Niet toorn. Onverschilligheid.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:43 schreef JAM het volgende:
[..]
Still live and kicking, Lien. Nee, er is heus wel wat méér voor nodig wil ik negatief over iemand denken. Je geeft jezelf zo veel te veel eer, te stellen dat je mijn toorn over jezelf afgeroepen zou hebben.
PM.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:47 schreef JAM het volgende:
Kijk Lien, het blijkt, daar mogen we het wel over eens zijn, dat jij en ik vrij verschillende ideeën en opvattingen hebben over het een en ander en geregeld (met eenzelfde regelmaat als die van de klok!) denk ik: 'Mijn God, hoe kan ze dat nu menen!', maar dat zal jij zeer zeker ook hebben. Zolang je je echter niet actief inzet mij daarin te belemmeren, in mijn denken en doen, tsja, dan maakt 't me niet zoveel uit wat je allemaal uitspookt en denkt. Heer Balkenende is een heel ander geval, die zet zichzelf daar namelijk, tot mijn grote spijt, wèl actief voor in.
Precies mijn gedachtenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:53 schreef Gellius het volgende:
Je kan hier van denken wat je wil, maar toch bloeit er iets moois op tussen Lien en JAM. Let op mijn woorden!
Ik trek me dan ook discreet terug.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:53 schreef Gellius het volgende:
Je kan hier van denken wat je wil, maar toch bloeit er iets moois op tussen Lien en JAM. Let op mijn woorden!
Oh, die.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:03 schreef G.Fawkes het volgende:
word ik genegeerd? Hmm zal wel komen door de verandering in username.
/me=Muhammad_Ali
thats it? Geen welkom terug of hoe is het ermee?quote:
Vond je ons niet meer leuk?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
thats it? Geen welkom terug of hoe is het ermee?![]()
Het is een fase van je leven he, nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe plekken ontdekken.quote:
Redactie Frontpage?!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:09 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het is een fase van je leven he, nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe plekken ontdekken.![]()
Maar ik ben weer terug op mijn beginstation.![]()
Things change..quote:
Ben jij zo links?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Things change..
Er moet toch iemand het evenwicht herstellen. Met alle rechtse rukkers die daar rondlopen...
Op economisch en sociaal vlak wel. Al is SP weer net iets te communistisch voor mequote:
Jawel, ik ben weer thuisquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:14 schreef Lienekien het volgende:
Nou, hopelijk word je weer een vaste klant hier.
Steeds beter.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:24 schreef G.Fawkes het volgende:
joh. Hoe is het met jou verder?
Ik ben weer klaarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Steeds beter.![]()
Loop je nog steeds stage?
V&D...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:31 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik moet overigens nu even 4 uurtjes mijn gezicht gaan laten zien op mijn werk en klanten afkatten. Dus tot vanavond![]()
You rememberedquote:
Ja, sorry, ik heb een auto waar mos op groeit, dus ik ben nogal gemakkelijk te verrassen wat dat betreft.quote:
En, vond je 't wat?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:03 schreef k_man het volgende:
Oh en voor het culturele element ben ik die kankerstad van JAM naar het GEM geweest.
Nou ja, het was wel ok. Voor een uurtje.quote:
Ik meen me te herinneren dat ze vroeger tot elf uur 's avonds open waren...nu ja, het is inderdaad OK voor een uurtje. Ik was even bang dat je lyrisch zou gaan doen en dat kan ik, als pure azijnzeiker, natuurlijk niet hebben.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou ja, het was wel ok. Voor een uurtje.
Ik dacht trouwens dat het veel ruimere openingstijden had? Maar het bleek net een ouderwets museum wat dat betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |