De Verrotte Kooi bedoel je?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:31 schreef FdW het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Delly hier al meer heeft geleerd dan in haar hele leven voor DVK..![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
Je hoort die auto's super goed, luister maar eens goed...
eigenlijk dus gewoon totaal niet meer leuk om naar te kijkenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Natasia is druk bezig met hulp van achter om haar imago op te krikken.
Dat zei ze zelf een paar dagen geleden, dat ze zo volwassen overkwam.
Het is een tactiek .Ook de mantelpakjes heeft ze gekregen voor dat doel.
het dikke vriendjes zijn met Huub en co idem.
De Vergulde Kliniek.quote:
Precies en het ergste is nog pavement dat mensen er in trappen.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
eigenlijk dus gewoon totaal niet meer leuk om naar te kijkenvan de redactie
Een ding moet ik haar echter nageven, ze is echt zichzelf SNOLLIEWOLLIEquote:Op maandag 12 maart 2007 12:29 schreef Kinga het volgende:
Ik word echt kriebelig als ik Amanda zo bezig zie... pfffff dat Tillie geduld heeft voor zo iemand...
Die staat zijn borstharen te kammenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:38 schreef noekje het volgende:
Staat de reddingsbrigade wel klaar? Jaap gaat zowaar even 2x met zijn armen crawlen.
Waar is David Hasselhof?
ja, want als ik de tv vergelijk met de streams klopt het beeld ook niet meer. Jammer is dat, wat is nu waardevoller voor tien de kijkcijfers (er gebeurt nu niks) of het goed praten van natasia.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies en het ergste is nog pavement dat mensen er in trappen.![]()
Mijn bezwaar tegen Japie zit niet in het dik zijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:36 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't 'n beetje simpel gedacht van sommige mensen dat Jaap het er zelf naar gemaakt heeft dat ie dik is. Goed, niemand anders doet dat voor hem uiteraard, maar niemand wíl dik zijn, dus daar zit toch al 'n gegeven in dat 't blijkbaar ook met factoren buiten je wil te maken heeft. En ik geloof ook zeker wel dat 'n 'traumatische ervaring' daartoe kan bijdragen. Ik vind 't geen leuk persoon, maar ik denk wel dat er 'n hoop leed onder die lagen zit. Beetje kortzichtig dat veel mensen dat niet zien en alleen maar kotssmilies en scheldwoorden uit kunnen brengen.![]()
ik vind het wel tof dat hij dit durft met zn uiterlijk de meeste mensen met zo'n lichaam durven niet meer buiten te komen, moet ik m toch wel krediet in gevenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:41 schreef Kinga het volgende:
een bommetje, dan blijft er geen water meer over in dat zwembad...
Goeie momentopname, jammer dat je Billie niet zietquote:
Wauw! Ik snapte je héle post, dat gebeurt niet vaak.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:41 schreef Lieve het volgende:
[..]
Mijn bezwaar tegen Japie zit niet in het dik zijn.
<knip>
Natasja heeft een man 'achter' die waanzinnig veriefd op haar is. Hij stuurt haar bloemen, kaarten en de rest.... ze weet inmiddels precies wat ze wel en niet moet doen en komt zo verder en verder. Vanmorgen heeft ze het er uitgebreid over gehad met Herma. Straks een nieuwe papa voor de kindjes dus. Misschien is het iemand die de miljoenen wel zag zitten en Natasja wel de beste weg naar zijn deal vond?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:43 schreef joop24 het volgende:
[quote]Op maandag 12 maart 2007 12:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
ja, want als ik de tv vergelijk met de streams klopt het beeld ook niet meer. Jammer is dat, wat is nu waardevoller voor tien de kijkcijfers (er gebeurt nu niks) of het goed praten van natasia.
[/quote
Begin steeds meer te geloven dat 10 bedeigt is door de ex van zdngmw en dat daarom zdngmw en hdnkkk zo beschermt worden door 10]
willlllllllllllllll gggggggggoooooooooooo brief graagquote:Op maandag 12 maart 2007 12:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
Natasja heeft een man 'achter' die waanzinnig veriefd op haar is. Hij stuurt haar bloemen, kaarten en de rest.... ze weet inmiddels precies wat ze wel en niet moet doen en komt zo verder en verder. Vanmorgen heeft ze het er uitgebreid over gehad met Herma. Straks een nieuwe papa voor de kindjes dus. Misschien is het iemand die de miljoenen wel zag zitten en Natasja wel de beste weg naar zijn deal vond?
Zo werken die dingen........ soms
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Wauw! Ik snapte je héle post, dat gebeurt niet vaak.
Mooi verhaal.
En jij gelooft nog in de echtheid van het Wilgo-verhaal? Kom op zeg, die speeft de Nanny, en zelfs dat betwijfel ik.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:49 schreef milk-shake het volgende:
[..]
willlllllllllllllll gggggggggoooooooooooo brief graag![]()
![]()
ik ook ga lekker verder in mn tuinquote:Op maandag 12 maart 2007 12:50 schreef Mika25 het volgende:
NatasJa en Brainless zijn zich nog steeds aan het inlikken bij SHE...Brainless "helpt" Jaapio Hitler in de hoop om populairder te worden... Amanda heeft weer seks met Brainless maar Talpa/Tien ontkent het... en de hele groep gaat de komende 5 maanden elke dag in de tuin zitten zo te zien.
Ik wil BB-2007...NU!
(kut belgische pay-streams)
Is ''speeft'' krikt?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij gelooft nog in de echtheid van het Wilgo-verhaal? Kom op zeg, die speeft de Nanny, en zelfs dat betwijfel ik.![]()
Die mogelijkheid sluit ik niet uitquote:
wilco is allang exit dat je dat nog steeds niet door hebtquote:Op maandag 12 maart 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij gelooft nog in de echtheid van het Wilgo-verhaal? Kom op zeg, die speeft de Nanny, en zelfs dat betwijfel ik.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |