OK dat zag ik niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja, maar niet dat je kan zien welk nummer er ingetoetst wordt.
Ons ontgaat niets!quote:Op maandag 12 maart 2007 13:54 schreef scanman01 het volgende:
Ook Brian volgt de regels met zijn vingers.
jammer anders konden we allemaal ff bellen................hallo wij zijn vrienden van natasiaquote:Op maandag 12 maart 2007 13:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja, maar niet dat je kan zien welk nummer er ingetoetst wordt.
Make my Dayquote:Op maandag 12 maart 2007 13:54 schreef milk-shake het volgende:
wilgo is er vandoor met het geld (welk geld)![]()
't is toch nephaar, dus dat geeft nietquote:Op maandag 12 maart 2007 13:57 schreef Disana het volgende:
Het haar wordt agressief te lijf gegaan...
armbanden of der handboeienquote:Op maandag 12 maart 2007 13:58 schreef scanman01 het volgende:
Wat knettert daar zo? Is dat het haar van Natasia
Het verschil is (denk ik) dat jij echt haar hebtquote:Op maandag 12 maart 2007 13:58 schreef mootie het volgende:
Ik word zo eng van die kracht waarmee Natasja en Amanda hun haar borstelen. Mijn haar zou allemaal in die borstel blijven hangen. @@
Joh die is nog steeds in gesprek hoor.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:58 schreef Ning het volgende:
Zo je haar zit weer goed dus kom op bellen. Nu
Het is gewoon mishandelingquote:Op maandag 12 maart 2007 13:58 schreef Ning het volgende:
[..]
Het verschil is (denk ik) dat jij echt haar hebt
het zou zo leuk zijn ...dat als het nephaar eruit gehaald wordt en dan zeggen ....neee we hebben geen buget meer voor nog meer nephaar ...helaasquote:Op maandag 12 maart 2007 13:58 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
't is toch nephaar, dus dat geeft niet
Het gaat ook jeuken, afschuwelijk jeuken.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:00 schreef jacqjacq het volgende:
het lijkt me supervervelend dat je niet eens ev4en lekker gewoon je haar kunt borstelen vanaf je hoofdhuid. De eerste paar cm zitten in dat haarnetje vastgemaakt, dus daar kan je niet kammen, borstelen. lijkt me dat zoiets ook gaat jeuken na een paar dagen, yuk
vandaar dat bij natas en amanda ook zelfs het nephaar er uitziet als een bosje uitgeragte flos.quote:
Het wordt ook niet meer betaald. Dat moet Natas zelf doen vanaf de laatste keer.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:00 schreef milk-shake het volgende:
[..]
het zou zo leuk zijn ...dat als het nephaar eruit gehaald wordt en dan zeggen ....neee we hebben geen buget meer voor nog meer nephaar ...helaas![]()
en waarschijnlijk ook ernstig meuren.....quote:Op maandag 12 maart 2007 14:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Het gaat ook jeuken, afschuwelijk jeuken.
quote:
Klinkt misschien heeeel raar, maar ik vond Natasia er tijdens de laatste Patricia-beurt beter en leuker uitzien met alleen haar eigen haar toen dat naar achter was gekamd/geborsteld, dan met deze paardenpruik.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:00 schreef milk-shake het volgende:
[..]
het zou zo leuk zijn ...dat als het nephaar eruit gehaald wordt en dan zeggen ....neee we hebben geen buget meer voor nog meer nephaar ...helaas![]()
wie is roxanne nu weer?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als het nou Roxanne was geweest... zelfde niveautje als Amanda, maar 100.000 keer mooier.
Kan de redactie niet weer een persoonsruil organiseren, zoals toen met Nena en Amanda?
Als Brainless vandaag nou eens een keer écht gemene dingen tegen Amanda gaat roepen, zoals toen met Neentje, dan gaat ze vast wel meppen, en hebben we vanavond nog Rox in tha house!
En dan kan Brainless ook weer beginnen met bewerkstelligen, en moet mama Netty er ook weer een maand over doen om er achter te komen dat ook zij niet goed genoeg is voor haar lieve zoontje.
Nee, die heet Ellie.quote:
en dan gewoon een goed kort kapsel, met goede olie er in, dat zal haar denk ik erg leuk staan.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Klinkt misschien heeeel raar, maar ik vond Natasia er tijdens de laatste Patricia-beurt beter en leuker uitzien met alleen haar eigen haar toen dat naar achter was gekamd/geborsteld, dan met deze paardenpruik.
echt waar ...kan me toch niet voorstellenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Klinkt misschien heeeel raar, maar ik vond Natasia er tijdens de laatste Patricia-beurt beter en leuker uitzien met alleen haar eigen haar toen dat naar achter was gekamd/geborsteld, dan met deze paardenpruik.
Met jou kan ik pratenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:04 schreef Mika25 het volgende:
Ah...ik snap hem... NatasJa beseft dat dit telefoongesprek met haar zus een "tv moment" gaat worden, dus ze moet effe d'r haar en makeup gaan doen...
ja echt een divaquote:Op maandag 12 maart 2007 14:04 schreef Mika25 het volgende:
Ah...ik snap hem... NatasJa beseft dat dit telefoongesprek met haar zus een "tv moment" gaat worden, dus ze moet effe d'r haar en makeup gaan doen...
Dat moet ze van de redactie. Ze wil het zelf ook niet maar ze komt anders grauw over op tv.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:04 schreef jacqjacq het volgende:
waarom in de weer met de poederkwast, natas zei toch tegen ilona dat ze dat niet nodig had?
De brunette van Teasers. Hartveroverend mooi, maar ze had helaas een microfoon om zodat we haar konden horen praten.quote:
kan dus ongemerkt worden ingeruild tegen amanda aka ohmaikudquote:Op maandag 12 maart 2007 14:07 schreef daWeasel het volgende:
Teaser meisje, zo dom als het achterend van een varken.
Chips ze moet naar achterquote:Op maandag 12 maart 2007 14:07 schreef milk-shake het volgende:
nou ga bellen ...........got ver weten we weer niks
ze mag nu naar achterenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:03 schreef Gigageil het volgende:
Kan Natasia die irritante bedel-armband niet verplicht afdoen? Wat een irritant geluid zeg constant![]()
Het geld voor de VW Touareg......is toch tussen de 59.000 en de 134.000 Euro.....quote:Op maandag 12 maart 2007 13:54 schreef milk-shake het volgende:
wilgo is er vandoor met het geld (welk geld)![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:10 schreef pullup het volgende:
Jaap loopt langs Amanda die meteen klaagt dat hij in de zon staat.
Het vallen van schaduw over Amanda duurde blijkbaar zo lang dat ze dacht dat ie stil stond![]()
Het vorige bommetje is nog niet uitgeklotst!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:11 schreef Disana het volgende:
Waarom klotst het water van het zwembad over de rand? Ik zie Jaap er niet in zwemmen.
Psies.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:06 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
en dan gewoon een goed kort kapsel, met goede olie er in, dat zal haar denk ik erg leuk staan.
Kalm meissie, maak je niet drukquote:Op maandag 12 maart 2007 14:11 schreef itsme het volgende:
Ik zit me de laatste 3 dagen alleen maar te ergeren![]()
![]()
![]()
Heb de streams niet aan, maar is Jaap nou alweer in beeld?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:12 schreef mootie het volgende:
Zo'n zak lijkt me wel heerlijk om op te zonnen.
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:14 schreef mootie het volgende:
Amanda ligt ook gewoon te zonnen met pumps aan...
Na 5 maanden heb je nog niet door dat DGK een soort verkapte TBS kliniek is?!?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:14 schreef Heathen het volgende:
Waarom zitten ze te zonnen, het is verdomme nog winter... idioten.
Precies !quote:Op maandag 12 maart 2007 13:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik zie liever Huub & Gaby, dan Huub & Amanda. Laat Amanda maar lekker bij Brainless blijven, ze brengt alleen maar het niveau van SHE omlaag...
Is geen imagoquote:Op maandag 12 maart 2007 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze voert haar snolletjes imago in ieder geval van top tot teen door.
Ik vind het wel typisch, bij BB gingen ze ook meteen in bikini in de tuin liggen bij 2 straaltjes zon, ook al was het 5 graden.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:14 schreef Heathen het volgende:
Waarom zitten ze te zonnen, het is verdomme nog winter... idioten.
Ja, vooral die oranje zak lijkt me heerlijk liggen..... Oh neen, het is Jaap!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:12 schreef mootie het volgende:
Zo'n zak lijkt me wel heerlijk om op te zonnen.
Mwoah, als je een beetje beschut ligt, dan is het echt wel warm genoeg om op zomerse wijze te zonnen.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:15 schreef Clank het volgende:
Oké, het is lekker weer voor de tijd van het jaar. Maar ze liggen daar al te zonnen of het 30 graden is!??![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Precies !
Ik vind het erg weird dat jullie steeds mijn username gebruiken
Zie ik hier iets moois groeien?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:16 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Ja, vooral die oranje zak lijkt me heerlijk liggen..... Oh neen, het is Jaap!![]()
![]()
mijn tuin is ook goed te doen hoor heerlijk, en vergeet niet dat die mensen opgesloten zitten in een huis, dit is dan heerlijkquote:Op maandag 12 maart 2007 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, als je een beetje beschut ligt, dan is het echt wel warm genoeg om op zomerse wijze te zonnen.
Zeg ik terwijl ik achter glas de zonnige wereld aan me voorbij zie trekken.
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:16 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Ja, vooral die oranje zak lijkt me heerlijk liggen..... Oh neen, het is Jaap!![]()
![]()
Zou ze niet eerst bellen om het daarna voor de camera over te doen? Zodat de grootste hobbels uit de weg zijn?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:14 schreef Mika25 het volgende:
Natasja wordt eerst geinstrueerd over hoe zich te gedragen bij het telefoontje dalijk, voor wat leuke tv beelden?
Als ik geen tranen zie ga ik DGK voor de komende 6 uur boycotten!
Jij neemt dat opgesloten wel heel letterlijk, kijk naar die lap grond om dat hok, ruimte genoeg dus.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
mijn tuin is ook goed te doen hoor heerlijk, en vergeet niet dat die mensen opgesloten zitten in een huis, dit is dan heerlijk
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:19 schreef AnTjUh het volgende:
ik word ook een beetje flauw van dat natas en brian duidelijk een voorrangspositie hebben boven de rest
Alsof jij je daar iets van aantrektquote:Op maandag 12 maart 2007 14:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zou ze niet eerst bellen om het daarna voor de camera over te doen? Zodat de grootste hobbels uit de weg zijn?
(of krijg ik dan weer van DGK_RED op m'n flikker als ik dat soort dingen zeg???)
Kennelijk zie ik dat nu pas in.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:15 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Na 5 maanden heb je nog niet door dat DGK een soort verkapte TBS kliniek is?!?![]()
we krijgen niks te zien, ik was altijd nuchter en dacht dat voortrekken niet bestond maar zelfs ik ben van gedachte aan het veranderen ik heb er ook geen zin meer in die hele tien rotzooi.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zou ze niet eerst bellen om het daarna voor de camera over te doen? Zodat de grootste hobbels uit de weg zijn?
(of krijg ik dan weer van DGK_RED op m'n flikker als ik dat soort dingen zeg???)
Ik hou graag de schijn opquote:Op maandag 12 maart 2007 14:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsof jij je daar iets van aantrekt![]()
Pic graagquote:Op maandag 12 maart 2007 14:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik hou graag de schijn op![]()
Lekker zonnen daar! Uit solidariteit heb ik een korte broek aangetrokken.![]()
jij ook al.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
we krijgen niks te zien, ik was altijd nuchter en dacht dat voortrekken niet bestond maar zelfs ik ben van gedachte aan het veranderen ik heb er ook geen zin meer in die hele tien rotzooi.
Nee jij bent een fin!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:24 schreef Mika25 het volgende:
De poolboy is er wel op achteruit gegaan in vergelijking tot David
(en ik ben niet eens een vrouw!)
Als ik dronken ben zie ik hetzelfdequote:Op maandag 12 maart 2007 14:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
we krijgen niks te zien, ik was altijd nuchter en dacht dat voortrekken niet bestond maar zelfs ik ben van gedachte aan het veranderen ik heb er ook geen zin meer in die hele tien rotzooi.
En slaat daarbij een litertje aspartaam naarbinnen.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:28 schreef Heathen het volgende:
Jaap vreet weer.
waar ?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:27 schreef milk-shake het volgende:
ja ..beelden van natasiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |