Ooooh maar dat geeft niks hoor want je kunt alsnog lekker stappen en gek doen. Ja, het is niet alleen kommer en kwel natuurlijk. Lekker de bloemetjes buitenzetten met Wilgootje en daarna vielen ze lekker in slaap in Jairootje zijn bedje met z'n drietjes. Echt kapot gezellig!quote:
tja zo gaat dat he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 13:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ooooh maar dat geeft niks hoor want je kunt alsnog lekker stappen en gek doen. Ja, het is niet alleen kommer en kwel natuurlijk. Lekker de bloemetjes buitenzetten met Wilgootje en daarna vielen ze lekker in slaap in Jairootje zijn bedje met z'n drietjes. Echt kapot gezellig!
Is het wel haar zus die ze moet bellen ? of gewoon stiekum dr vent ?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:49 schreef itsme het volgende:
ze moet haar zus bellen het is dringend schreef haar zus.
Joan kijkt geen streams dusquote:
Ik wil wel gokje wagen. Wilgo is vreselijk boosaquote:Op maandag 12 maart 2007 13:51 schreef mootie het volgende:
wil iemand een gokje wagen op wat het is?
wilgo? is verhuisd naar suriname?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:51 schreef mootie het volgende:
wilgo is vreemd gegaan met een klusjesvrouw..............quote:Op maandag 12 maart 2007 13:51 schreef mootie het volgende:
Ach, er is nog het vrijdagavond feest met de cocktailshakers, het overleiden van Syl haar vader afgelopen zaterdagavond, Natrascha en Miss Trix/Dushi, Amanda en Brian met ik neuk je niet ik neuk je toch en stukje acteerlessen/danslessen/weddenschap kan er ook nog bij. Daarbij zal er nog wel een uitdaging komen met een unaniema stemming oid en misschien een interne popi poll.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er moeten echter ook tv uitzendingen gemaakt worden. Als er dus totaan het einde van de week niets meer gebeurt, hebben ze een probleem.
telefoon gesprekken zijn toch meestal gewoon te zien?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:52 schreef Kinga het volgende:
Slim redactie, dat jullie de telefoon in beeld houden, kunnen we straks allemaal gezellig kletsen met de zus van natasia...
Wilgo is opgepakt wegens kindermisbruikquote:Op maandag 12 maart 2007 13:51 schreef mootie het volgende:
Ja, maar niet dat je kan zien welk nummer er ingetoetst wordt.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:53 schreef itsme het volgende:
[..]
telefoon gesprekken zijn toch meestal gewoon te zien?![]()
En toch vind ik haar nog lekkerquote:Op maandag 12 maart 2007 13:53 schreef Pulu het volgende:
Amanda heeft over een half jaar het uiterlijk van zo'n hollandse benidormbewoonster.......uitgezakt...doorleefde kop...om 2 seconden een sigaret in haar handen...en lelijk bruin...en dat al voor je 20e
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:54 schreef scanman01 het volgende:
Ook Brian volgt de regels met zijn vingers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |