je hebt er zin in 4 op een rijquote:Op maandag 12 maart 2007 09:53 schreef milk-shake het volgende:
amandel is wel stil ......
ben het filmpje aan het downloaden kijken of ze echt verzadigd is.quote:
Giel beelenquote:Op maandag 12 maart 2007 09:54 schreef Copycat het volgende:
Van wie heeft Huub eigenlijk de Giel-mobiel gekregen?
ja vertel HOE HET NOU ECHT ZITquote:Op maandag 12 maart 2007 09:54 schreef petraa het volgende:
[..]
ben het filmpje aan het downloaden kijken of ze echt verzadigd is.![]()
Die mobiel wordt toch altijd van de ene (vaak B-artiest) aan de andere doorgegeven?quote:
weet niemand ...maar denk dat palma hem heeft neergelegd of de burenquote:Op maandag 12 maart 2007 09:54 schreef Copycat het volgende:
en dan nu een keer aan een echte artiest!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hihihiquote:Op maandag 12 maart 2007 09:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die mobiel wordt toch altijd van de ene (vaak B-artiest) aan de andere doorgegeven?
Nou eerlijk ??? Ze hebben weer de konijntjes dans gedaan en amanda dit keer ook bovenop, maar of ze verzadigd is weet ik niet. heb snel doorgespoeld vond het niet echt boeiend om naar te kijken.quote:
Nou bij mij gaat het er echt niet in hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 10:07 schreef itsme het volgende:
Godemorgen.
Ik kon gisteren niet meer online komen maar heb niets gemist
Wat me opvalt is dat Brian en Natasia's plan schijnt te lukken.
Ik lees steeds meer reacties dat Brian en Natasia toch wel meevallen.
Ongelooflijk.![]()
ja hebben ze weer gewipt?quote:Op maandag 12 maart 2007 09:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou eerlijk ??? Ze hebben weer de konijntjes dans gedaan en amanda dit keer ook bovenop, maar of ze verzadigd is weet ik niet. heb snel doorgespoeld vond het niet echt boeiend om naar te kijken.
Brian meevallen??quote:Op maandag 12 maart 2007 10:07 schreef itsme het volgende:
Godemorgen.
Ongelooflijk.![]()
Op welke gronden?quote:Op maandag 12 maart 2007 10:10 schreef noekje het volgende:
Ik las toch hele andere dingen. Brian vergelijkt Huub met Hitler...![]()
Het is toch altijd gezelligquote:Op maandag 12 maart 2007 10:12 schreef 2live het volgende:
Goedemorgen allemaal, hopelijk alleen gezellige mensen hier?![]()
Echt om tequote:Op maandag 12 maart 2007 10:14 schreef Ning het volgende:
Ook goedemorgen namens mij. Ongeloofelijk van Brian weer gekonijnd pffff
sorry, ik ben er ookquote:Op maandag 12 maart 2007 10:12 schreef 2live het volgende:
Goedemorgen allemaal, hopelijk alleen gezellige mensen hier?![]()
als ik de COS van het weekend doorlees, krijg ik af en toe een andere indruk.quote:
Brian is gewoon verkracht....echt heel erg.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian is vannacht weer aardig door de (a)mand(a) gevallen door zijn libido boven zijn hersenen te stellen.
Bron Talpa/Tien. Dat is toch al voldoende om het zout over de als feiten gepresenteerde nonsens te sprenkelen?quote:Op maandag 12 maart 2007 10:18 schreef itsme het volgende:
ik vraag over sex omdat..
zonder seks, zoenpartijen of anders. Gefeliciteerd met deze prestatie!
bron talpa
Ja maar waarom dit stukje. Ik snap dat niet zo. Er staan video's en al op het internetquote:Op maandag 12 maart 2007 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bron Talpa/Tien. Dat is toch al voldoende om het zout over de als feiten gepresenteerde nonsens te sprenkelen?
Had zaterdagavond voor het eerst een beetje respect voor hem toen hij haar afweesquote:Op maandag 12 maart 2007 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op welke gronden?
Brian is vannacht weer aardig door de (a)mand(a) gevallen door zijn libido boven zijn hersenen te stellen.
Is ook niet te begrijpen. Gewoon een kwestie van domme luiigheid, of luie dommigheid.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:21 schreef Ning het volgende:
Ja maar waarom dit stukje. Ik snap dat niet zo. Er staan video's en al op het internet
of een combinatiequote:Op maandag 12 maart 2007 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ook niet te begrijpen. Gewoon een kwestie van domme luiigheid, of luie dommigheid.
Nee, dat denk ik nietquote:
Valt wel mee hoor. Hij zit in een comfortabele fauteuil, en er staat een grote fan achter hem waardoor hij ook windje mee heeft.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Je zult maar Japio zijn en zo'n lijdensweg van afvallen voor de boeg hebben...Lijkt me echt een hel.
Heb wel altijd groot respect als ik mensen met overgewicht op de sportschool zie ploeteren, moet heel zwaar voor ze zijn![]()
En terecht dat het een hel is. Ik heb totaal geen medelijden met dikke mensen die dik zijn van het vele vreten. En dan vergelijkt Jaap zichzelf gisteren ook nog een met mensen met een handicap. Nee Jaap, gore vetklep.. die mensen kunnen er niets aan doen dat ze zo zijn. Jij wel! Maar nee, Jaap geeft liever de maatschappij de schuld van zijn probleem. Dat soort figuren kunnen we beter kwijt zijn dan rijkquote:Op maandag 12 maart 2007 10:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Je zult maar Japio zijn en zo'n lijdensweg van afvallen voor de boeg hebben...Lijkt me echt een hel.
Heb wel altijd groot respect als ik mensen met overgewicht op de sportschool zie ploeteren, moet heel zwaar voor ze zijn![]()
idd, JAAPquote:Op maandag 12 maart 2007 10:34 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
En terecht dat het een hel is. Ik heb totaal geen medelijden met dikke mensen die dik zijn van het vele vreten. En dan vergelijkt Jaap zichzelf gisteren ook nog een met mensen met een handicap. Nee Jaap, gore vetklep.. die mensen kunnen er niets aan doen dat ze zo zijn. Jij wel! Maar nee, Jaap geeft liever de maatschappij de schuld van zijn probleem. Dat soort figuren kunnen we beter kwijt zijn dan rijk
http://rapidshare.com/fil(...)xHerOnTop-JohnDK.asfquote:Op maandag 12 maart 2007 10:18 schreef itsme het volgende:
09:02 - Amanda en Brian weer samen in bed!
En raad eens waar Amanda wakker wordt… naast Brian. Vannacht bedacht Amanda dat ze boven wilde slapen. “Ga je bij mij liggen?”, vroeg Brian vannacht verbaasd aan de brunette. “Ja, mag dat niet? Niet zo zeuren hoor!”, was haar reactie. En zo geschiedde. Amanda en Brian hebben een nacht samen in bed gelegen zonder seks, zoenpartijen of anders. Gefeliciteerd met deze prestatie!
bron talpa
Ik ben het met je eens dat Japio alles bij elkaar klaagt terwijl hij zichzelf dit probleem heeft aangedaan.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:34 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
En terecht dat het een hel is. Ik heb totaal geen medelijden met dikke mensen die dik zijn van het vele vreten. En dan vergelijkt Jaap zichzelf gisteren ook nog een met mensen met een handicap. Nee Jaap, gore vetklep.. die mensen kunnen er niets aan doen dat ze zo zijn. Jij wel! Maar nee, Jaap geeft liever de maatschappij de schuld van zijn probleem. Dat soort figuren kunnen we beter kwijt zijn dan rijk
Bartina Koeman was vrijdag de laatste, dus die heeft hem aan Huub gegeven, maar Palma zal hem er wel hebben neergelegd.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die mobiel wordt toch altijd van de ene (vaak B-artiest) aan de andere doorgegeven?
Iemand van Six-pack had de Giel-mobiel.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:54 schreef Copycat het volgende:
Je verdient het !quote:
Bart had in het begin al een mobieltje gevonden, die heeft hem destijds meteen ingeleverdquote:Op maandag 12 maart 2007 10:44 schreef Fc_k het volgende:
[..]
Iemand van Six-pack had de Giel-mobiel.
Ze hebben voor dat de gouden kooi begon de Giel-mobiel over het hek gegooid en wilde wel zien wie hem zou vinden.
Heeft dus even geduurd, maar nu heeft Huub hem dus
thx of willen hun ogen dicht houdenquote:Op maandag 12 maart 2007 10:36 schreef petraa het volgende:
[..]
http://rapidshare.com/fil(...)xHerOnTop-JohnDK.asf
Het filmpje van vannacht, bij tien hadden ze schijnbaar hun ogen dicht.
OOOh heb ik nooit megekregen gehad..quote:Op maandag 12 maart 2007 10:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Bart had in het begin al een mobieltje gevonden, die heeft hem destijds meteen ingeleverd
daar hoef je idd niet het hele filmpje voor te kijken om te weten dat ze sex hebben gehad.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:36 schreef petraa het volgende:
[..]
http://rapidshare.com/fil(...)xHerOnTop-JohnDK.asf
Het filmpje van vannacht, bij tien hadden ze schijnbaar hun ogen dicht.
Op die site staat toch echt dat Bartina Koeman de laatste was. En is een officiele site, dus ik ga ervan uit dat Bartina fan van Huub is.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:44 schreef Fc_k het volgende:
[..]
Iemand van Six-pack had de Giel-mobiel.
Ze hebben voor dat de gouden kooi begon de Giel-mobiel over het hek gegooid en wilde wel zien wie hem zou vinden.
Heeft dus even geduurd, maar nu heeft Huub hem dus
Dat zal wel een andere zijn geweest danquote:Op maandag 12 maart 2007 10:47 schreef Fc_k het volgende:
[..]
OOOh heb ik nooit megekregen gehad..
Dan zal dat die wel zijn geweest..
Zat in een blik, die ze van sixpack hadden gegooid teminste
Praten we nog wel over. Ik moet nu helaas On Topic blijven.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens![]()
Maar wel met een mooier huis en niet aan de snelweg![]()
Bij mij gaat er ook echt niet in hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 10:07 schreef itsme het volgende:
Godemorgen.
Ongelooflijk.![]()
Goedemorgen iedereen.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:18 schreef itsme het volgende:
09:02 - Amanda en Brian weer samen in bed!
En raad eens waar Amanda wakker wordt… naast Brian. Vannacht bedacht Amanda dat ze boven wilde slapen. “Ga je bij mij liggen?”, vroeg Brian vannacht verbaasd aan de brunette. “Ja, mag dat niet? Niet zo zeuren hoor!”, was haar reactie. En zo geschiedde. Amanda en Brian hebben een nacht samen in bed gelegen zonder seks, zoenpartijen of anders. Gefeliciteerd met deze prestatie!
bron talpa
Liegen? Tien? Febo? Liegen ??quote:Op maandag 12 maart 2007 10:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Goedemorgen iedereen.
Ik denk dat de redaktie ook aan rust toe was en vroeg naar bed is gegaan. Dit is gewoon keihard gelogen.
Ik kan hier zo slecht tegen.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Goedemorgen iedereen.
Ik denk dat de redaktie ook aan rust toe was en vroeg naar bed is gegaan. Dit is gewoon keihard gelogen.
Ik ook, is dit om brainles een hand boven het hoofd te houden????quote:
Ja natuurlijk.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ook, is dit om brainles een hand boven het hoofd te houden????
Wees blij dat die 2 mishaps het onder het dekbed doen !quote:Op maandag 12 maart 2007 11:06 schreef joop24 het volgende:
[..]
Hiet word je toch echt onpasselijk van![]()
![]()
![]()
![]()
Snap ook niet dat het gewoon op de site vermeld staat, want het is toch wel relevant voor de 'verhaallijn' in deze soap.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:05 schreef Yollie het volgende:
Ach dat konijnen kunnen ze vast niet al te lang verbergen... Maar ik maak me daar ook boos om.
Ze willen het vandaag wsl rustiger opbouwen met wat flirten en een kusje, dan komt het ietje minder walgelijk overquote:Op maandag 12 maart 2007 11:08 schreef Clank het volgende:
[..]
Snap ook niet dat het gewoon op de site vermeld staat, want het is toch wel relevant voor de 'verhaallijn' in deze soap.
Er is ook niet laten zien dat ze weer seks hadden, na Het Griekse voorval.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
In de uitzending van een week geleden hebben ze Brian ook gespaard door niet te laten zien dat hij na zijn douchescene met de danseres een handdoek omsloeg en onmiddellijk naar beneden liep om als een psycho bij Amanda en Hupert de lakens van ze af te trekken
Waarom zouden ze die sukkel in bescherming nemen?
Van die schandalige vertoning van Billie is ook nauwelijks iets uitgezonden.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:22 schreef itsme het volgende:
[..]
Er is ook niet laten zien dat ze weer seks hadden, na Het Griekse voorval.
Ze doen echt alles in de uitzendingen om Huub en Eric als zwarte Piet neer te zetten en laten weinig of niets zien van wat de anderen flikken.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van die schandalige vertoning van Billie is ook nauwelijks iets uitgezonden.
Ik kijk eigenlijk nooit naar die TV-uitzendingen, maar op zondag is er een soort samenvatting van de hele week, daar kijk ik soms naar, en idd, je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze doen echt alles in de uitzendingen om Huub en Eric als zwarte Piet neer te zetten en laten weinig of niets zien van wat de anderen flikken.
Dat hij steeds riep dat hij een Ubermensch was en dat hij iedereen minderwaardig vond en dat Eric aan zijn tiet moest zuigen en dat Sylvia een geile hoer was en en en ...quote:Op maandag 12 maart 2007 11:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van die schandalige vertoning van Billie is ook nauwelijks iets uitgezonden.
is al vanaf dat hij er in kwam.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:21 schreef beequeen het volgende:
Ik zie dat Tien zijn strategie heeft aangepast. Het is niet meer de grote Mama Tasiashow, maar de GROTE Billieshow, well done Tien.![]()
Plan heb ik gemist, waar,wanneer en wat is het plan? thanks in advance...quote:Op maandag 12 maart 2007 10:07 schreef itsme het volgende:
Godemorgen.
Ongelooflijk.![]()
Klopt en mensen die afhankelijk zijn van die uitzendingen trappen er in.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze doen echt alles in de uitzendingen om Huub en Eric als zwarte Piet neer te zetten en laten weinig of niets zien van wat de anderen flikken.
Het zou pas leuk zijn als ze het gesprek tussen Natasia en Brian laten zien, waarin hij zegt dat Amanda een sloerie is en dat hij schrok toen hij wakker werd hoe lelijk Amanda is zonder make-up.....quote:Op maandag 12 maart 2007 11:26 schreef petraa het volgende:
[..]
I.p.v de slappe lul die hij is?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:30 schreef beequeen het volgende:
Braaaaajen voelt zich weer helemaal het mannetje na zijn neukpartij van vannacht![]()
O ja dat las ik ook ergens.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:31 schreef Yollie het volgende:
[..]
Het zou pas leuk zijn als ze het gesprek tussen Natasia en Brian laten zien, waarin hij zegt dat Amanda een sloerie is en dat hij schrok toen hij wakker werd hoe lelijk Amanda is zonder make-up.....
eric, huub en sylvia zijn niet gek, die hebben dat echt wel door.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:33 schreef itsme het volgende:
[..]
I.p.v de slappe lul die hij is?
Iig blijft Amanda bij het BN kamp en is het nog steeds BAN.
Alsjeblieft geen SHEA
Maar ik word ook kots misselijk van de nieuwe strategie van Natasia en Brian. Ze zijn zo bevriend nu opeens met Huub en Eric.
Al vraag ik me af of Huub ze niet door heeft en gewoon mee speelt
Ze zouden een speciale uitzending per week moeten maken van de do & don'ts van alle mijonairs,quote:Op maandag 12 maart 2007 11:31 schreef Yollie het volgende:
[..]
Het zou pas leuk zijn als ze het gesprek tussen Natasia en Brian laten zien, waarin hij zegt dat Amanda een sloerie is en dat hij schrok toen hij wakker werd hoe lelijk Amanda is zonder make-up.....
gezonde bak salade met vette olijven en fetta-kaas.......doet het uurtje trainen weer teniet....quote:Op maandag 12 maart 2007 11:35 schreef itsme het volgende:
Ik hoor opeens hele rare geluiden. Kijk ik is het jaap. Hij eet een gezonde bak salade, voglens mij met harde stukken er in.![]()
Ik hoop het maar denk ook dat ze het wel door hebben.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:35 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
eric, huub en sylvia zijn niet gek, die hebben dat echt wel door.
Als er een mogelijkheid is om brian of natas er uit te stemmen, zullen ze die zeker aangrijpen. Ik denk dat ze die er nog eerder uit willen hebben dan amanda en jaap.
Het is niet zo dat ik hem niet leuk vind omdat hij dik is, want dat boeit me niet, ik vind hem niet leuk door de persoon die hij is.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:36 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't 'n beetje simpel gedacht van sommige mensen dat Jaap het er zelf naar gemaakt heeft dat ie dik is. Goed, niemand anders doet dat voor hem uiteraard, maar niemand wíl dik zijn, dus daar zit toch al 'n gegeven in dat 't blijkbaar ook met factoren buiten je wil te maken heeft. En ik geloof ook zeker wel dat 'n 'traumatische ervaring' daartoe kan bijdragen. Ik vind 't geen leuk persoon, maar ik denk wel dat er 'n hoop leed onder die lagen zit. Beetje kortzichtig dat veel mensen dat niet zien en alleen maar kotssmilies en scheldwoorden uit kunnen brengen.![]()
is die aan het fluiten?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:30 schreef beequeen het volgende:
Braaaaajen voelt zich weer helemaal het mannetje na zijn neukpartij van vannacht![]()
Je moet dit soort aandacht gewoon niet opzoeken.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:36 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't 'n beetje simpel gedacht van sommige mensen dat Jaap het er zelf naar gemaakt heeft dat ie dik is. Goed, niemand anders doet dat voor hem uiteraard, maar niemand wíl dik zijn, dus daar zit toch al 'n gegeven in dat 't blijkbaar ook met factoren buiten je wil te maken heeft. En ik geloof ook zeker wel dat 'n 'traumatische ervaring' daartoe kan bijdragen. Ik vind 't geen leuk persoon, maar ik denk wel dat er 'n hoop leed onder die lagen zit. Beetje kortzichtig dat veel mensen dat niet zien en alleen maar kotssmilies en scheldwoorden uit kunnen brengen.![]()
Japio maakt de fout om erover te klagen terwijl hij het zichzelf heeft aangedaan.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:36 schreef Taurus het volgende:
OK daar ben ik het wel met je eens.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:36 schreef Taurus het volgende:
Ieder pondje komt via het mondje....quote:Op maandag 12 maart 2007 11:36 schreef Taurus het volgende:
Nee das prima, ik zeg zelf toch ook dat ik 'm geen leuk persoon vind. Maar ik zie ook 'n hoop onzekerheid en vooral 'ongelukkig-zijn', dat uit zich ook in bepaald gedrag. Dikke mensen kíezen er niet voor om dik te zijn, ze zijn wel zelf de oorzaak, maar dat wil niet zeggen dat ze 'ja' hebben gezegd op die consequentie.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik hem niet leuk vind omdat hij dik is, want dat boeit me niet, ik vind hem niet leuk door de persoon die hij is.
Ik ben het met je eens maar als je het programma instapt moet je stevig in je schoenen staan.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nee das prima, ik zeg zelf toch ook dat ik 'm geen leuk persoon vind. Maar ik zie ook 'n hoop onzekerheid en vooral 'ongelukkig-zijn', dat uit zich ook in bepaald gedrag. Dikke mensen kíezen er niet voor om dik te zijn, ze zijn wel zelf de oorzaak, maar dat wil niet zeggen dat ze 'ja' hebben gezegd op die consequentie.
Hoe moet Japio dan beschaafd geeuwen ?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Gewoon je arm niet richting je mond brengen he, zo eenvoudig is het.....![]()
Mee eens, het is een soortgelijke verslaving als alcohol en drugs...maar ook daarvoor geldt dat je zelf de regisseur van je leven bent, ik vind het niet okay om anderen aan te wijzen als schuldige voor de weg die jij zelf bent ingeslagenquote:Op maandag 12 maart 2007 11:40 schreef itsme het volgende:
[..]
OK daar ben ik het wel met je eens.
Ik las dat ook in deze cos, iemand die schreef geen mededogen te hebben voor mensen die dik waren door te veel eten.
Dat vind ik onzin. Het is een verslaving, een uitweg, een vlucht.
net als alcohol, drugs enzo
maar mensen kotsen hem ook uit vanwege zijn gedrag.
gatver hoor ik nu na die boer ook nog scheten.![]()
![]()
Zo zwart wit is het nou ook weer niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ieder pondje komt via het mondje....
quote:Op maandag 12 maart 2007 11:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ieder pondje komt via het mondje....
..en de hele dag streamenquote:Op maandag 12 maart 2007 11:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Het is een verslaving, een uitweg, een vlucht.
net als alcohol, drugs enzo
Oh is dat een verslaving ???? jeetje is er ook een afkickcentrum voor dan.quote:
geen ideequote:
wie is jaap>?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
door jaap opgegeten al toetje![]()
Tuurlijk, maar dan kan je toch wel mededogen hebben.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mee eens, het is een soortgelijke verslaving als alcohol en drugs...maar ook daarvoor geldt dat je zelf de regisseur van je leven bent, ik vind het niet okay om anderen aan te wijzen als schuldige voor de weg die jij zelf bent ingeslagen
Cos 800 pagina 4, maar de context weet ik niet precies. Ongeveer was het dat huub zich een leider in het huis voelt en daarvoor vond Jaap Hitler een van de beste wereldleiders ooit, waarna ze zeiden dat ze huub het best konden vergelijken met Hitler. Maar helemaal precies weet ik het niet hoor.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:49 schreef Copycat het volgende:
Hoe trokken Brian en Jaap de vergelijking Huub-Hitler?
Dank!quote:Op maandag 12 maart 2007 12:01 schreef petraa het volgende:
Cos 800 pagina 4, maar de context weet ik niet precies. Ongeveer was het dat huub zich een leider in het huis voelt en daarvoor vond Jaap Hitler een van de beste wereldleiders ooit, waarna ze zeiden dat ze huub het best konden vergelijken met Hitler. Maar helemaal precies weet ik het niet hoor.
en amandelquote:Op maandag 12 maart 2007 12:00 schreef AnTjUh het volgende:
t wordt geloof ik weer een aandachtdaggie voor natas![]()
ja het geluid werd vanmorgen wel weer weggedraait.....toen er over de klusjesman werd gepraat..........maar duidelijk dat er iets aan de hand is .................quote:Op maandag 12 maart 2007 11:40 schreef Yollie het volgende:
Het is een spel maar dat laat de redactie te eenzijdig zien. Ik denk dat het thuisfront van Brian en Natasia "beschermt" wordt. Als het over de klusjesman gaat zijn de streams ook weg. Jammer laat het nu eens echt knallen!!!
zie je hoe jaap is ...............wie ken daar nou simpatie voor hebbben ....zo'n botte boer(in alles)quote:Op maandag 12 maart 2007 12:09 schreef AnTjUh het volgende:
getver jaap is an t tenenpulken
ja zeker het word tijd dat er weer eens een brief van buiten komt met inside infoquote:Op maandag 12 maart 2007 12:11 schreef itsme het volgende:
het is weer saai.
Al een paar dagen.
Nu BAN zich bij she probeert in te likken en ze opeens dikke vrienden zijn (lijken)
jaaaa tijd voor wat aktiequote:Op maandag 12 maart 2007 12:11 schreef itsme het volgende:
het is weer saai.
Al een paar dagen.
Nu BAN zich bij she probeert in te likken en ze opeens dikke vrienden zijn (lijken)
En bedankt, mijn tosti kan nu direct de vuilnisbak inquote:Op maandag 12 maart 2007 12:09 schreef AnTjUh het volgende:
getver jaap is an t tenenpulken
heeeee hoooo captain jackquote:Op maandag 12 maart 2007 12:12 schreef FdW het volgende:
Een carriere als sergeant-majoor in het leger lijkt me wel wat voor Natasia. Daarin kan ze al haar agressie en energie kwijt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
En bedankt, mijn tosti kan nu direct de vuilnisbak in![]()
Of ik snap jou niet of jij snap mij niet. Ik vind jaap NIET leuk, maar dat is niet omdat hij dik is, want ik kan zat dikke mensen die wel leuk zijn, maar ik vind hem niet leuk vanwege zijn karakter.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:08 schreef joop24 het volgende:
[quote]Op maandag 12 maart 2007 11:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik hem niet leuk vind omdat hij dik is, want dat boeit me niet, ik vind hem niet leuk door de persoon die hij is.
[/quote
Ja Jaap is echt leuk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
]
Wat dat betreft is het mooi dat Huub een weekje het huis uit is geweest.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:35 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
eric, huub en sylvia zijn niet gek, die hebben dat echt wel door.
Jaap haalde een voorbeeld op uit zijn studie mbt leiderschapsmethoden. Die van Hitler is nav studies het slimst gebleken of zoiets. Daarna ging het over Huub en op een of andere manier zat daar een overeenkomst in. Het was in ieder geval meer positief dan negatief bedoeld.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:49 schreef Copycat het volgende:
Hoe trokken Brian en Jaap de vergelijking Huub-Hitler?
Tien zoekt nog steeds klasse kandidaten ....quote:Op maandag 12 maart 2007 12:14 schreef Pavement het volgende:
zzzzz wat is dgk de laatste tijd slaapwekkend, huub is oud nieuws natasia is moe, silvia is zowiezo geen reet aan en als brian praat val ik inslaap. KOM OP ff rellen daar.
Dan ben jij de enige die het positief zag, want iedereen ging over zijn nek toen dat werd gezegd. Maar we weten dat jij geen Huub fan bent.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:16 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Jaap haalde een voorbeeld op uit zijn studie mbt leiderschapsmethoden. Die van Hitler is nav studies het slimst gebleken of zoiets. Daarna ging het over Huub en op een of andere manier zat daar een overeenkomst in. Het was in ieder geval meer positief dan negatief bedoeld.
Lijkt me ook dat wanneer je Hitler gebruikt om iemand mee te vergelijken dat het positief bedoeld isquote:Op maandag 12 maart 2007 12:16 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Jaap haalde een voorbeeld op uit zijn studie mbt leiderschapsmethoden. Die van Hitler is nav studies het slimst gebleken of zoiets. Daarna ging het over Huub en op een of andere manier zat daar een overeenkomst in. Het was in ieder geval meer positief dan negatief bedoeld.
dit moet even in de volgende stemronde naar voor gehaald worden net als dat brain dit deed de afgelopen keer over huub's uitspraak .......................quote:Op maandag 12 maart 2007 12:16 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Huub was er niet bij, dus zal niet worden aangehaald.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:18 schreef milk-shake het volgende:
[..]
dit moet even in de volgende stemronde naar voor gehaald worden net als dat brain dit deed de afgelopen keer over huub's uitspraak .......................
Het viel mij ook op dat Brian er in de uitzending zo... mooi vanaf kwam.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
In de uitzending van een week geleden hebben ze Brian ook gespaard door niet te laten zien dat hij na zijn douchescene met de danseres een handdoek omsloeg en onmiddellijk naar beneden liep om als een psycho bij Amanda en Hupert de lakens van ze af te trekken
Waarom zouden ze die sukkel in bescherming nemen?
Hitler en postitiefquote:Op maandag 12 maart 2007 12:16 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ik denk maar zo: met complimenten als deze, heb je geen beledigingen nodig.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:18 schreef pullup het volgende:
Lijkt me ook dat wanneer je Hitler gebruikt om iemand mee te vergelijken dat het positief bedoeld is![]()
Soms zijn menselijke trekjes haar niet vreemd.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:19 schreef Lieve het volgende:
[..]
Het viel mij ook op dat Brian er in de uitzending zo... mooi vanaf kwam.
Ook in het Japie omkopen verhaal kwamen de minst ernstige kanten in beeld en met het Japie dronken kwam Brian er zelf heeeel goed af. Bijna respect voor Brian als ik alleen naar de tv had gekeken. Toen ik die uitzending zag wist ik waarom ik brian best hoof had zitten toen ik nog alleen naar de tv keek.
===================================
Overigens valt Natasja me de laatste dagen steeds meer mee.¿¿ Wat raar?
ze is moe, als huub ff door gaat met sarren is ze zo weg, ze zit er gewoon doorheen. Daarom mag huub haar niet meer sarren van de redactie COMPLOT para broddaquote:Overigens valt Natasja me de laatste dagen steeds meer mee.¿¿ Wat raar?
Wat zeg je dat weer mooiquote:Op maandag 12 maart 2007 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk maar zo: met complimenten als deze, heb je geen beledigingen nodig.
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:16 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
De ''buren'' maken TV, daar draait alles om.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:21 schreef milk-shake het volgende:
ja "de buren"kennen iemand maken en breken ............das duidelijk
oke maar het moet wel enn beetje eerlijk blijven ..............anders krijg ik het nog aan me hartquote:Op maandag 12 maart 2007 12:23 schreef FdW het volgende:
[..]
De ''buren'' maken TV, daar draait alles om.![]()
Quote doe je door op het dingetje met dat rode pijltje te drukken.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:26 schreef joop24 het volgende:
[quote]Op maandag 12 maart 2007 12:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Of ik snap jou niet of jij snap mij niet. Ik vind jaap NIET leuk, maar dat is niet omdat hij dik is, want ik kan zat dikke mensen die wel leuk zijn, maar ik vind hem niet leuk vanwege zijn karakter.
[/quote
Sorry foutje van mijn kant, dacht dat er stond dat je het een leuk persoon vond om wie was.]
Natasia is druk bezig met hulp van achter om haar imago op te krikken.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:21 schreef Pavement het volgende:
[..]
ze is moe, als huub ff door gaat met sarren is ze zo weg, ze zit er gewoon doorheen. Daarom mag huub haar niet meer sarren van de redactie COMPLOT para brodda
snelweg????quote:Op maandag 12 maart 2007 12:28 schreef Kinga het volgende:
Je hoort die snelweg echt goed inderdaad.
In elke soap heb je good guys en bad guys nodig; achter is besloten Brian een good guy te laten zijn. Weliswaar met menselijke trekjes, maar in de grond is het een goeierd. Wat, zo weten wij, volstrekt in strijd met de werkelijkheid is.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:19 schreef Lieve het volgende:
[..]
Het viel mij ook op dat Brian er in de uitzending zo... mooi vanaf kwam.
Heb je misschien de oordoppen van Billie in?quote:
ZEG JEquote:Op maandag 12 maart 2007 12:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je misschien de oordoppen van Billie in?![]()
En dan te bedenken dat Delly hier al meer heeft geleerd dan in haar hele leven voor DVK..quote:Op maandag 12 maart 2007 12:29 schreef Kinga het volgende:
Ik word echt kriebelig als ik Amanda zo bezig zie... pfffff dat Tillie geduld heeft voor zo iemand...
Ik vind dat de voice- over Brian in de uitzendingen toch aardig door de mangel haalt. Het sarcasme spat er vaak van af.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:29 schreef Gert het volgende:
In elke soap heb je good guys en bad guys nodig; achter is besloten Brian een good guy te laten zijn. Weliswaar met menselijke trekjes, maar in de grond is het een goeierd. Wat, zo weten wij, volstrekt in strijd met de werkelijkheid is.
Je hoort die auto's super goed, luister maar eens goed...quote:Op maandag 12 maart 2007 12:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je misschien de oordoppen van Billie in?![]()
De Verrotte Kooi bedoel je?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:31 schreef FdW het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Delly hier al meer heeft geleerd dan in haar hele leven voor DVK..![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
Je hoort die auto's super goed, luister maar eens goed...
eigenlijk dus gewoon totaal niet meer leuk om naar te kijkenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Natasia is druk bezig met hulp van achter om haar imago op te krikken.
Dat zei ze zelf een paar dagen geleden, dat ze zo volwassen overkwam.
Het is een tactiek .Ook de mantelpakjes heeft ze gekregen voor dat doel.
het dikke vriendjes zijn met Huub en co idem.
De Vergulde Kliniek.quote:
Precies en het ergste is nog pavement dat mensen er in trappen.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
eigenlijk dus gewoon totaal niet meer leuk om naar te kijkenvan de redactie
Een ding moet ik haar echter nageven, ze is echt zichzelf SNOLLIEWOLLIEquote:Op maandag 12 maart 2007 12:29 schreef Kinga het volgende:
Ik word echt kriebelig als ik Amanda zo bezig zie... pfffff dat Tillie geduld heeft voor zo iemand...
Die staat zijn borstharen te kammenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:38 schreef noekje het volgende:
Staat de reddingsbrigade wel klaar? Jaap gaat zowaar even 2x met zijn armen crawlen.
Waar is David Hasselhof?
ja, want als ik de tv vergelijk met de streams klopt het beeld ook niet meer. Jammer is dat, wat is nu waardevoller voor tien de kijkcijfers (er gebeurt nu niks) of het goed praten van natasia.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies en het ergste is nog pavement dat mensen er in trappen.![]()
Mijn bezwaar tegen Japie zit niet in het dik zijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:36 schreef Taurus het volgende:
ik vind het wel tof dat hij dit durft met zn uiterlijk de meeste mensen met zo'n lichaam durven niet meer buiten te komen, moet ik m toch wel krediet in gevenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:41 schreef Kinga het volgende:
een bommetje, dan blijft er geen water meer over in dat zwembad...
Goeie momentopname, jammer dat je Billie niet zietquote:
Wauw! Ik snapte je héle post, dat gebeurt niet vaak.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:41 schreef Lieve het volgende:
[..]
Mijn bezwaar tegen Japie zit niet in het dik zijn.
<knip>
Natasja heeft een man 'achter' die waanzinnig veriefd op haar is. Hij stuurt haar bloemen, kaarten en de rest.... ze weet inmiddels precies wat ze wel en niet moet doen en komt zo verder en verder. Vanmorgen heeft ze het er uitgebreid over gehad met Herma. Straks een nieuwe papa voor de kindjes dus. Misschien is het iemand die de miljoenen wel zag zitten en Natasja wel de beste weg naar zijn deal vond?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:43 schreef joop24 het volgende:
[quote]Op maandag 12 maart 2007 12:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
ja, want als ik de tv vergelijk met de streams klopt het beeld ook niet meer. Jammer is dat, wat is nu waardevoller voor tien de kijkcijfers (er gebeurt nu niks) of het goed praten van natasia.
[/quote
Begin steeds meer te geloven dat 10 bedeigt is door de ex van zdngmw en dat daarom zdngmw en hdnkkk zo beschermt worden door 10]
willlllllllllllllll gggggggggoooooooooooo brief graagquote:Op maandag 12 maart 2007 12:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
Natasja heeft een man 'achter' die waanzinnig veriefd op haar is. Hij stuurt haar bloemen, kaarten en de rest.... ze weet inmiddels precies wat ze wel en niet moet doen en komt zo verder en verder. Vanmorgen heeft ze het er uitgebreid over gehad met Herma. Straks een nieuwe papa voor de kindjes dus. Misschien is het iemand die de miljoenen wel zag zitten en Natasja wel de beste weg naar zijn deal vond?
Zo werken die dingen........ soms
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Wauw! Ik snapte je héle post, dat gebeurt niet vaak.
Mooi verhaal.
En jij gelooft nog in de echtheid van het Wilgo-verhaal? Kom op zeg, die speeft de Nanny, en zelfs dat betwijfel ik.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:49 schreef milk-shake het volgende:
[..]
willlllllllllllllll gggggggggoooooooooooo brief graag![]()
![]()
ik ook ga lekker verder in mn tuinquote:Op maandag 12 maart 2007 12:50 schreef Mika25 het volgende:
NatasJa en Brainless zijn zich nog steeds aan het inlikken bij SHE...Brainless "helpt" Jaapio Hitler in de hoop om populairder te worden... Amanda heeft weer seks met Brainless maar Talpa/Tien ontkent het... en de hele groep gaat de komende 5 maanden elke dag in de tuin zitten zo te zien.
Ik wil BB-2007...NU!
(kut belgische pay-streams)
Is ''speeft'' krikt?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij gelooft nog in de echtheid van het Wilgo-verhaal? Kom op zeg, die speeft de Nanny, en zelfs dat betwijfel ik.![]()
Die mogelijkheid sluit ik niet uitquote:
wilco is allang exit dat je dat nog steeds niet door hebtquote:Op maandag 12 maart 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij gelooft nog in de echtheid van het Wilgo-verhaal? Kom op zeg, die speeft de Nanny, en zelfs dat betwijfel ik.![]()
vanochtend heeft natasia tegen herma dingen gezegt over de klusjes man..........ik zit toen te kijken en luisteren .............nou dat loog er niet om (of dat moet ook weer gespeeld zijn) tjaquote:Op maandag 12 maart 2007 12:56 schreef Pavement het volgende:
ik vind het allemaal een beetje heel ver gezocht maffia ? klusjesman ?
Soms willen mensen dingen zien die er niet zijn omdat er geen reet te doen is, is er een filmpje op youtube met iets van bewijs?
nee ff niet meegekregen dus datquote:Op maandag 12 maart 2007 12:58 schreef joop24 het volgende:
[..]
wilco is allang exit dat je dat nog steeds niet door hebt![]()
![]()
![]()
![]()
sorry was voor die ander bedoeltquote:Op maandag 12 maart 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beequeen schreef: En jij gelooft nog in de echtheid van het Wilgo-verhaal? Kom op zeg, die speeft de Nanny, en zelfs dat betwijfel ik.quote:
Gebruik je quoteknop eens, is zoveel handiger.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Beequeen schreef: En jij gelooft nog in de echtheid van het Wilgo-verhaal? Kom op zeg, die speeft de Nanny, en zelfs dat betwijfel ik.
Damn, als Jaap op de 155 kilo zit moeten ze hem maar ff harsen....quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa dit is een mooie fotoquote:Op maandag 12 maart 2007 13:01 schreef beequeen het volgende:
De toekomstige winnaars van DGK-
[afbeelding]
Liefquote:Op maandag 12 maart 2007 13:01 schreef beequeen het volgende:
De toekomstige winnaars van DGK-
[afbeelding]
Ja schat, probeerde hier the point simpel te duiden.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gebruik je quoteknop eens, is zoveel handiger.
Mooie analysequote:Op maandag 12 maart 2007 12:41 schreef Lieve het volgende:
[..]
Mijn bezwaar tegen Japie zit niet in het dik zijn.
Ik was erg benieuwd naar hem, vond het behoorlijk spannend en dacht even echt iemand te gaan zien die een worsteling met zichzelf en het leven aan zou gaan.
Ik was benieuwd naar zijn intellect en hoe hij dat zou gebruiken om tot een kennisoverdracht te komen.
Ik was benieuwd hoe positief het verschil Jaap zou zijn.
Er kwam een drammende zeurende onvolwassen onverantwoordelijke idioot binnen die geen enkel respect voor zichzelf, een ander, leven in het algemeen en zelf geen respect voor televisie kijkend nederland heeft.
Er kwam een volslagen imbiciel die de dikke mens een zeer slechte naam geeft ( zoals Natasja de surinaamse vrouw een slechte naam geeft, en Brian de Antiliaanse jongens een slechte naam geeft)
Het is erg jammer want ik vind ( afgezien van de totale mislukking van Eric als Drag Queen) dat Eric de homofiele man juist een zeer positief beeld geeft en Huub laat zien dat ADHD achtige hyperinteligentie lastig is als je iets moet doen op de manier van een ander. Ik ben zo vreselijk blij dat hij aan iedereen laat zien dat scholing/ dilpoma's halen en kennis hebben of vergaren vrij weinig met elkaar van doen hebben.
Ik ben vreselijk blij met de kracht van Sylvia die rustig haar weg gaat in de maffe omgeving van de Gouden Kooi.
Amanda? Dat is jammer, heel jammer. Ik hoop dat Amanda nog eens lief voor zichzelf zal worden.
Dus om mensen die Jaap niet mogen meteen af te branden? Nee. Maar door Jaap staan er dingen op mijn netvlies die er misschien wel nooit meer af gaan. Beelden die ik er misschien wel niet op had willen hebben. Ik heb wel moeite met mensen die een ander meteen als zielig bestempelen omdat die persoon zichtbaar afwijkt van het gemiddelde. Jaap is niet zielig, Jaap heeft IEDERE dag de kans om geen stomme dingen te doen. Toch maakt hij iedere dag een keus, net als jij en ik.
Op maandag zijn ze nooit zo snel met het inschakelen van 3+4quote:Op maandag 12 maart 2007 13:08 schreef blomst het volgende:
Regie het is 1 uur
Ik wil huub en Sylvia zien.
Het ging iig over de stemming en dat het zo een gebed zonder einde wordt als er niemand uitgestemd wordt. Brian zei dat Eric wilde weten van de buren of Huub z'n evt. vertrek invloed had op de feesten die zij mogen organiseren. Men heeft daar geloof ik niks over losgelaten. Brian wilde het ook weten en ook hij kreeg geen antwoord.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:06 schreef milk-shake het volgende:
de rat en natasia hebben het idee dat de buren tegen hun zijn (heb ik gelijk)??
Nee ze zijn gewoon (net als altijd) een beetje heel erg para.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:06 schreef milk-shake het volgende:
de rat en natasia hebben het idee dat de buren tegen hun zijn (heb ik gelijk)??
jaaaaaaa tuuurlijk is het niet zo ...........maar para ratje............denk het hahahquote:Op maandag 12 maart 2007 13:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee ze zijn gewoon (net als altijd) een beetje heel erg para.
Als "achter" tegen Brian en Natasia zou zijn, dan was het al lang afgelopen met de voordeeltjes die zij t.o.v. sommige andere bewoners hebben.
Brian backt haar helaas toch nog te graag up, zo af en toe.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:12 schreef carpediem23 het volgende:
Gaan ze Amanda eruit stemmen? Ze heeft toch bijna geen backup meer, geen Natas en Brian. En denk dat Huub&co het ook wel prima vinden als ze eruit is.
Als ze het zakelijk willen spelen dan moet of Amanda of Jaap Hitler eruit gestemd worden. Maar ik denk niet dat ze beiden eruit gaan, het is of de een of de ander. Brainless zal inmiddels wel gehoord hebben dat de tv uitzendingen de JH show geworden zijn, dus hij zal uiteindelijk voor hem gaan kiezen en dan is Amanda overbodig geworden.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:15 schreef Copycat het volgende:
Brian backt haar helaas toch nog te graag up, zo af en toe.
Gaat over charismatisch leiderschap a la Gandhi, Cruyff, Mandela en dus zeker ook Hitler. Socioloog Weber onderscheidde verschillende soorten leiderschap en latere wetenschappers hebben wel betoogd dat charismatisch leiderschap het meest succesvol is. Huub in dat rijtje zetten is wat veel eer, maar Jaap er op af kraken onterecht. Tis een vrij courante opvatting.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:16 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Omdat Huub en Eric de 2 feestbeesten in huis zijn lijkt me dat ook wel de beste keuze.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:13 schreef T-lex het volgende:
Daar heeft Brian een goed punt.![]()
Gaat over dat feestjes organiseren....zou best is een manier zijn geweest om Huub erin te houden met die stemronde. Beetje Eric beinvloeden om z'n stem te winnen en huub erin te houden.![]()
- Waarom juist Huub en Eric. (terwijl ook Bart, Natas en Brian hier al is een idee over hadden gegeven)...niks geen stemronde of om de beurt een kans...nee, gewoon Eric en Huub.![]()
- Ook het feit dat er niet gereageerd is op de vraag of de feestjes door gingen als Huub er niet meer zou zijn.
- En dan nu is ineens dat het organiseren van die feestjes is uitgesteld. Net of de redactie niet voorzien had dat de voorbereidingen en screening langer nodig zou hebben. (kwam gewoon op als poepen bij de redactie als je het mij vraagt)
en alles gaat hetzelfde als bij nena ...dus voor brian is het "beter"als ze eruit is ....................ook netty zal het daar mee eens zijnquote:Op maandag 12 maart 2007 13:18 schreef itsme het volgende:
brian backt amanda wel maar volgens mij wil hij haar er wel uit hebben.
Hij kan niet tegen haar verleidingen op en moet beschermd worden.![]()
Logische keus lijkt mij inderdaad Amanda.
Huub heeft haar genoeg gewaarschuwd dat het beter is om een keus te maken.
Al vind ik dat ze dat wel gedaan heeft door Huub weg te stemmen, proberen.
Daarom verwacht ik dat SHE wel meegaat om haar weg te stemmen.
Of Huub wil Brian pesten.
Als je Jaap Hitler vervangt door Il Duce klinkt het wat minder beroerd.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als ze het zakelijk willen spelen dan moet of Amanda of Jaap Hitler eruit gestemd worden. Maar ik denk niet dat ze beiden eruit gaan, het is of de een of de ander. Brainless zal inmiddels wel gehoord hebben dat de tv uitzendingen de JH show geworden zijn, dus hij zal uiteindelijk voor hem gaan kiezen en dan is Amanda overbodig geworden.
Had hij echt last van Chloor? Waarom gaat ie dan een uur lang zwemmen?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:23 schreef milk-shake het volgende:
nou jaap ....je zal wel weer ergens last van hebben ...(gloor)![]()
ja laatst zei hij dat ..............zielig hequote:Op maandag 12 maart 2007 13:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Had hij echt last van Chloor? Waarom gaat ie dan een uur lang zwemmen?
Ik wist niet dat we een relatie hadden?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:08 schreef FdW het volgende:
Beequeen, denk je dat onze relatie bestand is tegen alle emoties in DVK en hier?
Ik ben nog sneller dan Huub ..quote:Op maandag 12 maart 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we een relatie hadden?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |