Bang dat de eenden gaan kwekken en dat zijn hart dan stopt denk ik.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:48 schreef Katewalker het volgende:
Jaap ( ik typte eerst Billie...) doet oordopjes in..
het is toch heerlijk rustig daar?
Heb je hem uit geprobeerd al?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Bart is lekker. Ik zou het doen als ik jou was.
Dan zou ik keihard doorlopenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:49 schreef milk-shake het volgende:
[..]
je weet het he!!?? niks is wat het lijkt....spreek je af...komt er een jaap de 2 de hahahaah
Vooral met pruik en rode lippenstift opquote:Op maandag 12 maart 2007 14:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Bart is lekker. Ik zou het doen als ik jou was.
Dat zou best kunnenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:50 schreef Katewalker het volgende:
Over een paar weken zwemmen daar van die snoezige babyeendjes....![]()
Heet ik Sabine?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heb je hem uit geprobeerd al?
BRAINLESS AND AMANDELquote:Op maandag 12 maart 2007 14:51 schreef milk-shake het volgende:
de eendjes .................moeten ook ff een naam!!!!!!!!!!!!!!!!!
nou die laatste 2 is geen probleem!!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:52 schreef Mika25 het volgende:
Mensen die zich op willen geven voor het feestje van Huub en Eric:
1. NatasIa (let op de spelling!) is een fantastische vrouw die goed voor haar kinderen zorgt.
2. Jaap doet het fantastisch en je weet zeker dat hij na een paar maanden 100 kilo weegt!
3. Je hebt maximaal een MBO-opleiding gevolgd
4. Je bent niet bang voor camera's en je houdt wel van een glaasje alcohol op z`n tijd.
Kans dat je door de screening komt: 99%
Geen erger leed dan eendenleed. Met de snoesjes erbij proberen de mannetjes bovenop moeder te klimmen, dit gaat gepaard met veel geweld en toestanden. Ik heb walgelijke toestanden meegemaakt bij de plaatselijke vijver.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:50 schreef Katewalker het volgende:
Over een paar weken zwemmen daar van die snoezige babyeendjes....![]()
Meer een naam die bij DGK hoort wat denk je van Wodka en Amaretto ?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:51 schreef milk-shake het volgende:
jut en jul ....stoffer en blik............hepie en hepie
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Geen erger leed dan eendenleed. Met de snoesjes erbij proberen de mannetjes bovenop moeder te klimmen, dit gaat gepaard met veel geweld en toestanden. Ik heb walgelijke toestanden meegemaakt bij de plaatselijke vijver.![]()
Het is net het "echte" leven of dgk.
Wat zijn die eendjes lief en schattig en leuk en grappig en goed bezig (vergeleken met japio)quote:Op maandag 12 maart 2007 14:51 schreef milk-shake het volgende:
de eendjes .................moeten ook ff een naam!!!!!!!!!!!!!!!!!
nou dus rat en snolquote:Op maandag 12 maart 2007 14:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Geen erger leed dan eendenleed. Met de snoesjes erbij proberen de mannetjes bovenop moeder te klimmen, dit gaat gepaard met veel geweld en toestanden. Ik heb walgelijke toestanden meegemaakt bij de plaatselijke vijver.![]()
Het is net het "echte" leven of dgk.
oh BBBartquote:Op maandag 12 maart 2007 14:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Heet ik Sabine?
Hij ziet er smakelijk uit, dat wel.
Die seksscène tussen dieenebart en Sabine komt als ik het me goed herinner morgen op televisie bij SBS6. 'De 25 meest spraakmakende seksscènes op televisie' oid. Een bewegend dekbed opzienbarend vinden, wat waren we nog bleu, tijdens BB1quote:Op maandag 12 maart 2007 14:52 schreef noekje het volgende:
Heet ik Sabine?
Hij ziet er smakelijk uit, dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |