Het is light ,gekkie...........scheelt enormquote:Op maandag 12 maart 2007 14:29 schreef Heathen het volgende:
Wtf is er trouwens zo lekker aan cola? Waarom dan niet een sinasappelsapje?
Ze ligt onder Ton dus zie je haar nietquote:
Jaap heeft een eetkamer stoel naar buiten gehaald. Het tuinmeubilair past hij denk ik niet op.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:31 schreef petraa het volgende:
Doet jaap de stoelendans
Nee da's de lunch.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap heeft een eetkamer stoel naar buiten gehaald. Het tuinmeubilair past hij denk ik niet op.
Alles is leuker dan kijken naar de Teasers. Ik vrees echter voor het elastiek als Billie gaat 'jumpen'quote:Op maandag 12 maart 2007 14:33 schreef noekje het volgende:
Nu we toch in de BB mood zitten de laatste tijd. Bungeejumpen voor contactpunten.
Laat maar doen. Vind ik nog leuker om naar te kijken dan die teasers.
nou laat maar zien..............................quote:Op maandag 12 maart 2007 14:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze ligt onder Ton dus zie je haar niet![]()
Ik mis alleen de sterrenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:36 schreef dieenebart het volgende:
Het lijkt wel Sterrenslag zo met z'n allen in de zon.![]()
Is niet gezond voor die jongen. Echt niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:36 schreef milk-shake het volgende:
nou dat levert ook leuke beelden op ...billie bungeejumpen![]()
![]()
JUMPEN dan, kan me niet snel genoeg gaanquote:Op maandag 12 maart 2007 14:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alles is leuker dan kijken naar de Teasers. Ik vrees echter voor het elastiek als Billie gaat 'jumpen'![]()
Wat is dat voor een hoereding om haar been?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een lekker delletje zonnetje toch
[afbeelding]
nou billie bukken ............zie je een gouden sterquote:Op maandag 12 maart 2007 14:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Vreemd...ik mis altijd de "sterren" bij de echte sterrenslag
Omdat er in cola-light minder Kcal zitten dan in sinaasappelsap.. hoe vreemd dat ook mag klinken.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:29 schreef Heathen het volgende:
Wtf is er trouwens zo lekker aan cola? Waarom dan niet een sinasappelsapje?
Ja daar ook ja! Die ene keer dat ik mocht meedoen, leek het meer C-Sterrenslagquote:Op maandag 12 maart 2007 14:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Vreemd...ik mis altijd de "sterren" bij de echte sterrenslag
Ik erger me kapot aan de titel ster, wat nou ster, heb je weleens gezien wie er aan die programma's mee doen...mensen die je in je leven nog nooit gezien hebt...quote:Op maandag 12 maart 2007 14:36 schreef dieenebart het volgende:
Het lijkt wel Sterrenslag zo met z'n allen in de zon.![]()
juist jaquote:Op maandag 12 maart 2007 14:39 schreef Pavement het volgende:
sylvia en huub doen me een beetje denken aan scully en mulder ? of moet ik misschien maar wat minder blowen
Ik kijk daar liever naar dan naar Braaaajen en Snolliequote:Op maandag 12 maart 2007 14:39 schreef mootie het volgende:
eendensex!!!
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:40 schreef Pavement het volgende:
leuk die eend op sream 4 levert echt tv op. jdm kom op vent doe er eens wat aan wat een butt programma, had zo leuk kunnen zijn
Hee!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan de titel ster, wat nou ster, heb je weleens gezien wie er aan die programma's mee doen...mensen die je in je leven nog nooit gezien hebt...
De personen die werkelijk de wereld over reizen omdat ze zo ergens in uitblinken hebben geen tijd voor die onzin
Geldt ook voor darten met sterren, dansen en schaatsen met sterren en wie weet wat er nog zal volgen in dat genre...
Nu weer the two of us
Grrrrrrr![]()
Ja vreselijkquote:Op maandag 12 maart 2007 14:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan de titel ster, wat nou ster, heb je weleens gezien wie er aan die programma's mee doen...mensen die je in je leven nog nooit gezien hebt...
De personen die werkelijk de wereld over reizen omdat ze zo ergens in uitblinken hebben geen tijd voor die onzin
Geldt ook voor darten met sterren, dansen en schaatsen met sterren en wie weet wat er nog zal volgen in dat genre...
Nu weer the two of us
Grrrrrrr![]()
nou dat is de enigste reden dat ik nog hier binnen benquote:Op maandag 12 maart 2007 14:40 schreef Gigageil het volgende:
Het duurt wel lang, het slechte nieuws van Natasia....![]()
Er is wetenschappelijk aangetoond dat er helemaal niet minder Kcal in lightcola zitten als in gewone colaquote:Op maandag 12 maart 2007 14:39 schreef Clank het volgende:
[..]
Omdat er in cola-light minder Kcal zitten dan in sinaasappelsap.. hoe vreemd dat ook mag klinken.
1. slecht nieuws horen (20 minuten)quote:Op maandag 12 maart 2007 14:40 schreef Gigageil het volgende:
Het duurt wel lang, het slechte nieuws van Natasia....![]()
Heb je daar ook al aan meegedaan? Wat een TV-slet ben je ookquote:Op maandag 12 maart 2007 14:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja daar ook ja! Die ene keer dat ik mocht meedoen, leek het meer C-Sterrenslag![]()
Ook om haar nek en op haar hoofd. Enne een kanten schortje. Het hoort bij haar dienstmeid pakje........quote:Op maandag 12 maart 2007 14:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wat is dat voor een hoereding om haar been?
Ik kijk het niet wijsneus, je krijgt er te pas en te onpas aankondigingen van te zien kriskras door alle programma's heen, en nog net niet door het NOS journaalquote:Op maandag 12 maart 2007 14:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hee!
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk hem in en ga maar mee!
sommige mensen kennen die knop niet vinden hoor!!!!!!!!!!!!!!! ik ken er iedergeval 1quote:Op maandag 12 maart 2007 14:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hee!
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk hem in en ga maar mee!
mentos?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:42 schreef mootie het volgende:
wat gooide jaap nou in die fles cola?
Ik zie een sterquote:Op maandag 12 maart 2007 14:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De enige ster die gezien is tot nu toe dat was die van Japio![]()
hè bah ik krijg gelijk dat beeld weer terugquote:Op maandag 12 maart 2007 14:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De enige ster die gezien is tot nu toe dat was die van Japio![]()
Als je slank bent en langer dan 1.80 spreken we afquote:Op maandag 12 maart 2007 14:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja vreselijk![]()
Jij en ik, wij kunnen nog een heel eind komen met elkaar![]()
Rotzooien met voedsel/drinken is nu verboden. Wat erg jammer is, want je kan vrij leuke dingen doen met cola en pepermuntjesquote:
hoop van niet toch!!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik zie een ster
Hij staat nog ver
Maar strakjes komt ie dichterbij
ben in een melige liedjes-bui
moet maar weer eens even wat zonneschijn op gaan doen geloof ik....
Hij had hem niet eens gebleekt, ook niet erg hip he met z'n 24 jaar....quote:Op maandag 12 maart 2007 14:45 schreef Sug4r het volgende:
[..]
hè bah ik krijg gelijk dat beeld weer terug
Bedankt
Wijsneus?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik kijk het niet wijsneus, je krijgt er te pas en te onpas aankondigingen van te zien kriskras door alle programma's heen, en nog net niet door het NOS journaal
love is in the air...........................quote:Op maandag 12 maart 2007 14:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als je slank bent en langer dan 1.80 spreken we af
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij had hem niet eens gebleekt, ook niet erg hip he met z'n 24 jaar....
Van mij ook......sta op het punt naar de fitness te gaan.....maar wacht ff op wat nieuwe energie....quote:Op maandag 12 maart 2007 14:42 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou dat is de enigste reden dat ik nog hier binnen ben![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wijsneus?
Pas maar op, of ik geef je een tjoeri!
Bart is lekker. Ik zou het doen als ik jou was.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als je slank bent en langer dan 1.80 spreken we af
je weet het he!!?? niks is wat het lijkt....spreek je af...komt er een jaap de 2 de hahahaahquote:Op maandag 12 maart 2007 14:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Bart is lekker. Ik zou het doen als ik jou was.
Bang dat de eenden gaan kwekken en dat zijn hart dan stopt denk ik.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:48 schreef Katewalker het volgende:
Jaap ( ik typte eerst Billie...) doet oordopjes in..
het is toch heerlijk rustig daar?
Heb je hem uit geprobeerd al?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan zou ik keihard doorlopenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:49 schreef milk-shake het volgende:
[..]
je weet het he!!?? niks is wat het lijkt....spreek je af...komt er een jaap de 2 de hahahaah
Vooral met pruik en rode lippenstift opquote:Op maandag 12 maart 2007 14:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat zou best kunnenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:50 schreef Katewalker het volgende:
Over een paar weken zwemmen daar van die snoezige babyeendjes....![]()
Heet ik Sabine?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heb je hem uit geprobeerd al?
BRAINLESS AND AMANDELquote:Op maandag 12 maart 2007 14:51 schreef milk-shake het volgende:
de eendjes .................moeten ook ff een naam!!!!!!!!!!!!!!!!!
nou die laatste 2 is geen probleem!!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:52 schreef Mika25 het volgende:
Mensen die zich op willen geven voor het feestje van Huub en Eric:
1. NatasIa (let op de spelling!) is een fantastische vrouw die goed voor haar kinderen zorgt.
2. Jaap doet het fantastisch en je weet zeker dat hij na een paar maanden 100 kilo weegt!
3. Je hebt maximaal een MBO-opleiding gevolgd
4. Je bent niet bang voor camera's en je houdt wel van een glaasje alcohol op z`n tijd.
Kans dat je door de screening komt: 99%
Geen erger leed dan eendenleed. Met de snoesjes erbij proberen de mannetjes bovenop moeder te klimmen, dit gaat gepaard met veel geweld en toestanden. Ik heb walgelijke toestanden meegemaakt bij de plaatselijke vijver.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:50 schreef Katewalker het volgende:
Over een paar weken zwemmen daar van die snoezige babyeendjes....![]()
Meer een naam die bij DGK hoort wat denk je van Wodka en Amaretto ?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:51 schreef milk-shake het volgende:
jut en jul ....stoffer en blik............hepie en hepie
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Geen erger leed dan eendenleed. Met de snoesjes erbij proberen de mannetjes bovenop moeder te klimmen, dit gaat gepaard met veel geweld en toestanden. Ik heb walgelijke toestanden meegemaakt bij de plaatselijke vijver.![]()
Het is net het "echte" leven of dgk.
Wat zijn die eendjes lief en schattig en leuk en grappig en goed bezig (vergeleken met japio)quote:Op maandag 12 maart 2007 14:51 schreef milk-shake het volgende:
de eendjes .................moeten ook ff een naam!!!!!!!!!!!!!!!!!
nou dus rat en snolquote:Op maandag 12 maart 2007 14:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Geen erger leed dan eendenleed. Met de snoesjes erbij proberen de mannetjes bovenop moeder te klimmen, dit gaat gepaard met veel geweld en toestanden. Ik heb walgelijke toestanden meegemaakt bij de plaatselijke vijver.![]()
Het is net het "echte" leven of dgk.
oh BBBartquote:Op maandag 12 maart 2007 14:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Heet ik Sabine?
Hij ziet er smakelijk uit, dat wel.
Die seksscène tussen dieenebart en Sabine komt als ik het me goed herinner morgen op televisie bij SBS6. 'De 25 meest spraakmakende seksscènes op televisie' oid. Een bewegend dekbed opzienbarend vinden, wat waren we nog bleu, tijdens BB1quote:Op maandag 12 maart 2007 14:52 schreef noekje het volgende:
Heet ik Sabine?
Hij ziet er smakelijk uit, dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |