gezonde bak salade met vette olijven en fetta-kaas.......doet het uurtje trainen weer teniet....quote:Op maandag 12 maart 2007 11:35 schreef itsme het volgende:
Ik hoor opeens hele rare geluiden. Kijk ik is het jaap. Hij eet een gezonde bak salade, voglens mij met harde stukken er in.![]()
Ik hoop het maar denk ook dat ze het wel door hebben.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:35 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
eric, huub en sylvia zijn niet gek, die hebben dat echt wel door.
Als er een mogelijkheid is om brian of natas er uit te stemmen, zullen ze die zeker aangrijpen. Ik denk dat ze die er nog eerder uit willen hebben dan amanda en jaap.
Het is niet zo dat ik hem niet leuk vind omdat hij dik is, want dat boeit me niet, ik vind hem niet leuk door de persoon die hij is.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:36 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't 'n beetje simpel gedacht van sommige mensen dat Jaap het er zelf naar gemaakt heeft dat ie dik is. Goed, niemand anders doet dat voor hem uiteraard, maar niemand wíl dik zijn, dus daar zit toch al 'n gegeven in dat 't blijkbaar ook met factoren buiten je wil te maken heeft. En ik geloof ook zeker wel dat 'n 'traumatische ervaring' daartoe kan bijdragen. Ik vind 't geen leuk persoon, maar ik denk wel dat er 'n hoop leed onder die lagen zit. Beetje kortzichtig dat veel mensen dat niet zien en alleen maar kotssmilies en scheldwoorden uit kunnen brengen.![]()
is die aan het fluiten?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:30 schreef beequeen het volgende:
Braaaaajen voelt zich weer helemaal het mannetje na zijn neukpartij van vannacht![]()
Je moet dit soort aandacht gewoon niet opzoeken.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:36 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't 'n beetje simpel gedacht van sommige mensen dat Jaap het er zelf naar gemaakt heeft dat ie dik is. Goed, niemand anders doet dat voor hem uiteraard, maar niemand wíl dik zijn, dus daar zit toch al 'n gegeven in dat 't blijkbaar ook met factoren buiten je wil te maken heeft. En ik geloof ook zeker wel dat 'n 'traumatische ervaring' daartoe kan bijdragen. Ik vind 't geen leuk persoon, maar ik denk wel dat er 'n hoop leed onder die lagen zit. Beetje kortzichtig dat veel mensen dat niet zien en alleen maar kotssmilies en scheldwoorden uit kunnen brengen.![]()
Japio maakt de fout om erover te klagen terwijl hij het zichzelf heeft aangedaan.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:36 schreef Taurus het volgende:
OK daar ben ik het wel met je eens.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:36 schreef Taurus het volgende:
Ieder pondje komt via het mondje....quote:Op maandag 12 maart 2007 11:36 schreef Taurus het volgende:
Nee das prima, ik zeg zelf toch ook dat ik 'm geen leuk persoon vind. Maar ik zie ook 'n hoop onzekerheid en vooral 'ongelukkig-zijn', dat uit zich ook in bepaald gedrag. Dikke mensen kíezen er niet voor om dik te zijn, ze zijn wel zelf de oorzaak, maar dat wil niet zeggen dat ze 'ja' hebben gezegd op die consequentie.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik hem niet leuk vind omdat hij dik is, want dat boeit me niet, ik vind hem niet leuk door de persoon die hij is.
Ik ben het met je eens maar als je het programma instapt moet je stevig in je schoenen staan.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nee das prima, ik zeg zelf toch ook dat ik 'm geen leuk persoon vind. Maar ik zie ook 'n hoop onzekerheid en vooral 'ongelukkig-zijn', dat uit zich ook in bepaald gedrag. Dikke mensen kíezen er niet voor om dik te zijn, ze zijn wel zelf de oorzaak, maar dat wil niet zeggen dat ze 'ja' hebben gezegd op die consequentie.
Hoe moet Japio dan beschaafd geeuwen ?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Gewoon je arm niet richting je mond brengen he, zo eenvoudig is het.....![]()
Mee eens, het is een soortgelijke verslaving als alcohol en drugs...maar ook daarvoor geldt dat je zelf de regisseur van je leven bent, ik vind het niet okay om anderen aan te wijzen als schuldige voor de weg die jij zelf bent ingeslagenquote:Op maandag 12 maart 2007 11:40 schreef itsme het volgende:
[..]
OK daar ben ik het wel met je eens.
Ik las dat ook in deze cos, iemand die schreef geen mededogen te hebben voor mensen die dik waren door te veel eten.
Dat vind ik onzin. Het is een verslaving, een uitweg, een vlucht.
net als alcohol, drugs enzo
maar mensen kotsen hem ook uit vanwege zijn gedrag.
gatver hoor ik nu na die boer ook nog scheten.![]()
![]()
Zo zwart wit is het nou ook weer niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ieder pondje komt via het mondje....
quote:Op maandag 12 maart 2007 11:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ieder pondje komt via het mondje....
..en de hele dag streamenquote:Op maandag 12 maart 2007 11:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Het is een verslaving, een uitweg, een vlucht.
net als alcohol, drugs enzo
Oh is dat een verslaving ???? jeetje is er ook een afkickcentrum voor dan.quote:
geen ideequote:
wie is jaap>?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
door jaap opgegeten al toetje![]()
Tuurlijk, maar dan kan je toch wel mededogen hebben.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mee eens, het is een soortgelijke verslaving als alcohol en drugs...maar ook daarvoor geldt dat je zelf de regisseur van je leven bent, ik vind het niet okay om anderen aan te wijzen als schuldige voor de weg die jij zelf bent ingeslagen
Cos 800 pagina 4, maar de context weet ik niet precies. Ongeveer was het dat huub zich een leider in het huis voelt en daarvoor vond Jaap Hitler een van de beste wereldleiders ooit, waarna ze zeiden dat ze huub het best konden vergelijken met Hitler. Maar helemaal precies weet ik het niet hoor.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:49 schreef Copycat het volgende:
Hoe trokken Brian en Jaap de vergelijking Huub-Hitler?
Dank!quote:Op maandag 12 maart 2007 12:01 schreef petraa het volgende:
Cos 800 pagina 4, maar de context weet ik niet precies. Ongeveer was het dat huub zich een leider in het huis voelt en daarvoor vond Jaap Hitler een van de beste wereldleiders ooit, waarna ze zeiden dat ze huub het best konden vergelijken met Hitler. Maar helemaal precies weet ik het niet hoor.
en amandelquote:Op maandag 12 maart 2007 12:00 schreef AnTjUh het volgende:
t wordt geloof ik weer een aandachtdaggie voor natas![]()
ja het geluid werd vanmorgen wel weer weggedraait.....toen er over de klusjesman werd gepraat..........maar duidelijk dat er iets aan de hand is .................quote:Op maandag 12 maart 2007 11:40 schreef Yollie het volgende:
Het is een spel maar dat laat de redactie te eenzijdig zien. Ik denk dat het thuisfront van Brian en Natasia "beschermt" wordt. Als het over de klusjesman gaat zijn de streams ook weg. Jammer laat het nu eens echt knallen!!!
zie je hoe jaap is ...............wie ken daar nou simpatie voor hebbben ....zo'n botte boer(in alles)quote:Op maandag 12 maart 2007 12:09 schreef AnTjUh het volgende:
getver jaap is an t tenenpulken
ja zeker het word tijd dat er weer eens een brief van buiten komt met inside infoquote:Op maandag 12 maart 2007 12:11 schreef itsme het volgende:
het is weer saai.
Al een paar dagen.
Nu BAN zich bij she probeert in te likken en ze opeens dikke vrienden zijn (lijken)
jaaaa tijd voor wat aktiequote:Op maandag 12 maart 2007 12:11 schreef itsme het volgende:
het is weer saai.
Al een paar dagen.
Nu BAN zich bij she probeert in te likken en ze opeens dikke vrienden zijn (lijken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |