Ik dacht dat deel 2 toch ook naar de 360 zou komen. Alleen dan wat later en met wat extra's. Maar dat wordt dus deel 3.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:06 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Flatout vond ik wat tegen vallen, maar dit word al deeltje 3.
Mooi... ik wil meer goede (Import Challenge, Burnout, NFSjes etc waren allemaal kut!) arcaderacers en meer arcadeshootersquote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:12 schreef Bastard het volgende:
Burnou goes wild
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Flatout
Owwwwwwwww, wat een lelijke boxart!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:15 schreef gijsje79 het volgende:
Deze was op de xbox in 2006
[afbeelding]
Ga er vanuit dat dit een compleet nieuw deel word.
Hmm, watquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Tumble het volgende:
Viva pinata demo vandaag als het goed is staat ie er al op
Goed nieuws, kunnen alle ongelovigen ervaren hoe goed de game eigenlijk is.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Tumble het volgende:
Lekker op tijd ook, 5 maand na de launch.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Tumble het volgende:
Ik heb m gespeeld en vind het vreselijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goed nieuws, kunnen alle ongelovigen ervaren hoe goed de game eigenlijk is.
Ja eng hè. Een leven opbouwen in het echt en op de computer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m gespeeld en vind het vreselijk![]()
Ik ben gewoon geen 12 jarig meisje meer dat met poppen wil spelen, daarom vind ik het niet leuk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja eng hè. Een leven opbouwen in het echt en op de computer.![]()
.
Ach wees gerust, ik speel het spel ook niet meer. Kopenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen 12 jarig meisje meer dat met poppen wil spelen, daarom vind ik het niet leuk.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Tumble het volgende:
gamertag wijzigen moet op de xbox zelf denk ikquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:24 schreef bigore het volgende:
Kutzooi, ik dacht dat het mogelijk was om je email adres te wijzigen, en je gamertag naam, maar dat MOET zeker op de xbox zelf of nie? Want via xbox.com krijg ik het nie voor elkaar.
Emailadres wijzigen kan toch sowieso nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:24 schreef bigore het volgende:
Kutzooi, ik dacht dat het mogelijk was om je email adres te wijzigen, en je gamertag naam, maar dat MOET zeker op de xbox zelf of nie? Want via xbox.com krijg ik het nie voor elkaar.
Tot level 30 was het leuk, daarna was het meer achievementhoerenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:
VP was leuk, voor een uurtje of 5.
Meisjes van 12 zijn tegen woordig wel met andere dingen bezig dan poppen hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen 12 jarig meisje meer dat met poppen wil spelen, daarom vind ik het niet leuk.
Als je zou kunnen zou jij je naam vandaag nog veranderenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:37 schreef twi het volgende:
Je gamertag is toch bigore op Live? Wel zo makkelijk toch? Net als Paarse_paashaas die ineens zo'n vage tag uit een of andere C-film moest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
US onlyquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Tumble het volgende:
Laat ik die game nou nèt gisteren van een maat van me te leen hebben gekregen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Tumble het volgende:
Ja, of die ene lamlul die zichzelf zo nodig Carl Seltz moest noemen!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:37 schreef twi het volgende:
Je gamertag is toch bigore op Live? Wel zo makkelijk toch? Net als Paarse_paashaas die ineens zo'n vage tag uit een of andere C-film moest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |