Een Arabische zender ruilen voor rtl7quote:Een opmerkelijk advies van de Algemene Programmaraad (APR) van kabelexploitant UPC in Amsterdam. Die wil namelijk de Arabischtalige zender Rotana Music Europe aan het kabelaanbod in Amsterdam en omstreken toevoegen. RTL7 moet daarvoor het veld ruimen, vindt de raad. De commerciële zender van RTL zou niet langer een toegevoegde waarde hebben.
Rotana Music Europe zendt films, shows en entertainment uit. Als het aan de programmaraad ligt moet de zender in juli RTL7 gaan vervangen. Het concept-advies Kabelplan 2007-2008 wordt eind deze maand aan UPC aangeboden.
RTL7 is niet gelukkig met het voornemen van de APR. De zender heeft aangekondigd opheldering te vragen bij de programmaraad. Overigens is UPC niet verplicht om het advies van de programmaraad op te volgen.
ja, stel je voor dat je onze cultuur gaat leren.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:27 schreef Meki het volgende:
goede plan
Of de taal zou lerenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ja, stel je voor dat je onze cultuur gaat leren.
Het idee alleen al![]()
Dat is gewoon een truc om het schotelverbod erdoor te krijgen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:46 schreef DaveHarris het volgende:
van de fp;
[..]
Een Arabische zender ruilen voor rtl7Waar gaat het heen met dit land??
Dit is net zo`n soort bizar voorstel als toen die groen linxer kwam met het voorstel om in rotterdam bordjes te plaatsen die aan moeten duiden waar Mekka is.. Of die school die verplicht Turkse les in wilde voeren. Kansloos. Maarja, ons landje is in de uitverkoop dus eigenlijk zou ik hier niet vreemd van op moeten kijken.
Die schotel heb je straks hard nodig om RTL en aanverwante zenders te kunnen zienquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is gewoon een truc om het schotelverbod erdoor te krijgen.![]()
Die schotel zou gewoon overal standaard moeten worden. Zoveel keus en zoveel betere kwaliteit.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:48 schreef narvik het volgende:
[..]
Die schotel heb je straks hard nodig om RTL en aanverwante zenders te kunnen zien![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:58 schreef FJD het volgende:
Die hele programmaraad gaat nergens over joh. Gewoon lekker naast je neerleggen dat advies. Een kennis van me zat er in eentje en die lachte de hele tijd z'n lul uit z'n broek. Kansloos orgaan
Dan houden we waarschijnlijk alleen de teletubbies over, alhoewel er ook hiervoor wel weer een of andere belegen mullah een excuus heeft om te zeiken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:56 schreef TranceAction het volgende:
Goed idee, we moeten respect hebben voor hun cultuur. Ik stel voor om alle programma's die in Nederland worden uitgezonden eerst te laten keuren door een islamitische commissie
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan houden we waarschijnlijk alleen de teletubbies over, alhoewel er ook hiervoor wel weer een of andere belegen mullah een excuus heeft om te zeiken.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je vriend hier niet leest wat je van z'n lul vindt.
Zelfs beter dan BBC?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:01 schreef Meki het volgende:
Rotana is beter dan
ZDF of RAI UNO of elke zender die buitenlands is
Tevens moet er 2M en RTM erbij komen
ik ga me mischien inschrijven bij de raad van TV
Al Jazeera moet daarin de plaats komenquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Al Jazeera moet daarin de plaats komen
Oh is rotana Nederlands dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:01 schreef Meki het volgende:
Rotana is beter dan
ZDF of RAI UNO of elke zender die buitenlands is
Tevens moet er 2M en RTM erbij komen
ik ga me mischien inschrijven bij de raad van TV
Zeker niet in plaats van een andere kwaliteitszender als de BBC, maar ik zou het eigenlijk wel tof vinden om de Engelse Al Jazeera te kunnen ontvangen op m'n tv.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Al Jazeera moet daarin de plaats komen
wat heb je met paardem ?quote:
Het is paarden, en ik heb er niks mee, ik eet ze soms, das alles.quote:
Zender erbij kan niet meer analoge kabel zit propvol. Max zit zo rond de 30 zenders dus is het de ene zender erin en dan een andere eruit.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:14 schreef Metro2005 het volgende:
Wat is er mis met het toevoegen van een zender ? Als er vraag naar is (wat ik me zeer afvraag aangezien bijna alle buitenlanders met schotelantennes kijken) kun je er toch gewoon een zender bijdoen?
Is nog een dure hobby hoor en dat voor een groep bewoners die toch al niet ontzettend veel geld in het laatje brengenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:16 schreef Chadi het volgende:
Ik snap niet dat woningcorporaties hier geen rol voor zichzelf weg gelegd zien... schoteltje op het dak en hoppa iedereen kan meegenieten met ALLE zenders
Er moet geld bij om precies te zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Is nog een dure hobby hoor en dat voor een groep bewoners die toch al niet ontzettend veel geld in het laatje brengen
Kost je 10 euro per maand of zo. Nu is het bij sommige woning corporaties 5 euro. Is nog altijd beduidend minder dan bij Casema of UPCquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Is nog een dure hobby hoor en dat voor een groep bewoners die toch al niet ontzettend veel geld in het laatje brengen
Valt wel mee, we hebben er in het verleden al twee gehad, een Marokkaanse en een Turkse, al weet ik effe zo snel de namen niet meer. Het zal wel geen doorslaand succes zijn geweest, want na verloop van tijd zijn ze weer uit de lucht gehaald. Ik snap dus niet waarom ze zoiets nog een keer willen proberen als er toch geen hond naar kijkt. En trouwens, zoals hier al eerder aangehaald is, de meeste Marokkanen hebben een schotel, dus die zien toch wel wat ze willen. Het is gewoon een geitenwollensokken voorstel, en gaat helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:27 schreef Allanon666 het volgende:
Huiles hiero. Kijken de hele dag door naar MTV, CSI, Prison Break, Lost etc etc maar als ze een arabsiche zender willen plaatsen breekt de pleuris uit: kansloos
Nee want dan staan ze sterk bij een eventueel schotelverbod. Het gaat wel ergens om. Je geeft ze 1 zender en pakt ze de schotel af zodat ze zich niet kunnen beroepen op Artikel 10 van het EVMRquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Valt wel mee, we hebben er in het verleden al twee gehad, een Marokkaanse en een Turkse, al weet ik effe zo snel de namen niet meer. Het zal wel geen doorslaand succes zijn geweest, want na verloop van tijd zijn ze weer uit de lucht gehaald. Ik snap dus niet waarom ze zoiets nog een keer willen proberen als er toch geen hond naar kijkt. En trouwens, zoals hier al eerder aangehaald is, de meeste Marokkanen hebben een schotel, dus die zien toch wel wat ze willen. Het is gewoon een geitenwollensokken voorstel, en gaat helemaal nergens over.
Voor elke zender moet er een aparte satteliet decoder zijn en vervolgens zal Canaal Digtaal vast wel voor elke inwoner een abo willen afrekenen en niet voor het aantal kaarten dat er in zit (kijk de algemene voorwaarden eens na). Dan praat je al snel over een investering van een 10.000,- en dan moeten de mensen zelf nog maandelijks betalen voor het abo. Waardoor het terugverdienen van de investering ook niet hard gaat.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:20 schreef Chadi het volgende:
Kost je 10 euro per maand of zo. Nu is het bij sommige woning corporaties 5 euro. Is nog altijd beduidend minder dan bij Casema of UPC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |