Het ging iig over de stemming en dat het zo een gebed zonder einde wordt als er niemand uitgestemd wordt. Brian zei dat Eric wilde weten van de buren of Huub z'n evt. vertrek invloed had op de feesten die zij mogen organiseren. Men heeft daar geloof ik niks over losgelaten. Brian wilde het ook weten en ook hij kreeg geen antwoord.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:06 schreef milk-shake het volgende:
de rat en natasia hebben het idee dat de buren tegen hun zijn (heb ik gelijk)??
Nee ze zijn gewoon (net als altijd) een beetje heel erg para.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:06 schreef milk-shake het volgende:
de rat en natasia hebben het idee dat de buren tegen hun zijn (heb ik gelijk)??
jaaaaaaa tuuurlijk is het niet zo ...........maar para ratje............denk het hahahquote:Op maandag 12 maart 2007 13:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee ze zijn gewoon (net als altijd) een beetje heel erg para.
Als "achter" tegen Brian en Natasia zou zijn, dan was het al lang afgelopen met de voordeeltjes die zij t.o.v. sommige andere bewoners hebben.
Brian backt haar helaas toch nog te graag up, zo af en toe.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:12 schreef carpediem23 het volgende:
Gaan ze Amanda eruit stemmen? Ze heeft toch bijna geen backup meer, geen Natas en Brian. En denk dat Huub&co het ook wel prima vinden als ze eruit is.
Als ze het zakelijk willen spelen dan moet of Amanda of Jaap Hitler eruit gestemd worden. Maar ik denk niet dat ze beiden eruit gaan, het is of de een of de ander. Brainless zal inmiddels wel gehoord hebben dat de tv uitzendingen de JH show geworden zijn, dus hij zal uiteindelijk voor hem gaan kiezen en dan is Amanda overbodig geworden.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:15 schreef Copycat het volgende:
Brian backt haar helaas toch nog te graag up, zo af en toe.
Gaat over charismatisch leiderschap a la Gandhi, Cruyff, Mandela en dus zeker ook Hitler. Socioloog Weber onderscheidde verschillende soorten leiderschap en latere wetenschappers hebben wel betoogd dat charismatisch leiderschap het meest succesvol is. Huub in dat rijtje zetten is wat veel eer, maar Jaap er op af kraken onterecht. Tis een vrij courante opvatting.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:16 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Jaap haalde een voorbeeld op uit zijn studie mbt leiderschapsmethoden. Die van Hitler is nav studies het slimst gebleken of zoiets. Daarna ging het over Huub en op een of andere manier zat daar een overeenkomst in. Het was in ieder geval meer positief dan negatief bedoeld.
Omdat Huub en Eric de 2 feestbeesten in huis zijn lijkt me dat ook wel de beste keuze.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:13 schreef T-lex het volgende:
Daar heeft Brian een goed punt.![]()
Gaat over dat feestjes organiseren....zou best is een manier zijn geweest om Huub erin te houden met die stemronde. Beetje Eric beinvloeden om z'n stem te winnen en huub erin te houden.![]()
- Waarom juist Huub en Eric. (terwijl ook Bart, Natas en Brian hier al is een idee over hadden gegeven)...niks geen stemronde of om de beurt een kans...nee, gewoon Eric en Huub.![]()
- Ook het feit dat er niet gereageerd is op de vraag of de feestjes door gingen als Huub er niet meer zou zijn.
- En dan nu is ineens dat het organiseren van die feestjes is uitgesteld. Net of de redactie niet voorzien had dat de voorbereidingen en screening langer nodig zou hebben. (kwam gewoon op als poepen bij de redactie als je het mij vraagt)
en alles gaat hetzelfde als bij nena ...dus voor brian is het "beter"als ze eruit is ....................ook netty zal het daar mee eens zijnquote:Op maandag 12 maart 2007 13:18 schreef itsme het volgende:
brian backt amanda wel maar volgens mij wil hij haar er wel uit hebben.
Hij kan niet tegen haar verleidingen op en moet beschermd worden.![]()
Logische keus lijkt mij inderdaad Amanda.
Huub heeft haar genoeg gewaarschuwd dat het beter is om een keus te maken.
Al vind ik dat ze dat wel gedaan heeft door Huub weg te stemmen, proberen.
Daarom verwacht ik dat SHE wel meegaat om haar weg te stemmen.
Of Huub wil Brian pesten.
Als je Jaap Hitler vervangt door Il Duce klinkt het wat minder beroerd.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als ze het zakelijk willen spelen dan moet of Amanda of Jaap Hitler eruit gestemd worden. Maar ik denk niet dat ze beiden eruit gaan, het is of de een of de ander. Brainless zal inmiddels wel gehoord hebben dat de tv uitzendingen de JH show geworden zijn, dus hij zal uiteindelijk voor hem gaan kiezen en dan is Amanda overbodig geworden.
Had hij echt last van Chloor? Waarom gaat ie dan een uur lang zwemmen?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:23 schreef milk-shake het volgende:
nou jaap ....je zal wel weer ergens last van hebben ...(gloor)![]()
ja laatst zei hij dat ..............zielig hequote:Op maandag 12 maart 2007 13:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Had hij echt last van Chloor? Waarom gaat ie dan een uur lang zwemmen?
Ik wist niet dat we een relatie hadden?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:08 schreef FdW het volgende:
Beequeen, denk je dat onze relatie bestand is tegen alle emoties in DVK en hier?
Ik ben nog sneller dan Huub ..quote:Op maandag 12 maart 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we een relatie hadden?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |