abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 12 maart 2007 @ 11:35:58 #101
135305 beequeen
Lost.
pi_47184029
Lekker weer, een smakkende Billie, zo smerig om te horen en met name zien
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 12 maart 2007 @ 11:36:35 #102
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_47184047
Lachen hoorde Toen straks ineens Huub op 3FM, had nog geen streams gevolgd.
Jaap weer aan het eten! heh toch
pi_47184055
Ik vind 't 'n beetje simpel gedacht van sommige mensen dat Jaap het er zelf naar gemaakt heeft dat ie dik is. Goed, niemand anders doet dat voor hem uiteraard, maar niemand wíl dik zijn, dus daar zit toch al 'n gegeven in dat 't blijkbaar ook met factoren buiten je wil te maken heeft. En ik geloof ook zeker wel dat 'n 'traumatische ervaring' daartoe kan bijdragen. Ik vind 't geen leuk persoon, maar ik denk wel dat er 'n hoop leed onder die lagen zit. Beetje kortzichtig dat veel mensen dat niet zien en alleen maar kotssmilies en scheldwoorden uit kunnen brengen.
  maandag 12 maart 2007 @ 11:37:32 #104
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_47184079
quote:
Op maandag 12 maart 2007 11:35 schreef itsme het volgende:
Ik hoor opeens hele rare geluiden. Kijk ik is het jaap. Hij eet een gezonde bak salade, voglens mij met harde stukken er in.
gezonde bak salade met vette olijven en fetta-kaas.......doet het uurtje trainen weer teniet....
pi_47184085
Ben ook benieuwd of we in de uitzendingen krijgen te zien dat Brian en Jaap Huub vergelijken met Hitler.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_47184106
quote:
Op maandag 12 maart 2007 11:35 schreef jacqjacq het volgende:

[..]

eric, huub en sylvia zijn niet gek, die hebben dat echt wel door.
Als er een mogelijkheid is om brian of natas er uit te stemmen, zullen ze die zeker aangrijpen. Ik denk dat ze die er nog eerder uit willen hebben dan amanda en jaap.
Ik hoop het maar denk ook dat ze het wel door hebben.

Dus nu wil brian nog steeda amanda er uit, ondanks hun konijnen party van vannacht denk je?

En heeft SHE al besproken wie er next is?

trouwens was het niet dom van Natasia om nadat amanda het gedaan had zelf ook een stemronde voor Eric aan te vragen?

Je kan pp maar 1 ontslagronde aan vragen volgens mij?
anders had natasia er een voor Huub en brian een voor amanda kunnen aanvragen
pi_47184122
quote:
Op maandag 12 maart 2007 11:36 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't 'n beetje simpel gedacht van sommige mensen dat Jaap het er zelf naar gemaakt heeft dat ie dik is. Goed, niemand anders doet dat voor hem uiteraard, maar niemand wíl dik zijn, dus daar zit toch al 'n gegeven in dat 't blijkbaar ook met factoren buiten je wil te maken heeft. En ik geloof ook zeker wel dat 'n 'traumatische ervaring' daartoe kan bijdragen. Ik vind 't geen leuk persoon, maar ik denk wel dat er 'n hoop leed onder die lagen zit. Beetje kortzichtig dat veel mensen dat niet zien en alleen maar kotssmilies en scheldwoorden uit kunnen brengen.
Het is niet zo dat ik hem niet leuk vind omdat hij dik is, want dat boeit me niet, ik vind hem niet leuk door de persoon die hij is.
  maandag 12 maart 2007 @ 11:39:09 #108
170837 Spoko
mellow mood has got me...
pi_47184128
quote:
Op maandag 12 maart 2007 11:30 schreef beequeen het volgende:

Braaaaajen voelt zich weer helemaal het mannetje na zijn neukpartij van vannacht
is die aan het fluiten?
  maandag 12 maart 2007 @ 11:39:21 #109
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_47184137
quote:
Je moet dit soort aandacht gewoon niet opzoeken.
99 op de 100 mensen wist dat dit ging gebeuren. Eigenwijs?
pi_47184160
quote:
Japio maakt de fout om erover te klagen terwijl hij het zichzelf heeft aangedaan.
Mensen moeten geen slachtoffer willen zijn.
pi_47184174
quote:
OK daar ben ik het wel met je eens.

Ik las dat ook in deze cos, iemand die schreef geen mededogen te hebben voor mensen die dik waren door te veel eten.

Dat vind ik onzin. Het is een verslaving, een uitweg, een vlucht.
net als alcohol, drugs enzo

maar mensen kotsen hem ook uit vanwege zijn gedrag.
gatver hoor ik nu na die boer ook nog scheten.
  maandag 12 maart 2007 @ 11:40:38 #112
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_47184186
quote:
Ieder pondje komt via het mondje....

Gewoon je arm niet richting je mond brengen he, zo eenvoudig is het.....
pi_47184189
Het is een spel maar dat laat de redactie te eenzijdig zien. Ik denk dat het thuisfront van Brian en Natasia "beschermt" wordt. Als het over de klusjesman gaat zijn de streams ook weg. Jammer laat het nu eens echt knallen!!!
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_47184215
quote:
Op maandag 12 maart 2007 11:38 schreef petraa het volgende:

[..]

Het is niet zo dat ik hem niet leuk vind omdat hij dik is, want dat boeit me niet, ik vind hem niet leuk door de persoon die hij is.
Nee das prima, ik zeg zelf toch ook dat ik 'm geen leuk persoon vind. Maar ik zie ook 'n hoop onzekerheid en vooral 'ongelukkig-zijn', dat uit zich ook in bepaald gedrag. Dikke mensen kíezen er niet voor om dik te zijn, ze zijn wel zelf de oorzaak, maar dat wil niet zeggen dat ze 'ja' hebben gezegd op die consequentie.
pi_47184232
Jaap wordt ook enorm beschermd inderdaad net zo als Brian en natasia. juist de mensen die niet popie zijn buiten
pi_47184271
quote:
Op maandag 12 maart 2007 11:41 schreef Taurus het volgende:

[..]

Nee das prima, ik zeg zelf toch ook dat ik 'm geen leuk persoon vind. Maar ik zie ook 'n hoop onzekerheid en vooral 'ongelukkig-zijn', dat uit zich ook in bepaald gedrag. Dikke mensen kíezen er niet voor om dik te zijn, ze zijn wel zelf de oorzaak, maar dat wil niet zeggen dat ze 'ja' hebben gezegd op die consequentie.
Ik ben het met je eens maar als je het programma instapt moet je stevig in je schoenen staan.
pi_47184273
quote:
Op maandag 12 maart 2007 11:40 schreef Gigageil het volgende:

[..]

Hoe moet Japio dan beschaafd geeuwen ?
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_47184292
quote:
Op maandag 12 maart 2007 11:40 schreef itsme het volgende:

[..]

OK daar ben ik het wel met je eens.

Ik las dat ook in deze cos, iemand die schreef geen mededogen te hebben voor mensen die dik waren door te veel eten.

Dat vind ik onzin. Het is een verslaving, een uitweg, een vlucht.

maar mensen kotsen hem ook uit vanwege zijn gedrag.
gatver hoor ik nu na die boer ook nog scheten.
Mee eens, het is een soortgelijke verslaving als alcohol en drugs...maar ook daarvoor geldt dat je zelf de regisseur van je leven bent, ik vind het niet okay om anderen aan te wijzen als schuldige voor de weg die jij zelf bent ingeslagen
  maandag 12 maart 2007 @ 11:43:37 #119
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_47184296
quote:

[..]

Zo zwart wit is het nou ook weer niet.
Als je opgevoed door 2 "vette" ouders die je alles voeren wat los en vast zit, is het heel moeilijk later te veranderen.
pi_47184302
quote:

[..]

Stuur 'n brief naar NOS nieuws. Misschien red je er duizenden levens mee!
pi_47184324
quote:
Op maandag 12 maart 2007 11:40 schreef itsme het volgende:

[..]
Het is een verslaving, een uitweg, een vlucht.
..en de hele dag streamen
pi_47184345
Tilly mist Huub. Ze vindt er nu niets aan.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_47184349
quote:
Op maandag 12 maart 2007 11:44 schreef Wireless het volgende:

[..]

pi_47184377
jaap weet zelfs het drinken van een glas water tot een niet aantrekkelijk beeld te scheppen. Hij herkauwt elke slok en maakt een hele rare slikbeweging.
Deze jongen zou niet alleen iets aan zijn eetpatroon moeten wijzigen, ook zijn manier van eten en drinken zou onder de loep genomen moeten worden. Daar zit structureel iets helemaal mis mee.
Daarnaast zouden ze zijn eetmomenten in kaart moeten brengen. Iemand die afvalt kan beter 6 keer per dag eten, zodat hij/zij nooit een hongergevoel heeft, maar dat eten moet dan wel in alle rust en met aandacht worden genuttigd. Zojuist heeft jaap weer een bakje gezonds naar binnen gewerkt, maar dan wel supersnel met een vork naar binnengewerkt. Iedereen weet dat het gevoel van verzadiging pas veel later optreedt dan dat je gegeten hebt, dus langzaam eten en kleine hapjes zorgen voor meer eetplezier en een sneller gevoel van verzadiging (en dus eet je minder).
enfin, ik ben maar een leek, maar zelfs ik weet dat. Jaap weet alleen veel over welke stoffen hij nodig heeft maar dat is niet het enige dat belangrijk is.
pi_47184454
quote:
Op maandag 12 maart 2007 11:44 schreef Wireless het volgende:

[..]

Oh is dat een verslaving ???? jeetje is er ook een afkickcentrum voor dan.
pi_47184497
Amanda is druk aan het oefenen, maar ze mag eerst haar neus wel eens snuiten.
Goedemorgen :W
  maandag 12 maart 2007 @ 11:49:43 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_47184503
Hoe trokken Brian en Jaap de vergelijking Huub-Hitler?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_47184510
quote:
Op maandag 12 maart 2007 11:43 schreef FdW het volgende:

[..]

Hoe moet Japio dan beschaafd geeuwen ?
geen idee maar kijk eens hoe die dat dioet, ik heb er nog net een cap van kunnen maken

Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_47184524
waar is huub
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_47184548
quote:
Op maandag 12 maart 2007 11:50 schreef partyyboyy het volgende:
waar is huub
door jaap opgegeten al toetje
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_47184602
quote:
Op maandag 12 maart 2007 11:50 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

door jaap opgegeten al toetje
wie is jaap>?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_47184759
Huub zit als een echte miljonair in pak de krant te lezen aan het zwembad..koffie wordt gebracht door het personeel waar meteen de boodschappen worden doorgenomen..
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  maandag 12 maart 2007 @ 12:00:25 #133
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_47184900
t wordt geloof ik weer een aandachtdaggie voor natas
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_47184925
quote:
Op maandag 12 maart 2007 11:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Mee eens, het is een soortgelijke verslaving als alcohol en drugs...maar ook daarvoor geldt dat je zelf de regisseur van je leven bent, ik vind het niet okay om anderen aan te wijzen als schuldige voor de weg die jij zelf bent ingeslagen
Tuurlijk, maar dan kan je toch wel mededogen hebben.

Meestal is er ook een reden waarom mensen ergens aan verslaafd raken.
pi_47184929
quote:
Op maandag 12 maart 2007 11:49 schreef Copycat het volgende:
Hoe trokken Brian en Jaap de vergelijking Huub-Hitler?
Cos 800 pagina 4, maar de context weet ik niet precies. Ongeveer was het dat huub zich een leider in het huis voelt en daarvoor vond Jaap Hitler een van de beste wereldleiders ooit, waarna ze zeiden dat ze huub het best konden vergelijken met Hitler. Maar helemaal precies weet ik het niet hoor.
  maandag 12 maart 2007 @ 12:01:21 #136
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_47184930
natas loopt te blerren voor herma
en wie komt daar aandribbelen ....juist herma
  maandag 12 maart 2007 @ 12:02:55 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_47184981
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:01 schreef petraa het volgende:

Cos 800 pagina 4, maar de context weet ik niet precies. Ongeveer was het dat huub zich een leider in het huis voelt en daarvoor vond Jaap Hitler een van de beste wereldleiders ooit, waarna ze zeiden dat ze huub het best konden vergelijken met Hitler. Maar helemaal precies weet ik het niet hoor.
Dank!
Jaap heeft rare ideeën, zo te lezen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 12 maart 2007 @ 12:03:33 #138
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_47184999
herma beklaagt zich bij palma over een van de schoonmaaksters
zij maakt niet goed schoon
palma gaat meteen vergaderen
pi_47185000
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:00 schreef AnTjUh het volgende:
t wordt geloof ik weer een aandachtdaggie voor natas
en amandel
pi_47185028
11:18 - Volop energie!

Natasia, Jaap en Brian zijn nog steeds aan het trainen: Jaap zit non-stop op de fiets en Natasia en Brian doen spieroefeningen. “Ondanks dat ik zo weinig heb geslapen, heb ik zoveel energie hè!”, laat Natasia Brian weten. “Misschien krijg je wel ergens energie van. Dat kan toch”, insinueert Brian. “Ja, inderdaad”, antwoordt Natasia. Wat zouden de twee hiermee bedoelen?

bron 10

Klusjesman?
pi_47185067
quote:
Op maandag 12 maart 2007 11:40 schreef Yollie het volgende:
Het is een spel maar dat laat de redactie te eenzijdig zien. Ik denk dat het thuisfront van Brian en Natasia "beschermt" wordt. Als het over de klusjesman gaat zijn de streams ook weg. Jammer laat het nu eens echt knallen!!!
ja het geluid werd vanmorgen wel weer weggedraait.....toen er over de klusjesman werd gepraat..........maar duidelijk dat er iets aan de hand is ................. ....arme wilgo(the nannie)
pi_47185163
[quote]Op maandag 12 maart 2007 11:38 schreef petraa het volgende:

[..]

[/quote
Ja Jaap is echt leuk ]
pi_47185191
Goedemorgen :W
  maandag 12 maart 2007 @ 12:09:35 #144
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_47185195
getver jaap is an t tenenpulken
pi_47185198
nou boeiende beelden van jaap
pi_47185252
het is weer saai.
Al een paar dagen.

Nu BAN zich bij she probeert in te likken en ze opeens dikke vrienden zijn (lijken)
pi_47185259
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:09 schreef AnTjUh het volgende:
getver jaap is an t tenenpulken
zie je hoe jaap is ...............wie ken daar nou simpatie voor hebbben ....zo'n botte boer(in alles)
  maandag 12 maart 2007 @ 12:12:07 #148
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_47185279
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:11 schreef itsme het volgende:
het is weer saai.
Al een paar dagen.

Nu BAN zich bij she probeert in te likken en ze opeens dikke vrienden zijn (lijken)
ja zeker het word tijd dat er weer eens een brief van buiten komt met inside info
pi_47185282
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:11 schreef itsme het volgende:
het is weer saai.
Al een paar dagen.

jaaaa tijd voor wat aktie
pi_47185286
Krijgt Jaao geen dieet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')