En bedankt, mijn tosti kan nu direct de vuilnisbak inquote:Op maandag 12 maart 2007 12:09 schreef AnTjUh het volgende:
getver jaap is an t tenenpulken
heeeee hoooo captain jackquote:Op maandag 12 maart 2007 12:12 schreef FdW het volgende:
Een carriere als sergeant-majoor in het leger lijkt me wel wat voor Natasia. Daarin kan ze al haar agressie en energie kwijt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
En bedankt, mijn tosti kan nu direct de vuilnisbak in![]()
Of ik snap jou niet of jij snap mij niet. Ik vind jaap NIET leuk, maar dat is niet omdat hij dik is, want ik kan zat dikke mensen die wel leuk zijn, maar ik vind hem niet leuk vanwege zijn karakter.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:08 schreef joop24 het volgende:
[quote]Op maandag 12 maart 2007 11:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik hem niet leuk vind omdat hij dik is, want dat boeit me niet, ik vind hem niet leuk door de persoon die hij is.
[/quote
Ja Jaap is echt leuk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
]
Wat dat betreft is het mooi dat Huub een weekje het huis uit is geweest.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:35 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
eric, huub en sylvia zijn niet gek, die hebben dat echt wel door.
Jaap haalde een voorbeeld op uit zijn studie mbt leiderschapsmethoden. Die van Hitler is nav studies het slimst gebleken of zoiets. Daarna ging het over Huub en op een of andere manier zat daar een overeenkomst in. Het was in ieder geval meer positief dan negatief bedoeld.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:49 schreef Copycat het volgende:
Hoe trokken Brian en Jaap de vergelijking Huub-Hitler?
Tien zoekt nog steeds klasse kandidaten ....quote:Op maandag 12 maart 2007 12:14 schreef Pavement het volgende:
zzzzz wat is dgk de laatste tijd slaapwekkend, huub is oud nieuws natasia is moe, silvia is zowiezo geen reet aan en als brian praat val ik inslaap. KOM OP ff rellen daar.
Dan ben jij de enige die het positief zag, want iedereen ging over zijn nek toen dat werd gezegd. Maar we weten dat jij geen Huub fan bent.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:16 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Jaap haalde een voorbeeld op uit zijn studie mbt leiderschapsmethoden. Die van Hitler is nav studies het slimst gebleken of zoiets. Daarna ging het over Huub en op een of andere manier zat daar een overeenkomst in. Het was in ieder geval meer positief dan negatief bedoeld.
Lijkt me ook dat wanneer je Hitler gebruikt om iemand mee te vergelijken dat het positief bedoeld isquote:Op maandag 12 maart 2007 12:16 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Jaap haalde een voorbeeld op uit zijn studie mbt leiderschapsmethoden. Die van Hitler is nav studies het slimst gebleken of zoiets. Daarna ging het over Huub en op een of andere manier zat daar een overeenkomst in. Het was in ieder geval meer positief dan negatief bedoeld.
dit moet even in de volgende stemronde naar voor gehaald worden net als dat brain dit deed de afgelopen keer over huub's uitspraak .......................quote:Op maandag 12 maart 2007 12:16 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Huub was er niet bij, dus zal niet worden aangehaald.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:18 schreef milk-shake het volgende:
[..]
dit moet even in de volgende stemronde naar voor gehaald worden net als dat brain dit deed de afgelopen keer over huub's uitspraak .......................
Het viel mij ook op dat Brian er in de uitzending zo... mooi vanaf kwam.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
In de uitzending van een week geleden hebben ze Brian ook gespaard door niet te laten zien dat hij na zijn douchescene met de danseres een handdoek omsloeg en onmiddellijk naar beneden liep om als een psycho bij Amanda en Hupert de lakens van ze af te trekken
Waarom zouden ze die sukkel in bescherming nemen?
Hitler en postitiefquote:Op maandag 12 maart 2007 12:16 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ik denk maar zo: met complimenten als deze, heb je geen beledigingen nodig.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:18 schreef pullup het volgende:
Lijkt me ook dat wanneer je Hitler gebruikt om iemand mee te vergelijken dat het positief bedoeld is![]()
Soms zijn menselijke trekjes haar niet vreemd.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:19 schreef Lieve het volgende:
[..]
Het viel mij ook op dat Brian er in de uitzending zo... mooi vanaf kwam.
Ook in het Japie omkopen verhaal kwamen de minst ernstige kanten in beeld en met het Japie dronken kwam Brian er zelf heeeel goed af. Bijna respect voor Brian als ik alleen naar de tv had gekeken. Toen ik die uitzending zag wist ik waarom ik brian best hoof had zitten toen ik nog alleen naar de tv keek.
===================================
Overigens valt Natasja me de laatste dagen steeds meer mee.¿¿ Wat raar?
ze is moe, als huub ff door gaat met sarren is ze zo weg, ze zit er gewoon doorheen. Daarom mag huub haar niet meer sarren van de redactie COMPLOT para broddaquote:Overigens valt Natasja me de laatste dagen steeds meer mee.¿¿ Wat raar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |