H. De Vries Boeken in Haarlem.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:33 schreef JAM het volgende:
[..]
In welke boekenwinkel heb je mogen rondsnuffen, D.?
Was dat niet de boekhandel waar Johnny en Willy kwamen vragen om een boek met een open einde?quote:
Je kunt er verdwalen, echt verdwalen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:11 schreef JAM het volgende:
Nooit van gehoord, die toko.
God, hoe doe je dat?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:30 schreef Gellius het volgende:
Nu weer terugconverteren JAM! Dat is pas een uitdaging!
Nee, die is af. GELUKKIG.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:34 schreef Z het volgende:
Jij niet dan Lienekien?
Ja, nog steeds/alweer (doorhalen wat niet van toepassing is).quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:33 schreef Lienekien het volgende:
Schrijf jij een scriptie, Frol?
Of outsourcen.quote:
Je bent dus al neerlandicus. Mevrouw_Z is dat ook. Die heeft er jaren over gedaan (over de scriptie, niet de studie).quote:
Waar ga je op afstuderen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:37 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja, nog steeds/alweer (doorhalen wat niet van toepassing is).
In 1997 al mee begonnen, maar wegens algehele lamlendigheid afgehaakt, studie afgebroken en werk gezocht. Sinds 1 jaar of 2 weer opgepikt, paar vakken gehaald (zit je daar als 35-jarige tussen de kleuters) en ook de scriptie dreigt zijn voltooiing te naderen.
Het valt niet mee naast een fulltime baan, maar het eind is in zicht!
Al sinds 1994.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:38 schreef Z het volgende:
[..]
Je bent dus al neerlandicus. Mevrouw_Z is dat ook. Die heeft er jaren over gedaan (over de scriptie, niet de studie).
Ik maak een geannoteerde leeseditie van De Historie van Alexander de Grote, een van de eerste Nederlandstalige gedrukte boeken, uit 1477.quote:
Bij Joodse humor moet ik vooral denken aan die smalle boekjes van Max Tailleur die bij mijn grootouders op het toilet hingen. Maar het is vast breder dan dat (pun intendedquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:43 schreef JAM het volgende:
Mijn scriptie gaat over Joodse humor in na-oorlogse Amerikaanse literatuur en film althans, zo stond het ooit op m'n CV.
Nee, het zijn allebei dames. Simpel gevalletje eerste declinatie (vrouwelijk, uitgang -a), dus meervoud eindigt op -ae.quote:
Kan iemand dit bevestigen dan wel ontkrachten trouwens?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:37 schreef Frollo het volgende:
Zo hebben ze het hele WNT gedigitaliseerd dacht ik, door het door een zaal Indiërs te laten overtikken.
Oh leuk, staat ie ergens online?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:56 schreef Z het volgende:
Mevrouw_Z studeerde af over de verwantschap tussen Frits van Egters en de Angry Young Man. Niet zo gek dat ze er zo lang over gedaan heeft.
Oh, werkelijk?!quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:44 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik maak een geannoteerde leeseditie van De Historie van Alexander de Grote, een van de eerste Nederlandstalige gedrukte boeken, uit 1477.
Mwoah, ik ben neerlandicus, doctorandus en ik was redacteur en ik word directeur.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:47 schreef JAM het volgende:
Trouwens, noch Lien noch mevrouw Z is neerlandicus, maar neerlandic..!
Dat klinkt als Paul Wackers.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:26 schreef Lienekien het volgende:
De man van wie ik middelnederlandse letterkunde kreeg, was een bijzondere man. Inspirerend maar ook streng.
Ook nog niet afgestudeerd?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:25 schreef Gellius het volgende:
Ik speel met de gedachte mijn studie volgend jaar ook weer op te pakken. Tussen de kleuters.
Nee. Iets met wegens algehele lamlendigheid afhaken, werk zoeken en zoquote:
Ik had nog één vak open toen mijn scriptie af was en nog twee weken tijd...quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:30 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nee. Iets met wegens algehele lamlendigheid afhaken, werk zoeken en zo. Maar ik heb er nu wel weer zin in.
Ik heb geen idee hoe bekend of gerenommeerd hij is in het wereldje.quote:
Tijdens het schrijven van een scriptie kun je natuurlijk ook gewoon een werkweek plannen. Maar het is wel verdomd lastig om de concentratie en discipline op te brengen er elke (doordeweekse) dag aan te werken. Ik probeer elke mogelijkheid aan te grijpen om tussendoor écht te werken en écht geld te verdienen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:39 schreef Lienekien het volgende:
Werken is leuker. Dan heb je tenminste weekend.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:26 schreef Lienekien het volgende:
ik word directeur.
Hee dat is leuk, ik heb net twee weken terug de eerste ruwe versie van mijn (onze, eigenlijk) scriptie over een middeleeuwse Ierse tekst over het leven van good old Alex naar onze begeleider gemaild. Met o.a. een commentaar erbij. Ik wil dat ding van jou weleens zien als het af is, leuk!quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:44 schreef Frollo het volgende:
Ik maak een geannoteerde leeseditie van De Historie van Alexander de Grote, een van de eerste Nederlandstalige gedrukte boeken, uit 1477.
Nou, meer flauwekul.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:26 schreef broer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je daarmee bedoelt, maar aan de smiley te zien is het positief.
Nee, te dom voor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:28 schreef broer het volgende:
Tjongejonge. Als jullie nu gewoon allemaal HBO hadden gedaan, had je geen scriptie hoeven schrijven.
Denkt daar dan niemand over na als hij van de middelbare school komt?
Denk eraan, je mag niet liegen op dit forum, hè!quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:27 schreef Lienekien het volgende:
Nou, meer flauwekul.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:28 schreef Lienekien het volgende:
Nee, te dom voor.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:29 schreef broer het volgende:
Denk eraan, je mag niet liegen op dit forum, hè!
De vorige keer leek het inderdaad wel groter. Maar toen wist ik de weg ook nog niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:37 schreef Claudia_x het volgende:
In Haarlem kun je niet verdwalen en in De Vries boekhandel al helemaal niet.
Nee, of nou ja, misschien nu wel, maar meestal niet:quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:53 schreef k_man het volgende:
Ik merk hier trouwens wel een enorme oververtegenwoordiging op van alfa's, meer in het bijzonder neerlandici. Ben ik nou de enige ir. hier?
Ik heb mijn opleiding niet afgemaakt, maar ik heb er wel eentje deels gevolgd die tot ing opleidde.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wel, ik ben ook nog ingenieur technische informatica,()
Ik studeer af als logicus.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:53 schreef k_man het volgende:
Ik merk hier trouwens wel een enorme oververtegenwoordiging op van alfa's, meer in het bijzonder neerlandici. Ben ik nou de enige ir. hier?
Maar jij bent vrouw, dus eigenlijk ben jij straks logica!quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik studeer af als logicus.![]()
-cus ja. En ik bén al directeur.![]()
Taalwetenschapper, logicus, directeur.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar jij bent vrouw, dus eigenlijk ben jij straks logica!
Wat een ongeëmancipeerde taal hebben we eigenlijk!quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Taalwetenschapper, logicus, directeur.
Claudia.
Kan wel merken dat jij geen verstand hebt van vrouwen...quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar jij bent vrouw, dus eigenlijk ben jij straks logica!
Claudia ontkende het zelf ook al:quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Kan wel merken dat jij geen verstand hebt van vrouwen...
vrouwen en logica..
ja ja, ik ga al slapen
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Claudia.
Het Frans is nog veel erger.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat een ongeëmancipeerde taal hebben we eigenlijk!
Over verspilling van bh's gesproken: ik was behoorlijk verbolgen dat de spoedeisende hulp toentertijd mijn bh (mijn lievelingsbh welteverstaan!) doormidden knipte. Wat is nou de moeite om zo'n ding even fatsoenlijk open te maken?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:42 schreef broer het volgende:
Jij hebt toch überhaupt geen enkele vorm van emancipatie nodig, Claudia? Ik dacht dat jij heel goed in staat was om zelf je eigen bh te verbranden.
Ach ik heb al drie dagen een griep onder de leden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:02 schreef JAM het volgende:
Nou, zo'n goedemorgen is het niet hoor Erik. Ik ben stront- en strontverkouden. Ik zit helemaal vol.
Verdomd, ja.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:00 schreef JAM het volgende:
't Was een man hè, Claudia, 't was een man die dat deed.
Ik heb weekend en door de week heb ik door de week. Prima hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:39 schreef Lienekien het volgende:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Claudia.
Ik vind het echt niet leuk dat je nooit meer online bent, want ik wil dat soort dingen eerder weten dan, nouja, vandaag dus.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben overigens per vandaag uitbehandeld.Eigenlijk zou ik een uitbehandelingsfeestje moeten geven.
God, ik had het nog niet eerder gezien, anders was ik al eerder met volgende reactie gekomen;quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:39 schreef Lienekien het volgende:
Ik zal het meteen weghalen, bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:19 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
En waarom staan AL DIe bands en schrijvers en dingesen in jouw fotoboek Frollo? Mensen in dit ttopic houden daar niet van. Want wij weten dat band en whateversmaak geen fatsoenlijke afspiegeling is van iemands persoonlijkgheid. Hou het maar bij die fotos. Dan weten we ook wel dat we niets met jou te maken moeten hebbenm!
quote:Martijn - Frollo
abba | air | marc almond | antony & the johnsons | aphex twin | craig armstrong | burt bacharach | shirley bassey | beatles | bel canto | belle & sebastian | big star | biosphere | blues brothers | jacques brel | bruckner | camper van beethoven | carpenters | julian cope | daft punk | dead can dance | thomas dolby | donnas | drexciya | electric light orchestra | electronic | sophie ellis-bextor | brian eno | erasure | foetus | fountains of wayne | future sound of london | marvin gaye | a girl called eddy | global communication | godspeed you black emperor! | goede doel | górecki | gorki | groove armada | higher intelligence agency | housemartins | joe jackson | jam & spoon | jean michel jarre | johan | tom jones | johnny jordaan | junior boys | brian kennedy | kinks | kraftwerk | leftfield | madonna | mahler | mars volta | massive attack | curtis mayfield | meat beat manifesto | meat loaf | dannii minogue | kylie minogue | modern talking | giorgio moroder | motorpsycho | mozart | my bloody valentine | pete namlook | n.e.r.d. | neu! | new order | nine inch nails | nits | philip oakey | ozzy osbourne | orb | osmonds | pärt | pet shop boys | pixies | portishead | prince | prodigy | psychedelic furs | pulp | radiohead | raggende manne | ramones | otis redding | r.e.m. | replacements | steve roach | smokey robinson | röyksopp | rythmes digitales | sam & dave | satie | scissor sisters | shamen | shostakovich | bob sinclar | smashing pumpkins | smiths | soft cell | sonic youth | dusty springfield | candi staton | steely dan | stray cats | suede | swans | talk talk | tangerine dream | tchaikovsky | teenage fanclub | temptations | the the | tiga | tröckener kecks | undertones | underworld | vangelis | venice | jennifer warnes | waterboys | robbie williams | world party
magnolia | the fifth element | romeo + juliet | rebel without a cause | blade runner | le fabuleux destin d'amélie poulain | american beauty | big fish | akira | 24 hour party people | the hunchback of notre dame | the fisher king | what's eating gilbert grape? | the adventures of priscilla, queen of the desert | pocahontas | back to the future | american psycho | brazil | la haine | toy story | beauty and the beast | festen | hedwig and the angry inch | south park: bigger longer & uncut | swades | natural born killers | taxi driver | the shining | the graduate | west side story | twelve monkeys | the breakfast club | 2001 a space odyssey | monsoon wedding | man on the moon | muriel's wedding | the birds | the blues brothers | a bug's life | jackie brown | one from the heart | fear and loathing in las vegas | hairspray | being john malkovich | kal ho naa ho | happiness | memento | the big lebowski | the truman show | mystery science theater 3000: the movie | irréversible | casablanca | abel | das boot | l'appartement | dr. strangelove | e.t. the extra terrestrial | lost in translation | the virgin suicides | speed | dogville | existenz | mr. & mrs. iyer | star wars | punch-drunk love | three kings | the taking of pelham one two three | metropolis | dogma | american history x | angel heart | welcome to the dollhouse | vertigo | leaving las vegas | fight club | tokyo eyes | strictly ballroom | fantasia/2000 | a.i. artificial intelligence | baise-moi | before sunrise | ed wood | desperately seeking susan | fucking åmål | kids | gladiator | the ice storm | the last temptation of christ | the sweet hereafter | ghostbusters | high fidelity | flodder | iceman | jurassic park | the last emperor | the naked gun | pulp fiction | rumble fish
herman brusselmans | heinrich böll | simon carmiggelt | michael chabon | louis couperus | douglas coupland | brett easton ellis | jonathan safran four | nikolaj gogol | ivan gontsjarov | a.f.th. van der heijden | w.f. hermans | michel houellebecq | jhumpa lahiri | jay mcinerney | rohinton mistry | gerard reve | thomas rosenboom | j.k. rowling (vooruit dan maar) | donna tartt | theo thijssen | leon de winter | jan wolkers
alpha centauri | baldur's gate | call of duty | civilization iii | civilization iv | colonization | command & conquer: generals | commandos | diablo ii | doom | doom ii | dragonshard | emperor: rise of the middle kingdom | grim fandango | heretic | hexen | icewind dale | master of olympus: zeus | neverwinter nights | planescape: torment | simcity 4 | starcraft | star wars: knights of the old republic | warcraft ii | warcraft iii
Jeugdzonde.quote:
Stel je niet zo aan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:38 schreef JAM het volgende:
[..]
God, ik had het nog niet eerder gezien, anders was ik al eerder met volgende reactie gekomen;,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
!!!
Ik pieker me al twee uur suf op de code die ongetwijfeld verborgen zit in die afwisseling van gele en rode smiley's...quote:
Er staat: 'Ik ben een gefrustreerd mannetje.'quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:24 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik pieker me al twee uur suf op de code die ongetwijfeld verborgen zit in die afwisseling van gele en rode smiley's...
Verdomd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er staat: 'Ik ben een gefrustreerd mannetje.'![]()
Heel goed Lien. Volgende vraag;quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er staat: 'Ik ben een gefrustreerd mannetje.'![]()
'En ik beken eerlijk dat ik de Here God op mijn blote knieën dank dat het alweer bijna vrijdagmiddag 17.00 uur is.'quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:48 schreef JAM het volgende:
[..]
Heel goed Lien. Volgende vraag;,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
!!!
Insgelijks.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:03 schreef JAM het volgende:
Nee, nee, 't was: 'Je kan me de bout hachelen.'
Dü!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:36 schreef Gellius het volgende:
Hüsker Du. Goed punt sigme.
Wat een gelul.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:16 schreef JAM het volgende:
Wat ik je wel kan vertellen, zondagavond ga ik meestal 'kuren'. Ik ken zo'n meisje en daar mag ik dan in haar kleine kamertje waar het vreselijk naar de wierook stinkt op bed zitten en dan schenkt ze heel erg veel héle geurige thee waardoor ik heel veel moet plassen en het vergif van de voorgaande dagen er weer een beetje uithelpt en vertelt ze me over Buddha en Osho en meer van dat soort obscure 'wijzen'.
Whoesh... JAM.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:22 schreef JAM het volgende:
Moet ik m'n Ruud Gullit imitatie doen, Lienekien?
Dat is het ook. Net als hele geurige thee en Buddha en Osho, maar ik kan je zeggen, je knapt er weldegelijk van op. Het is net zoals met WERKEN, dat als je WERKT (wat natuurlijk vreselijk is- formaatje coupe Geet Wilders-vreselijk) je je WEEKEND wel meer waardeert. Zo ook met geurige thee, wierrook en Buddha en Osho, dan ga je espresso en sigaretten en Herman Philipse (óók een Hagenees,quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:25 schreef Gellius het volgende:
Wierrook. Da's wel heel erg not done, JAM.
Volgens mij heb jij helemaal niks begrepen van mijn opmerking over het weekend hebben.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:28 schreef JAM het volgende:
[..]
Dat is het ook. Net als hele geurige thee en Buddha en Osho, maar ik kan je zeggen, je knapt er weldegelijk van op. Het is net zoals met WERKEN, dat als je WERKT (wat natuurlijk vreselijk is- formaatje coupe Geet Wilders-vreselijk) je je WEEKEND wel meer waardeert. Zo ook met geurige thee, wierrook en Buddha en Osho, dan ga je espresso en sigaretten en Herman Philipse (óók een Hagenees,.) weer wat meer waarderen. Laten we over de muziek die daar op dat kamertje gedraaid wordt maar helemaal zwijgen.
Relateer je het dan ook even aan de zware bevalling van een scriptie schrijven? Dat zo'n geval je 24/7 in de nek loopt te hijgen? Dat was namelijk de context waar je mijn uitspraak uitgetrokken hebt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:34 schreef JAM het volgende:
Jawel, zeer zeker wel. Moet ik het uiteenzetten, Lien, mijn walging?
Ja, dat weet ik, dat ik de context was waaruit ik je uitspraak getrokken heb. De hete adem van een scriptie in je nek, mensen die daar last van hebben, daar heb ik nu verre van medelijden van. Het is een godverdomde luxe-probleem. Vraag je eens af hoeveel mensen überhaupt de mogelijkheid hebben om het ooit tot een zo'n adem in de nek te laten komen en dan heb ik het niet zozeer over intelligentie, want laten we wel wezen, zovel stelt het academische onderwijs alhier niet meer voor (dat zal vroeger wellicht anders zijn geweest), maar vooral over GELD.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Relateer je het dan ook even aan de zware bevalling van een scriptie schrijven? Dat zo'n geval je 24/7 in de nek loopt te hijgen? Dat was namelijk de context waar je mijn uitspraak uitgetrokken hebt.
Maar goed, het zal je aan je reet roesten wat ik nou eigenlijk bedoelde. Als jij maar kunt fulmineren. Hè JAM?
Wat is nou het probleem? Wat vind je nou zo walgelijk?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:51 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, dat ik de context was waaruit ik je uitspraak getrokken heb. De hete adem van een scriptie in je nek, mensen die daar last van hebben, daar heb ik nu verre van medelijden van. Het is een godverdomde luxe-probleem. Vraag je eens af hoeveel mensen überhaupt de mogelijkheid hebben om het ooit tot een zo'n adem in de nek te laten komen en dan heb ik het niet zozeer over intelligentie, want laten we wel wezen, zovel stelt het academische onderwijs alhier niet meer voor (dat zal vroeger wellicht anders zijn geweest), maar vooral over GELD.
Werken, klotebaantjes die net genoeg verdienen om in je in je levensonderhoud te kunnen voorzien, is dan een stùk minder leuk, ook al heb je dan weekend.
Werken. Werken vind ik zóó walgelijk, L, en zo ook, elke gedachte daar aan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat is nou het probleem? Wat vind je nou zo walgelijk?
Ja, onder klep van de vriezer. Een mooie nieuwe grote vrieskist.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:11 schreef Gellius het volgende:
Onder de klep van de vriezer, sigme?. Ik moet niet vergeten dit jaar op tijd een schaap te bestellen, inderdaad.
Mijn God, wat is dit toch een prachtzin.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:14 schreef JAM het volgende:
Ik voel mijn borst gloeien, vervuld van profetieën. Langzaam trekt de sluier op die de verre toekomst verborgen houdt.
Als je maar toe blijft geven aan de walging, J, dan wordt het hele leven ondraaglijk. Duid het mij dan niet euvel dat ik zoek naar de lichtpuntjes die het gebeuren nog enigszins draaglijk maken. Ik ben ook maar een sloeber die probeert te overleven.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:14 schreef JAM het volgende:
[..]
Werken. Werken vind ik zóó walgelijk, L, en zo ook, elke gedachte daar aan.
Als ik mijn borsten voel gloeien, moet ik ongesteld worden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:14 schreef JAM het volgende:
Ik voel mijn borst gloeien, vervuld van profetieën. Langzaam trekt de sluier op die de verre toekomst verborgen houdt.
Ondraaglijk heb ik nooit willen beweren, ik bemin de walging zeer. Niets zo mooi als de walging. Zo óók (jaja) het zoeken naar lichtpuntjes die het gebeuren draaglijk (of zoals ik hier versta; niet walgelijk) vind ik maar walgelijk. Dat meen ik een de drol van een zieke hond te besprenkelen met gekleurde hagelslag om zo te kunnen beweren dat deze wel zou smaken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je maar toe blijft geven aan de walging, J, dan wordt het hele leven ondraaglijk. Duid het mij dan niet euvel dat ik zoek naar de lichtpuntjes die het gebeuren nog enigszins draaglijk maken. Ik ben ook maar een sloeber die probeert te overleven.![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:14 schreef JAM het volgende:
Zou dat de reden zijn waarom de waarlijk Grote Romans door mannen geschreven zijn?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ik mijn borsten voel gloeien, moet ik ongesteld worden.
Ook een erg mooie zin.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ik mijn borsten voel gloeien, moet ik ongesteld worden.
Vind jij 't ook geen prachtige zin, G.? Ik hoorde dat dadelijk op de radio.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:15 schreef Gellius het volgende:
[..]
Zou dat de reden zijn waarom de waarlijk Grote Romans door mannen geschreven zijn?
Hoera.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:14 schreef JAM het volgende:
[..]
Ondraaglijk heb ik nooit willen beweren, ik bemin de walging zeer. Niets zo mooi als de walging. Zo óók (jaja) het zoeken naar lichtpuntjes die het gebeuren draaglijk (of zoals ik hier versta; niet walgelijk) vind ik maar walgelijk. Dat meen ik een de drol van een zieke hond te besprenkelen met gekleurde hagelslag om zo te kunnen beweren dat deze wel zou smaken..
Deze stap die snap ik nooit. Ik hoor dat wel vaker van mensen, wanneer zij erachter komen (of geconfronteerd worden met de gedachte) dat het leven waardeloos, walgelijk, wat dan ook is, dan roepen ze: 'Moet ik me dan maar van kant maken.', waar komt die gedachte toch vandaan? Het leven behoeft geen waarde of schoonheid (d.w.z; zaken die niet walgelijk zijn) te hebben om geleefd te worden. Dat zijn toch geen voorwaarden òm te leven?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:25 schreef Lienekien het volgende:
Moet ik me dan maar van kant maken?
Misschien, hè. Ik zeg nou iets geks, hoor. Zie ik dat wel anders dan jij. Maar goed.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:29 schreef JAM het volgende:
[..]
Deze stap die snap ik nooit. Ik hoor dat wel vaker van mensen, wanneer zij erachter komen dat het leven waardeloos, walgelijk, wat dan ook is, dan roepen ze: 'Moet ik me dan maar van kant maken.', waar komt die gedachte toch vandaan? Het leven behoeft geen waarde of schoonheid (d.w.z; zaken die niet walgelijk zijn) te bezitten om geleefd te worden. Dat zijn toch geen voorwaarden òm te leven.
Waarom? De stem van Simon LeBon? De vrouw van Simon LeBon? De hippe jasjes en flitsende videoclips?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:22 schreef Frollo het volgende:
Hoi, ik ben Frollo en ik wou even zeggen dat ik een hekel heb aan Duran Duran.
De stem inderdaad. Snerpend.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:31 schreef dwerg het volgende:
Waarom? De stem van Simon LeBon? De vrouw van Simon LeBon? De hippe jasjes en flitsende videoclips?
Nee, Godzijdank; nee.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:31 schreef Z het volgende:
[..]
Is er geen guselli Vrijmibo'tje bij EPO JAM?
Het is een KUNST, Z! Een ware KUNST is het, de rookgordijnen van duizenden jaren bedrog te doen verdwijnen en het leven te ontmaskeren voor wat het werkelijk is!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:30 schreef Z het volgende:
Is het een fase JAM? Of verwacht je/hoop je op een leven vol walging?
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:04 schreef JAM het volgende:
De Here God bedanken, kom nou zeg, KOM NOU!.
Ik stel mij zo de furie en het zweet en de stress voor die nodig waren om deze teksten zo snel, zo rap te selecteren, te kopieëren en op knopjes te klikken om deze inconsistentie aan het daglicht te brengen en dan denk ik...tsja, wat denk ik dan?quote:
Dat ging heel gemakkelijk. Daar kwam noch furie, noch zweet, noch stress aan te pas.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:37 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik stel mij zo de furie en het zweet en de stress voor die nodig waren om deze teksten zo snel, zo rap te selecteren, te kopieëren en op knopjes te klikken om deze inconsistentie aan het daglicht te brengen en dan denk ik...tsja, wat denk ik dan?
Ja, je denkt graag negatief over mij, hè?quote:
Nee, zeer zeker niet. Integendeel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, je denkt graag negatief over mij, hè?![]()
Nou, ik mag ter plekke dood neervallen als het wel zo is.quote:
RIP aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:41 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou, ik mag ter plekke dood neervallen als het wel zo is.
Still live and kicking, Lien. Nee, er is heus wel wat méér voor nodig wil ik negatief over iemand denken. Je geeft jezelf zo veel te veel eer, te stellen dat je mijn toorn over jezelf afgeroepen zou hebben.quote:
Niet toorn. Onverschilligheid.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:43 schreef JAM het volgende:
[..]
Still live and kicking, Lien. Nee, er is heus wel wat méér voor nodig wil ik negatief over iemand denken. Je geeft jezelf zo veel te veel eer, te stellen dat je mijn toorn over jezelf afgeroepen zou hebben.
PM.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:47 schreef JAM het volgende:
Kijk Lien, het blijkt, daar mogen we het wel over eens zijn, dat jij en ik vrij verschillende ideeën en opvattingen hebben over het een en ander en geregeld (met eenzelfde regelmaat als die van de klok!) denk ik: 'Mijn God, hoe kan ze dat nu menen!', maar dat zal jij zeer zeker ook hebben. Zolang je je echter niet actief inzet mij daarin te belemmeren, in mijn denken en doen, tsja, dan maakt 't me niet zoveel uit wat je allemaal uitspookt en denkt. Heer Balkenende is een heel ander geval, die zet zichzelf daar namelijk, tot mijn grote spijt, wèl actief voor in.
Precies mijn gedachtenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:53 schreef Gellius het volgende:
Je kan hier van denken wat je wil, maar toch bloeit er iets moois op tussen Lien en JAM. Let op mijn woorden!
Ik trek me dan ook discreet terug.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:53 schreef Gellius het volgende:
Je kan hier van denken wat je wil, maar toch bloeit er iets moois op tussen Lien en JAM. Let op mijn woorden!
Oh, die.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:03 schreef G.Fawkes het volgende:
word ik genegeerd? Hmm zal wel komen door de verandering in username.
/me=Muhammad_Ali
thats it? Geen welkom terug of hoe is het ermee?quote:
Vond je ons niet meer leuk?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
thats it? Geen welkom terug of hoe is het ermee?![]()
Het is een fase van je leven he, nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe plekken ontdekken.quote:
Redactie Frontpage?!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:09 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het is een fase van je leven he, nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe plekken ontdekken.![]()
Maar ik ben weer terug op mijn beginstation.![]()
Things change..quote:
Ben jij zo links?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Things change..
Er moet toch iemand het evenwicht herstellen. Met alle rechtse rukkers die daar rondlopen...
Op economisch en sociaal vlak wel. Al is SP weer net iets te communistisch voor mequote:
Jawel, ik ben weer thuisquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:14 schreef Lienekien het volgende:
Nou, hopelijk word je weer een vaste klant hier.
Steeds beter.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:24 schreef G.Fawkes het volgende:
joh. Hoe is het met jou verder?
Ik ben weer klaarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Steeds beter.![]()
Loop je nog steeds stage?
V&D...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:31 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik moet overigens nu even 4 uurtjes mijn gezicht gaan laten zien op mijn werk en klanten afkatten. Dus tot vanavond![]()
You rememberedquote:
Ja, sorry, ik heb een auto waar mos op groeit, dus ik ben nogal gemakkelijk te verrassen wat dat betreft.quote:
En, vond je 't wat?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:03 schreef k_man het volgende:
Oh en voor het culturele element ben ik die kankerstad van JAM naar het GEM geweest.
Nou ja, het was wel ok. Voor een uurtje.quote:
Ik meen me te herinneren dat ze vroeger tot elf uur 's avonds open waren...nu ja, het is inderdaad OK voor een uurtje. Ik was even bang dat je lyrisch zou gaan doen en dat kan ik, als pure azijnzeiker, natuurlijk niet hebben.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou ja, het was wel ok. Voor een uurtje.
Ik dacht trouwens dat het veel ruimere openingstijden had? Maar het bleek net een ouderwets museum wat dat betreft.
Ik ben daar nog nooit geweest. Tenminste, niet binnen. Ik ga 19de weer naar Parijs, dus ik neem dit maar mee als aanrader.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:42 schreef k_man het volgende:
Ze wilden daar een beetje Palais de Tokyo spelen, kreeg ik het idee. Maar in de praktijk is het toch wel een slap aftreksel. Best leuk hoor, daar niet van.
GEM.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:45 schreef k_man het volgende:
Waar? Palais de Tokyo?
Neu, gewoon in het gem.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:45 schreef k_man het volgende:
Waar? Palais de Tokyo?
De gefrituurde kip is daar ook èrg goed kan ik je zeggen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:46 schreef cioran63 het volgende:
Verdomd, dat hebben we ook nog gedaan ja, JAM, en sushi gegeten, dat ook nog. Maar dat was ergens anders.
Ja, Palais de Tokyo is wel tot laat open en heeft een restaurant dat wel hip schijnt te zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:46 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit geweest. Tenminste, niet binnen. Ik ga 19de weer naar Parijs, dus ik neem dit maar mee als aanrader..
"Am I bothered? Do I look like I'm bothered?"quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:35 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Jesu. Lien. Je bent echt vervelend in dit topic. Toch hou ik van je.
Je komt inderdaad behoorlijk disturbed over.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 05:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
"Am I bothered? Do I look like I'm bothered?"
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:58 schreef FJD het volgende:
Die hele programmaraad gaat nergens over joh. Gewoon lekker naast je neerleggen dat advies. Een kennis van me zat er in eentje en die lachte de hele tijd z'n lul uit z'n broek. Kansloos orgaan
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:31 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Je komt inderdaad behoorlijk disturbed over.
Ben jij Erik's nichtje?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:42 schreef Lienekien het volgende:
Nou Erik, ik weet wie het zegt, hoor.
Nee, maar jij bent zelf een aardige basket case.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:50 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ben jij Erik's nichtje?.
Ja, lollig, jij bent ook een sukkel!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent zelf een aardige basket case.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:55 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ja, lollig, jij bent ook een sukkel!.
Nou ja, het was niet zo'n duidelijke foto, dus ik heb gezegd; ''t Lijkt me nogal een vaag type.', en toen begon ze te glunderen en zei ze dat ze vuliefd was.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:59 schreef broer het volgende:
En? Wat vond je ervan?
Het is altijd wat met die kloterige kuurdames.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:01 schreef JAM het volgende:
en zei ze dat ze vuliefd was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |