Ondanks dat het een vrij karig spel is geworden ownt Worms nog steeds!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:43 schreef MMaRsu het volgende:
Worms ownt
Als je een mod kan vinden dan mag hij best veranderd worden. Ik had niet verwacht dat er een speciaal topic voor Worms was.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:41 schreef twi het volgende:
Kan die titel niet anders? Beetje verwarrend met het Worms topic...
Ik heb alleen challenge 1 nog maar gespeel, en die had ik al bijna verloren...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Worms
Ik ben bezig met Challenge 13, maar het lukt me niet8 wormen tegen 4 van mij is net ff teveel. Net bijna gewonnen, maar de CPU raakt gewoon alles wat ze willen raken.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:29 schreef Heintje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat zei ik helemaal nie!
Nee, je zei:quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:07 schreef bigore het volgende:Dus daarom zei ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:55 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nee, je zei:
[..]
Dus daarom zei ikhmmm...ik had niet in die zin gezegd dat ik Geo wars en Fight night master was, maar wel in andere topics. hmmm....ben niet zo cocky als het doet overkomen, ben zelfs onwijs slecht in WormsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ze net alle 20 gehaaldquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Worms
Ik ben bezig met Challenge 13, maar het lukt me niet8 wormen tegen 4 van mij is net ff teveel. Net bijna gewonnen, maar de CPU raakt gewoon alles wat ze willen raken.
die overwinning zit in de pocketquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:57 schreef bigore het volgende:
[..]
hmmm...ik had niet in die zin gezegd dat ik Geo wars en Fight night master was, maar wel in andere topics. hmmm....ben niet zo cocky als het doet overkomen, ben zelfs onwijs slecht in Worms![]()
van jou win ik nog met me lul in de hand, vier vingers in me reet en tv uit, dus doe maar niet zo stoer, ik breek je,slacht je, verniel je,desintegreer je zonder ook maar enkele moeite!quote:
Maar jij bent dan ook een fantastisch goede gamerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een verrassing dat jij het wel haalt en Roy (nog) nietquote:
Ik doe ook niet aan Worms hoor.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
Kan de TT niet verandert worden in; "Iedereen behalve Twi vermaakt zich met Worms"
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Wel een verrassing dat jij het wel haalt en Roy (nog) niet
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:43 schreef twi het volgende:
Sterf
Ik ook van jou!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:43 schreef twi het volgende:
Sterf
tja, "Iedereen (behalve Twi en PBateman1978) vermaakt zich met Worms" klinkt niet echt.quote:
AArrghhhhhh *CHOKE* *CHOKE*quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:43 schreef twi het volgende:
Sterf
Ik heb wel eens gehad, dan lette ik niet op de wind, schoot ik zo een raket, draaide die ineens 180 graden en vol op mijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb alleen challenge 1 nog maar gespeel, en die had ik al bijna verloren...
Dingen als niet goed een ander wapen pakken waardoor je met een bezooka op je eigen "tenen" schiet.
En teleporten boven op een mijn.
Of dynamiet neer leggen en dan weg springen het water in.
Conclusie, ik moet nog oefenen.
Zie geen email in je profiel staan, dus zet hem hier maar neer.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:08 schreef coldplayer14 het volgende:
hier ben ik weer smekend voor een 48 uur code.
dit is helaas de laatste keer want ik krijg maandag salaris.
so please give me a code.
dan kan ik tenminste dit weekend nog ff ownen in GoW.
btw, gamertag: Peter 360 NL
Worms.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
tja, "Iedereen (behalve Twi en PBateman1978) vermaakt zich met Worms" klinkt niet echt.
Ik heb het net gedownd en geprobeerd... snap er geen kut van... optiefen ermeequote:
Ik zou hem gewoon proberen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:33 schreef coldplayer14 het volgende:
aangezien twylight em heeft gebruikt,
heeft iemand er nog 1?
Je zou gaan oefenen maar nu ben je weer Gow aan het doenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:33 schreef bigore het volgende:
Net tegen aquila360 gespeeld, alles verloren....en eentje konden we niet helemaal afmaken omdat hij moest eten, maar was wel leuk eigenlijk, ondanks dat ik alles verloren heb ging het toch soms redelijk gelijk op
Fable 2 presentatiequote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Iemand de Fable 2 presentatie gezien?
Die Molyneux kan echt lullen als brugman![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:08 schreef coldplayer14 het volgende:
hier ben ik weer smekend voor een 48 uur code.
dit is helaas de laatste keer want ik krijg maandag salaris.
so please give me a code.
dan kan ik tenminste dit weekend nog ff ownen in GoW.
btw, gamertag: Peter 360 NL
Kan je niet winnenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:58 schreef Strolie75 het volgende:
Met de Single Player van Worms heb ik het nu alweer gehad
Download pack extra weapons - 500 pointsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:07 schreef Niek. het volgende:
al mogen er nog wel wat wapens bijkomen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Download pack extra weapons - 500 points
Dan wordt hij gepowned en gaat vervolgens zelf zijn geld uitgeven om wraak te kunnen nemen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:13 schreef Niek. het volgende:
Vraag me wel af hoe dat dan online gaat, kom je straks aan met je heiligehandgranaat tegen iemand met alleen de standaard wapens.....
opgelost.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:16 schreef WolfsNL het volgende:
Weet iemand waar het grote ruil topic in V&A is gebleven of is er gewoon nog geen nieuwe?
Anyways, ik ben op zoek naar GRAW (1) & RBS: Vegas.
Kan iemand tussen spoiler tags vertellen wat er in de 3de missie gebeurd en welk wapen je krijgt?quote:Ongeëvenaard
De explosies zijn hoogst indrukwekkend in Ghost Recon Advanced Warfighter 2, maar het moet natuurlijk wel op de juiste manier worden toegepast om het ‘wow-gevoel’ te bewerkstelligen.
Laat me je dan nu al vertellen dat de derde missie in het spel ongeëvenaard is. Helemaal in detail treden zal ik niet, maar er gaat iets gruwelijks mis en je krijgt compleet onverwacht de controle over een wapen dat voor altijd in je geheugen gegrift zal staan. Dit is een scene die de boeken in mag gaan als klassieker en het is het waard om alleen al hiervoor een Xbox 360 aan te schaffen.
Zal het zo niet weten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:58 schreef Niek. het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)ter2/recensies/14306
GRAW2 review staat het volgende in
[..]
Kan iemand tussen spoiler tags vertellen wat er in de 3de missie gebeurd en welk wapen je krijgt?
Daar heb je wel een 360 voor nodigquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:17 schreef gijsje79 het volgende:
Warhound Trailer
Ziet er toch ff goed uit.
Ik schietquote:
Dat word geen GRAW 2 voor jouquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:01 schreef gijsje79 het volgende:
Mijn 360 is dood.![]()
Steeds vastlopers.
Doet helemaal niets meer.
Morgen maar es naar M$ bellen.![]()
idd, supermooi!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:17 schreef gijsje79 het volgende:
Warhound Trailer
Ja, dat blijft een van de minpunten van singleplayer, echt compleet onmogelijke schoten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik schiet
Mis
Computer gaat 30-40 seconde nadenken
Computer schiet en raakt me met een onmogelijk shot vanaf de andere kant van de map
Herhaal
Doet me denken aan Street Fighterquote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik schiet
Mis
Computer gaat 30-40 seconde nadenken
Computer schiet en raakt me met een onmogelijk shot vanaf de andere kant van de map
Herhaal
Super mooiquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:17 schreef gijsje79 het volgende:
Warhound Trailer
SP al uit.quote:
Die Xbox360 is zo weer terug maak je maar geen zorgenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
SP al uit.
MP komt wel en Forza komt pas in mei.
Sluit straks weer me oude Xbox aan kan ik weer Unreal spelen.
Hoelang duurt zoiets?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die Xbox360 is zo weer terug maak je maar geen zorgen![]()
weekjequote:
Op sommige plaatsen in de game kan je duidelijk zien dat er waarschijnlijk ook een boot tussen zit.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:20 schreef MMaRsu het volgende:
EGM: Downloadable content - we know it's coming. Whatcha got?
PW: The stuff that people want to know that we're working on and that we can confirm are new vehicles...[and] theres something special about each one. We're doing a lot of new equipment, new gadgets, just toys to play around with in the game world.
We're going to add a lot more game modes, a lot more things for solo and co-op players, and leaderboards that are attached to those, that make for more reasons to screw around, so you're not so much making your own fun, you're going with the game modes we've created. The stuff we're putting together is just really fun.
Over crackdown DLC
Halo2quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
SP al uit.
MP komt wel en Forza komt pas in mei.
Sluit straks weer me oude Xbox aan kan ik weer Unreal spelen.
Staat wel op het doosjequote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:58 schreef TwyLight het volgende:
Als ik nu Crackdown koop zit de halo 3 beta optie er dan nog bij?
Las Vegas staat ook wel bekend als Sin City, Las Vegas, Tokyo of Bogota, hmmz trekken me geen van allen heel erg, had liever een west europese stad gehad.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:27 schreef Wessiej het volgende:
- GTA: Sin City.
- GTA: Tokyo.
- GTA: Bogota.
Het wordt dus waarschijnlijk een van deze, deze site's zijn door take-two geregistreerd.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:17 schreef gijsje79 het volgende:
Warhound Trailer
Reken niet op Bogota.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:27 schreef Wessiej het volgende:
Het wordt dus waarschijnlijk een van deze, deze site's zijn door take-two geregistreerd.
Google Afbeeldingen --> eerste afbeelding klikken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:33 schreef -Dries- het volgende:
Wat is Bogata?
Het is Bogota, hoofdstad van Colombia.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:36 schreef AQuila360 het volgende:
Bogata may refer to:
Bogata, Texas, United States
Bogata, Mureş County, Romania
See also
Bogotá, Colombia
Bogota, New Jersey, United States
Als ze dat kiezen.... echt zo'n oninterresante plek.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:38 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het is Bogota, hoofdstad van Colombia.
48 uurs code nodig?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:56 schreef gijsje79 het volgende:
MS gebeld me 360 word opgehaald en krijg een andere ervoor terug.
Denk goeie service alles ff afgehandeld van hoe en wat.
Mag de HD gewoon hier houden, makkelijk voor me save games.
Dus 360 weggehaalt en mijn oude Xbox er weer neergezet.
Geen live account wat het doet of je moet een nieuw account aanmaken.
Gebeld weer met MS zeggen ze ja je Live account kan wel mee van de xbox naar de 360, maar niet andersom.
Dus geen Live hier of ik moet een nieuw account aanmaken wat weer 60 Euro kost.![]()
Een week overleef je echt welquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:56 schreef gijsje79 het volgende:
MS gebeld me 360 word opgehaald en krijg een andere ervoor terug.
Denk goeie service alles ff afgehandeld van hoe en wat.
Mag de HD gewoon hier houden, makkelijk voor me save games.
Dus 360 weggehaalt en mijn oude Xbox er weer neergezet.
Geen live account wat het doet of je moet een nieuw account aanmaken.
Gebeld weer met MS zeggen ze ja je Live account kan wel mee van de xbox naar de 360, maar niet andersom.
Dus geen Live hier of ik moet een nieuw account aanmaken wat weer 60 Euro kost.![]()
EEN WEEK NIET GAMEN, LET'S CALL THE A-TEAMquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:07 schreef gijsje79 het volgende:
Dat sucked toch mensen.
Had al live op de Xbox.![]()
Unreal speel je tegen bots en verder van de spellen heb ik wel uitgespeeld.
Vanavond neem ik Black mee van een maat van me.
Tis niet anders maar het sucked zwaar zeg.
Whahahahahha, jij hebt echt erg last heequote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:07 schreef gijsje79 het volgende:
Dat sucked toch mensen.
Had al live op de Xbox.![]()
Unreal speel je tegen bots en verder van de spellen heb ik wel uitgespeeld.
Vanavond neem ik Black mee van een maat van me.
Tis niet anders maar het sucked zwaar zeg.
Dat vind je mooi hequote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whahahahahha, jij hebt echt erg last hee![]()
![]()
Ik kreeg em wel weer naar de Xbox terug. Probleem was toen alleen dat ik me eerder gedownloade (en betaalde) packs, zoals die van PGR2, niet meer opnieuw kon downloaden. Moest ik er wer voor betalen... en daar hadden ze geen oplossing voor :/quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:56 schreef gijsje79 het volgende:
Dat zal dan wel in het eerste jaar zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:19 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
Ik kreeg em wel weer naar de Xbox terug. Probleem was toen alleen dat ik me eerder gedownloade (en betaalde) packs, zoals die van PGR2, niet meer opnieuw kon downloaden. Moest ik er wer voor betalen... en daar hadden ze geen oplossing voor :/
Vind je het gek tis weekend en me vriendin werkt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whahahahahha, jij hebt echt erg last hee![]()
![]()
ga stappen... ga naar de bios... GA DE DEUR UIT!! :pquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:33 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vind je het gek tis weekend en me vriendin werkt.
Die tijd heb ik ik wel gehad.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:30 schreef Retarded het volgende:
[..]
ga stappen... ga naar de bios... GA DE DEUR UIT!! :p
je bent 27quote:
DK37X-J4G42-37RBT-JJ6B7-WK47Qquote:Op zondag 11 maart 2007 15:48 schreef sakeh het volgende:
Iemand toevallig een 2 daagse gold code over?
Ben mijn CreditCard kwijt en de winkels zijn hier dicht![]()
Af en toe, maar niet meer weekelijks.quote:Op zondag 11 maart 2007 10:24 schreef Retarded het volgende:
[..]
je bent 27dan zie ik mezelf nog wel stappen hoor
WATE-ENON-ZINI-SDIT-ZEG94quote:Op zondag 11 maart 2007 15:48 schreef sakeh het volgende:
Iemand toevallig een 2 daagse gold code over?
Ben mijn CreditCard kwijt en de winkels zijn hier dicht![]()
Ik hoop Bogota.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:27 schreef Wessiej het volgende:
quote:
Sin City zou gaaf zijn als het ind de zelfde stijl is als de film. Maar ik denk dat GTA niet echt een game is om de stijl, en sfeer, van de film te vertalken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:27 schreef Wessiej het volgende:
vind het niet erg, hondje is cutequote:Op zondag 11 maart 2007 16:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]. Hij kan maar niet van dat good/evil idee uit Black & white afstappen hé.
Sin City is Las Vegas.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Sin City zou gaaf zijn als het ind de zelfde stijl is als de film. Maar ik denk dat GTA niet echt een game is om de stijl, en sfeer, van de film te vertalken.
100% mee eens, san andreas vond ik met afstand de slechtste 3d gta die er is.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:38 schreef TwyLight het volgende:
Ik vind trouwens een mafia character (vice city/gta 3) leuker als een gang character (san andreas)
San Andreas had wel veel verbeteringen maar de hele setting trok me totaal niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:56 schreef TwyLight het volgende:
ik vond san andreas wel de beste maar dat kwam niet door de gangs, dat vond ik het slechte eraan.
vond het vooral leuk door de vele dingen zoals vliegtuigen e.d. en de grote map.
Dus als GTA IV nou een grote map is, met veel voertuigen, een mafia scene en met mooie graphics
Dan zit er denk ik iets niet goed met je save game.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:35 schreef warchaser44 het volgende:
wtf ,, elke x als ik tony hawk laad.. ik kom dus in het spel
je laad dan je savegame.. en elke x als ik continue doe slaat ie vast ?
gewoon free ride doet het wel.. maar via me eigen game verder gaan niet
cache geheugen gecleared.. werkte ook niet :S
hier ook niet (al heeft dat vooral te maken met geen Live momenteel)quote:
Ken dat.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
hier ook niet (al heeft dat vooral te maken met geen Live momenteel)
PPquote:Op zondag 11 maart 2007 23:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Kon je je vriendje niet zover krijgen om Worms voor je te kopen?
Maar nog wel erg leukquote:Op zondag 11 maart 2007 23:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Verstandig. Dit is een mismaakte versie van worms.
Dan kom je toch GoW doen, is ook veel leuker.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:11 schreef ijsmeis het volgende:
Trouwens, weinig (lees: eigenlijk geen) mensen uit mijn lijstje die GRAW 2 spelen.
Ik zag daarstraks ook maar weinig mensen GoW spelen. Sowieso zijn er bij mij steeds minder mensen onlinequote:Op zondag 11 maart 2007 23:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan kom je toch GoW doen, is ook veel leuker.
Sp is ook goed te doenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan kom je toch GoW doen, is ook veel leuker.
En Worms is alleen MP wel leuk, SP is er klote. De CPU wacht eerst 20 seconden en schiet daarna raak.
En wat doe ik terug, ik gooi een granaat in de richting in de hoop hem te raken....
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zag daarstraks ook maar weinig mensen GoW spelen. Sowieso zijn er bij mij steeds minder mensen online. Stuk of 20 ofzo, that's it.
Echt, ik zou er NIET op rekenen.quote:
quote:
Toen ik online kwam was jij alweer weg, heb nog met Goku een potje gespeeld en 2 potjes worms.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zag daarstraks ook maar weinig mensen GoW spelen. Sowieso zijn er bij mij steeds minder mensen online. Stuk of 20 ofzo, that's it.
Geen tijd gehad, vanavond weerquote:Op zondag 11 maart 2007 23:11 schreef ijsmeis het volgende:
Trouwens, weinig (lees: eigenlijk geen) mensen uit mijn lijstje die GRAW 2 spelen.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt maar laat het ff aan MS weten, is misschien wel iets voor de lente update.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:15 schreef bigore het volgende:
Waarom krijgt die xbox niet zoiets als dat Home op de PS3? Dat is toch verrekte handig en voordat mensen hier spontaan stuiptrekkingen krijgen omdat ik iets aangeef van Sony dat goed is, Dat home kan je mensen uitnodigen in je huis, en dus lullen met elkaar, dat is verrekte handig als je bijvoorbeeld GoW online wilt ranken.
Nu moet je bijvoorbeeld eerst een player match starten en dan iedereen inviten zodat je kan afspreken in ranked matches, maar met zo'n home geval kan je gewoon mensen in je huis inviten en dan lullen met elkaar.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt maar laat het ff aan MS weten, is misschien wel iets voor de lente update.
Met 1 persoon jaquote:Op maandag 12 maart 2007 08:27 schreef wc-eend het volgende:
Je kan toch gewoon al voice chat in je menu enzo?
Als je heineken heb ben ik nog wel ff te porrenquote:Op maandag 12 maart 2007 09:47 schreef Heintje het volgende:
Ik kan nou ook mensen in mijn huis uit nodige, en als ik zorg dat ik wat drank ik huis heb gaan ze misschien nog wel op die uitnodiging in.
de winkels hier hebben het spel niet eensquote:Op zondag 11 maart 2007 23:11 schreef ijsmeis het volgende:
de geruchten gaan dat (standaard) clan-support komt met de volgende Xbox Live updatequote:Op maandag 12 maart 2007 08:37 schreef bigore het volgende:
[..]
Nu moet je bijvoorbeeld eerst een player match starten en dan iedereen inviten zodat je kan afspreken in ranked matches, maar met zo'n home geval kan je gewoon mensen in je huis inviten en dan lullen met elkaar.
Ik kom zelfs zonder alcoholquote:Op maandag 12 maart 2007 10:24 schreef bigore het volgende:
[..]
Als je heineken heb ben ik nog wel ff te porren![]()
Dat zou idd wel echt super relaxed zijn, dan is dat home gewoon weer onhandig idd. Maar iets van een tijdsspan of zo wanneer dit zou kunnen gebeuren?quote:Op maandag 12 maart 2007 10:32 schreef kepler het volgende:
[..]
de geruchten gaan dat (standaard) clan-support komt met de volgende Xbox Live update
dan heb je praktisch gezien hetzelfde
vorige lente-update was ergens in april volgens mijquote:Op maandag 12 maart 2007 10:46 schreef bigore het volgende:
[..]
Dat zou idd wel echt super relaxed zijn, dan is dat home gewoon weer onhandig idd. Maar iets van een tijdsspan of zo wanneer dit zou kunnen gebeuren?
???quote:Op maandag 12 maart 2007 08:38 schreef bigore het volgende:
[..]
Met 1 persoon ja
daar kan je 20 man uitnodigen als je wilt
Voor jou hoef ik alleen maar een jointje in huis te halen...quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 11:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Voor jou hoef ik alleen maar een jointje in huis te halen...
Ja om eerst in je huis te gaan zitten, afspreken, en dan het spel opstarten.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:38 schreef bigore het volgende:
[..]
Met 1 persoon ja
daar kan je 20 man uitnodigen als je wilt
Gewoon de guide knop als een soort shift gebruiken. Die knop plus een andere en dan gelijk naar een bepaald deel van je dashboard.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ja om eerst in je huis te gaan zitten, afspreken, en dan het spel opstarten.
Net zo omslachtig...
Net wat die andere gast zegt, Berichtje sturen
Warzone, Gridlock, 6 rondes
Kort maar krachtig.
als het potje is afgelopen even in de game blijven zitten, volgende map bespreken en weer door.
Maargoed van mij mag de voice chat ook vergroot worden naar 4 man, of een knoppen combinatie dat je van voice channel kan verwissellen zonder het hele menu door te spitten
Nou ik bedoelde meer als in :quote:Op maandag 12 maart 2007 12:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gewoon de guide knop als een soort shift gebruiken. Die knop plus een andere en dan gelijk naar een bepaald deel van je dashboard.
Maar in theorie kan een producent die knoppen combinatie gebruiken in een spel.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde meer als in :
Back + Start = Voice kanaal 2
nog een keer = voice kanaal 3
en dat je er zo doorheen scrolled
quote:
quote:Tipje van de Halo Wars sluier opgelicht
Terwijl vrijwel iedere Xbox 360 bezitter zijn vingers aan het afkluiven is bij de gedachte dat het derde deel van Halo aan het einde van dit jaar uitkomt, is er op dit moment ook nog wat anders gaande wat aan de populaire game kan worden gekoppeld.
Ensemble Studios, eerder verantwoordelijk voor Age of Empires, is druk bezig aan het maken van Halo Wars, een real time strategy game die gebaseerd is op het Halo universum. Ze hebben een klein tipje van de sluier opgelicht met concept art van een vehikel dat de naam UNSC Sparrowhawk draagt.
Er is nog geen officiële releasedatum bekend gemaakt voor Halo Wars, dat vanzelfsprekend op de Xbox 360 zal verschijnen.
Als de mijne het nog ff volhoud heb ik straks de enige levende launch console.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:45 schreef koentje.k het volgende:
Net de 3 rode lampjes gehad...
Serieus pas 10 min geleden en ophalen is nu al geregeld... Ik stond echt te kijken van de snelheid en heb de aardige dame dan ook erg bedankt!
Wel jammer maarja.. had de 360 al in december van de launch dus werd tijd dat hij dood ging:P
Die van mij houdt het toch langer uit, jij gebruikt hemquote:Op maandag 12 maart 2007 15:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als de mijne het nog ff volhoud heb ik straks de enige levende launch console.
Denk dat die van mij zelfs nog minder uur heeft gedraaid dan die van jou en toch is die stuk gegaanquote:Op maandag 12 maart 2007 15:51 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Die van mij houdt het toch langer uit, jij gebruikt hem.
Ik heb ook nog een werkendequote:Op maandag 12 maart 2007 15:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
die van mij kapt er vast mee net als de garantie is verlopenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:07 schreef Bastard het volgende:
Sja en anders gaat ie maar stuk, kan er niet zo mee zitten... als het maar niet rond de release van Halo3 is ofzo.
Koop ik een nieuwequote:Op maandag 12 maart 2007 16:09 schreef kepler het volgende:
[..]
die van mij kapt er vast mee net als de garantie is verlopen
Ik stuur die van mij een week voor het aflopen v/d garantie sowieso op, kapot of niet. Niet dat ik denk dat ie de 2 jaar haalt trouwens, met de vage vastlopers die ik nu al steeds heb.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:09 schreef kepler het volgende:
[..]
die van mij kapt er vast mee net als de garantie is verlopen
Yup!quote:Op maandag 12 maart 2007 17:25 schreef WolfsNL het volgende:
Hier ook nog een levende launch xbox. Je hebt twee jaar garantie toch?
Of met Forza 2.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:07 schreef Bastard het volgende:
Sja en anders gaat ie maar stuk, kan er niet zo mee zitten... als het maar niet rond de release van Halo3 is ofzo.
nope, die van mij leeft ook nog wel evenquote:Op maandag 12 maart 2007 15:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik zou het wel jammer vinden, tis toch fijn om een 360 te hebben mocht er eens een interessante exclusive uitkomen. Gelukkig duurt het nog wel ff voordat de garantie is afgelopen, en het blijft een 360quote:Op maandag 12 maart 2007 16:07 schreef Bastard het volgende:
Koop Worms dan ook evenquote:Op maandag 12 maart 2007 22:59 schreef angel008 het volgende:
dus vandaag maar eens zon pasje gekocht bij de mm voor 6 maande
straks maar ff de code invoeren en es de on-line functie proberen
heb atm wel wat on-line games dus moet ff bijkomen
wie wilt kan me toevoegen
gamertag = Demon0007
kan atm on-line gamen :
graw 2
gow
crackdown
test drive
saints row
wie o wie gaat mijn eerste 360 vriend worde![]()
ja hallowquote:
quote:wie o wie gaat mijn eerste 360 vriend worde
Long time no see, druk met het huisje begreep ik? Ik ben 22 maart aan de beurt, dan krijgen we de sleutel en kan ik een hele tijd niet op internet sowiesoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:02 schreef Heintje het volgende:
De eerste flatout was een leuk spel. Ben benieuwd naar deel twee.
Flatout vond ik wat tegen vallen, maar dit word al deeltje 3.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:02 schreef Heintje het volgende:
De eerste flatout was een leuk spel. Ben benieuwd naar deel twee.
Jep, en dan ben ik in maart ook nog begonnen met stage dus dat kost ook al een helehoop tijd. Mijn xbox staat nou bij mijn moeder waar ik af en toe wel eens online kan. Maar ik hoop van het weekend alles aan te kunnen sluiten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:04 schreef bigore het volgende:
[..]
Long time no see, druk met het huisje begreep ik? Ik ben 22 maart aan de beurt, dan krijgen we de sleutel en kan ik een hele tijd niet op internet sowieso![]()
Ik dacht dat deel 2 toch ook naar de 360 zou komen. Alleen dan wat later en met wat extra's. Maar dat wordt dus deel 3.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:06 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Flatout vond ik wat tegen vallen, maar dit word al deeltje 3.
Mooi... ik wil meer goede (Import Challenge, Burnout, NFSjes etc waren allemaal kut!) arcaderacers en meer arcadeshootersquote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:12 schreef Bastard het volgende:
Burnou goes wild
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Flatout
Owwwwwwwww, wat een lelijke boxart!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:15 schreef gijsje79 het volgende:
Deze was op de xbox in 2006
[afbeelding]
Ga er vanuit dat dit een compleet nieuw deel word.
Hmm, watquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Tumble het volgende:
Viva pinata demo vandaag als het goed is staat ie er al op
Goed nieuws, kunnen alle ongelovigen ervaren hoe goed de game eigenlijk is.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Tumble het volgende:
Lekker op tijd ook, 5 maand na de launch.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Tumble het volgende:
Ik heb m gespeeld en vind het vreselijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goed nieuws, kunnen alle ongelovigen ervaren hoe goed de game eigenlijk is.
Ja eng hè. Een leven opbouwen in het echt en op de computer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m gespeeld en vind het vreselijk![]()
Ik ben gewoon geen 12 jarig meisje meer dat met poppen wil spelen, daarom vind ik het niet leuk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja eng hè. Een leven opbouwen in het echt en op de computer.![]()
.
Ach wees gerust, ik speel het spel ook niet meer. Kopenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen 12 jarig meisje meer dat met poppen wil spelen, daarom vind ik het niet leuk.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Tumble het volgende:
gamertag wijzigen moet op de xbox zelf denk ikquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:24 schreef bigore het volgende:
Kutzooi, ik dacht dat het mogelijk was om je email adres te wijzigen, en je gamertag naam, maar dat MOET zeker op de xbox zelf of nie? Want via xbox.com krijg ik het nie voor elkaar.
Emailadres wijzigen kan toch sowieso nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:24 schreef bigore het volgende:
Kutzooi, ik dacht dat het mogelijk was om je email adres te wijzigen, en je gamertag naam, maar dat MOET zeker op de xbox zelf of nie? Want via xbox.com krijg ik het nie voor elkaar.
Tot level 30 was het leuk, daarna was het meer achievementhoerenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:
VP was leuk, voor een uurtje of 5.
Meisjes van 12 zijn tegen woordig wel met andere dingen bezig dan poppen hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen 12 jarig meisje meer dat met poppen wil spelen, daarom vind ik het niet leuk.
Als je zou kunnen zou jij je naam vandaag nog veranderenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:37 schreef twi het volgende:
Je gamertag is toch bigore op Live? Wel zo makkelijk toch? Net als Paarse_paashaas die ineens zo'n vage tag uit een of andere C-film moest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
US onlyquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Tumble het volgende:
Laat ik die game nou nèt gisteren van een maat van me te leen hebben gekregen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Tumble het volgende:
Ja, of die ene lamlul die zichzelf zo nodig Carl Seltz moest noemen!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:37 schreef twi het volgende:
Je gamertag is toch bigore op Live? Wel zo makkelijk toch? Net als Paarse_paashaas die ineens zo'n vage tag uit een of andere C-film moest
Ja, wie is datquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:51 schreef Smots het volgende:
[..]
Ja, of die ene lamlul die zichzelf zo nodig Carl Seltz moest noemen!
Het is je niet eens goed gelukt. Als we aan het spelen zijn en je komt online hoor je nog iedereen zeggen: "Hey, Smots is online" Enje wordt ook altijd nog Smots genoemd, dus je kan je naam net zo goed terug veranderen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:51 schreef Smots het volgende:
[..]
Ja, of die ene lamlul die zichzelf zo nodig Carl Seltz moest noemen!
Het maakt me niet uit hoe mensen me noemen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het is je niet eens goed gelukt. Als we aan het spelen zijn en je komt online hoor je nog iedereen zeggen: "Hey, Smots is online" Enje wordt ook altijd nog Smots genoemd, dus je kan je naam net zo goed terug veranderen.
Maar het zou wel fijn zijn dat als je je naam veranderd dat dat dan in je profiel te zien is en wat je naam eerst was.
Terecht..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Carl Seizz was.. van die cameralenzenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:21 schreef Smots het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit hoe mensen me noemen.
Ik had een oud Live-account als 'Smots', maar dat had ik al jaren niet meer gebruikt.
Dus toen ik een nieuw live-abbo nam heb ik gekozen voor Carl Seltz.
http://www.wonderlandstrips.nl/comic.php?comic=10599
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Terecht..
Ik ga die demo niet eens downloaden, afgaande op de screens ziet het er allemaal te vrolijk uit, en er zal een dito muziekje achter hangen ook ben ik bang.
Laten we wel wezen.. beestjes naar de tuin lokken![]()
Nee, op mijn 360 geen gay games
nee, het is het hoofdpersoon uit één van meest gewelddadige comics ooit gemaakt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Carl Seizz was.. van die cameralenzen
wel leuk voor je kinderen om te kijkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Terecht..
Ik ga die demo niet eens downloaden, afgaande op de screens ziet het er allemaal te vrolijk uit, en er zal een dito muziekje achter hangen ook ben ik bang.
Je gaat toch geen games spelen omdat het leuk is voor anderen om naar te kijken?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:29 schreef kepler het volgende:
[..]
wel leuk voor je kinderen om te kijken
Erm Viva pinata draait eigenlijk alleen maar over neuken hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Terecht..
Oh, nou ben ik niet enthousiast meer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Erm Viva pinata draait eigenlijk alleen maar over neuken hoor
Je lokt 2 vogels naar je tuin, je laat ze neuken..neuken..neuken..neuken
En je verkoopt de vogels die je erbij krijgt..
Tis eigenlijk digitaal pimpen...
Zie het als een pimp die een snuifje teveel genomen heeft, jij bent die pimp dan en je ziet allemaal kleurtjes door je poedersuiker in je neus
wel als het je kinderen zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:32 schreef Smots het volgende:
[..]
Je gaat toch geen games spelen omdat het leuk is voor anderen om naar te kijken?
Ah. Ja, het zal ermee te maken hebben dat ik geen kids heb.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:36 schreef kepler het volgende:
[..]
wel als het je kinderen zijn
ik neem aan dat Sesamstraat niet aanstaat omdat de ouders dat zo leuk vinden. Nu kan de papa gamen en de kinderen TV kijkenIt's an amazing discovery Mike!
ik ook niet, maar ik kan het me zo voorstellenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:38 schreef Smots het volgende:
[..]
Ah. Ja, het zal ermee te maken hebben dat ik geen kids heb.
Ik trek een nieuwe doelgroep aan!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:36 schreef Smots het volgende:
[..]
Oh, nou ben ik niet enthousiast meer.
Ik hou niet van games over pimps en neuken.
![]()
Dan zet je via je xbox toch je eigen muziek aanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Terecht..
Het enige jammere vodn ik dat als je in VP je eigen muziek op zet dat je dan ook niet de muziek van het spel hoord als je een dans te zien krijgt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan zet je via je xbox toch je eigen muziek aan. Volgens mij speelt het spel dan ook meteen heel anders
![]()
!
http://www.imdb.com/title/tt0114660/quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:37 schreef twi het volgende:
Net als Paarse_paashaas die ineens zo'n vage tag uit een of andere C-film moest
Ik wil er Bigore NL van makenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:37 schreef twi het volgende:
Goede games zijn voor games die niet te vrolijk zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:27 schreef Smots het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ga er niks van zeggen dat je dit soort games niet trekt, da's jouw keuze en daar is iedereen helemaal vrij in. Maar ik snap er persoonlijk geen zak van dat iemand een game niet wil spelen omdat het 'te vrolijk' is. Een goede game is gewoon een goede game, of het nou over koppen kapot knallen gaat of over blije beestjes in een tuin. Maar da's mijn mening hoor.
Mja, normaal houd ik daar ook niet van. Maar VP is toch wel een uitzondering.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goede games zijn voor games die niet te vrolijk zijn
Voornaamste reden waarom ik mij niet kan vermaken op een Nintendo console... krijg jeuk van die bliepjes en vrolijkheid.
Schieten, racen, slachten, tactisch.. allemaal prima..
Mijn kinderen hebben een concentratievermogen van 5 minuten.. als iets langer duurt dan is het niet meer intressant om te kijken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:29 schreef kepler het volgende:
[..]
wel leuk voor je kinderen om te kijken
Ik ga dan denken.. "ik kan nu ook schieten in RS:LV" .. wat ik dan ook ga doenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, normaal houd ik daar ook niet van. Maar VP is toch wel een uitzondering.
Ik lach me sowieso alleen al dood om de geluidjes van de Whirlms.
RS:LVquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga dan denken.. "ik kan nu ook schieten in RS:LV" .. wat ik dan ook ga doen
Laat ze dan zelf eens spelenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben een concentratievermogen van 5 minuten.. als iets langer duurt dan is het niet meer intressant om te kijken.
Dus de begintune van Sesamstraat gaat nog net, of een filmpje van Bumba, TikTak gaat ook nog wel.. maar een half uur film kijken of meekijken met een spel trekken ze niet hoorDan gaan ze aan papa hangen, en terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |