Jeugdzonde.quote:
Stel je niet zo aan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:38 schreef JAM het volgende:
[..]
God, ik had het nog niet eerder gezien, anders was ik al eerder met volgende reactie gekomen;,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
!!!
Ik pieker me al twee uur suf op de code die ongetwijfeld verborgen zit in die afwisseling van gele en rode smiley's...quote:
Er staat: 'Ik ben een gefrustreerd mannetje.'quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:24 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik pieker me al twee uur suf op de code die ongetwijfeld verborgen zit in die afwisseling van gele en rode smiley's...
Verdomd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er staat: 'Ik ben een gefrustreerd mannetje.'![]()
Heel goed Lien. Volgende vraag;quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er staat: 'Ik ben een gefrustreerd mannetje.'![]()
'En ik beken eerlijk dat ik de Here God op mijn blote knieën dank dat het alweer bijna vrijdagmiddag 17.00 uur is.'quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:48 schreef JAM het volgende:
[..]
Heel goed Lien. Volgende vraag;,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
!!!
Insgelijks.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:03 schreef JAM het volgende:
Nee, nee, 't was: 'Je kan me de bout hachelen.'
Dü!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:36 schreef Gellius het volgende:
Hüsker Du. Goed punt sigme.
Wat een gelul.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:16 schreef JAM het volgende:
Wat ik je wel kan vertellen, zondagavond ga ik meestal 'kuren'. Ik ken zo'n meisje en daar mag ik dan in haar kleine kamertje waar het vreselijk naar de wierook stinkt op bed zitten en dan schenkt ze heel erg veel héle geurige thee waardoor ik heel veel moet plassen en het vergif van de voorgaande dagen er weer een beetje uithelpt en vertelt ze me over Buddha en Osho en meer van dat soort obscure 'wijzen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |