Echt waar?!?!?!quote:Op zondag 11 maart 2007 02:28 schreef Attitude het volgende:
een oplettende dove had dat ondekt en bij elke foto die werd genomen zou de mol steeds hebben gebaart dat ie de mol was.
Lol die foto's staan hier al langquote:Op zondag 11 maart 2007 02:31 schreef Attitude het volgende:
jep.... zelf kan ik ook gebarentaal en het klopt wel. pas als bekend is geworden kan ik die plaatje hier posten.anders is het lullig denk ik
verdoriequote:Op zondag 11 maart 2007 02:38 schreef broer het volgende:
Het was hier al bekend, Attitude. Lees de vorige delen even door.
Sorry. Ik ben een watje en kan mensen hoogstens een post of drie, vier in de maling nemen.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:43 schreef Nesle het volgende:
verdorie
Nee, het was goed zo.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:45 schreef broer het volgende:
Sorry. Ik ben een watje en kan mensen hoogstens een post of drie, vier in de maling nemen.
Sluit ik me bij aan.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, het was goed zo.
Sorry van mij ook, Attitude. Het was gewoon grappig omdat we die hints al een week of twee weten.
quote:Op zondag 11 maart 2007 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee, het is niet echt spannend![]()
En toch kom ik hier!!
Nog vier nachten dan is het donderdag![]()
Wat zal het dan toch grappig zijn als het gewoon Renate blijkt te zijn..quote:Op zondag 11 maart 2007 11:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Toch wil je dat graag zien.
Al is het zeker dat Inge de mol is![]()
Mij maakt het niks uit Inge of Renate, niet Evaquote:Op zondag 11 maart 2007 11:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wat zal het dan toch grappig zijn als het gewoon Renate blijkt te zijn..
Ondanks Inge volgen mij ook de mol is, viel me gisteren iets op bij het terugkijken van aflevering 1..
Bij het bij-wie-hoort-dit-filmpje-spel speelde Renate met haar gehaktballenverhaal er 7 kandidaten uit.. vreemd?
Bedankt Neslequote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:01 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hier staat het hele seizoen met Marc-Marie enzo. Leuk om te kijken als je je verveelt dacht ik zo?WIDM
Volgens mij mogen ze dat zelf beslissen..quote:Op zondag 11 maart 2007 11:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Mag de winnaar dat geld ook echt hebben of gaat het naar een goed doel ofzo?
Kloptquote:Op zondag 11 maart 2007 11:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze dat zelf beslissen..
Maar het maakt voor de mol dus eigenlijk niets uit als ze toch dikke knaken in de pot krijgen?quote:Op zondag 11 maart 2007 01:39 schreef broer het volgende:
De eer, de roem en alle lof voor de valse streken.
Niets is zeker tot het bevestigd wordt in de serie.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Toch wil je dat graag zien.
Al is het zeker dat Inge de mol is![]()
tuurlijk wel, jouw rol als Mol is de pot zo laag mogelijk houden... anders sla je wel een flater....quote:Op zondag 11 maart 2007 12:26 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Maar het maakt voor de mol dus eigenlijk niets uit als ze toch dikke knaken in de pot krijgen?
En de motivatie is... ?quote:Op zondag 11 maart 2007 12:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
tuurlijk wel, jouw rol als Mol is de pot zo laag mogelijk houden... anders sla je wel een flater....
De eer!quote:
De mol is toch een erebaantje. Het hele programma draait erom. Dat wil je toch wel goed doen.quote:
Precies, je wil niet de geschiedenis in als een slechte mol....quote:Op zondag 11 maart 2007 13:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De mol is toch een erebaantje. Het hele programma draait erom. Dat wil je toch wel goed doen..
Haha, meen je dat nu serieus?quote:Op zondag 11 maart 2007 12:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Tvp, en Paul is de Mol.
Liesbeth (afl. 1) : "Ik zou best een goeie mol kunnen zijn, want ik zou het simpelweg vergeten dat ik er 1 was.."quote:Op zondag 11 maart 2007 13:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, je wil niet de geschiedenis in als een slechte mol....
Paul is de leeuwquote:Op zondag 11 maart 2007 12:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Tvp, en Paul is de Mol.
Wet t-shirt contestquote:Op zondag 11 maart 2007 12:57 schreef TheVulture het volgende:
mijn deelnemerslijstje voor volgend seizoen (mits met BN'ers)
Ellemieke Vermolen (werd in het vorig topic genoemd en zou wel leuk zijn denk ik), presentatrice
Michiel Veenstra, DJ
Jolanthe Cabau van Casberghen, actrice
Theo Maassen, cabaretier/acteur
Bridget Maasland, presentatrice
Barry Atsma, acteur
Sophie Hilbrand, presentatrice
Erik de Vogel, acteur
Anita Witzier, presentatrice
Sven Kramer, schaatser
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:45 schreven Tinuzzz_Talpa en MrManiak het volgende:
Tvp, en Paul en/of Inge is/zjn de Mol.
Een niet onaardig lijstje...quote:Op zondag 11 maart 2007 12:57 schreef TheVulture het volgende:
mijn deelnemerslijstje voor volgend seizoen (mits met BN'ers)
Ellemieke Vermolen (werd in het vorig topic genoemd en zou wel leuk zijn denk ik), presentatrice
Michiel Veenstra, DJ
Jolanthe Cabau van Casberghen, actrice
Theo Maassen, cabaretier/acteur
Bridget Maasland, presentatrice
Barry Atsma, acteur
Sophie Hilbrand, presentatrice
Erik de Vogel, acteur
Anita Witzier, presentatrice
Sven Kramer, schaatser
Ze kan ook niet zoveel anders zeggen, natuurlijk. Of ze nu de mol is of niet, ze moet zich in nevelen hullen om de afloop van het programma niet te verraden.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:16 schreef LuQas het volgende:
en beweerde daar dat ze er een hele andere bedoeling mee had.
Ik heb idd meer aanwijzingen tegen Inge dan tegen Renate..quote:Op maandag 12 maart 2007 00:06 schreef robster16 het volgende:
Het kan ook zo zijn natuurlijk dat Inge WEET dat heel mol kijkend nederland zit te zoeken naar verborgen aanwijzingen, en dacht, hey, als ik nou eens heel tv-kijkend nederland ga zitten neppen terwijl ze zitten te kijken en denken dat ik de mol ben.
Hoewel ik nu steeds meer denk dat zij de mol wel moet zijn. Mijn tweede optie is Renate, maar die gebarentaal, t kan haast niet anders dan dat het Inge is, in combinatie met al haar acties gedurende de hele serie...
en dat ze het van elkaar niet weten hahaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie weet dat zou goed kunnen zijn meer mollen
hahaha, lolquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
en dat ze het van elkaar niet weten haha![]()
Zou kunnen..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:50 schreef Mvnl het volgende:
Ik kijk uit naar donderdag, al ben ik bang voor n anticlimax... vorige 2 jaren zat er misschien 1 mollenstreek tussen die ik nog niet had opgemerkt, niets écht sneaky's.. (al vond ik dat bij Yvon t storendst, Milouschka maakte veel goed met de lol die ze er in had toen ze t allemaal vertelde)
oud grapjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:13 schreef Clyde_Frog het volgende:
hebben ze linda de mol eigenlijk al een keer gevraagd om mee te doen? zat het me vanmorgen af te vragen.
Ik hoef geen overbekende types zoals Linda de Mol te zienquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:20 schreef Mvnl het volgende:
oud grapje![]()
(maar zou opzich best aardig wezen als ze haar écht zouden vragen)
Helemaal eensch.. k bedoel.. welke doorsnee nederlander kende Eva en Paul ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik hoef geen overbekende types zoals Linda de Mol te zien![]()
Ben heel blij dat als ze het toch zo nodig met 'bekende' Nederlanders willen doen, ze mensen vragen die niet in elk programma voorbij komen. Voordat je 't weet, is anders Connie Breukhoven de mol![]()
Mwah, is wel nog een behoorlijk gebied tussen "BN-ers die de B nog moet verdienen" en mediageile BN-ers die wekelijks in een panel/spelshow zitten. Persoonlijk vind ik Linda de Mol dan toch nog vallen onder 'A-sterren' waarvan WIDM in z'n handjes mag wrijven als ze er een paar weten te strikken..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik hoef geen overbekende types zoals Linda de Mol te zien![]()
Ben heel blij dat als ze het toch zo nodig met 'bekende' Nederlanders willen doen, ze mensen vragen die niet in elk programma voorbij komen. Voordat je 't weet, is anders Connie Breukhoven de mol![]()
eensch!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:07 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Mwah, is wel nog een behoorlijk gebied tussen "BN-ers die de B nog moet verdienen" en mediageile BN-ers die wekelijks in een panel/spelshow zitten. Persoonlijk vind ik Linda de Mol dan toch nog vallen onder 'A-sterren' waarvan WIDM in z'n handjes mag wrijven als ze er een paar weten te strikken..
Maargoed, ik heb ook zeker liever leuke interessante kandidaten dan 'grote sterren' in t programma..
Daar heb je gelijk in. Dat zou zonde zijn voor het concept van WIDM.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:07 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Mwah, is wel nog een behoorlijk gebied tussen "BN-ers die de B nog moet verdienen" en mediageile BN-ers die wekelijks in een panel/spelshow zitten. Persoonlijk vind ik Linda de Mol dan toch nog vallen onder 'A-sterren' waarvan WIDM in z'n handjes mag wrijven als ze er een paar weten te strikken..
Maargoed, ik heb ook zeker liever leuke interessante kandidaten dan 'grote sterren' in t programma..
Maarten van Rossum.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:32 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Dat zou zonde zijn voor het concept van WIDM.
Maar wat lolligs met de kanditaatselectie zou wel leuk zijn. Dat Angela groothuizen zou meedoen bijvoorbeeld. Of die man met zijn gortdroge humor die ooit een quizprogramma voor universiteiten heeft gepresenteerd, kan even niet op zijn naam komen.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik zou Gijs Staverman wel in WIDM willen zien
quote:Pieter Jan Hagens nieuwe presentator Wie is.. De Mol?
Geplaatst op 14-03-2007 om 13:33
Presentator Pieter Jan Hagens (foto) zal in 2008 de presentatie van een nieuwe serie van het AVRO-programma Wie is.. De Mol? voor zijn rekening nemen. Hij volgt daarmee Karel van de Graaf op die dit populaire programma de afgelopen twee seizoenen heeft gepresenteerd. Pieter Jan Hagens verheugt zich op zijn rol in Wie is…de Mol? “Ik kijk er enorm naar uit om dit legendarische en spannende AVRO-programma te mogen leiden”, aldus Pieter Jan.
Karel van de Graaf stopt met de presentatie van het avontuurlijke programma. Samen met senior eindredacteur Peter Blom is Van de Graaf een nieuw programma aan het ontwikkelen voor de AVRO. Van de Graaf blijft wel EénVandaag presenteren.
Het zevende seizoen van Wie is… de Mol? beleeft morgen om 20.30 uur op Nederland 1 zijn finale. De kijkers krijgen daarin duidelijkheid in het raadsel wat hen al negen weken bezighoudt: Wie is…de Mol? Voor de eerste keer in de geschiedenis gaan er vier kandidaten naar de finale; Paul Rabbering, Eva van der Gucht, Inge Ipenburg en Renate Verbaan. Één winnaar, twee verliezers én een mol.
Eensch!quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:40 schreef Molline het volgende:
Vorig jaar stonden Van de Graaf en omroep de AVRO nog tegenover elkaar in de rechtszaal, onder meer over 'De Mol'. De omroep wilde Van de Graaf van het programma af halen, omdat er al een andere presentator was. Van de Graaf verzette zich daar met succes tegen.
Nu is er dus alsnog die nieuwe presentator: Pieter Jan Hagens.
bron
Wat een mollenstreek!![]()
Ja, ben ik ook een beetje bang voor. Sinds die (B)N-series heb ik alleen maar anti-climaxen gehad eigenlijk. Maar misschien is het vanavond wél leukquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:50 schreef Mvnl het volgende:
Ik kijk uit naar donderdag, al ben ik bang voor n anticlimax... vorige 2 jaren zat er misschien 1 mollenstreek tussen die ik nog niet had opgemerkt, niets écht sneaky's.. (al vond ik dat bij Yvon t storendst, Milouschka maakte veel goed met de lol die ze er in had toen ze t allemaal vertelde)
Morgenavond pas.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:23 schreef nebelung het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook een beetje bang voor. Sinds die (B)N-series heb ik alleen maar anti-climaxen gehad eigenlijk. Maar misschien is het vanavond wél leuk
Ennuh... Pieter Jan Hagens![]()
Nou vanavond geeft er ook niets boeiends.. Morgen weer House en WIDM!quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:32 schreef Molline het volgende:
Misschien bedoelt ze dat het vanavond wél leuk is op tv en morgen niet ...![]()
Gatver, nee.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:11 schreef Mikani het volgende:
[..].
Morgenavond weeren ik ben ook nog eens vrij dus dat komt mooi uit!
Ik zou Philemon wel in WIDM willen zien.
hahaquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:43 schreef nebelung het volgende:
Oh shit
Ik wist zeker dat het vandaag donderdag was![]()
![]()
Ik roep de hele dag al: 'vanavond de Mol' . Vandaar dat iedereen me zo vreemd aankijkt.
Nounou.quote:
Hier heb ik ook last van. Ik zit er totaal niet meer inquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:58 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik niet, liever dat hij helemaal van de TV verdwijnt ...
Jammer dat ze de finale 2 weken hebben uitgesteld, nu interesseert het me allemaal niet meer zoveel
quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:58 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik niet, liever dat hij helemaal van de TV verdwijnt ...
Jammer dat ze de finale 2 weken 1 week hebben uitgesteld, nu interesseert het me allemaal niet meer zoveel
Nee, ik was in de war met Valerio van TMF (quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:16 schreef Mikani het volgende:
[..]
haha.
[..]
Nounou.
Hij lijkt me wel iemand die de boel goed kan ophitsen als hij daar zin in zou hebben.
Alleen wordt Wie is de Mol niet door Endemol gemaakt. Dus het is te hopen dat er een flinke krat bier op staatquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:19 schreef Stansfield het volgende:
De vriendin van mijn broertje wist me net te vertellen dat het toch niet inge is. Ze kende iemand bij endemol ofzo. Ik geloof daar natuurlijk geen fuck van. Maar ze we hebben een weddenschap afgesloten en ze heeft het op een briefje geschreven en die bekijken we na de uitzending morgen. Maar is er hier iemand die er nog aan twijfeld dat inge de mol is?
Ja dat zei ik dus ook al maar door de avro naar idee van een belgische productiemaatschappij toch? Dus toen vertelde ze weer dat het iemand was die er wel dicht bij zat. Ja ja onzin. Het is gewoon inge.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Alleen wordt Wie is de Mol niet door Endemol gemaakt. Dus het is te hopen dat er een flinke krat bier op staat [afbeelding]
Ha. Iedereen die bij het programma betrokken is, heeft een zwijgplicht. Op straffe van 250.000 euro, dacht ik.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:30 schreef Stansfield het volgende:
Dus toen vertelde ze weer dat het iemand was die er wel dicht bij zat.
Ze namen het programma ook zomaar van Angela Groothuizen af, en die vond ik het beter doen.. Die knul die het nu gaat doen, heb ik niet zoveel mee, maar ja hij lijkt me iets jonger dan Karel he en tja dat zal wel tellenquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:53 schreef Wickedangel het volgende:
[....]
Wel flauw dat ze 't Karel alsnog hebben afgenomen[...]
Is bullshit.. als het waar blijkt te zjin en zij wordt als lek gezien is ze goed de sjaakquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:19 schreef Stansfield het volgende:
De vriendin van mijn broertje wist me net te vertellen dat het toch niet inge is. Ze kende iemand bij endemol ofzo. Ik geloof daar natuurlijk geen fuck van. Maar ze we hebben een weddenschap afgesloten en ze heeft het op een briefje geschreven en die bekijken we na de uitzending morgen. Maar is er hier iemand die er nog aan twijfeld dat inge de mol is?
Ik zie hier toch een duidelijke hint in...quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:19 schreef Stansfield het volgende:
Eva Niet de Molquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie hier toch een duidelijke hint in...
Wie is Endemol?![]()
quote:De Heer ontmaskert de Mol
DJ Sander de Heer (foto) was in 2005 één van de kandidaten van het spannende spelprogramma Wie is... de Mol?. Ook dit seizoen volgt hij het programma op de voet. “Wie is... de Mol? is sinds 1999 op televisie en vanaf 2001 kijk ik heel fanatiek. De formule is geweldig, want ook al is het programma nu al zeven seizoenen op de huis, het saboteren van de Mol blijft boeiend.”
Door de modder
Toen Sander de Heer twee jaar geleden gevraagd werd om zelf aan het programma deel te nemen was hij direct enthousiast. “De redactie was op zoek naar kandidaten die het niet alleen leuk vonden om mee te doen, maar die ook het spel snapten. Ik denk dat dat één van de redenen is waarom er geen superbekende Nederlanders aan het programma meedoen; je moet toch in tentjes slapen en door de modder rennen. Zelf vind ik dat alleen maar leuk. Ik heb er destijds dan ook echt van genoten. Je bent drie weken lang alleen maar met het spel bezig en je geeft je daar helemaal aan over. Dat merkte ik pas écht toen we in een klein dorpje in Zuid-Australië waren. Bij één van de opdrachten kwamen we langs een kaartenwinkel en toen realiseerde ik me dat ik eigenlijk helemaal niet wist waar ik was. Ik werd geleefd door de Mol.”
Zwoegen en zweten
Het enthousiasme voor Wie is... de Mol? leidde er toe dat Sander het programma, op kleinere schaal, in Nederland ging naspelen. “Met een vriend heb ik een keer of vijf een weekend georganiseerd waarin we met zijn tienen naar de Achterhoek gingen. Daar deden we dan drie dagen lang droppingen, speurtochten en ontvoeringen. Alles in de wetenschap dat één van ons de Mol speelde. Die weekenden waren zwoegen en zweten, maar wel verschrikkelijk leuk. Ook mijn goede vriend Paul Rabbering, één van de kandidaten van dit seizoen, heeft aan zo’n weekend meegedaan. Hij kreeg de schrik van zijn leven toen zijn eigen vriendin de Mol bleek te zijn.”
De Mol
Of Paul dit seizoen zelf de Mol is weten we vanavond, maar Sander de Heer verdenkt zijn vriend niet. “Omdat Paul meedoet heb ik ook dit seizoen weer fanatiek gekeken en goed opgelet. Paul leidt de andere kandidaten duidelijk om de tuin. Toch vermoed ik dat hij het niet is. Wie dan wel? Ik heb veel getwijfeld, maar denk toch dat Inge Ipenburg de Mol is. Te meer omdat heel veel theorieën op internet haar kant op wijzen. En die zijn in mijn ogen heel overtuigend.” [MT]
Dat was voor een molhunt, die heeft allang plaatsgevonden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Als je op de site van WIDM kijkt.. en je gaat naar Afleveringen dan zie je bij aflevering 1 tot en met 4 vragen staan.. waarom staan die daar?
Moeten uitkomsten cijfers van het alfabet voorstellen?
Afl.1:
Hoeveel gehaktballen bereidt de vrouw van Menno? 5
Hoeveel jokers winnen Inge en Renate ieder? 6
Welk getal staat er op het T-shirt? 66
Hoe vaak hadden de kandidaten op de gong moeten slaan om geld te verdienen? 2
Afl. 2:
Welke bus nemen Alex en Inge? ...
Hoeveel letters zoeken de kandidaten in de stad? ...
Afl. 3:
Hoeveel molboekjes moet Paul bemachtigen? 4 ..dacht ik..
Hoeveel namen van treinstations hebben de kandidaten juist? 1
Als hoeveelste kandidaat voltooit Menno de opdracht in het oude tempelcomplex Ayutthaya? 7
Afl. 4:
Hoeveel vrijstellingen worden er verloot na de buggy-opdracht? 1
Hoeveel kandidaten overnachten in het luxueuze hotel? 2
Hoeveel jokers koopt Alex? ...
(Hoezo niets te doen)
Ja en die had weer een neef die was nicht...quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:19 schreef Stansfield het volgende:
De vriendin van mijn broertje wist me net te vertellen dat het toch niet inge is. Ze kende iemand bij endemol ofzo.
ah.. okiquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:19 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Dat was voor een molhunt, die heeft allang plaatsgevonden.
quote:Karel van de Graaf teleurgesteld in de AVRO
Karel van de Graaf is buitengewoon teleurgesteld dat hij het volgende seizoen van Wie is de mol? niet mag presenteren van de AVRO. Dat zei Van de Graaf woensdag tijdens het radio- programma van Hans Schiffers, meldt Novum Nieuws. De nieuwe reeks in 2008 zal worden gepresenteerd door Pieter Jan Hagens. Volgens de Avro heeft de wisseling te maken met het gevoerde beleid van de omroep. Een woordvoerder van AVRO noemt Hagens een ‘exclusieve presentator’.
"We maken een onderscheid tussen presentatoren die exclusief voor de Avro werken, zoals Hagens, en presentatoren die op projectbasis bij ons te zien zijn", licht een woordvoerder toe. "Het gaat hier om een gezichtsbepalend programma. Daar hoort een gezichtsbepalende presentator bij."
Want...quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:heeft paul zichzelf nou zojuist versproken op 3fm?!
Hehe, was idd mooi fragment.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Op het moment dat Claudia haar programma afsloot kwam Paul binnen..
"Komt daar Paul binnen met een Mol-kleurige colbert, wat natuurlijk absoluut niet wil betekenen dat hij vanavond bij de finale van Wie is de mol een exorbitant geldbedrag heeft gewonnen"
Paul: "Wat is exorbitant?"
Oke, het kan natuurlijk gewoon een spelletje zijn
ik ook.. moet wel wachten tot na het werkquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:16 schreef Toad het volgende:
[..]
Hehe, was idd mooi fragment.
Ik ben benieuwd naar de aflv vnvd.
Naisquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Hans Schiffers van radio 2 heeft de aflevering van vanavond inmiddels gezien zei ie zojuist.
Erg spannend zei Hans!
Dat had ik bij de eerdere finales ook altijd, maar nu de mol praktisch al bekend is, is de spanning hier wel weg.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:05 schreef Stansfield het volgende:
Ik kan bijna niet wachten totdat het half 9 is.
Dat is waar maar ik heb er wel heel erg veel zin in. Ben benieuwd welke mollenstreken ze in het begin allemaal heeft gedaan. En of paul idd de winnaar is.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat had ik bij de eerdere finales ook altijd, maar nu de mol praktisch al bekend is, is de spanning hier wel weg.
Verrassing, het is Evaquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat had ik bij de eerdere finales ook altijd, maar nu de mol praktisch al bekend is, is de spanning hier wel weg.
quote:
Nouja, ik vond hem een goede opvolger van Angela, maar Angela moet inderdaad terugkomen (wat jammergenoeg níet gaat gebeurenquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:02 schreef jmac het volgende:
Ik vind 't eerlijk gezegd niet eens zo erg dat Karel weg gaat. Vond 'm echt niet leuk (wel een erg goede personality/presentator verder).
Angela !!!
Jammer ... gooi gewoon alles op Internet, AVROquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:28 schreef Nesle het volgende:
Nee, alleen tot en met het seizoen met Marc-Marie is terug te vinden.
Tenminste, zoals ik kan vinden.
Ja maar dit is niet spannend meer, als we al de kandidaten zien met de reactie als ze de mol zien.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een beetje spanningsopbouw, hoort erbij.
en nog altijdquote:Op maandag [b]15 januari 2007 20:12 schreef Mvnl het volgende:[/b]
Ik zit op Inge na vandaag ...
K was te laat met inschakelen dus ik dacht dat ze het al hadden laten zien dat het Paul wasquote:"Je krijgt toch een band met zo'n man"
Paul is de mol.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:43 schreef Eightball het volgende:
[..]
"Je krijgt toch een band met zo'n mol"
dacht ik eerst ook maar volgens mij zei ie "ik had wel een band met deze MOL"quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:48 schreef Kerdaben het volgende:
Hij zei idd "met zo'n man"
Paul dus, wel beetje slap dat ze dit over het hoofd hebben gezien of dat ze dit 'subtiel' vinden
tis maar hoe je de klemtoon legt...quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:48 schreef Sirolf het volgende:
Liesbeth: 'Ik had iedereen verwacht, behalve deze man'
Is het dan toch niet Inge maar Paul...?
Dat is niet zo, alleen door die vingers wisten we het.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:53 schreef Charles.Darwin het volgende:
Yup, Inge. Nu het officieel is, zeg ik officieel: slechte mol
Vingers? Heb verder deze topic reeks absoluut niet gevolgd ofzo maar ik vond het toch ook redelijk duidelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:54 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dat is niet zo, alleen door die vingers wisten we het.
Het ligt aan de mollenacties of ze goed was hè. Niet alleen of ze ontdekt is.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:54 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja ... als je geen mollenstreken uithaalt komt er nooit iemand achter natuurlijk ...quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:54 schreef Nesle het volgende:
[..]
Klopt ja, heb je gelijk in.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:55 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ja ... als je geen mollenstreken uithaalt komt er nooit iemand achter natuurlijk ...
Zoveel heeft ze niet uitgevroten
Ja dat moet je ook maar wetenquote:
Inderdaad, wel jammer eigenlijk. Beetje saaie dingen heeft ze gedaan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:23 schreef golfer het volgende:
De mol heeft het nog nooit zo makkelijk gehad en zo weinig te hoeven doen.
Lomed -- de mol heb ik wel een paar keer voorbij zien komen hier en op widm.com. Alleen dat route66 niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:25 schreef RayMania het volgende:
Ik vond het al zo raar dat die Thai een oranje shirt aan had. Het is gewoon niemand opgevallen!
Zó slecht dat maar één kandidaat op haar stemdequote:Op donderdag 15 maart 2007 20:53 schreef Charles.Darwin het volgende:
Yup, Inge. Nu het officieel is, zeg ik officieel: slechte mol
Nanananana!!!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:47 schreef Rhanna het volgende:
Paul is het echt.
Route 66 op zijn kop, beetje vreemde aanwijzing.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Lomed -- de mol heb ik wel een paar keer voorbij zien komen hier en op widm.com. Alleen dat route66 niet.
Elk jaar wel iemand met z´n reactiequote:Op donderdag 15 maart 2007 20:55 schreef Kerdaben het volgende:
[..]
Vingers? Heb verder deze topic reeks absoluut niet gevolgd ofzo maar ik vond het toch ook redelijk duidelijk.
yep, wel jammer. maar razend knap gevonden door een internetter!quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:26 schreef golfer het volgende:
Jammer inderdaad dat we het de laatste 3 weken al wisten, vooral dankzij de geniale vondst van die gebarentaal tekens.
Tja dat lomed is redelijk opvallend, maar dan weet je nog niks. Dat 66 omdraaien en dan de 9e letter uit het alfabet pakken is wel erg vergezocht.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:25 schreef RayMania het volgende:
Ik vond het al zo raar dat die Thai een oranje shirt aan had. Het is gewoon niemand opgevallen! In een documentje heb ik alle eerste zinnen van de executies opgeschreven, staat ook bijna overal 'toen', maar weet ik veel dat dat Mol betekent
.
ja hij speelde echt slim, maar dat begon pas nadat hij teruggekocht wasquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:30 schreef evert het volgende:
[..]
yep, wel jammer. maar razend knap gevonden door een internetter!
dat t shirt overigens ben ik ook al tegengekomen, maar niemand heeft die 66 omgedraaid 99 = ii gezien.
overigens, vooraf wisten mensen dat het al uitgelekt was dat het Renate was.... mooi niet dus. en iedereen die nu roept 'slechte mol', tot het handalfabet uitkwam zaten heel weinig mensen op Inge.
En paul de verdiende winnaar!
Ja, en dan moet je ook nog bedenken dat het om letters van het alfabet gaat. Eigenlijk ook een beetje vergezocht.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:28 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Route 66 op zijn kop, beetje vreemde aanwijzing.![]()
Ik verdacht Inge ook al zonder die vingeroefeningen. Ik moet wel toegeven dat ze niet mijn eerste mol was, dat was Nadja, maar ja, toen die eruit vloog, steeg #2 naar #1 bij mij.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:29 schreef peaceman het volgende:
Inge, zoals verwacht na die wel heel expliciete aanwijzing van de vingers.
Vraag me af hoe veel mensen Inge zonder die aanwijzing hadden verdacht....
Mooi ook om te zien wat een verschrikkelijk spel het eigenlijk is. Iedereen is zo gefocust op verdacht gedrag dat alles verdacht wordt en daardoor heeft de mol het weer simpeler eigenlijk....
En dat is nou de schuld van Nadja, door haar hoefde Inge niets uit te halen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:33 schreef Nuna het volgende:
Paul een goede winnaar, Inge redelijk als mol. Heb betere mollen gezien. Die acties vond ik nou ook niet bijzonder.
? ? ? ? volg zijn weblog maar heb dit nooit gelezen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:34 schreef MrManiak het volgende:
Geweldig.
Paul heeft nu wel problemen, boete van 250.000 aan z'n reet, omdat hij al eerder in z'n weblog meldde dat hij de Mol had gewonnen...
Wat is dit nou voor een onzin, als je een pagina terug kijkt zie je dat ik zei dat ik voor de aflevering dacht dat het Inge was, alleen door dat vage gelul van "zo'n man" dacht ik even aan Paul.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:29 schreef Remzz het volgende:
[..]
Elk jaar wel iemand met z´n reactie
Ik denk idd dat zonder de gebarentaal bijna niemand op Inge zou zitten.
Ja, als je ook bijna geen mollenacties (hoeft) uit te voeren val je ook niet zo op he.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:29 schreef Remzz het volgende:
[..]
Elk jaar wel iemand met z´n reactie
Ik denk idd dat zonder de gebarentaal bijna niemand op Inge zou zitten.
hij was dan ook geen molquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:26 schreef Wickedangel het volgende:
Ja Karel, mollen komen altijd terug. Zónder jou![]()
quote:
Dat klopt! daardoor wordt het steeds minder leuk eigenlijk. Doordat iedereen "mollig" loopt te doen, hoeft de Mol haast niks meer zelf te doen. Dat was in de eerste series toch anders! Een dieptepunt wat dat betreft was die Nadja deze keer.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:28 schreef Bayswater het volgende:
Probleem is dat iedereen zich verdacht wil maken zodat de mol weinig hoeft te doen. Eigenlijk is de mol zijn dus weinig aan voor de mol zelf.
Alleen Paul heeft het fantastisch gedaan, anderzijds ook weer niet aangezien hij er eigenlijk al uit lag.
Maar in de aflevering van 2 weken geleden was hij geweldig bezig.
Als iedereen het spel had gespeelt als Dick was er niks aan geweest omdat het direct duidelijk was dat hij de mol niet was.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:50 schreef Bayswater het volgende:
Als iedereen zoals Dick had gedaan bij de veiling was er niets uit de pot verdwenen.
De mol heeft dus helemaal niets kunnen doen en is dan afhankelijk van de desinteresse van andere deelnemers. Waarom Inge dan roept dat de pot daar toch wel leegging is grote onzin.
Trouwens de duidelijkste hint lag hier, Inge won niets daar en had dus altijd het enelaatste pushen-om-hoger-te-bieden-bod. Maar daar hebben we het al vaker over gehad.
Eensch.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:09 schreef gimme.shelter het volgende:
Vroeger was er eerst nog een laatste spel tussen de 3 overgebleven kandidaten. Dan wist je de winnaar, en daarna was er pas zo'n "terugblik aflevering". Was leuker!
Mijn woorden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:01 schreef Jivis het volgende:
Wat ik een beetje bij deze serie "Wie Is de Mol" had was dat ik de afleveringen ontzettend leuk vond met leuke kandidaten, maar de ontknoping een beetje saai en te erg gerekt. Zoals hierboven al werd gezegd: Inge heeft niet veel hoeven doen. Ik vond de finale erg saai.
Het was een leuke aflevering! Paul als winnaarquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
damn.. Als uitzendinggemist ens opschiet.. kan ik de finale ook zien!
Paul verraadde zichzelf in zijn radioprogramma op 3FM, nog voor de finale. Boete van 250.000?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:36 schreef evert het volgende:
[..]
? ? ? ? volg zijn weblog maar heb dit nooit gelezen...
Viel mij inderdaad ook op gisteren. Vond het ook wel jammer, dat geld wat opeens weg was, vond ik altijd wel vet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 06:38 schreef mommychaos het volgende:
Wat ik jammer vind is dat de kandidaten niet meer zelf het geld hoeven te bewaren. Waarom is dat er ooit uitgehaald? Dat was altijd lachen - wie is de bank, geld wat zoek raakte...![]()
Volgens mij is daar nog niets over bekend.quote:Ik vind dit een van de betere series en Inge, tja, ze heeft niet enorm lopen mollen, maar dat was ook niet zo vaak nodig. Als die handgebaren niet al ontdekt waren had ik echt gedacht dat het Renate of Paul was uit het overgebleven groepje.
Niet leuk dat Karel er nu uitgebonjourd is...![]()
Wanneer komt de volgende serie alweer (en zijn de kandidaten al bekend?)![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:16 schreef Sirolf het volgende:
Nog een grappig plaatje:
[afbeelding]
Karel gaat weg, en wat staat er bovenin beeld tijdens de aftiteling...?
Nog een grappig plaatje:
[afbeelding]
Nog een grappig plaatje:
[afbeelding]
In deze hele reeks zat maar één echte mollenactie. Bij het abseilen. Verder was het allemaal peanuts.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:59 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik vond het einde ook tegenvallen. Ze heeft weinig hoeven doen, en wat ze heeft gedaan was niet spectaculair.
Die hoeft hij niet zelf te hebben bedacht hè. Kan ook de productie zijn geweest.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:01 schreef Haunter het volgende:
Oftewel, Karel wist dit jaar wel voor de finale wie de mol was? (Die hint met "Enig speurwerk opent deuren")
Dat was vorig jaar volgens mij...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Nee hij heeft aangegeven dit jaar ervoor te kiezen bewust niet te weten wie de mol was..
Zooo DVD's.. die zouden echt lopen als een gekquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:58 schreef Urquhart het volgende:
Ik vond het een leuk seizoen. In ieder geval leuker dan vorige jaar. Volgend jaar mogen ze wel weer eens met onbekende Nederlanders doen, maar ik ben bang dat het niet gaat gebeuren. Ik hoop ook op een koud-achtig land: Noorwegen, Rusland ofzo.
En de AVRO mag de eerdere seizoenen weleens op dvd's uitbrengen
Ja dat bedoel ik, ze zullen gek zijn als ze het niet doen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zooo DVD's.. die zouden echt lopen als een gek![]()
Nou, ik vond Milouska een betere mol als Ingequote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:58 schreef Urquhart het volgende:
Ik vond het een leuk seizoen. In ieder geval leuker dan vorige jaar. Volgend jaar mogen ze wel weer eens met onbekende Nederlanders doen, maar ik ben bang dat het niet gaat gebeuren. Ik hoop ook op een koud-achtig land: Noorwegen, Rusland ofzo.
En de AVRO mag de eerdere seizoenen weleens op dvd's uitbrengen
Vond ik ook.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Nou, ik vond Milouska een betere mol als Inge![]()
Maar Inge kon er doodleuk niks aan doen, de rest (met name Nadja) maaide het gras voor de voeten weg... misschien komt het omdat het BN'ers zijn, voor hen is geld toch eerder van ongeschikt belang dan voor een onbekende Nederlander die de centjes toch wat moeilijker verdient. Voor onbekende Nederlanders is de drive om opdrachten te laten slagen toch wat groterquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vond ik ook.
Ik heb net weer wat afleveringen van afgelopen jaar zitten kijken. Milouska heeft echt enorm zitten mollen, iedereen ergert zich aan haar en toch wordt ze niet verdacht. Daarnaast vond ik de groep van toen véél leuker en waren de opdrachten toffer en spannender.
Daarom vond ik de vorige groep ook leuker. Die waren nog enthousiast met het vervullen van de opdrachten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar Inge kon er doodleuk niks aan doen, de rest (met name Nadja) maaide het gras voor de voeten weg... misschien komt het omdat het BN'ers zijn, voor hen is geld toch eerder van ongeschikt belang dan voor een onbekende Nederlander die de centjes toch wat moeilijker verdient. Voor onbekende Nederlanders is de drive om opdrachten te laten slagen toch wat groter
Ik zeur niet over Inge maar over kandidaten die het belangrijker vinden om zichzelf verdacht te maken dan om geld te verdienen... zo'n Nadja is een ramp voor het concept.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:46 schreef peaceman het volgende:
Ach zeurpieten... 2 jaar geleden was er gezeur over Yvon Jaspers, vorig jaar over Miloushka en dus nu over Inge![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |