Ja, daar zit ik dus ook nog over te twijfelenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarom had ze de zesde dan niet fout?
dat heb ik me ook al eens afgevraagd, misschien zou de Mol nog beter zijn/haar best gaan doen als hij/zij het bedrag opstrijkt wat verloren gaatquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:18 schreef kassenbouwer het volgende:
Is er trouwens een soort beloning te verdienen voor de mol? Eigenlijk is het natuurlijk vreemd dat de normale spelers een drijfveer hebben om geld te verdienen. Maar wat is nu precies de drijfveer voor de mol? Krijgt die geld per keer dat een opdracht mislukt?
Milouska viel vorig jaar in de 1e aflevering ook al door de mand door als laatste over de brug te gaan... (Ze wist immers dat degene die als laatste over de brug ging een grote invloed kreeg op het spel.)quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:30 schreef Wakey het volgende:
Dick Jol is de mol
Volgens mijn vader zijn het diegenen die in 't begin van de series op de achtergrond blijven, en tot nu toe had hij gelijk.
Voor al uw speurwerk: mommychaos!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 06:43 schreef mommychaos het volgende:
Nou, ik ben verder gaan speuren en vond een engelstalige website met een heel verslag van de eerste serie. Daar staat dat Deborah heeft gesprongen.
http://www.geocities.com/robbieazertyui/hmole1ep3.htm
Ja inderdaad. Het is eigenlijk jammer, want ik denk dat de eer niet genoeg is.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat heb ik me ook al eens afgevraagd, misschien zou de Mol nog beter zijn/haar best gaan doen als hij/zij het bedrag opstrijkt wat verloren gaat
De enige beloning is dat je in de allerlaatste aflevering buitengewoon triomfantelijk kunt doen wat je allemaal hebt uitgevreten. Een dubieuze trend waarmee George is begonnenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:18 schreef kassenbouwer het volgende:
Is er trouwens een soort beloning te verdienen voor de mol? Eigenlijk is het natuurlijk vreemd dat de normale spelers een drijfveer hebben om geld te verdienen. Maar wat is nu precies de drijfveer voor de mol? Krijgt die geld per keer dat een opdracht mislukt?
Dat is toch juist het leuke, ook voor de kijker. Of zie ik dat nou helemaal verkeerdquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De enige beloning is dat je in de allerlaatste aflevering buitengewoon triomfantelijk kunt doen wat je allemaal hebt uitgevreten. Een dubieuze trend waarmee George is begonnen![]()
Wat is daar nou weer dubieus aanquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De enige beloning is dat je in de allerlaatste aflevering buitengewoon triomfantelijk kunt doen wat je allemaal hebt uitgevreten. Een dubieuze trend waarmee George is begonnen![]()
Nee dat is juist leuk... van dat ik dat niet heb gezien momenten. George is daar niet mee begonnen maar ik dacht dat Deborah en Nico dat allebei al deden. Het standaard bij de laatste afl. met de hele groep kijken naar de mol-acties.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
o sorry, had geen zin om helemaal terug te lezen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Plaatje is al genoemd.
er zit wat in, in dat verhaal!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:45 schreef digispeed het volgende:
[..]
o sorry, had geen zin om helemaal terug te lezen.
Bron: http://www.paulrabbering.nl/quote:Verder zonder Liesbeth De muzikale verwijzing die ik deed naar de Wie is de Mol uitzending van afgelopen week was High & Dry. The Beastie Boys met Ill Communication was achteraf ook een zeer goede keuze geweest. Maar dan sloeg ie op de eerste opdracht. Slechte communicatie alom - en niet alleen met Thaise taxichauffeurs.
Onze taxichauffer had het niet makkelijk. In een poging om Liesbeth en mij te helpen vroeg hij de weg bij een benzinepomp. Bij het wegrijden vergat hij z’n gordel om te doen waarna we 200 Japanse meters verder aangehouden werden door de politie. Boete: 300 baht (zo’n 8 euro). Ons schuldgevoel was zo groot dat wij ‘m maar betaald hebben.
High & Dry had alles te maken met de Baiyoke Sky tower. Van hoog en droog naar laag en nat - van het het zweet. Die afdaling is misschien wel het heftigste dat ik ooit gedaan heb. Een uur nadat ik op de grond stond voelde ik de adrenaline nog. Wat een kick!
Volgende week ga ik een lange reis maken.
Bestaat er nu echt zo iets als Japanse meters?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:49 schreef ChatGirl het volgende:
Verder zonder Liesbeth De muzikale verwijzing die ik deed naar de Wie is de Mol uitzending van afgelopen week was High & Dry. The Beastie Boys met Ill Communication was achteraf ook een zeer goede keuze geweest. Maar dan sloeg ie op de eerste opdracht. Slechte communicatie alom - en niet alleen met Thaise taxichauffeurs.
Onze taxichauffer had het niet makkelijk. In een poging om Liesbeth en mij te helpen vroeg hij de weg bij een benzinepomp. Bij het wegrijden vergat hij z’n gordel om te doen waarna we 200 Japanse meters verder aangehouden werden door de politie. Boete: 300 baht (zo’n 8 euro). Ons schuldgevoel was zo groot dat wij ‘m maar betaald hebben.
[..]
Japan gebruikt tegenwoordig het metrieke stelsel.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:34 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Bestaat er nu echt zo iets als Japanse meters?![]()
Ja, dat is gewoon een grap waarschijnlijk.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:40 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Japan gebruikt tegenwoordig het metrieke stelsel.
Bepaalde eenheden van het oude systeem worden soms nog wel gebruikt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Japanese_units_of_measurement
Ik vind het ook vaag dat hij het over Japanse meters heeft..
Ik bedoelde de manier waarop. Deborah en Nico deden dat vrij bescheiden, de trend om geweldig op te scheppen is door George ingezet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:11 schreef Mr_Booze het volgende:
Nee dat is juist leuk... van dat ik dat niet heb gezien momenten. George is daar niet mee begonnen maar ik dacht dat Deborah en Nico dat allebei al deden. Het standaard bij de laatste afl. met de hele groep kijken naar de mol-acties.![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=3717964&md5=c5bc68a25da0e23fb3957c2bb9bf6f14quote:Op zondag 14 januari 2007 20:31 schreef p-etr-a het volgende:
Tjee ik heb dus al 2 afleveringen gemist??? Da's balen. Vanaf nu maar weer goed volgen, te beginnen met de herhaling morgen.
Omdat het er te dik op ligt... mischien?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:17 schreef Heerlijkheid het volgende:
Is niet het idee van WIDM dat je zoveel mogelijk probeert te verpesten voor de rest? Waarom ziet dan niemand Alex als mol? Hij heeft nog geen een keer iets constructiefs gedaan.
Als je het gaat zoeken in allerhande 'aanwijzingen' dan raak je eerder het spoor bijster, dan je echt op het spoor komt van de mol.
Super, ik ga morgen kijken.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:33 schreef roelofjan het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=3717964&md5=c5bc68a25da0e23fb3957c2bb9bf6f14
Mwah.. toen Inge vertelde in het bijzijn van de al abgeseilde deelnemers (Jol, Menno en Nadja) dat ze had gekozen voor de 10.000 euro zag je de rest met de wenkbrauwen frontsen. Dus ik denk dat Alex niet zo veel te 'blamen' valt, omdat die vanaf het begin keihard 'nee' zei. Dat had Inge kunnen weten. Dus of haar afleidmaneuvre heeft gewerkt is maar de vraag.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:54 schreef Hihat het volgende:
Sinds deze aflevering vind ik juist Inge heel verdacht.
Bij het abseilen wist ze namelijk te melden dat ze 'toevallig twee weken eerder min of meer gedwongen had moeten leren abseilen', zoals al eerder opgemerkt in dit topic. De Mol oefent inderdaad altijd een aantal opdrachten voorafgaand aan de serie.
Doordat ze het reeds geoefend had wist ze ook zeker dat ze het in Thailand écht zou doen, wat haar de kans gaf om bij het aanbod 'verviervoudig het prijzengeld door de mensen die nu nog boven staan over te halen om ook van de toren te abseilen' de opdracht onderuit te halen.
Ze wist immers van te voren dat ze dit aanbod zou krijgen. Ze wist ook dat als ze niets zou doen er zeker 2500 in de pot terecht zou komen. En ze wist ook vrijwel zeker dat die schijterd van een Alex never-nooit-nie van die toren af zou gaan. En dan kon ze lekker met haar vingertje naar Alex wijzen, she's got someone to blame, zoals de muzikale hint ons al duidelijk maakte.
Echt niemand die het verdacht vind dat Inge een zékere 2500 Euri op het spel zet in ruil voor een káns op 10.000?
Nou, we zijn er uit voor dit jaar. Of niet?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:17 schreef most_wanted het volgende:
Ik weet haast zeker dat Renate het is.
ook in die eerste aflevering zo duidelijk... Karel zegt 'De mol kan met een gerust hart achterover leunen met z`n armen overelkaar' wie zag je het volgende fragment zo zitten?
Het kan nooit te obvious zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:26 schreef Mvnl het volgende:
[..]
da's wel een beetje érg obvious he.. (zondermeer zaten er in dat fragment nog wel meer mensen zo, waaronder Sander)
Maaar op de foto met alle kandidaten staat Inge met haar armen over elkaar..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:17 schreef most_wanted het volgende:
ook in die eerste aflevering zo duidelijk... Karel zegt 'De mol kan met een gerust hart achterover leunen met z`n armen overelkaar' wie zag je het volgende fragment zo zitten?
Ik vind Renate ook echt een goede mol. Als je nou kijkt naar het karakter van Inge, dan vind ik haar te recht door zee. Hetzelfde met Menno. Renate lijkt altijd wel een duistere kant te hebben, of meer iets ondeugends. Maar ze kan ook wel heel goed serieus overkomen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:17 schreef most_wanted het volgende:
Renate vind ik geen goede de mol ze valt zo door de mand als ze het is. Ze valt in de categorie Yvonne Jaspers en Elise.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:36 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik vind Renate ook echt een goede mol. Als je nou kijkt naar het karakter van Inge, dan vind ik haar te recht door zee. Hetzelfde met Menno. Renate lijkt altijd wel een duistere kant te hebben, of meer iets ondeugends. Maar ze kan ook wel heel goed serieus overkomen.
Het is you've got someone to blame...het kan dus nog zowel een man als een vrouw zijn.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:13 schreef Dion het volgende:
Ik hoor nooit de muzikale aanwijzingen maar als dat she's got someone to blame was, dan betekent dat dat de mol (weer) een vrouw is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |