Ik ben het met je eens dat Japio alles bij elkaar klaagt terwijl hij zichzelf dit probleem heeft aangedaan.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:34 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
En terecht dat het een hel is. Ik heb totaal geen medelijden met dikke mensen die dik zijn van het vele vreten. En dan vergelijkt Jaap zichzelf gisteren ook nog een met mensen met een handicap. Nee Jaap, gore vetklep.. die mensen kunnen er niets aan doen dat ze zo zijn. Jij wel! Maar nee, Jaap geeft liever de maatschappij de schuld van zijn probleem. Dat soort figuren kunnen we beter kwijt zijn dan rijk
Bartina Koeman was vrijdag de laatste, dus die heeft hem aan Huub gegeven, maar Palma zal hem er wel hebben neergelegd.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die mobiel wordt toch altijd van de ene (vaak B-artiest) aan de andere doorgegeven?
Iemand van Six-pack had de Giel-mobiel.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:54 schreef Copycat het volgende:
Van wie heeft Huub eigenlijk de Giel-mobiel gekregen?
Je verdient het !quote:
Bart had in het begin al een mobieltje gevonden, die heeft hem destijds meteen ingeleverdquote:Op maandag 12 maart 2007 10:44 schreef Fc_k het volgende:
[..]
Iemand van Six-pack had de Giel-mobiel.
Ze hebben voor dat de gouden kooi begon de Giel-mobiel over het hek gegooid en wilde wel zien wie hem zou vinden.
Heeft dus even geduurd, maar nu heeft Huub hem dus
thx of willen hun ogen dicht houdenquote:Op maandag 12 maart 2007 10:36 schreef petraa het volgende:
[..]
http://rapidshare.com/fil(...)xHerOnTop-JohnDK.asf
Het filmpje van vannacht, bij tien hadden ze schijnbaar hun ogen dicht.
OOOh heb ik nooit megekregen gehad..quote:Op maandag 12 maart 2007 10:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Bart had in het begin al een mobieltje gevonden, die heeft hem destijds meteen ingeleverd
daar hoef je idd niet het hele filmpje voor te kijken om te weten dat ze sex hebben gehad.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:36 schreef petraa het volgende:
[..]
http://rapidshare.com/fil(...)xHerOnTop-JohnDK.asf
Het filmpje van vannacht, bij tien hadden ze schijnbaar hun ogen dicht.
Op die site staat toch echt dat Bartina Koeman de laatste was. En is een officiele site, dus ik ga ervan uit dat Bartina fan van Huub is.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:44 schreef Fc_k het volgende:
[..]
Iemand van Six-pack had de Giel-mobiel.
Ze hebben voor dat de gouden kooi begon de Giel-mobiel over het hek gegooid en wilde wel zien wie hem zou vinden.
Heeft dus even geduurd, maar nu heeft Huub hem dus
Dat zal wel een andere zijn geweest danquote:Op maandag 12 maart 2007 10:47 schreef Fc_k het volgende:
[..]
OOOh heb ik nooit megekregen gehad..
Dan zal dat die wel zijn geweest..
Zat in een blik, die ze van sixpack hadden gegooid teminste
Praten we nog wel over. Ik moet nu helaas On Topic blijven.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens![]()
Maar wel met een mooier huis en niet aan de snelweg![]()
Bij mij gaat er ook echt niet in hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 10:07 schreef itsme het volgende:
Godemorgen.
Ik kon gisteren niet meer online komen maar heb niets gemist
Wat me opvalt is dat Brian en Natasia's plan schijnt te lukken.
Ik lees steeds meer reacties dat Brian en Natasia toch wel meevallen.
Ongelooflijk.![]()
Goedemorgen iedereen.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:18 schreef itsme het volgende:
ik vraag over sex omdat..
09:02 - Amanda en Brian weer samen in bed!
En raad eens waar Amanda wakker wordt… naast Brian. Vannacht bedacht Amanda dat ze boven wilde slapen. “Ga je bij mij liggen?”, vroeg Brian vannacht verbaasd aan de brunette. “Ja, mag dat niet? Niet zo zeuren hoor!”, was haar reactie. En zo geschiedde. Amanda en Brian hebben een nacht samen in bed gelegen zonder seks, zoenpartijen of anders. Gefeliciteerd met deze prestatie!
bron talpa
Liegen? Tien? Febo? Liegen ??quote:Op maandag 12 maart 2007 10:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Goedemorgen iedereen.
Ik denk dat de redaktie ook aan rust toe was en vroeg naar bed is gegaan. Dit is gewoon keihard gelogen.
Ik kan hier zo slecht tegen.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Goedemorgen iedereen.
Ik denk dat de redaktie ook aan rust toe was en vroeg naar bed is gegaan. Dit is gewoon keihard gelogen.
Ik ook, is dit om brainles een hand boven het hoofd te houden????quote:
Ja natuurlijk.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ook, is dit om brainles een hand boven het hoofd te houden????
Wees blij dat die 2 mishaps het onder het dekbed doen !quote:Op maandag 12 maart 2007 11:06 schreef joop24 het volgende:
[..]
Hiet word je toch echt onpasselijk van![]()
![]()
![]()
![]()
Snap ook niet dat het gewoon op de site vermeld staat, want het is toch wel relevant voor de 'verhaallijn' in deze soap.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:05 schreef Yollie het volgende:
Ach dat konijnen kunnen ze vast niet al te lang verbergen... Maar ik maak me daar ook boos om.
Ze willen het vandaag wsl rustiger opbouwen met wat flirten en een kusje, dan komt het ietje minder walgelijk overquote:Op maandag 12 maart 2007 11:08 schreef Clank het volgende:
[..]
Snap ook niet dat het gewoon op de site vermeld staat, want het is toch wel relevant voor de 'verhaallijn' in deze soap.
Er is ook niet laten zien dat ze weer seks hadden, na Het Griekse voorval.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
In de uitzending van een week geleden hebben ze Brian ook gespaard door niet te laten zien dat hij na zijn douchescene met de danseres een handdoek omsloeg en onmiddellijk naar beneden liep om als een psycho bij Amanda en Hupert de lakens van ze af te trekken
Waarom zouden ze die sukkel in bescherming nemen?
Van die schandalige vertoning van Billie is ook nauwelijks iets uitgezonden.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:22 schreef itsme het volgende:
[..]
Er is ook niet laten zien dat ze weer seks hadden, na Het Griekse voorval.
Ze doen echt alles in de uitzendingen om Huub en Eric als zwarte Piet neer te zetten en laten weinig of niets zien van wat de anderen flikken.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van die schandalige vertoning van Billie is ook nauwelijks iets uitgezonden.
Ik kijk eigenlijk nooit naar die TV-uitzendingen, maar op zondag is er een soort samenvatting van de hele week, daar kijk ik soms naar, en idd, je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze doen echt alles in de uitzendingen om Huub en Eric als zwarte Piet neer te zetten en laten weinig of niets zien van wat de anderen flikken.
Dat hij steeds riep dat hij een Ubermensch was en dat hij iedereen minderwaardig vond en dat Eric aan zijn tiet moest zuigen en dat Sylvia een geile hoer was en en en ...quote:Op maandag 12 maart 2007 11:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van die schandalige vertoning van Billie is ook nauwelijks iets uitgezonden.
is al vanaf dat hij er in kwam.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:21 schreef beequeen het volgende:
Ik zie dat Tien zijn strategie heeft aangepast. Het is niet meer de grote Mama Tasiashow, maar de GROTE Billieshow, well done Tien.![]()
Plan heb ik gemist, waar,wanneer en wat is het plan? thanks in advance...quote:Op maandag 12 maart 2007 10:07 schreef itsme het volgende:
Godemorgen.
Ik kon gisteren niet meer online komen maar heb niets gemist
Wat me opvalt is dat Brian en Natasia's plan schijnt te lukken.
Ik lees steeds meer reacties dat Brian en Natasia toch wel meevallen.
Ongelooflijk.![]()
Klopt en mensen die afhankelijk zijn van die uitzendingen trappen er in.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze doen echt alles in de uitzendingen om Huub en Eric als zwarte Piet neer te zetten en laten weinig of niets zien van wat de anderen flikken.
Het zou pas leuk zijn als ze het gesprek tussen Natasia en Brian laten zien, waarin hij zegt dat Amanda een sloerie is en dat hij schrok toen hij wakker werd hoe lelijk Amanda is zonder make-up.....quote:Op maandag 12 maart 2007 11:26 schreef petraa het volgende:
[..]
I.p.v de slappe lul die hij is?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:30 schreef beequeen het volgende:
Braaaaajen voelt zich weer helemaal het mannetje na zijn neukpartij van vannacht![]()
O ja dat las ik ook ergens.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:31 schreef Yollie het volgende:
[..]
Het zou pas leuk zijn als ze het gesprek tussen Natasia en Brian laten zien, waarin hij zegt dat Amanda een sloerie is en dat hij schrok toen hij wakker werd hoe lelijk Amanda is zonder make-up.....
eric, huub en sylvia zijn niet gek, die hebben dat echt wel door.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:33 schreef itsme het volgende:
[..]
I.p.v de slappe lul die hij is?
Iig blijft Amanda bij het BN kamp en is het nog steeds BAN.
Alsjeblieft geen SHEA
Maar ik word ook kots misselijk van de nieuwe strategie van Natasia en Brian. Ze zijn zo bevriend nu opeens met Huub en Eric.
Al vraag ik me af of Huub ze niet door heeft en gewoon mee speelt
Ze zouden een speciale uitzending per week moeten maken van de do & don'ts van alle mijonairs,quote:Op maandag 12 maart 2007 11:31 schreef Yollie het volgende:
[..]
Het zou pas leuk zijn als ze het gesprek tussen Natasia en Brian laten zien, waarin hij zegt dat Amanda een sloerie is en dat hij schrok toen hij wakker werd hoe lelijk Amanda is zonder make-up.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |