Ja, dat heb ik ook en normaal vind ik het ook heerlijk om daarna lekker uitgebreid te douchen enzo, maar dat mocht niet van mn maquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:13 schreef Thrilled het volgende:
[..]
oeh spannend![]()
ik word ook helemaal slaperig en rozig van de zonnebank (en dat is maar 15 minuten..) vind het altijd zo jammer dat ik me moet aankleden enzo als ik klaar benmoet wel altijd oppassen dat ik niet te snel opsta, anders word ik duizelig
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat ik vandaag al heb gegeten:
Ontbijt: 1 boterham met kipfilet
Lunch: 1 boterham met smeerkaas en 2 met kipfilet
'S middags: een banaan en bijna een hele appel
Aanvulling: 4 crackersquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Maaltijd: Aardappelen, lof, een halve paprika rondo en groenten uit zo'n zak (net als gisteren)
waarom post je het dan niet gewoon net voor je gaat slapenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
[..]
Aanvulling: 4 crackers
Mijn excuses voor al dat geaanvul.
Dat was ik even vergeten maar ik zal er voortaan aan denken om het niet te vergeten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
waarom post je het dan niet gewoon net voor je gaat slapen
Was lekkerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:17 schreef Thrilled het volgende:
sorry dat ik geen nieuwe aanmaakte, maar net na het posten van mn laatste post in het vorige topic kwamen mn vrienden langs dus had geen tijd om nieuwe aan te maken.. sorry Sylvana![]()
hoe was het zonnebanken?
sshhhhhh, wat hadden we nou afgesproken?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
waarom post je het dan niet gewoon net voor je gaat slapen
moet je billenkoek hebben?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:24 schreef Miss_S het volgende:
TVP
want zal maar niet vertellen wat ik nu zit te eten
die ignore functie moet echt snel ingebouwd worden, tis zo moeilijk om niet op haar te reagerenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
sshhhhhh, wat hadden we nou afgesproken?.
Inderdaad, jullie zouden mij negeren.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
sshhhhhh, wat hadden we nou afgesproken?.
Dit doet me echt denken aan dat huppel-meisje-meisjes-pest-negeer-buitensluit gedrag.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
die ignore functie moet echt snel ingebouwd worden, tis zo moeilijk om niet op haar te reageren
maar zal het proberen
Is ze niet op vakantie ofzo?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil nu trouwens ook weer in het lijstje, maar troel pm't niet terug. Heb net vorige week tegen haar gezegd dat ik niet meer in het lijstje hoef, maar vind het toch wel leuk
.
* Sylvana ligt hier dubbel van het lachenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja graag
en jawel een pindakaas taart
ja die taart heb ik voor morgen bewaardquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
* Sylvana ligt hier dubbel van het lachen![]()
![]()
En dan morgen zeker een paaseitjes taart eten?
Ik ga maar es naar die vriend toe, niet teveel praten als ik weg ben he![]()
thnxquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja die taart heb ik voor morgen bewaard
veel plezier vanavond
Slaat dat nou op mij? Als je grappig probeerde te zijn moet ik je helaas teleurstellen want die poging is helaas mislukt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
* Sylvana ligt hier dubbel van het lachen![]()
![]()
En dan morgen zeker een paaseitjes taart eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |