abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45311535
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:14 schreef BVO het volgende:

[..]

Waarom had ze de zesde dan niet fout?
Ja, daar zit ik dus ook nog over te twijfelen ! Misschien was die laatste zo voor de hand liggend dat ze hem wel goed moest hebben o.i.d.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_45312113
Renate is de Mol.

- Aflevering 1: Als Mol wist ze dat er een filmpje van Menno zou komen over gehaktballen, dus ze zit de groep van te voren te vertellen dat ze zo gek is op gehaktballen... met als gevolg dat bijna iedereen afvalt bij dat spel.

- Aflevering 2: Renate weet dat kandidaten een voorstel krijgen als ze van de toren abseilen. Dus ze houdt zich redelijk op de vlakte als iedereen nog boven op die toren staat. Zo is de kans groot dat er een kandidaat de gok neemt en het voorstel aanneemt... Inge denkt namelijk dat ze alleen Alex over hoeft te halen... Renate had zich immers op de vlakte gehouden.

Als inge eenmaal weer boven is blijkt Rentate ineens absoluut niet naar beneden te willen.. kost de groep 10.000 euro...
pi_45312852
Is er trouwens een soort beloning te verdienen voor de mol? Eigenlijk is het natuurlijk vreemd dat de normale spelers een drijfveer hebben om geld te verdienen. Maar wat is nu precies de drijfveer voor de mol? Krijgt die geld per keer dat een opdracht mislukt?
Maak nie regtig saak nie
pi_45312925
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 14:18 schreef kassenbouwer het volgende:
Is er trouwens een soort beloning te verdienen voor de mol? Eigenlijk is het natuurlijk vreemd dat de normale spelers een drijfveer hebben om geld te verdienen. Maar wat is nu precies de drijfveer voor de mol? Krijgt die geld per keer dat een opdracht mislukt?
dat heb ik me ook al eens afgevraagd, misschien zou de Mol nog beter zijn/haar best gaan doen als hij/zij het bedrag opstrijkt wat verloren gaat
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 13 januari 2007 @ 14:23:35 #255
88233 Steve
Still the best.
pi_45313016
Ik denk sowieso dat het al een eer is mol te mogen zijn, en dat je daar echt wel je uiterste best voor doet. Als de mol het verloren geld zou winnen, zou die denk ik toch wat roekelozer te werk gaan. Ik denk zelf niet dat dat heel erg bevorderend is voor het programma...
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_45313127
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:30 schreef Wakey het volgende:
Dick Jol is de mol

Volgens mijn vader zijn het diegenen die in 't begin van de series op de achtergrond blijven, en tot nu toe had hij gelijk.
Milouska viel vorig jaar in de 1e aflevering ook al door de mand door als laatste over de brug te gaan... (Ze wist immers dat degene die als laatste over de brug ging een grote invloed kreeg op het spel.)

De Mol heeft voorkennis, en alle informatie. Renate heeft haar voorkennis nou al 2x gebruikt.....

De Mol zou nooit als eerst naar beneden gaan om vervolgens dat voorstel te weigeren.

De groep heeft 10.000 euro misgelopen en Dick Jol heeft daar geen enkele invloed op gehad... hij valt bij mij dus echt af.

Ik denk dat de Mol sowieso niet naar beneden gegaan is met de eerste groep. De Mol heeft er op gegokt dat er wel iemand zou zijn die op het voorstel zou ingaan... vervolgens zat de Mol in de perfecte positie om de groep 10.000 euro door de neus te boren door niet naar beneden gegaan.

Als de Mol wel in de eerste groep naar beneden zou gaan dan zou hij/zij een van de laatsten zijn denk ik, en nooit de eerste. Als dan nog niemand op het voorstel is ingegaan dan kan hij inschatten wat hij wil doen... denkt hij dat de rest alsnog naar beneden wil gaan dan slaat hij het voorstel af.

Wat dat betreft is Inge dus ook verdacht maar dat gehakt ballenincident duidt op voorkennis van Renate.. ze wist dat er een gehaktballen filmpje zou komen.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 15:14:15 #257
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_45314386
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 06:43 schreef mommychaos het volgende:
Nou, ik ben verder gaan speuren en vond een engelstalige website met een heel verslag van de eerste serie. Daar staat dat Deborah heeft gesprongen.

http://www.geocities.com/robbieazertyui/hmole1ep3.htm
Voor al uw speurwerk: mommychaos!
Erg bedankt voor de moeite Het klopte dus wat Karel vertelde.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_45314401
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 14:20 schreef TheVulture het volgende:

[..]

dat heb ik me ook al eens afgevraagd, misschien zou de Mol nog beter zijn/haar best gaan doen als hij/zij het bedrag opstrijkt wat verloren gaat
Ja inderdaad. Het is eigenlijk jammer, want ik denk dat de eer niet genoeg is.
Je zou bijv. moeten hebben dat de mol 10% van het geld krijgt wat verloren raakt.
Er moet wel een soort drijfveer zijn om je best te doen!
Maak nie regtig saak nie
  zaterdag 13 januari 2007 @ 15:15:59 #259
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_45314420
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 14:18 schreef kassenbouwer het volgende:
De enige beloning is dat je in de allerlaatste aflevering buitengewoon triomfantelijk kunt doen wat je allemaal hebt uitgevreten. Een dubieuze trend waarmee George is begonnen
pi_45315746
Renate of course
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
pi_45316022
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 15:15 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

De enige beloning is dat je in de allerlaatste aflevering buitengewoon triomfantelijk kunt doen wat je allemaal hebt uitgevreten. Een dubieuze trend waarmee George is begonnen
Dat is toch juist het leuke, ook voor de kijker. Of zie ik dat nou helemaal verkeerd
Amen.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 17:18:20 #262
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_45317593
quote:

[..]

Wat is daar nou weer dubieus aan .

Me dunkt overigens dat De Mol gewoon betaald wordt voor zijn of haar acteerprestaties. Net in elke andere serie.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:11:57 #263
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_45319589
quote:

[..]

Nee dat is juist leuk... van dat ik dat niet heb gezien momenten. George is daar niet mee begonnen maar ik dacht dat Deborah en Nico dat allebei al deden. Het standaard bij de laatste afl. met de hele groep kijken naar de mol-acties.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  zaterdag 13 januari 2007 @ 20:23:17 #264
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_45324368
Moeilijk...Moeilijk...
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  zaterdag 13 januari 2007 @ 20:40:42 #265
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_45325072
op het WIDM forum van de AVRO, plaatste iemand een hele goede verdenking, ik citeer :

Nav opdracht 1 aflevering 2:

Misschien begin ik dingen te zien die er niet zijn, maar als ik naar de foto kijk met alle thaise letters bij elkaar en ik lees de vier eerste letters van boven naar beneden in spiegelbeeld, lees ik dan INGE? Karel had het er over dat er niets stond in het thais... Wel qua uitspraak, namelijk "geef Karel de hand".
Als je een Thai toch iets wilt laten zeggen, waarom dan niet "geef Karel een hand"...
Vandaar dat ik de foto eens aandachtig ben gaan bekijken... In een vorige Mol-editie zagen we ook dat bij een line-up de cijfers 4 en 5 (oftewel DE) werden gebruikt om "de mol" aan te wijzen, namelijk cijfer 6 (Yvonne). Ik vraag me trouwens af of men Thais van boven naar beneden leest?

In ieder geval lees van boven naar beneden (gespiegeld) dit:

I
N
... een teken met een molletje er boven
GE

In combinatie met de tweede opdracht, waarbij ik redeneer dat de Mol als één van de eerste naar de grond wilt (je bent een mol of je bent het niet) en waarin de Mol niet zelf een opdracht verprutst, maar dit iemand anders laat doen. Door misbruik te maken van andermans angsten (er waren er 3 erg bang op het moment dat ze de keuze moest maken voor 2500 op zeker of voor heeel misschien 10.000 of niks) is er veel geld verspeeld. Ik denk dat de Mol dit risico moest nemen. Als iedereen naar beneden was gegaan, dan is het gewoon een topprestatie (zoals de berg-fiets-rit van Frederique, destijds)...

Is Inge de Mol? Een mogelijke kanshebber, zeker!
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_45325310
Plaatje is al genoemd.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 21:45:17 #267
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_45327328
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 20:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Plaatje is al genoemd.
o sorry, had geen zin om helemaal terug te lezen.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_45338579
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 21:45 schreef digispeed het volgende:

[..]

o sorry, had geen zin om helemaal terug te lezen.
er zit wat in, in dat verhaal!

de mol gaat juist als 1 van de 1e zodat ze de anderen het kan laTen VerPesten, of de mol gaat niet en verpest het zelf!
Every monkey liked to be
In my place instead of me
Cause I´m the king of Bongo
Baby I´m the king of Bongo bong
pi_45340573
Ja maar Renate beweerde aan het begin van die toren opdracht dat ze op zich wel wilde. Pas later ging Renate echt dwarsliggen en zei als eerste daadwerkelijk 'nee'.
pi_45340928
Kan ook acteerprestatie van Renate zijn?
Mon 'en!
  zondag 14 januari 2007 @ 13:45:15 #271
70004 niksan
net een beetje meer
pi_45341032
Alex of Inge
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_45342840
quote:
Verder zonder Liesbeth De muzikale verwijzing die ik deed naar de Wie is de Mol uitzending van afgelopen week was High & Dry. The Beastie Boys met Ill Communication was achteraf ook een zeer goede keuze geweest. Maar dan sloeg ie op de eerste opdracht. Slechte communicatie alom - en niet alleen met Thaise taxichauffeurs.

Onze taxichauffer had het niet makkelijk. In een poging om Liesbeth en mij te helpen vroeg hij de weg bij een benzinepomp. Bij het wegrijden vergat hij z’n gordel om te doen waarna we 200 Japanse meters verder aangehouden werden door de politie. Boete: 300 baht (zo’n 8 euro). Ons schuldgevoel was zo groot dat wij ‘m maar betaald hebben.

High & Dry had alles te maken met de Baiyoke Sky tower. Van hoog en droog naar laag en nat - van het het zweet. Die afdaling is misschien wel het heftigste dat ik ooit gedaan heb. Een uur nadat ik op de grond stond voelde ik de adrenaline nog. Wat een kick!

Volgende week ga ik een lange reis maken.
Bron: http://www.paulrabbering.nl/
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zondag 14 januari 2007 @ 15:34:49 #273
132411 Mr_Booze
pi_45344206
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:49 schreef ChatGirl het volgende:

Verder zonder Liesbeth De muzikale verwijzing die ik deed naar de Wie is de Mol uitzending van afgelopen week was High & Dry. The Beastie Boys met Ill Communication was achteraf ook een zeer goede keuze geweest. Maar dan sloeg ie op de eerste opdracht. Slechte communicatie alom - en niet alleen met Thaise taxichauffeurs.

Onze taxichauffer had het niet makkelijk. In een poging om Liesbeth en mij te helpen vroeg hij de weg bij een benzinepomp. Bij het wegrijden vergat hij z’n gordel om te doen waarna we 200 Japanse meters verder aangehouden werden door de politie. Boete: 300 baht (zo’n 8 euro). Ons schuldgevoel was zo groot dat wij ‘m maar betaald hebben.

[..]
Bestaat er nu echt zo iets als Japanse meters?
pi_45346557
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:34 schreef Mr_Booze het volgende:

[..]

Bestaat er nu echt zo iets als Japanse meters?
Japan gebruikt tegenwoordig het metrieke stelsel.

Bepaalde eenheden van het oude systeem worden soms nog wel gebruikt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Japanese_units_of_measurement

Ik vind het ook vaag dat hij het over Japanse meters heeft..
  zondag 14 januari 2007 @ 16:59:23 #275
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_45347197
Denken jullie niet dat we hier gewoon met een typisch geval van een 'grapje' te maken hebben?
pi_45347245
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:40 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Japan gebruikt tegenwoordig het metrieke stelsel.

Bepaalde eenheden van het oude systeem worden soms nog wel gebruikt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Japanese_units_of_measurement

Ik vind het ook vaag dat hij het over Japanse meters heeft..
Ja, dat is gewoon een grap waarschijnlijk.
Maar ik vond wel ergens anders op internet (kan het ff niet meer vinden), dat die Japanse meters juist ook nog in andere Aziatische landen gebruikt worden en dan juist in de kledingindustrie en bij huizen.
Maak nie regtig saak nie
  zondag 14 januari 2007 @ 17:33:03 #277
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_45348487
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:11 schreef Mr_Booze het volgende:
Nee dat is juist leuk... van dat ik dat niet heb gezien momenten. George is daar niet mee begonnen maar ik dacht dat Deborah en Nico dat allebei al deden. Het standaard bij de laatste afl. met de hele groep kijken naar de mol-acties.
Ik bedoelde de manier waarop. Deborah en Nico deden dat vrij bescheiden, de trend om geweldig op te scheppen is door George ingezet.
Laat verder maar
pi_45350890
bericht gewijzigd
  zondag 14 januari 2007 @ 19:17:49 #279
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_45351711
Is niet het idee van WIDM dat je zoveel mogelijk probeert te verpesten voor de rest? Waarom ziet dan niemand Alex als mol? Hij heeft nog geen een keer iets constructiefs gedaan.

Als je het gaat zoeken in allerhande 'aanwijzingen' dan raak je eerder het spoor bijster, dan je echt op het spoor komt van de mol.
pi_45354435
Tjee ik heb dus al 2 afleveringen gemist??? Da's balen. Vanaf nu maar weer goed volgen, te beginnen met de herhaling morgen.
pi_45354515
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:31 schreef p-etr-a het volgende:
Tjee ik heb dus al 2 afleveringen gemist??? Da's balen. Vanaf nu maar weer goed volgen, te beginnen met de herhaling morgen.
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=3717964&md5=c5bc68a25da0e23fb3957c2bb9bf6f14
  zondag 14 januari 2007 @ 20:37:13 #282
132411 Mr_Booze
pi_45354678
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:17 schreef Heerlijkheid het volgende:
Is niet het idee van WIDM dat je zoveel mogelijk probeert te verpesten voor de rest? Waarom ziet dan niemand Alex als mol? Hij heeft nog geen een keer iets constructiefs gedaan.

Als je het gaat zoeken in allerhande 'aanwijzingen' dan raak je eerder het spoor bijster, dan je echt op het spoor komt van de mol.
Omdat het er te dik op ligt... mischien?
  zondag 14 januari 2007 @ 23:54:38 #284
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_45360529
Sinds deze aflevering vind ik juist Inge heel verdacht.

Bij het abseilen wist ze namelijk te melden dat ze 'toevallig twee weken eerder min of meer gedwongen had moeten leren abseilen', zoals al eerder opgemerkt in dit topic. De Mol oefent inderdaad altijd een aantal opdrachten voorafgaand aan de serie.

Doordat ze het reeds geoefend had wist ze ook zeker dat ze het in Thailand écht zou doen, wat haar de kans gaf om bij het aanbod 'verviervoudig het prijzengeld door de mensen die nu nog boven staan over te halen om ook van de toren te abseilen' de opdracht onderuit te halen.

Ze wist immers van te voren dat ze dit aanbod zou krijgen. Ze wist ook dat als ze niets zou doen er zeker 2500 in de pot terecht zou komen. En ze wist ook vrijwel zeker dat die schijterd van een Alex never-nooit-nie van die toren af zou gaan. En dan kon ze lekker met haar vingertje naar Alex wijzen, she's got someone to blame, zoals de muzikale hint ons al duidelijk maakte.

Echt niemand die het verdacht vind dat Inge een zékere 2500 Euri op het spel zet in ruil voor een káns op 10.000?

Nou, we zijn er uit voor dit jaar. Of niet?

[ Bericht 8% gewijzigd door Hihat op 15-01-2007 00:09:47 ]
Een pauw is een kip die in bloei staat
  maandag 15 januari 2007 @ 00:13:07 #285
639 Dion
De beuker
pi_45361053
Ik hoor nooit de muzikale aanwijzingen maar als dat she's got someone to blame was, dan betekent dat dat de mol (weer) een vrouw is...

Alex vind ik heel verdacht, ik weet niet of het gewoon een irritant persoon is of dat hij mollenstreken uithaalt. De eerste opdracht werd duidelijk door Nadja verkracht. Hoe ze Bang-noi overbracht was duidelijk sabotage!
Inge vind ik helemaal niet verdacht, maar die thaise letters lijken inderdaad wel Inge te spellen van boven naar beneden. Thais wordt trouwens 'gewoon' van links naar rechts gelezen.

Ik blijf voorlopig bij Nadja maar ik ga volgende keer Inge eens wat scherper in de gaten houden...
Kapot is leuker
pi_45361373
ik ga toch steeds meer voor inge! door de muzikale hint en door wat er in het dagboek van de mol staat!
Every monkey liked to be
In my place instead of me
Cause I´m the king of Bongo
Baby I´m the king of Bongo bong
pi_45361422
In dat dagboek van de mol staat nooit wat zinnigs...
pi_45368633
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:54 schreef Hihat het volgende:
Sinds deze aflevering vind ik juist Inge heel verdacht.

Bij het abseilen wist ze namelijk te melden dat ze 'toevallig twee weken eerder min of meer gedwongen had moeten leren abseilen', zoals al eerder opgemerkt in dit topic. De Mol oefent inderdaad altijd een aantal opdrachten voorafgaand aan de serie.

Doordat ze het reeds geoefend had wist ze ook zeker dat ze het in Thailand écht zou doen, wat haar de kans gaf om bij het aanbod 'verviervoudig het prijzengeld door de mensen die nu nog boven staan over te halen om ook van de toren te abseilen' de opdracht onderuit te halen.

Ze wist immers van te voren dat ze dit aanbod zou krijgen. Ze wist ook dat als ze niets zou doen er zeker 2500 in de pot terecht zou komen. En ze wist ook vrijwel zeker dat die schijterd van een Alex never-nooit-nie van die toren af zou gaan. En dan kon ze lekker met haar vingertje naar Alex wijzen, she's got someone to blame, zoals de muzikale hint ons al duidelijk maakte.

Echt niemand die het verdacht vind dat Inge een zékere 2500 Euri op het spel zet in ruil voor een káns op 10.000?

Nou, we zijn er uit voor dit jaar. Of niet?
Mwah.. toen Inge vertelde in het bijzijn van de al abgeseilde deelnemers (Jol, Menno en Nadja) dat ze had gekozen voor de 10.000 euro zag je de rest met de wenkbrauwen frontsen. Dus ik denk dat Alex niet zo veel te 'blamen' valt, omdat die vanaf het begin keihard 'nee' zei. Dat had Inge kunnen weten. Dus of haar afleidmaneuvre heeft gewerkt is maar de vraag.
pi_45384263
Ik zit ook op Inge na vandaag (vorige aflevering kon ik nog geen pijl op trekken)
Vond haar beslissing (en de opdracht zat wel dusdanig in elkaar dat de aandacht erna toch vooral op de 'weigeraars' kwam te liggen) erg vergelijkbaar met t moment waar Milouschka 'onopvallend' als laatste over de brug ging.. Denk dat veel mensen (zowel kandidaten als kijkers) toch denken 'die vijf die gelijk afdalen zijn t iig niet', terwijl je als doorwinterde molkijker al weet dat dat nooit de hele opdracht kan zijn, en dat t erg mollerig is om iets ogenschijnlijks onmols te doen (afdalen) omdat je weet dat je de kans biedt uiteindelijk alsnog te saboteren..
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_45384469
Maar die tranen van Inge na het afdalen waren toch echt? Dat leek me niet gespeeld.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_45384877
Nouja, tranen kun je spelen.. zeker als actrice..
Verder kan ze t natuurlijk als mol ook écht eng of op z'n minst spannend vinden..
pi_45385086
Iig zit je als mol 'veiliger' beneden waar je een aanbod kunt aannemen, dan bang boven te hopen dat iemand anders op t aanbod ingaat, zeker áls jij al hebt laten zien bang te zijn..

(wat overigens ook weer voor Renate als mol pleit, die zich om die reden bewust aanvankelijk 'niet angstig' kan hebben gedragen om de kans te vergroten dat iemand op t aanbod inging..)

[i]edit: deze redenering maakt Alex tamelijk onmols.. als mol is t niet slim om gelijk te laten merken dat je niet durft... want op die manier is de kans erg groot dat niemand t aanbod aanneemt en geld riskeert... aan de andere kant kan hij er zo natuurlijk ook op hopen dat er op die manier iig geen 7500 extra bij komt)
pi_45403333
Ik weet haast zeker dat Renate het is.
ook in die eerste aflevering zo duidelijk... Karel zegt 'De mol kan met een gerust hart achterover leunen met z`n armen overelkaar' wie zag je het volgende fragment zo zitten?
pi_45403557
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 13:17 schreef most_wanted het volgende:
ook in die eerste aflevering zo duidelijk... Karel zegt 'De mol kan met een gerust hart achterover leunen met z`n armen overelkaar' wie zag je het volgende fragment zo zitten?
da's wel een beetje érg obvious he.. (zondermeer zaten er in dat fragment nog wel meer mensen zo, waaronder Sander)
pi_45404134
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 13:26 schreef Mvnl het volgende:

[..]

da's wel een beetje érg obvious he.. (zondermeer zaten er in dat fragment nog wel meer mensen zo, waaronder Sander)
Het kan nooit te obvious zijn.
pi_45411229
quote:
Maaar op de foto met alle kandidaten staat Inge met haar armen over elkaar..
pi_45411259
quote:
Ik vind Renate ook echt een goede mol. Als je nou kijkt naar het karakter van Inge, dan vind ik haar te recht door zee. Hetzelfde met Menno. Renate lijkt altijd wel een duistere kant te hebben, of meer iets ondeugends. Maar ze kan ook wel heel goed serieus overkomen.
Maak nie regtig saak nie
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:39:29 #298
132411 Mr_Booze
pi_45411366
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:36 schreef kassenbouwer het volgende:

[..]

Ik vind Renate ook echt een goede mol. Als je nou kijkt naar het karakter van Inge, dan vind ik haar te recht door zee. Hetzelfde met Menno. Renate lijkt altijd wel een duistere kant te hebben, of meer iets ondeugends. Maar ze kan ook wel heel goed serieus overkomen.
Renate vind ik geen goede de mol ze valt zo door de mand als ze het is. Ze valt in de categorie Yvonne Jaspers en Elise.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:00:58 #299
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_45414203
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:13 schreef Dion het volgende:
Ik hoor nooit de muzikale aanwijzingen maar als dat she's got someone to blame was, dan betekent dat dat de mol (weer) een vrouw is...
Het is you've got someone to blame...het kan dus nog zowel een man als een vrouw zijn.

Op dit moment denk ik ook dat Inge de mol is..
pi_45414214
Een
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')