nephaar, dus dat geeft niet
Het gaat ook jeuken, afschuwelijk jeuken.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:00 schreef jacqjacq het volgende:
het lijkt me supervervelend dat je niet eens ev4en lekker gewoon je haar kunt borstelen vanaf je hoofdhuid. De eerste paar cm zitten in dat haarnetje vastgemaakt, dus daar kan je niet kammen, borstelen. lijkt me dat zoiets ook gaat jeuken na een paar dagen, yuk
vandaar dat bij natas en amanda ook zelfs het nephaar er uitziet als een bosje uitgeragte flos.quote:
Het wordt ook niet meer betaald. Dat moet Natas zelf doen vanaf de laatste keer.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:00 schreef milk-shake het volgende:
[..]
het zou zo leuk zijn ...dat als het nephaar eruit gehaald wordt en dan zeggen ....neee we hebben geen buget meer voor nog meer nephaar ...helaas![]()
en waarschijnlijk ook ernstig meuren.....quote:Op maandag 12 maart 2007 14:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Het gaat ook jeuken, afschuwelijk jeuken.
quote:
Klinkt misschien heeeel raar, maar ik vond Natasia er tijdens de laatste Patricia-beurt beter en leuker uitzien met alleen haar eigen haar toen dat naar achter was gekamd/geborsteld, dan met deze paardenpruik.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:00 schreef milk-shake het volgende:
[..]
het zou zo leuk zijn ...dat als het nephaar eruit gehaald wordt en dan zeggen ....neee we hebben geen buget meer voor nog meer nephaar ...helaas![]()
wie is roxanne nu weer?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als het nou Roxanne was geweest... zelfde niveautje als Amanda, maar 100.000 keer mooier.
Kan de redactie niet weer een persoonsruil organiseren, zoals toen met Nena en Amanda?
Als Brainless vandaag nou eens een keer écht gemene dingen tegen Amanda gaat roepen, zoals toen met Neentje, dan gaat ze vast wel meppen, en hebben we vanavond nog Rox in tha house!
En dan kan Brainless ook weer beginnen met bewerkstelligen, en moet mama Netty er ook weer een maand over doen om er achter te komen dat ook zij niet goed genoeg is voor haar lieve zoontje.
Nee, die heet Ellie.quote:
en dan gewoon een goed kort kapsel, met goede olie er in, dat zal haar denk ik erg leuk staan.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Klinkt misschien heeeel raar, maar ik vond Natasia er tijdens de laatste Patricia-beurt beter en leuker uitzien met alleen haar eigen haar toen dat naar achter was gekamd/geborsteld, dan met deze paardenpruik.
echt waar ...kan me toch niet voorstellenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Klinkt misschien heeeel raar, maar ik vond Natasia er tijdens de laatste Patricia-beurt beter en leuker uitzien met alleen haar eigen haar toen dat naar achter was gekamd/geborsteld, dan met deze paardenpruik.
Met jou kan ik pratenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:04 schreef Mika25 het volgende:
Ah...ik snap hem... NatasJa beseft dat dit telefoongesprek met haar zus een "tv moment" gaat worden, dus ze moet effe d'r haar en makeup gaan doen...
ja echt een divaquote:Op maandag 12 maart 2007 14:04 schreef Mika25 het volgende:
Ah...ik snap hem... NatasJa beseft dat dit telefoongesprek met haar zus een "tv moment" gaat worden, dus ze moet effe d'r haar en makeup gaan doen...
Dat moet ze van de redactie. Ze wil het zelf ook niet maar ze komt anders grauw over op tv.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:04 schreef jacqjacq het volgende:
waarom in de weer met de poederkwast, natas zei toch tegen ilona dat ze dat niet nodig had?
De brunette van Teasers. Hartveroverend mooi, maar ze had helaas een microfoon om zodat we haar konden horen praten.quote:
kan dus ongemerkt worden ingeruild tegen amanda aka ohmaikudquote:Op maandag 12 maart 2007 14:07 schreef daWeasel het volgende:
Teaser meisje, zo dom als het achterend van een varken.
Chips ze moet naar achterquote:Op maandag 12 maart 2007 14:07 schreef milk-shake het volgende:
nou ga bellen ...........got ver weten we weer niks
ze mag nu naar achterenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:03 schreef Gigageil het volgende:
Kan Natasia die irritante bedel-armband niet verplicht afdoen? Wat een irritant geluid zeg constant![]()
Het geld voor de VW Touareg......is toch tussen de 59.000 en de 134.000 Euro.....quote:Op maandag 12 maart 2007 13:54 schreef milk-shake het volgende:
wilgo is er vandoor met het geld (welk geld)![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:10 schreef pullup het volgende:
Jaap loopt langs Amanda die meteen klaagt dat hij in de zon staat.
Het vallen van schaduw over Amanda duurde blijkbaar zo lang dat ze dacht dat ie stil stond![]()
Het vorige bommetje is nog niet uitgeklotst!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:11 schreef Disana het volgende:
Waarom klotst het water van het zwembad over de rand? Ik zie Jaap er niet in zwemmen.
Psies.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:06 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
en dan gewoon een goed kort kapsel, met goede olie er in, dat zal haar denk ik erg leuk staan.
Kalm meissie, maak je niet drukquote:Op maandag 12 maart 2007 14:11 schreef itsme het volgende:
Ik zit me de laatste 3 dagen alleen maar te ergeren![]()
![]()
![]()
Heb de streams niet aan, maar is Jaap nou alweer in beeld?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:12 schreef mootie het volgende:
Zo'n zak lijkt me wel heerlijk om op te zonnen.
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:14 schreef mootie het volgende:
Amanda ligt ook gewoon te zonnen met pumps aan...
Na 5 maanden heb je nog niet door dat DGK een soort verkapte TBS kliniek is?!?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:14 schreef Heathen het volgende:
Waarom zitten ze te zonnen, het is verdomme nog winter... idioten.
Precies !quote:Op maandag 12 maart 2007 13:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik zie liever Huub & Gaby, dan Huub & Amanda. Laat Amanda maar lekker bij Brainless blijven, ze brengt alleen maar het niveau van SHE omlaag...
Is geen imagoquote:Op maandag 12 maart 2007 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze voert haar snolletjes imago in ieder geval van top tot teen door.
Ik vind het wel typisch, bij BB gingen ze ook meteen in bikini in de tuin liggen bij 2 straaltjes zon, ook al was het 5 graden.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:14 schreef Heathen het volgende:
Waarom zitten ze te zonnen, het is verdomme nog winter... idioten.
Ja, vooral die oranje zak lijkt me heerlijk liggen..... Oh neen, het is Jaap!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:12 schreef mootie het volgende:
Zo'n zak lijkt me wel heerlijk om op te zonnen.
Mwoah, als je een beetje beschut ligt, dan is het echt wel warm genoeg om op zomerse wijze te zonnen.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:15 schreef Clank het volgende:
Oké, het is lekker weer voor de tijd van het jaar. Maar ze liggen daar al te zonnen of het 30 graden is!??![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Precies !
Ik vind het erg weird dat jullie steeds mijn username gebruiken
Zie ik hier iets moois groeien?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:16 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Ja, vooral die oranje zak lijkt me heerlijk liggen..... Oh neen, het is Jaap!![]()
![]()
mijn tuin is ook goed te doen hoor heerlijk, en vergeet niet dat die mensen opgesloten zitten in een huis, dit is dan heerlijkquote:Op maandag 12 maart 2007 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, als je een beetje beschut ligt, dan is het echt wel warm genoeg om op zomerse wijze te zonnen.
Zeg ik terwijl ik achter glas de zonnige wereld aan me voorbij zie trekken.
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:16 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Ja, vooral die oranje zak lijkt me heerlijk liggen..... Oh neen, het is Jaap!![]()
![]()
Zou ze niet eerst bellen om het daarna voor de camera over te doen? Zodat de grootste hobbels uit de weg zijn?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:14 schreef Mika25 het volgende:
Natasja wordt eerst geinstrueerd over hoe zich te gedragen bij het telefoontje dalijk, voor wat leuke tv beelden?
Als ik geen tranen zie ga ik DGK voor de komende 6 uur boycotten!
Jij neemt dat opgesloten wel heel letterlijk, kijk naar die lap grond om dat hok, ruimte genoeg dus.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
mijn tuin is ook goed te doen hoor heerlijk, en vergeet niet dat die mensen opgesloten zitten in een huis, dit is dan heerlijk
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:19 schreef AnTjUh het volgende:
ik word ook een beetje flauw van dat natas en brian duidelijk een voorrangspositie hebben boven de rest
Alsof jij je daar iets van aantrektquote:Op maandag 12 maart 2007 14:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zou ze niet eerst bellen om het daarna voor de camera over te doen? Zodat de grootste hobbels uit de weg zijn?
(of krijg ik dan weer van DGK_RED op m'n flikker als ik dat soort dingen zeg???)
Kennelijk zie ik dat nu pas in.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:15 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Na 5 maanden heb je nog niet door dat DGK een soort verkapte TBS kliniek is?!?![]()
we krijgen niks te zien, ik was altijd nuchter en dacht dat voortrekken niet bestond maar zelfs ik ben van gedachte aan het veranderen ik heb er ook geen zin meer in die hele tien rotzooi.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zou ze niet eerst bellen om het daarna voor de camera over te doen? Zodat de grootste hobbels uit de weg zijn?
(of krijg ik dan weer van DGK_RED op m'n flikker als ik dat soort dingen zeg???)
Ik hou graag de schijn opquote:Op maandag 12 maart 2007 14:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsof jij je daar iets van aantrekt![]()
Pic graagquote:Op maandag 12 maart 2007 14:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik hou graag de schijn op![]()
Lekker zonnen daar! Uit solidariteit heb ik een korte broek aangetrokken.![]()
jij ook al.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
we krijgen niks te zien, ik was altijd nuchter en dacht dat voortrekken niet bestond maar zelfs ik ben van gedachte aan het veranderen ik heb er ook geen zin meer in die hele tien rotzooi.
Nee jij bent een fin!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:24 schreef Mika25 het volgende:
De poolboy is er wel op achteruit gegaan in vergelijking tot David
(en ik ben niet eens een vrouw!)
Als ik dronken ben zie ik hetzelfdequote:Op maandag 12 maart 2007 14:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
we krijgen niks te zien, ik was altijd nuchter en dacht dat voortrekken niet bestond maar zelfs ik ben van gedachte aan het veranderen ik heb er ook geen zin meer in die hele tien rotzooi.
En slaat daarbij een litertje aspartaam naarbinnen.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:28 schreef Heathen het volgende:
Jaap vreet weer.
waar ?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:27 schreef milk-shake het volgende:
ja ..beelden van natasiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Het is light ,gekkie...........scheelt enormquote:Op maandag 12 maart 2007 14:29 schreef Heathen het volgende:
Wtf is er trouwens zo lekker aan cola? Waarom dan niet een sinasappelsapje?
Ze ligt onder Ton dus zie je haar nietquote:
Jaap heeft een eetkamer stoel naar buiten gehaald. Het tuinmeubilair past hij denk ik niet op.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:31 schreef petraa het volgende:
Doet jaap de stoelendans
Nee da's de lunch.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap heeft een eetkamer stoel naar buiten gehaald. Het tuinmeubilair past hij denk ik niet op.
Alles is leuker dan kijken naar de Teasers. Ik vrees echter voor het elastiek als Billie gaat 'jumpen'quote:Op maandag 12 maart 2007 14:33 schreef noekje het volgende:
Nu we toch in de BB mood zitten de laatste tijd. Bungeejumpen voor contactpunten.
Laat maar doen. Vind ik nog leuker om naar te kijken dan die teasers.
nou laat maar zien..............................quote:Op maandag 12 maart 2007 14:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze ligt onder Ton dus zie je haar niet![]()
Ik mis alleen de sterrenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:36 schreef dieenebart het volgende:
Het lijkt wel Sterrenslag zo met z'n allen in de zon.![]()
Is niet gezond voor die jongen. Echt niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:36 schreef milk-shake het volgende:
nou dat levert ook leuke beelden op ...billie bungeejumpen![]()
![]()
JUMPEN dan, kan me niet snel genoeg gaanquote:Op maandag 12 maart 2007 14:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alles is leuker dan kijken naar de Teasers. Ik vrees echter voor het elastiek als Billie gaat 'jumpen'![]()
Wat is dat voor een hoereding om haar been?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een lekker delletje zonnetje toch
[afbeelding]
nou billie bukken ............zie je een gouden sterquote:Op maandag 12 maart 2007 14:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Vreemd...ik mis altijd de "sterren" bij de echte sterrenslag
Omdat er in cola-light minder Kcal zitten dan in sinaasappelsap.. hoe vreemd dat ook mag klinken.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:29 schreef Heathen het volgende:
Wtf is er trouwens zo lekker aan cola? Waarom dan niet een sinasappelsapje?
Ja daar ook ja! Die ene keer dat ik mocht meedoen, leek het meer C-Sterrenslagquote:Op maandag 12 maart 2007 14:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Vreemd...ik mis altijd de "sterren" bij de echte sterrenslag
Ik erger me kapot aan de titel ster, wat nou ster, heb je weleens gezien wie er aan die programma's mee doen...mensen die je in je leven nog nooit gezien hebt...quote:Op maandag 12 maart 2007 14:36 schreef dieenebart het volgende:
Het lijkt wel Sterrenslag zo met z'n allen in de zon.![]()
juist jaquote:Op maandag 12 maart 2007 14:39 schreef Pavement het volgende:
sylvia en huub doen me een beetje denken aan scully en mulder ? of moet ik misschien maar wat minder blowen
Ik kijk daar liever naar dan naar Braaaajen en Snolliequote:Op maandag 12 maart 2007 14:39 schreef mootie het volgende:
eendensex!!!
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:40 schreef Pavement het volgende:
leuk die eend op sream 4 levert echt tv op. jdm kom op vent doe er eens wat aan wat een butt programma, had zo leuk kunnen zijn
Hee!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan de titel ster, wat nou ster, heb je weleens gezien wie er aan die programma's mee doen...mensen die je in je leven nog nooit gezien hebt...
De personen die werkelijk de wereld over reizen omdat ze zo ergens in uitblinken hebben geen tijd voor die onzin
Geldt ook voor darten met sterren, dansen en schaatsen met sterren en wie weet wat er nog zal volgen in dat genre...
Nu weer the two of us
Grrrrrrr![]()
Ja vreselijkquote:Op maandag 12 maart 2007 14:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan de titel ster, wat nou ster, heb je weleens gezien wie er aan die programma's mee doen...mensen die je in je leven nog nooit gezien hebt...
De personen die werkelijk de wereld over reizen omdat ze zo ergens in uitblinken hebben geen tijd voor die onzin
Geldt ook voor darten met sterren, dansen en schaatsen met sterren en wie weet wat er nog zal volgen in dat genre...
Nu weer the two of us
Grrrrrrr![]()
nou dat is de enigste reden dat ik nog hier binnen benquote:Op maandag 12 maart 2007 14:40 schreef Gigageil het volgende:
Het duurt wel lang, het slechte nieuws van Natasia....![]()
Er is wetenschappelijk aangetoond dat er helemaal niet minder Kcal in lightcola zitten als in gewone colaquote:Op maandag 12 maart 2007 14:39 schreef Clank het volgende:
[..]
Omdat er in cola-light minder Kcal zitten dan in sinaasappelsap.. hoe vreemd dat ook mag klinken.
1. slecht nieuws horen (20 minuten)quote:Op maandag 12 maart 2007 14:40 schreef Gigageil het volgende:
Het duurt wel lang, het slechte nieuws van Natasia....![]()
Heb je daar ook al aan meegedaan? Wat een TV-slet ben je ookquote:Op maandag 12 maart 2007 14:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja daar ook ja! Die ene keer dat ik mocht meedoen, leek het meer C-Sterrenslag![]()
Ook om haar nek en op haar hoofd. Enne een kanten schortje. Het hoort bij haar dienstmeid pakje........quote:Op maandag 12 maart 2007 14:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wat is dat voor een hoereding om haar been?
Ik kijk het niet wijsneus, je krijgt er te pas en te onpas aankondigingen van te zien kriskras door alle programma's heen, en nog net niet door het NOS journaalquote:Op maandag 12 maart 2007 14:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hee!
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk hem in en ga maar mee!
sommige mensen kennen die knop niet vinden hoor!!!!!!!!!!!!!!! ik ken er iedergeval 1quote:Op maandag 12 maart 2007 14:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hee!
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk hem in en ga maar mee!
mentos?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:42 schreef mootie het volgende:
wat gooide jaap nou in die fles cola?
Ik zie een sterquote:Op maandag 12 maart 2007 14:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De enige ster die gezien is tot nu toe dat was die van Japio![]()
hè bah ik krijg gelijk dat beeld weer terugquote:Op maandag 12 maart 2007 14:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De enige ster die gezien is tot nu toe dat was die van Japio![]()
Als je slank bent en langer dan 1.80 spreken we afquote:Op maandag 12 maart 2007 14:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja vreselijk![]()
Jij en ik, wij kunnen nog een heel eind komen met elkaar![]()
Rotzooien met voedsel/drinken is nu verboden. Wat erg jammer is, want je kan vrij leuke dingen doen met cola en pepermuntjesquote:
hoop van niet toch!!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik zie een ster
Hij staat nog ver
Maar strakjes komt ie dichterbij
ben in een melige liedjes-bui
moet maar weer eens even wat zonneschijn op gaan doen geloof ik....
Hij had hem niet eens gebleekt, ook niet erg hip he met z'n 24 jaar....quote:Op maandag 12 maart 2007 14:45 schreef Sug4r het volgende:
[..]
hè bah ik krijg gelijk dat beeld weer terug
Bedankt
Wijsneus?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik kijk het niet wijsneus, je krijgt er te pas en te onpas aankondigingen van te zien kriskras door alle programma's heen, en nog net niet door het NOS journaal
love is in the air...........................quote:Op maandag 12 maart 2007 14:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als je slank bent en langer dan 1.80 spreken we af
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij had hem niet eens gebleekt, ook niet erg hip he met z'n 24 jaar....
Van mij ook......sta op het punt naar de fitness te gaan.....maar wacht ff op wat nieuwe energie....quote:Op maandag 12 maart 2007 14:42 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou dat is de enigste reden dat ik nog hier binnen ben![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wijsneus?
Pas maar op, of ik geef je een tjoeri!
Bart is lekker. Ik zou het doen als ik jou was.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als je slank bent en langer dan 1.80 spreken we af
je weet het he!!?? niks is wat het lijkt....spreek je af...komt er een jaap de 2 de hahahaahquote:Op maandag 12 maart 2007 14:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Bart is lekker. Ik zou het doen als ik jou was.
Bang dat de eenden gaan kwekken en dat zijn hart dan stopt denk ik.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:48 schreef Katewalker het volgende:
Jaap ( ik typte eerst Billie...) doet oordopjes in..
het is toch heerlijk rustig daar?
Heb je hem uit geprobeerd al?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan zou ik keihard doorlopenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:49 schreef milk-shake het volgende:
[..]
je weet het he!!?? niks is wat het lijkt....spreek je af...komt er een jaap de 2 de hahahaah
Vooral met pruik en rode lippenstift opquote:Op maandag 12 maart 2007 14:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat zou best kunnenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:50 schreef Katewalker het volgende:
Over een paar weken zwemmen daar van die snoezige babyeendjes....![]()
Heet ik Sabine?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heb je hem uit geprobeerd al?
BRAINLESS AND AMANDELquote:Op maandag 12 maart 2007 14:51 schreef milk-shake het volgende:
de eendjes .................moeten ook ff een naam!!!!!!!!!!!!!!!!!
nou die laatste 2 is geen probleem!!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:52 schreef Mika25 het volgende:
Mensen die zich op willen geven voor het feestje van Huub en Eric:
1. NatasIa (let op de spelling!) is een fantastische vrouw die goed voor haar kinderen zorgt.
2. Jaap doet het fantastisch en je weet zeker dat hij na een paar maanden 100 kilo weegt!
3. Je hebt maximaal een MBO-opleiding gevolgd
4. Je bent niet bang voor camera's en je houdt wel van een glaasje alcohol op z`n tijd.
Kans dat je door de screening komt: 99%
Geen erger leed dan eendenleed. Met de snoesjes erbij proberen de mannetjes bovenop moeder te klimmen, dit gaat gepaard met veel geweld en toestanden. Ik heb walgelijke toestanden meegemaakt bij de plaatselijke vijver.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:50 schreef Katewalker het volgende:
Over een paar weken zwemmen daar van die snoezige babyeendjes....![]()
Meer een naam die bij DGK hoort wat denk je van Wodka en Amaretto ?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:51 schreef milk-shake het volgende:
jut en jul ....stoffer en blik............hepie en hepie
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Geen erger leed dan eendenleed. Met de snoesjes erbij proberen de mannetjes bovenop moeder te klimmen, dit gaat gepaard met veel geweld en toestanden. Ik heb walgelijke toestanden meegemaakt bij de plaatselijke vijver.![]()
Het is net het "echte" leven of dgk.
Wat zijn die eendjes lief en schattig en leuk en grappig en goed bezig (vergeleken met japio)quote:Op maandag 12 maart 2007 14:51 schreef milk-shake het volgende:
de eendjes .................moeten ook ff een naam!!!!!!!!!!!!!!!!!
nou dus rat en snolquote:Op maandag 12 maart 2007 14:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Geen erger leed dan eendenleed. Met de snoesjes erbij proberen de mannetjes bovenop moeder te klimmen, dit gaat gepaard met veel geweld en toestanden. Ik heb walgelijke toestanden meegemaakt bij de plaatselijke vijver.![]()
Het is net het "echte" leven of dgk.
oh BBBartquote:Op maandag 12 maart 2007 14:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Heet ik Sabine?
Hij ziet er smakelijk uit, dat wel.
Die seksscène tussen dieenebart en Sabine komt als ik het me goed herinner morgen op televisie bij SBS6. 'De 25 meest spraakmakende seksscènes op televisie' oid. Een bewegend dekbed opzienbarend vinden, wat waren we nog bleu, tijdens BB1quote:Op maandag 12 maart 2007 14:52 schreef noekje het volgende:
Heet ik Sabine?
Hij ziet er smakelijk uit, dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |