quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Godzakke, wat is Grinderman - No pussy blues toch een lekker nummer!
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:23 schreef sigme het volgende:
Neuken, kip, ei, koetjes, kalfjes.
Lente!![]()
Drie nieuwe lammetjes heb ik (werd mij gerapporteerd over de chat).
Vanmiddag ga ik ze bekijken. Dat zijn er dan al 5![]()
![]()
![]()
![]()
.
Okay, dan neem jij het AA'tje ok?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Grote tieten heeft ook een evolutionair nadeel ==> rugklachten ==> een ellendige zwangerschap ==> nog grotere tieten ==> geen zin in een tweede leg.
En 1 kind per vrouw is te weinig voor het in stand houden van de populatie.
Leuk, staan ze al buiten?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:23 schreef sigme het volgende:
Neuken, kip, ei, koetjes, kalfjes.
Lente!![]()
Drie nieuwe lammetjes heb ik (werd mij gerapporteerd over de chat).
Vanmiddag ga ik ze bekijken. Dat zijn er dan al 5![]()
![]()
![]()
![]()
.
Daar gaat het weer mis door het gebrek aan nuancequote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Okay, dan neem jij het AA'tje ok?
Zeepquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:28 schreef Monidique het volgende:
Hm, gisteren heb ik van die tijgernootjes gegeten. Tomaatnootjes, ofzo. Mijn handen stinken nog!
Dit is de meest creatieve tvp die ik ooit gezien heb.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:28 schreef Monidique het volgende:
Hm, gisteren heb ik van die tijgernootjes gegeten. Tomaatnootjes, ofzo. Mijn handen stinken nog!
Nee deze meid stond er te dansenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:28 schreef Chewie het volgende:
[..]
Leuk, staan ze al buiten?
Was jij betrokken bij een aanrijding eergisteren op de ring Groningen?
Ja, ze zijn altijd buiten, dag & nacht, zomer & winter. Ze hebben wel een schuilhok tegen de regen.quote:
Nee, natuurlijk niet (ik rij nooit wat aanquote:Was jij betrokken bij een aanrijding eergisteren op de ring Groningen?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar gaat het weer mis door het gebrek aan nuance. Er is meer tussen AA en [afbeelding]
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:29 schreef sigme het volgende:
Nee, natuurlijk niet (ik rij nooit wat aan). Jij?
Zo'n rvs-blokje?quote:
Zijn ze niet natuurlijk danquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:30 schreef Monidique het volgende:
Zulke vrouwen zijn knettergek.
Husseflussen met je neus ertussen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:29 schreef Aoristus het volgende:
ik val weer met mijn neus in de boter zie ik
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, ze zijn altijd buiten, dag & nacht, zomer & winter. Ze hebben wel een schuilhok tegen de regen.
Niet expres in iedergeval, maar ik reed woensdag langs een kop-staart botsinkje en de vrouw die met een motoragent aan het praten was leek wel op jou.quote:Nee, natuurlijk niet (ik rij nooit wat aan). Jij?
Het schijnt écht te werken ja. Maar ik heb er geen, en nooit eentje in handen gehad ook.quote:
Ah ok, ik ook niet inderdaad was wel benieuwd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Het schijnt écht te werken ja. Maar ik heb er geen, en nooit eentje in handen gehad ook.
ik was het niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:32 schreef Chewie het volgende:
Niet expres in iedergeval, maar ik reed woensdag langs een kop-staart botsinkje en de vrouw die met een motoragent aan het praten was leek wel op jou.
Ik had hem uit mijn broek gehaald als ik jou was.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:34 schreef sigme het volgende:
[..]
ik was het niet.
Er is wel een keer een motoragent voor mij smekend op z'n knieën gevallen, deed deze dat voor die op mij lijkende vrouw ook?
neen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Grote tieten heeft ook een evolutionair nadeel ==> rugklachten ==> een ellendige zwangerschap ==> nog grotere tieten ==> geen zin in een tweede leg.
En 1 kind per vrouw is te weinig voor het in stand houden van de populatie.
nee, dat valt onder dingen die gaan gebeurenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Valt dat onder leuke dingen dit weekend? Zal wel dan.
Uh?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik had hem uit mijn broek gehaald als ik jou was.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik had hem uit mijn broek gehaald als ik jou was.
Gaat dat echt je hele weekend vullen? Prutsen met homo's en pc's?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:38 schreef Napalm het volgende:
nee, dat valt onder dingen die gaan gebeuren
Het is kwart voor 2, doe niet zo raar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:40 schreef Monidique het volgende:
EWK, je bent zo actief op het forum opeens, je zegt aparte dingen. Ben je dronken?
Nee, was vast een andere motoragentquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:34 schreef sigme het volgende:
[..]
ik was het niet.
Er is wel een keer een motoragent voor mij smekend op z'n knieën gevallen, deed deze dat voor die op mij lijkende vrouw ook?
O, is dat niet gebruikelijk?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het is kwart voor 2, doe niet zo raar.
Daar zit ook wat in. Maar wie moet dan die kinderen opvoeden? (de oppas met iets minder grote memmen maar wel degelijk goed geproportineerd misschienquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:38 schreef Napalm het volgende:
[..]
neen.
pijn in rug-> blijft in bed-> ligt er toch-> erop en erover-> kind 2.
[..]
Doe jij dat ook in zo'n keet?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:44 schreef Monidique het volgende:
Binnenkort is het weer zuipen vanaf twaalf uur 's middags. Misschien kan ik vrij krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |