H. De Vries Boeken in Haarlem.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:33 schreef JAM het volgende:
[..]
In welke boekenwinkel heb je mogen rondsnuffen, D.?
Was dat niet de boekhandel waar Johnny en Willy kwamen vragen om een boek met een open einde?quote:
Je kunt er verdwalen, echt verdwalen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:11 schreef JAM het volgende:
Nooit van gehoord, die toko.
God, hoe doe je dat?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:30 schreef Gellius het volgende:
Nu weer terugconverteren JAM! Dat is pas een uitdaging!
Nee, die is af. GELUKKIG.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:34 schreef Z het volgende:
Jij niet dan Lienekien?
Ja, nog steeds/alweer (doorhalen wat niet van toepassing is).quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:33 schreef Lienekien het volgende:
Schrijf jij een scriptie, Frol?
Of outsourcen.quote:
Je bent dus al neerlandicus. Mevrouw_Z is dat ook. Die heeft er jaren over gedaan (over de scriptie, niet de studie).quote:
Waar ga je op afstuderen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:37 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja, nog steeds/alweer (doorhalen wat niet van toepassing is).
In 1997 al mee begonnen, maar wegens algehele lamlendigheid afgehaakt, studie afgebroken en werk gezocht. Sinds 1 jaar of 2 weer opgepikt, paar vakken gehaald (zit je daar als 35-jarige tussen de kleuters) en ook de scriptie dreigt zijn voltooiing te naderen.
Het valt niet mee naast een fulltime baan, maar het eind is in zicht!
Al sinds 1994.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:38 schreef Z het volgende:
[..]
Je bent dus al neerlandicus. Mevrouw_Z is dat ook. Die heeft er jaren over gedaan (over de scriptie, niet de studie).
Ik maak een geannoteerde leeseditie van De Historie van Alexander de Grote, een van de eerste Nederlandstalige gedrukte boeken, uit 1477.quote:
Bij Joodse humor moet ik vooral denken aan die smalle boekjes van Max Tailleur die bij mijn grootouders op het toilet hingen. Maar het is vast breder dan dat (pun intendedquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:43 schreef JAM het volgende:
Mijn scriptie gaat over Joodse humor in na-oorlogse Amerikaanse literatuur en film althans, zo stond het ooit op m'n CV.
Nee, het zijn allebei dames. Simpel gevalletje eerste declinatie (vrouwelijk, uitgang -a), dus meervoud eindigt op -ae.quote:
Kan iemand dit bevestigen dan wel ontkrachten trouwens?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:37 schreef Frollo het volgende:
Zo hebben ze het hele WNT gedigitaliseerd dacht ik, door het door een zaal Indiërs te laten overtikken.
Oh leuk, staat ie ergens online?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:56 schreef Z het volgende:
Mevrouw_Z studeerde af over de verwantschap tussen Frits van Egters en de Angry Young Man. Niet zo gek dat ze er zo lang over gedaan heeft.
Oh, werkelijk?!quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:44 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik maak een geannoteerde leeseditie van De Historie van Alexander de Grote, een van de eerste Nederlandstalige gedrukte boeken, uit 1477.
Mwoah, ik ben neerlandicus, doctorandus en ik was redacteur en ik word directeur.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:47 schreef JAM het volgende:
Trouwens, noch Lien noch mevrouw Z is neerlandicus, maar neerlandic..!
Dat klinkt als Paul Wackers.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:26 schreef Lienekien het volgende:
De man van wie ik middelnederlandse letterkunde kreeg, was een bijzondere man. Inspirerend maar ook streng.
Ook nog niet afgestudeerd?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:25 schreef Gellius het volgende:
Ik speel met de gedachte mijn studie volgend jaar ook weer op te pakken. Tussen de kleuters.
Nee. Iets met wegens algehele lamlendigheid afhaken, werk zoeken en zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |