Het zal wel weer net niet worden...quote:UEFA-Cup of KNVB Beker?
Ja maar joh, het is het AZ-topic.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij is niet degene die begint met zwakke subtopper hoor... Dat is ook gewoon overdreven / het belachelijk maken van een club die gewoon op een CL play off plaats staat.
Ah, je komt met je bekende sterke argumenten.quote:
Komt omdat je reacties lachwekkend en zielig zijn. Daar ga ik niet eens op in.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:17 schreef gday het volgende:
Ah, je komt met je bekende sterke argumenten.Zalig.
Uiteindelijk zal het daar wel op uitdraaien inderdaad.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het zal wel weer net niet worden...
Lege handen dus..![]()
Krijg ik nu de schuld?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij is niet degene die begint met zwakke subtopper hoor... Dat is ook gewoon overdreven / het belachelijk maken van een club die gewoon op een CL play off plaats staat.
Sure. Hou de schijn maar op en blijf maar doen alsof je je niet kinderachtig gedraagt met die zielige reacties waarin je je bovendien bedient van laakbaar taalgebruik. Dan heb je bij gebrek aan argumenten tenminste nog je trots ...quote:Op zondag 11 maart 2007 17:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Komt omdat je reacties lachwekkend en zielig zijn. Daar ga ik niet eens op in.
Mwah, ik was het wel enigszins met je eens.quote:
Kijk heb je er weer een.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:21 schreef gday het volgende:
[..]
Sure. Hou de schijn maar op en blijf maar doen alsof je je niet kinderachtig gedraagt met die zielige reacties waarin je je bovendien bedient van laakbaar taalgebruik. Dan heb je bij gebrek aan argumenten tenminste nog je trots ...
Ik zal Az niet afkraken. Spelen goed, beter dan Feijenoord en dat allemaal dankzij van Gaal en daarvoor Adriaanse. Goede coaches. Zonder die twee had Az, met deze spelers, nooit gestaan waar ze nu staan.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
Kunnen we nu weer verder met het ontopic afkraken van AZ, ja?
Dat jij zo nodig moet uitlachen zegt al genoeg over jou.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Kijk heb je er weer een.En wat een zwaktebod ook, iemand aanvallen op zijn vocabulaire.
Ik hoef niet met argumenten aan te tonen dat Feijenoord een grotere club is dan Az, dat is gewoon een feit, of het ze nu sportief meezit of tegenzit.
Maar hé, kom jij maar weer met een mooi verhaaltje, waarin jij je geweldige woordenschat kan tentoonspreiden, ga ik weer verder met het uitlachen van jouw persoontje.
Inderdaad, een zeer sterke reactie! Puik hoor!quote:
Sorry, ik ga misschien wat ver in de 'discussie', maar ik heb zo'n gruwelijke hekel aan dat kinderachtige negatieve en bovenal argumentloze gezeur van andersgezinden in de clubtopics.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
Kunnen we nu weer verder met het ontopic afkraken van AZ, ja?
Hahahahaha, op hun pikkie getrapt.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:10 schreef gday het volgende:
[..]
Sorry, ik ga misschien wat ver in de 'discussie', maar ik heb zo'n gruwelijke hekel aan dat kinderachtige negatieve en bovenal argumentloze gezeur van andersgezinden in de clubtopics.Het ontstijgt zelden het niveau van een ordinaire flamebait. En als je daar vervolgens wat van zegt zijn de heren op hun pikkie getrapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |