Dat wordt nog wat als de zomer begint, elke dag luieren bij het zwembadquote:Op maandag 12 maart 2007 13:29 schreef beequeen het volgende:
Het blijft de hele week mooi weer, dus vul maar in![]()
Ik zit ook net te kijken. Amanda heeft ze echt niet allemaal meer op een rijtjequote:Op maandag 12 maart 2007 13:31 schreef itsme het volgende:
o hey Ik zit het filmpje te bekijken waar Amanda en Brian geen seks hebben gehad (volgens talpa)![]()
Amanda boven op. en ook opvallend Brian pakt een condoom. is dat de eerste keer?
Hoog BB gehalte.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:31 schreef BONG4002 het volgende:
Dat wordt nog wat als de zomer begint, elke dag luieren bij het zwembad
Helaas wel. Dat 'non stop rocken' lijkt nu al behoorlijk ban de baan trouwensquote:Op maandag 12 maart 2007 13:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als de zomer begint, elke dag luieren bij het zwembad
Ik zie liever Huub & Gaby, dan Huub & Amanda. Laat Amanda maar lekker bij Brainless blijven, ze brengt alleen maar het niveau van SHE omlaag...quote:Op maandag 12 maart 2007 13:35 schreef scanman01 het volgende:
Als ze dan zo geil is, waarom pakt ze dan niet Huub? Moet dat nou net weer die galbak zijn?
Al met al niks leuks meer aan dus.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hoog BB gehalte.
Ben benieuwd hoe de redaktie dit "probleem" gaat oplossen. Want die 100.000 nieuwe kijkers die ze een maand geleden er bij gekregen hebben zullen waarschijnlijk gaan afhaken als de bewoners elke dag gaan zonnen. En nu NatasJa en Brainless aardig doen tegen SHE, of in ieder geval net doen alsof ze aardig zijn, zijn we de ruzies ook al kwijt.
Tuurlijk niet. Ze hoeven maar 22 minuten per dag te maken, en daar zitten ook nog van die 'confessionals' tussen. Minuutje of 18 dus. Ruzie-achtig ontbijtje en een keertje stemmen en ze zijn weer klaar.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hoog BB gehalte.
Ben benieuwd hoe de redaktie dit "probleem" gaat oplossen. Want die 100.000 nieuwe kijkers die ze een maand geleden er bij gekregen hebben zullen waarschijnlijk gaan afhaken als de bewoners elke dag gaan zonnen. En nu NatasJa en Brainless aardig doen tegen SHE, of in ieder geval net doen alsof ze aardig zijn, zijn we de ruzies ook al kwijt.
omdat amanda huub sexueel niet aantrekkelijk vindt en bij brian wordt ze wel geilquote:Op maandag 12 maart 2007 13:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zit ook net te kijken. Amanda heeft ze echt niet allemaal meer op een rijtje
Als ze dan zo geil is, waarom pakt ze dan niet Huub? Moet dat nou net weer die galbak zijn?
zelfs mijn dochter van 10 doet dat al in geen jaren meerquote:Op maandag 12 maart 2007 13:41 schreef Disana het volgende:
Amanda leest altijd hardop en Natasia volgt de woorden met haar vingers.
Tja...in principe heb je gelijk, want zo werkt dat inderdaad. Maar dan krijg je wel weer elke dag dezelfde ruzie. Alle argumenten worden weer in elke ruzie herhaald...quote:Op maandag 12 maart 2007 13:40 schreef dieenebart het volgende:
Tuurlijk niet. Ze hoeven maar 22 minuten per dag te maken, en daar zitten ook nog van die 'confessionals' tussen. Minuutje of 18 dus. Ruzie-achtig ontbijtje en een keertje stemmen en ze zijn weer klaar.![]()
Ze valt op rattekopjesquote:Op maandag 12 maart 2007 13:41 schreef robert2006 het volgende:
[..]
omdat amanda huub sexueel niet aantrekkelijk vindt en bij brian wordt ze wel geil
Hint dat ze vooral zo door moet gaan?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:43 schreef Ning het volgende:
[..]
Volgens mij een brief van ene Joan, met een hint erin.
Er moeten echter ook tv uitzendingen gemaakt worden. Als er dus totaan het einde van de week niets meer gebeurt, hebben ze een probleem.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:43 schreef happyme28 het volgende:
Eind deze week zal het spel om het wegstemmen van Amanda wel beginnen. Laat ze nu lekker van de zon genieten
Is Jairootje weer ziek?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:44 schreef noekje het volgende:
Hoorde ik haar nou ook iets van, stom kind, zeggen?
Natasja zei. Wat bedoel je dan Joan, een stille hintquote:Op maandag 12 maart 2007 13:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Hint dat ze vooral zo door moet gaan?
Of dat er een stemronde voor haar is aangevraagd?
'Testimonials' dear.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ze hoeven maar 22 minuten per dag te maken, en daar zitten ook nog van die 'confessionals' tussen. Minuutje of 18 dus. Ruzie-achtig ontbijtje en een keertje stemmen en ze zijn weer klaar.![]()
Die stemrondes wordt ze inmiddels al niet meer warm of koud van.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Hint dat ze vooral zo door moet gaan?
Of dat er een stemronde voor haar is aangevraagd?
Welke brief?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:45 schreef Disana het volgende:
Vrolijk lijkt ze in elk geval niet geworden van de brief.
yep, gaat een beetje ver om met dit weer achter de pc naar zonnende mensen te kijken als je vrij bentquote:Op maandag 12 maart 2007 13:39 schreef n1ek het volgende:
Ik zou ook gaan zonnenwat een weer mensen tijd om naar buiten te gaan
Ook behoorlijk geirriteerd richting de redactie toen ze de kamer uit liep?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Vrolijk lijkt ze in elk geval niet geworden van de brief.
Ik vind 'confessional' eigenlijk wel beter klinken. Er zijn genoeg zonden om op te biechten bij dit stelletje aso'squote:
Ooooh maar dat geeft niks hoor want je kunt alsnog lekker stappen en gek doen. Ja, het is niet alleen kommer en kwel natuurlijk. Lekker de bloemetjes buitenzetten met Wilgootje en daarna vielen ze lekker in slaap in Jairootje zijn bedje met z'n drietjes. Echt kapot gezellig!quote:
tja zo gaat dat he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 13:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ooooh maar dat geeft niks hoor want je kunt alsnog lekker stappen en gek doen. Ja, het is niet alleen kommer en kwel natuurlijk. Lekker de bloemetjes buitenzetten met Wilgootje en daarna vielen ze lekker in slaap in Jairootje zijn bedje met z'n drietjes. Echt kapot gezellig!
Is het wel haar zus die ze moet bellen ? of gewoon stiekum dr vent ?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:49 schreef itsme het volgende:
ze moet haar zus bellen het is dringend schreef haar zus.
Joan kijkt geen streams dusquote:
Ik wil wel gokje wagen. Wilgo is vreselijk boosaquote:Op maandag 12 maart 2007 13:51 schreef mootie het volgende:
wil iemand een gokje wagen op wat het is?
wilgo? is verhuisd naar suriname?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:51 schreef mootie het volgende:
wilgo is vreemd gegaan met een klusjesvrouw..............quote:Op maandag 12 maart 2007 13:51 schreef mootie het volgende:
Ach, er is nog het vrijdagavond feest met de cocktailshakers, het overleiden van Syl haar vader afgelopen zaterdagavond, Natrascha en Miss Trix/Dushi, Amanda en Brian met ik neuk je niet ik neuk je toch en stukje acteerlessen/danslessen/weddenschap kan er ook nog bij. Daarbij zal er nog wel een uitdaging komen met een unaniema stemming oid en misschien een interne popi poll.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er moeten echter ook tv uitzendingen gemaakt worden. Als er dus totaan het einde van de week niets meer gebeurt, hebben ze een probleem.
telefoon gesprekken zijn toch meestal gewoon te zien?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:52 schreef Kinga het volgende:
Slim redactie, dat jullie de telefoon in beeld houden, kunnen we straks allemaal gezellig kletsen met de zus van natasia...
Wilgo is opgepakt wegens kindermisbruikquote:Op maandag 12 maart 2007 13:51 schreef mootie het volgende:
Ja, maar niet dat je kan zien welk nummer er ingetoetst wordt.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:53 schreef itsme het volgende:
[..]
telefoon gesprekken zijn toch meestal gewoon te zien?![]()
En toch vind ik haar nog lekkerquote:Op maandag 12 maart 2007 13:53 schreef Pulu het volgende:
Amanda heeft over een half jaar het uiterlijk van zo'n hollandse benidormbewoonster.......uitgezakt...doorleefde kop...om 2 seconden een sigaret in haar handen...en lelijk bruin...en dat al voor je 20e
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:54 schreef scanman01 het volgende:
Ook Brian volgt de regels met zijn vingers.
Der is niks mis met de kinderen, dus heel ernstig misbruik sluit ik dan uitquote:Op maandag 12 maart 2007 13:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wilgo is opgepakt wegens kindermisbruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |