vanochtend heeft natasia tegen herma dingen gezegt over de klusjes man..........ik zit toen te kijken en luisteren .............nou dat loog er niet om (of dat moet ook weer gespeeld zijn) tjaquote:Op maandag 12 maart 2007 12:56 schreef Pavement het volgende:
ik vind het allemaal een beetje heel ver gezocht maffia ? klusjesman ?
Soms willen mensen dingen zien die er niet zijn omdat er geen reet te doen is, is er een filmpje op youtube met iets van bewijs?
nee ff niet meegekregen dus datquote:Op maandag 12 maart 2007 12:58 schreef joop24 het volgende:
[..]
wilco is allang exit dat je dat nog steeds niet door hebt![]()
![]()
![]()
![]()
sorry was voor die ander bedoeltquote:Op maandag 12 maart 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij gelooft nog in de echtheid van het Wilgo-verhaal? Kom op zeg, die speeft de Nanny, en zelfs dat betwijfel ik.![]()
Beequeen schreef: En jij gelooft nog in de echtheid van het Wilgo-verhaal? Kom op zeg, die speeft de Nanny, en zelfs dat betwijfel ik.quote:
Gebruik je quoteknop eens, is zoveel handiger.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Beequeen schreef: En jij gelooft nog in de echtheid van het Wilgo-verhaal? Kom op zeg, die speeft de Nanny, en zelfs dat betwijfel ik.
Damn, als Jaap op de 155 kilo zit moeten ze hem maar ff harsen....quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa dit is een mooie fotoquote:Op maandag 12 maart 2007 13:01 schreef beequeen het volgende:
De toekomstige winnaars van DGK-
[afbeelding]
Liefquote:Op maandag 12 maart 2007 13:01 schreef beequeen het volgende:
De toekomstige winnaars van DGK-
[afbeelding]
Ja schat, probeerde hier the point simpel te duiden.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gebruik je quoteknop eens, is zoveel handiger.
Mooie analysequote:Op maandag 12 maart 2007 12:41 schreef Lieve het volgende:
[..]
Mijn bezwaar tegen Japie zit niet in het dik zijn.
Ik was erg benieuwd naar hem, vond het behoorlijk spannend en dacht even echt iemand te gaan zien die een worsteling met zichzelf en het leven aan zou gaan.
Ik was benieuwd naar zijn intellect en hoe hij dat zou gebruiken om tot een kennisoverdracht te komen.
Ik was benieuwd hoe positief het verschil Jaap zou zijn.
Er kwam een drammende zeurende onvolwassen onverantwoordelijke idioot binnen die geen enkel respect voor zichzelf, een ander, leven in het algemeen en zelf geen respect voor televisie kijkend nederland heeft.
Er kwam een volslagen imbiciel die de dikke mens een zeer slechte naam geeft ( zoals Natasja de surinaamse vrouw een slechte naam geeft, en Brian de Antiliaanse jongens een slechte naam geeft)
Het is erg jammer want ik vind ( afgezien van de totale mislukking van Eric als Drag Queen) dat Eric de homofiele man juist een zeer positief beeld geeft en Huub laat zien dat ADHD achtige hyperinteligentie lastig is als je iets moet doen op de manier van een ander. Ik ben zo vreselijk blij dat hij aan iedereen laat zien dat scholing/ dilpoma's halen en kennis hebben of vergaren vrij weinig met elkaar van doen hebben.
Ik ben vreselijk blij met de kracht van Sylvia die rustig haar weg gaat in de maffe omgeving van de Gouden Kooi.
Amanda? Dat is jammer, heel jammer. Ik hoop dat Amanda nog eens lief voor zichzelf zal worden.
Dus om mensen die Jaap niet mogen meteen af te branden? Nee. Maar door Jaap staan er dingen op mijn netvlies die er misschien wel nooit meer af gaan. Beelden die ik er misschien wel niet op had willen hebben. Ik heb wel moeite met mensen die een ander meteen als zielig bestempelen omdat die persoon zichtbaar afwijkt van het gemiddelde. Jaap is niet zielig, Jaap heeft IEDERE dag de kans om geen stomme dingen te doen. Toch maakt hij iedere dag een keus, net als jij en ik.
Op maandag zijn ze nooit zo snel met het inschakelen van 3+4quote:Op maandag 12 maart 2007 13:08 schreef blomst het volgende:
Regie het is 1 uur
Ik wil huub en Sylvia zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |