Als je maar toe blijft geven aan de walging, J, dan wordt het hele leven ondraaglijk. Duid het mij dan niet euvel dat ik zoek naar de lichtpuntjes die het gebeuren nog enigszins draaglijk maken. Ik ben ook maar een sloeber die probeert te overleven.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:14 schreef JAM het volgende:
[..]
Werken. Werken vind ik zóó walgelijk, L, en zo ook, elke gedachte daar aan.
Als ik mijn borsten voel gloeien, moet ik ongesteld worden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:14 schreef JAM het volgende:
Ik voel mijn borst gloeien, vervuld van profetieën. Langzaam trekt de sluier op die de verre toekomst verborgen houdt.
Ondraaglijk heb ik nooit willen beweren, ik bemin de walging zeer. Niets zo mooi als de walging. Zo óók (jaja) het zoeken naar lichtpuntjes die het gebeuren draaglijk (of zoals ik hier versta; niet walgelijk) vind ik maar walgelijk. Dat meen ik een de drol van een zieke hond te besprenkelen met gekleurde hagelslag om zo te kunnen beweren dat deze wel zou smaken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je maar toe blijft geven aan de walging, J, dan wordt het hele leven ondraaglijk. Duid het mij dan niet euvel dat ik zoek naar de lichtpuntjes die het gebeuren nog enigszins draaglijk maken. Ik ben ook maar een sloeber die probeert te overleven.![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:14 schreef JAM het volgende:
Ik voel mijn borst gloeien, vervuld van profetieën. Langzaam trekt de sluier op die de verre toekomst verborgen houdt.
Zou dat de reden zijn waarom de waarlijk Grote Romans door mannen geschreven zijn?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ik mijn borsten voel gloeien, moet ik ongesteld worden.
Ook een erg mooie zin.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ik mijn borsten voel gloeien, moet ik ongesteld worden.
Vind jij 't ook geen prachtige zin, G.? Ik hoorde dat dadelijk op de radio.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:15 schreef Gellius het volgende:
[..]
Zou dat de reden zijn waarom de waarlijk Grote Romans door mannen geschreven zijn?
Hoera.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:14 schreef JAM het volgende:
[..]
Ondraaglijk heb ik nooit willen beweren, ik bemin de walging zeer. Niets zo mooi als de walging. Zo óók (jaja) het zoeken naar lichtpuntjes die het gebeuren draaglijk (of zoals ik hier versta; niet walgelijk) vind ik maar walgelijk. Dat meen ik een de drol van een zieke hond te besprenkelen met gekleurde hagelslag om zo te kunnen beweren dat deze wel zou smaken..
Deze stap die snap ik nooit. Ik hoor dat wel vaker van mensen, wanneer zij erachter komen (of geconfronteerd worden met de gedachte) dat het leven waardeloos, walgelijk, wat dan ook is, dan roepen ze: 'Moet ik me dan maar van kant maken.', waar komt die gedachte toch vandaan? Het leven behoeft geen waarde of schoonheid (d.w.z; zaken die niet walgelijk zijn) te hebben om geleefd te worden. Dat zijn toch geen voorwaarden òm te leven?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:25 schreef Lienekien het volgende:
Moet ik me dan maar van kant maken?
Misschien, hè. Ik zeg nou iets geks, hoor. Zie ik dat wel anders dan jij. Maar goed.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:29 schreef JAM het volgende:
[..]
Deze stap die snap ik nooit. Ik hoor dat wel vaker van mensen, wanneer zij erachter komen dat het leven waardeloos, walgelijk, wat dan ook is, dan roepen ze: 'Moet ik me dan maar van kant maken.', waar komt die gedachte toch vandaan? Het leven behoeft geen waarde of schoonheid (d.w.z; zaken die niet walgelijk zijn) te bezitten om geleefd te worden. Dat zijn toch geen voorwaarden òm te leven.
Waarom? De stem van Simon LeBon? De vrouw van Simon LeBon? De hippe jasjes en flitsende videoclips?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:22 schreef Frollo het volgende:
Hoi, ik ben Frollo en ik wou even zeggen dat ik een hekel heb aan Duran Duran.
De stem inderdaad. Snerpend.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:31 schreef dwerg het volgende:
Waarom? De stem van Simon LeBon? De vrouw van Simon LeBon? De hippe jasjes en flitsende videoclips?
Nee, Godzijdank; nee.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:31 schreef Z het volgende:
[..]
Is er geen guselli Vrijmibo'tje bij EPO JAM?
Het is een KUNST, Z! Een ware KUNST is het, de rookgordijnen van duizenden jaren bedrog te doen verdwijnen en het leven te ontmaskeren voor wat het werkelijk is!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:30 schreef Z het volgende:
Is het een fase JAM? Of verwacht je/hoop je op een leven vol walging?
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:04 schreef JAM het volgende:
De Here God bedanken, kom nou zeg, KOM NOU!.
Ik stel mij zo de furie en het zweet en de stress voor die nodig waren om deze teksten zo snel, zo rap te selecteren, te kopieëren en op knopjes te klikken om deze inconsistentie aan het daglicht te brengen en dan denk ik...tsja, wat denk ik dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |