De maatschappij natuurlijk. ALs ik niet naar school ga en geen diploma haal krijg ik geen baan. De maatschappij zorgt dan ook voor mijn inkomen. Als je kinderen maakt zonder na te denken zorgt de maatschappij ook maar voor die kinderen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:45 schreef du_ke het volgende:
Daar zit ook wat in. Maar wie moet dan die kinderen opvoeden?
Ik vind van nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, want het moet typefout zijn. [afbeelding]
Verdomme zeg, elke josti leest de OP niet eens.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:42 schreef pberends het volgende:
Waar zijn ijzeren-plastic draadjes te krijgen?
Nieuwe van Kluun?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:53 schreef Monidique het volgende:
Ik ken een goede grap.
Kwam een racist bij de FB...
Die had een goeie recensie van Kluun.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:57 schreef sigme het volgende:
He verdarre, Kluun! Ik lees toch ook geen Heleen van Royen?
Maar M., wat vind jij nou van JAM?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:59 schreef Monidique het volgende:
Hij kwam wel eens op IRC, geloof ik, en ik kon het goed met hem vinden, ook op het forum. Maar lees eigenlijk nooit wat van 'm.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:14 schreef JAM het volgende:
[..]
Ondraaglijk heb ik nooit willen beweren, ik bemin de walging zeer. Niets zo mooi als de walging. Zo óók (jaja) het zoeken naar lichtpuntjes die het gebeuren draaglijk (of zoals ik hier versta; niet walgelijk) vind ik maar walgelijk. Dat meen ik een de drol van een zieke hond te besprenkelen met gekleurde hagelslag om zo te kunnen beweren dat deze wel zou smaken..
Doet me aan je denken, vanwege de inhoud pik ik er deze uit, het ook de schrijfstijl. Oh, en ook de politieke standpunten, maar die krijg ik niet heel vaak mee van 'm.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:29 schreef JAM het volgende:
[..]
Deze stap die snap ik nooit. Ik hoor dat wel vaker van mensen, wanneer zij erachter komen (of geconfronteerd worden met de gedachte) dat het leven waardeloos, walgelijk, wat dan ook is, dan roepen ze: 'Moet ik me dan maar van kant maken.', waar komt die gedachte toch vandaan? Het leven behoeft geen waarde of schoonheid (d.w.z; zaken die niet walgelijk zijn) te hebben om geleefd te worden. Dat zijn toch geen voorwaarden òm te leven?
JAM of van Royen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die had een goeie recensie van Kluun.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:42 schreef pberends het volgende:
Waar zijn ijzeren-plastic draadjes te krijgen?
Verwend nest.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:51 schreef pberends het volgende:
NEE, GEEN GROEN!!!!!
JAM.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:05 schreef sigme het volgende:
JAM of van Royen?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:46 schreef JAM het volgende:
Wat zegt dat dan, Twinkle20, behalve dat ik omringd ben door een stel gepatenteerde mongolen? Nu ja; als dat is wat het wil zeggen, dan is dat inderdaad genoeg.
Trouwens, wij hebben het hier niet over een vinden. Wij hebben het hier over een zijn. Kluun is kut, net zoals de verzameling van binnenste- en buitenste schaamlippen en een clit door kan gaan voor kut. Het is niet zo dat ik het kut vind. Het is zo, dat ik het waarlijk zie voor wat het daadwerkelijk is; namelijk; KUT en dat de Kluun-adepten in de KUT iets prachtigs menen te ontwaren. Gelijk...ja, waarmee kan ik dat vergelijken? Zeg maar; net zoals dat kleine kinderen in hondendrollen soms een tak menen te herkennen en deze dan oprapen en zeggen: 'Kijk Pappa, kijk, ik heb een tak gevonden.'
Maar; dan is het nog geen tak!
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:30 schreef JAM het volgende:
Het is... - de waarheid - . Nee, nee! Stop die interne dialoog! 'Maar JAM, maar JAM, ik vind Kluun toch wel..' SHUT THE FUCK UP. Kluun is kut. Einde verhaal.
Dat tweede, dat is ook een grote schande. Er zouden ZWARE straffen op boeken van het niveau van Kluun moeten staan, eens kijken of het dan nog zo'n 'goed boek' blijkt te zijn, of de lezers tot diep in de nacht in achterkamertjes Kluun gaan overpennen om dan in parkjes met kofferwisseltrucken met gevaar voor eigen leven dit toch nog met anderen te delen, want; nog beter dan op een mg of 15 van een fijn -zepammetje (nitra-, oxa-, dia-,) en een fles J&B jezelf te vermaken met twee Japanse tweelingzusters.
Ik zeg; de KOGEL. De KOGEL zou je moeten krijgen voor het lezen, reproduceren of uitgeven van Kluun. Kijken hoe ver die man het dan met z'n broddelwerkejs zou schoppen. Ik denk dat de meeste Kluun-lezers iets hebben van: 'Nou ja, ik kan een kogel riskeren, of ik kan me aftrekken in de tuin...Hmm, er staat wel een windje. Nou ja; dan ga ik wel dicht tegen de schutting zitten.'
Topic even doorgenomen. Ik ben overtuigd, ik ben fan.quote:
Het is werkelijk prachtig verwoord.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:28 schreef sigme het volgende:
Topic even doorgenomen. Ik ben overtuigd, ik ben fan.
Het was me eerder opgevallen, hij schrijft geweldigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is werkelijk prachtig verwoord.
Vind jij jezelf niet reactionair met nog steedse dezelfde icon?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:30 schreef Sidekick het volgende:
*meldt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |